bedankt voor de lieve reacties op de foto s, en Sem heeft inderdaad staartjes moeten nog wat kleine dingen klusse, bijna klaar! Sem vind het helemaal leuk in haar nieuwe kamer. wilt de hele tijd gaan slapen of boven spelen Haha
Nike fijn dat je wel een gezellige dag hebt gehad En ik kan me voorstellen dat je het rond half twaalf wel hebt gehad Jij bent ook al een eind zwanger tenslotte Was dit ook de bruiloft waar een mede-vriendin ook ver zwanger was?? Of heb ik dat destijds verkeerd onthouden? Cb: nog geen oproep gehad. We zullen wel zien t.z.t. Ik maak me er niet zo druk om, Thijs doet het prima.
Hahaha, das fraude gek! Maud kan dat alles ook wel aanwijzen trouwens. Net als handen, voeten, armen, benen, wangen, tong, kin.... Ik ken een aantal liedjes over de lichaamsdelen die ze leuk vindt dus we oefenen zo best vaak @Nike&Chikai; Leuke bruiloften gehad dus, fijn! De dag erna ook niet meer last van gehad? @Hier; Verjaardag Maud was wel leuk maar Maud kon er niet zo goed tegen. Ze slaapt natuurlijk erg slecht en zit daarom snel aan dr tax overdag. Als er dan ook nog allerlei mensen iets van haar willen trekt ze dat niet... Gisteren een mental breakdown; bij mij op schoot huilen en jammeren. Na 10 minuten wilde ze toch dr laarzen en jas wel uit. Ook de sokken, daar knapt ze ook altijd van op. Kan ze beter 'aarden'. Wat eten en drinken en madam liep er wel weer. Gelukkig was toen de meeste visite wel weg en de mensen die er nog zaten mochten van mij niet aan haar trekken Iedereen lekker op tijd de deur uit, samen pannenkoeken eten en naar bed. Vannacht 2x schreeuwend wakker geworden maar ze sliep zelf weer in. Vanmorgen ook weer even ingestort, huilen, huilen, huilen! Ineens was ze stil en wilde ze met de klei spelen. Dit gedaan (hele hoofd nog goor van de tranen, snot en slijm) en ze was weer vrolijk. Raar kind... enigszins best wel sensitief... (Goh, wist ik nog niet ) Vandaag lekker rustig daggie, manlief is ook vrij dus alle tijd om met haar mee te varen. Morgen trakteren op het kdv maar ik weet niet of ze gaat. Ze lijkt nl weer de hvm ziekte te hebben...? Ik dacht dat ze na de vorige keer immuun zou zijn maar dit lijkt er echt weer precies op! Waardeloos... Ik heb vanmorgen weer fysio gehad, sjeeeeess wat een hel! Pijn dat ze me doet! Werk ingelicht dat ik halve dagen ga werken, nog geen bericht van de bedrijfsarts... Bah, stom lijf....
whahha, fraude op het cb (staat daar ook een boete op ) sem wijst trouwens alles gewoon aan hoor praten doet ze genoeg! *kletst mama de oren van het hoofd haha* beterschap met maud, raar dat ze het dan nu weer krijgt :S en een verjaardag is ook erg pittig voor kids lijkt me, laat staan als het slapen even wat minder gaat. gelukkiguiteindelijk wel een geslaagde dag
@Knijn; fijn datvde verjaardag leuk was. Wel sneu dat ze ziek is. Beterschap. En natuurlijk veel sterkte met je bekken. Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Frummeltje is helemaal goedgekeurd. Alleen de placenta ligt over de binnenste baarmoedermond heen. Dus met 32 weken mogen we nog eens gaan kijken hoe het eruit ziet. Alleen ben ik er niet gerust op aangezien ik de vorige week over een keizersnede heb gedroomd.
Wat fijn Regenboogje! Balen van de placenta zeg.... Rare droom zeg maar hoeft niets te zeggen natuurlijk! Ik droom soms ook de gekste dingen, maar goed dat het niet echt gebeurd allemaal! Heb je een buikfoto? Weten jullie wat het is eigenlijk?
Heb wel een foto, maar die moet eert op de pc worden verkleind. We weten niet wat het wordt, we willen het ook niet weten. Ik heb gedroomd van een meisje (nu twee keer),maar laten ons verrassen. Ikweet dat dromen niet altijd wat zeggen, maar heb ook al vaker iets gedroomd dat laterna ook echt gebeurde. Ach ik probeer het gewoon uit mijn hoofd te zetten.
