@paloe, fijn dat het weekend zo leuk was! klinkt goed inderdaad. wel erg naar dat je nu en last hebt van je bekken en van reuma :S @nike, jeej weer goedgekeurd weet trouwens nog niets van de kleine van mijn vriendin, durg het ook nog niet te vragen, hopelijk zitten ze namelijk op een roze (blauwe ) wolk en dat wil ik niet verstoren met een telefoontje daarover. hoor het vanzelf wel als we op kraamvisite gaan. denk eind deze week een keer als het hun ook uitkomt uiteraard
Nike ja helaas, mag mn medicijnen niet nemen en met alleen paracetamol krijg ik het er niet onder. Maar een nacht in mn eigen bed en huis heeft goed gedaan en nu is het al een heel stuk minder gelukkig Escal reuma heb ik al heel lang en tijdens de zws is het juist minder dus het is niet erg hoor En mn bekken, tja het is erg vervelend maar ik wist natuurlijk vantevoren dat het weer zou gebeuren bij een nieuwe zws.
@paloe, ow dat wist ik helemaal niet *oeps* en bekken tja, ken het... helaas kom je er dan weer achter hoe erg het is he...
Paloe vervelend meid, maar gelukkig dat een nachtje rust in je eigen bed je dan goed doet! Nike fijn dat je weer bent goedgekeurd Lekker even uitrusten nu het nog kan! Mijn dagje werken in groep 8 (pffff) zit er weer op, zo lekker naar huis
Escal nee dat kan goed kloppen, ik heb het er niet vaak over Bekken..jaa en je kan er niks aan doen helaas
@Paloe; Superbalen dat je lijf zo doet... Je weet idd dat het erbij hoort maar dan nog is het niet fijn. De medicatie voor je reuma zal wel te heftig zijn voor je meisje denk ik? Gelukkig voel je je beter na een nacht slapen, eigen bed is toch altijd het fijnste he Hoest met je mams? @Nike; Jeeejj, goedgekeurd! Slaap lekker @hier: CLUB!!
Knijn lief dat je eraan denkt! Met mijn moeder gaat het goed! Ze houden het allemaal heel goed in de gaten en dat is fijn. De gevoeligheid en vermoeidheid is er natuurlijk nog wel, maar het is niet heel veel erger geworden gelukkig! De medicatie voor de reuma mag idd niet. Ik gebruik het zoiezo alleen maar als ik last heb en niet dagelijks, en nu tijdens de zws heb ik minder last dus het is wel te doen Ik ga snel naar de club
Maar natuurlijk Knijn, nu wisten we dat het wel goed nieuws moest zijn! Zo, vanmiddag lekker even niet werken. Nieuwe schoenen gaan kopen voor Thijs, lekker wat babydingetjes doen (schilderijtjes maken) en wellicht nog even op zoek naar een nieuwe kledingkast voor in onze slaapkamer.
Leuk chikai! Hier net nog even het wieghoeslaken, ledikanthoeslaken en aankleedkussenhoes van de hema met roosjes gescoord. Waren er niet meer maar vond er van alle 3 nog één helemaal achterin het schap, ik blij want vond ze zo leuk en heb dr al 10 weken naar gezocht
paloe leuk! Eindelijk gevonden dus... leuk al dat shoppen Hier ben ik crea bezig geweest voor de babykamer, en bijgevoegd ook nog een buikfoto van afgelopen weekend. (20 weken en een paar dagen)
wow chikai je buik! super! Schilderijtjes zijn ook leuk, helaas verklappen ze zeker nog niks over het geslacht of wel?
Pff voel me zo kut.. heb morgen examen maar op de een of andere manier lukt het me niet er wat voor te doen.. na dit berichtje ga ik het weer proberen.. kan de hele dag wel janken vandaag en er komt gewoon niks uit, behalve de was etc. K heb er echt veel te weinig voor gedaan en dat kan ik natuurlijk vanavond ook niet inhalen dus dat zal wel een her worden denk ik, bah. Hoe kan dit nou, dit gebrek aan motivatie.. tijdens de zws van Olaf en Liam was ik juist supergemotiveerd. Miss komt het door de onduidelijkheid en algemene slechtheid van de module en de onduidelijkheid over wat er nou verwacht wordt op het examen en wat we moeten weten. En manlief is ook nog eens niet thuis dus hij kan me niet even knuffelen en een schop onder mn kont geven ofzo. T is mn eigen schuld maar t lukt gewoon niet.. Sorry, even echo maar moet het even kwijt
Paloe: Balen zeg zo'n dag. Hopelijk lukt het je toch nog om het examen te halen! Heb jij al een nieuwe buikfoto? Chikai: Mooie buik al hoor! En de schilderijtjes zijn ook leuk geworden!