Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @paloe, fijn dat het weekend zo leuk was! klinkt goed inderdaad. wel erg naar dat je nu en last hebt van je bekken en van reuma :S
    @nike, jeej weer goedgekeurd :D weet trouwens nog niets van de kleine van mijn vriendin, durg het ook nog niet te vragen, hopelijk zitten ze namelijk op een roze (blauwe :p) wolk en dat wil ik niet verstoren met een telefoontje daarover. hoor het vanzelf wel als we op kraamvisite gaan. denk eind deze week een keer als het hun ook uitkomt uiteraard ;)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Nike ja helaas, mag mn medicijnen niet nemen en met alleen paracetamol krijg ik het er niet onder. Maar een nacht in mn eigen bed en huis heeft goed gedaan en nu is het al een heel stuk minder gelukkig:)

Escal reuma heb ik al heel lang en tijdens de zws is het juist minder dus het is niet erg hoor;) En mn bekken, tja het is erg vervelend maar ik wist natuurlijk vantevoren dat het weer zou gebeuren bij een nieuwe zws.

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @paloe, ow dat wist ik helemaal niet *oeps* en bekken tja, ken het... helaas kom je er dan weer achter hoe erg het is he...

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe vervelend meid, maar gelukkig dat een nachtje rust in je eigen bed je dan goed doet!

Nike fijn dat je weer bent goedgekeurd :) Lekker even uitrusten nu het nog kan!

Mijn dagje werken in groep 8 (pffff) zit er weer op, zo lekker naar huis :D

5. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Paloe; Fijn dat het weekend geslaagd. Wel minder van de reuma.

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal nee dat kan goed kloppen, ik heb het er niet vaak over:)
    Bekken..jaa en je kan er niks aan doen helaas;)

7. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Superbalen dat je lijf zo doet... Je weet idd dat het erbij hoort maar dan nog is het niet fijn. De medicatie voor je reuma zal wel te heftig zijn voor je meisje denk ik? Gelukkig voel je je beter na een nacht slapen, eigen bed is toch altijd het fijnste he ;)
    Hoest met je mams?

@Nike; Jeeejj, goedgekeurd! Slaap lekker :)

@hier: CLUB!! :D:D:D

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Knijn lief dat je eraan denkt! Met mijn moeder gaat het goed! Ze houden het allemaal heel goed in de gaten en dat is fijn. De gevoeligheid en vermoeidheid is er natuurlijk nog wel, maar het is niet heel veel erger geworden gelukkig!
    De medicatie voor de reuma mag idd niet. Ik gebruik het zoiezo alleen maar als ik last heb en niet dagelijks, en nu tijdens de zws heb ik minder last dus het is wel te doen;)

Ik ga snel naar de club;)

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ga ook naar de club, goed nieuws???

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    *hup naar de club*

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, verraden deze :D emo's dat niet? ;)

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    whoo party in da club!;)

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wahahahaha. Jaaaaa WHOOP WHOOP! :D:D

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Maar natuurlijk Knijn, nu wisten we dat het wel goed nieuws moest zijn!
    Zo, vanmiddag lekker even niet werken. Nieuwe schoenen gaan kopen voor Thijs, lekker wat babydingetjes doen (schilderijtjes maken) en wellicht nog even op zoek naar een nieuwe kledingkast voor in onze slaapkamer.

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hihi schudden met die billen!

(en bekken goed vasthouden, anders vliegt ie uit elkaar;))

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Leuk chikai!

Hier net nog even het wieghoeslaken, ledikanthoeslaken en aankleedkussenhoes van de hema met roosjes gescoord. Waren er niet meer maar vond er van alle 3 nog één helemaal achterin het schap, ik blij want vond ze zo leuk en heb dr al 10 weken naar gezocht:D

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    paloe leuk! Eindelijk gevonden dus... leuk al dat shoppen :)

Hier ben ik crea bezig geweest voor de babykamer, en bijgevoegd ook nog een buikfoto van afgelopen weekend. (20 weken en een paar dagen)

Bijgevoegde bestanden:

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wow chikai je buik! super!

Schilderijtjes zijn ook leuk, helaas verklappen ze zeker nog niks over het geslacht of wel?

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Pff voel me zo kut.. heb morgen examen maar op de een of andere manier lukt het me niet er wat voor te doen.. na dit berichtje ga ik het weer proberen.. kan de hele dag wel janken vandaag en er komt gewoon niks uit, behalve de was etc. K heb er echt veel te weinig voor gedaan en dat kan ik natuurlijk vanavond ook niet inhalen dus dat zal wel een her worden denk ik, bah.
    Hoe kan dit nou, dit gebrek aan motivatie.. tijdens de zws van Olaf en Liam was ik juist supergemotiveerd.
    Miss komt het door de onduidelijkheid en algemene slechtheid van de module en de onduidelijkheid over wat er nou verwacht wordt op het examen en wat we moeten weten. En manlief is ook nog eens niet thuis dus hij kan me niet even knuffelen en een schop onder mn kont geven ofzo. T is mn eigen schuld maar t lukt gewoon niet..
    Sorry, even echo maar moet het even kwijt:(

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Balen zeg zo'n dag. Hopelijk lukt het je toch nog om het examen te halen!
    Heb jij al een nieuwe buikfoto?

Chikai: Mooie buik al hoor! En de schilderijtjes zijn ook leuk geworden!

Deel Deze Pagina