Pfoe! Maud heeft niet meer vlekjes gekregen op haar lijf maar haar tong ziet er niet uit! Blaren van wel 1,5 cm groot, jeeeeeeeeeeeeeeetje wat moet dat zéér doen!! Arm kind... volstoppen met pcm maar en veel vloeibaar eten. Het meeste eten wil ze natuurlijk niet, zal wel zeer doen
ooooh arm kind! sterkte en beterschap @regenboogje, wat fijn dat alles goed is! hopelijk betekend je droom niet meer dan dat het een optie had KUNNEN zijn ipv dat het gaat gebeuren.
Haha, idd Escal! Dank voor de beterschapswensen Vandaag is manlief ook vrij, dat is fijn! Ik kan alleen vandaag NIKS goed doen bij madam. Tis papa voor en papa na, pfff... Ik zou haar naar bed doen vanavond maar ik begin er niet eens aan. Ze zat in bad en ik kwam boven om haar eruit te halen, bléért ze meteen; 'Nee!! Papa? Paaaaapaaaa!!!!' Oke, duidelijk.... schat; JIJ MAG! Dus nu zit ik hier en manlief is druk met onze peuter, HA! Al is het niet altijd leuk hoor, zo'n overduidelijke voorkeur voor de ander.
@Knijn; Wat sneu voor Maud. Die voorkeur herken ik ook wel een beetje hoor. Gelukkig is het volgens mij maar een fase. Ja helaas, weer een fase erbij. @Escal; Dat hoop ik idd heel hard.
Regenboogje: mooie buik!!! Fijn dat alles goed was bij de echo! Kan het nog dat de placenta omhoog groeit? Knijn: Jelmer had een paar weken geleden ook zijn mond vol met blaren. Helaas kun je er weinig tegen doen behalve lekker vertroetelen. Gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd dus zit over 2 weken zonder werk Was wel even een klap. Vooral omdat ik nauwelijks meer recht heb op ww omdat ik 1,5 geleden ook al in de ww heb gezeten, dus we gaan het financieel erg moeilijk krijgen
@knijn, zo herkenbaar hier ook veel papa! soms makkelijk maar vaker niet leuk helaas. vooral als papa even niet kan komen. @regenboogje, mooie buik al meid! @kwebbel. o meid wat erg! trekken jullie het wel of zijn er andere opties nog!?
Escal: Groot gelijk heb je! Wat een mooie meid is Lize zeg! Leuke foto van Sem ook, ik zie staartjes! Regenboogje: We hebben inmiddels mail gehad! Ik zou zoiets nooit op hyves of facebook zetten, dat is iets voor haar zelf. Wel héél erg leuk! EN leuk dat er zo'n babyboom is bij jullie! Nike: Gelukkig dat je weer beter bent! Hoe voel je je verder zo in de zwangerschap? Heerlijk dat je verlof hebt! Hij volgt inderdaad netjes zijn curve Paloe: Dat blijft spannend he... Ik denk dat het spannend blijft, zeker de komende 5 jaar. Sterkte ermee! Chikai: Ah, wat een heerlijk mannetje! Bijzonder dat hij de ringen mocht brengen en dat het goed ging! Gwn: Dat van het gezichtje aanwijzen is wel iets wat ze nu al kunnen, ook als je dat niet met ze hebt geoefend, probeer het maar eens uit Oh, heb je dus al gedaan Knijn: Pijn? Je bekken toevallig? Wat een ellende ook he, zo'n vrouwenlijf... :S Arme kleine Maud Zó enorm zielig.... Hoop dat het snel beter gaat! Regenboogje: Ik krijg meteen kippenvel en een misselijk gevoel... Ik gun je écht dat die placenta nog via de goede kant omhoog groeit! Heb je (al) bloedingen? Fijn dat de 20 weken echo op zich wel goed was! Ik denk overigens dat je een meisje krijgt wauw, wat heb je al een buik! Mooi hoor! Kwebbel: Wat een enorm rottig nieuws is dat zeg Dat wil je nu gewoon echt niet te horen krijgen... Dikke knuffel! CB: Hier ook niks geoefend, ik vind het allemaal wel best. Hij kon alles en meer dus het was ook weer prima. Onze jongens hebben volgens ons CB overgewicht Olivier is nu 87 cm en 13kg. Nja, het zal best wel allemaal. Ze krijgen niks teveel, snoepen thuis al nooit, krijgen water te drinken en 3x per dag melk en eten doen ze allebei al niet bijster veel, dus het zal allemaal wel.