Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    haha, ik hoop niet dat er een 2e ronde komt ;)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Lieve dames ,

ik kom morgen echt even reageren hier en in de club, iedere keer als ik het wil doen komt er iets tussen
    Manlief en ik gaan vanavond sinds 2 jaar!! samen naar een feestje :D

Ik heb gezien ik zo ben afgevallen voor de gelegenheid een nieuwe outfit geshopt. Ik wil jullie gelijk de foto van afgevallen Tessa showen. :D Zien jullie verschil, met de laatste keer dat jullie mij hebben gezien???

Bekijk bijlage 224734

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel oh, sorry, even slecht gelezen ;) Sorry, succes met ronde 1!!!

wonderteam; ik vind het superknap van je! Ik zie het verschil echt wel hoor!! Leuke outfit!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Wow ik zie het verschil zeker!!! Goed hoor!! Is echt super veel vanaf!
    En een gafe outfit!! Veel plezier vanavond.
    @Kwebbel: Jaaaah mooi! Succes met je eerste ronde!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Jaaaah die Fay wat goed!!
    En ik duim zeker mee voor je man. Moet gewoon goedkomen hoor!

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Mijn iPhone laten maken. 100 euro lichter maar hij doet het weer!!! Joehoe!!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike: Fijn dat hij weer gemaakt is, maar wel veel geld...

Hier; ik had al het idee dat Thijs niet lekker was, of last had van tanden/kiezen... hij at slecht, wilde geen stukjes, zelfs geen koek!! En ja hoor, vanavond (hij lag net een uur in bed): alles eruit gespuugd.... Sneu zeg..... gelukkig is hij daarna wel weer lekker verder gaan slapen. Alles in de wasmachine; net eruit gehaald, het stinkt nog net zo hard. Dus nog maar een keer extra wassen.... Dus nu staat de machine weer opnieuw aan....

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonderteam, wow! ziet er goed uit meid :D ook erg leuke outfit! (mag ik vragen waarvan je hem hebt? mag straks ook weer aan de shop namelijk :p)
    @nike, phoe veel geld maar iniedergeval niet zo duur als een nieuwe!
    @chikai, och menke toch, altijd zo sneu als kindjes ziek zijn! hopelijk krijg je de geur er de tweede keer wel uit
    @hier, zo ff foto's spammen van sem en Lize, zo grappig om te zien hoe ze op elkaar lijken! (kijken of jullie het ook zien of dat ik gewoon denk dat het zo is haha)
    verder alles goed, lize begint goed te drinken (eindelijk!) meestal 70 a 80 cc maar soms ook flesjes van 100 of 110! zo fijn. verder is sem nog steeds de lieve grote zus! helemaal in haar rol haha elke keer als lize geluid maakt hangt ze aan de box om mij duidelijk te maken dat ik haar toch echt op moet pakken zodat sem haar kan kussen of knuffelen :D

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Sem paar uur na de geboorte

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    en Lize paar uur na de geboorte

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Sem

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Lize (oke, "beetje" verschil in haar hahaha)

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    grapte al naar mijn zus dat ik een tweeling heb met een dik jaar ertussen :p

hmm in dubio hier, helemaal gek van carnaval en vriendin vraagt of ze me op moet komen pikken om nog even te gaan... zo verleidelijk! manlief is aan het klussen en de kids slapen ook vind hij het helemaal prima dat ik er eens uit ga (ben werkelijk vanaf de geboorte van sem nog maar een keer of 6 langer dan een uur alleen weg geweest (dus ook weg geweest van sem...) maar vind het wel spannend om nu al weg te gaan van lize..... (en stiekem ook nog steeds van sem hihi) aah ben echt een mama geworden (bye bye party me)

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    aaah vriendin is gewoon onderweg, heb niets meer in te brengen hier...

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Haha, hopelijk (en dat zal vast wel!) heb je een gezellige avond gehad!! Ik vind ze ook veel op elkaar lijken, echte zussen!! Leuk hoor!

Thijs heeft gelukkig goed geslapen vannacht, maar nu begon manlief vannacht. Ook ik voel me niet zo happy, dus vandaag doen we hier maar lekker niets....

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: WOW! Dat zie je goed, petje af! Echt goed hoor! :D

Nike: Balen van je Iphone zeg.... maar wel fijn dat voor 'maar' 100 euro gemaakt is!

Kwebbel: Super, en eh, succes en veel plezier ;)

Escal: Ze lijken enorm op elkaar, wauw!
    Hoe is het geweest? Dat jij zo gek bent op carnaval zeg, grappig :)

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Wow wat lijken ze op elkaar! Echt ongelooflijk.
    En ook ik ben benieuwd hoe het was gisteren?? Vast heel gezellig aangezien we je hier nog niet hebben gezien :)

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Lekker naar binnenspeeltuin geweest net. En dit keer vond Mees het gelukkig wel leuk! Hij heeft genoten.
    En Gwn, je kunt er echt gerust heen als je kindje nog niet loopt. Mees heeft zich kruipend en klimmend prima vermaakt.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai leuk! (de shirtjes) Nee ik draag Liam nooit meer in de draagdoek..heb je het ondertussen al eens geprobeerd?

knijn arme maud, hard gevallen dus! Stukje tand doen ze niks mee, Olaf is ook het hoekje van een van zijn hoektanden kwijt mja, niks aan te doen:) Wij douchen wel eens met de kids, hebben geen bad:) NEEEE luiers eruit? Dan gaan we maar inslaan!

Kwebbel whaaaa jij ook al voor een brusje! Superleuk! Succes! Handig inderdaad die dubbele banner!
    ***wil ook***

Nike ooohhh wat balen van je telefoon! Doet hij het weer of is hij echt ter ziele? Wat knap dat hij al kan puzzelen!

Escal prachtige meisjes heb je toch! Haha die carnavalspakjes, leuk! Haha leuk dat je er even uit bent geweest!

Wonderteam pfoe wat een stap om echt in actie te komen rondom de menstruatieproblemen! Lijkt me wel fijn als je eindelijk het vooruitzicht hebt dat je er straks vanaf bent! Oef spannend, zal duimen voor de banen!
    WAUW wat ben je prachtig afgevallen! Super meid!

Banners: leuk allemaal! Al laden ze wel langzaam of niet?

Spelen:
    Blokkentorens bouwen (en gooien)
    Duplo en lego bouwen (en gooien)
    Racen met auto’s, grond, muur, meubels en garage
    Vormenstoven en ringpalen
    Muziekinstrumenten en de stereo
    Boekjes lezen, plaatjes aanwijzen en woorden na zeggen
    En nog een hele hoop meer:)

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; aan je filmpje op fb te zien had Mees inderdaad dikke pret in de binnenspeeltuin! Leuke speeltuin trouwens.... ziet er wel dreumesvriendelijk uit!

Paloe; nee, ik heb nu nog niet geprobeerd Thijs te dragen in de draagdoek, ik ben nog geen handige gemakkelijke knoop tegengekomen en ik vind het nog niet handig met zo'n dikke winterjas buiten.... En binnen wil hij absoluut niet gedragen geworden!

Hier hebben we vanmiddag toch de optocht gekeken, Thijs vond het prima, als hij maar kon rondlopen. Verder is manlief nog steeds niet lekker en ook Thijs wil niet zoveel eten vandaag. Gelukkig drinkt hij nog wel voor zijn doen, genoeg. Ik hoop voor hem dat hij niet hoeft te spugen vanavond of vannacht.

Deel Deze Pagina