Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Wat fijn dat de bv op gang is! Goed werk ;)
    Hopelijk worden jij en Noor niet ziek nee... al krijgt Noor genoeg afweerstoffen via je bv, zal bij haar wel goed gaan.
    @Kwebbel; Dat is echt raar! Hoe kan dat nou ineens zoveel verschil maken? Klopt vast niet...
    Hopelijk lukt de draaipoging! Tenminste... ik begrijp dat je graag vaginaal wil bevallen?
    @Escal; Wat een dametjes! Wauw! Gaaf die vlechtjes. Maud laat bijna niks in dr haar zitten, we houden het ook maar wat korter, dat is wel zo makkelijk ;)
    @Hier; Slapen van Maud ging weer slecht en nu weer goed. Pfff, vermoeiend dat slapen van dr! Nieke is daarentegen een dikke slaapkop! Hopelijk blijft dat zo :D

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal ja idd ik ook van Liam en dat was veel heftiger dus;) Nou ik hoop dat je man op zn plek is met zn nieuwe baan! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Mooie taart van Sem!!! Hoe is het trouwens met jullie kamikazesexen?;) Wat is Lize een schatje!!! Sem is een mooie meid! Leuk die vlechtjes! Slanke den;)

Kwebbel las het al op fb….echt balen!!!

Knijn hoe gaat het verder bij jullie? Met ritme enzo?

Haar: Liam is afgelopen week wel weer naar de kapper geweest, voor de 2e keer;)

Hier: de eerste en tweede naam staan vast:D:D:D helemaal blij:D Het zijn toch de namen geworden die we als proefnamen op het kaartje hadden gezet;) eerste naam hebben we al jaren, had ik al voor Tim en ik samen waren;) straks proefkaartje bestellen, zin in!:D

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik wil wel heel graag vaginaal bevallen ja. Als het een ks wordt lig ik eerst min. 3 dagen in het ziekenhuis en dan moet Jelmer dus zolang ergens terecht kunnen plus dat ik daarna 6 weken niet mag autorijden, dus kan Jelmer niet naar de psz en vindt het juist zo belangrijk dat zijn ritme gewoon door gaat.
    Ik heb volgende week een afspraak staan bij een voetreflextherapeut om te zien of zij ukkie de goede richting op kan laten draaien en anders de week erop draaipoging bij de gyn.
    Het geeft wel stress merk ik en daar baal ik van, maar meer kan ik er nu niet aan doen.

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @nike, oei, beterschap. wel fijn nog even tijd met zijn vieren! (was zelf altijd blij als de kraam weg was haha)
    @knijn, drama dat slapen inderdaad dan, gelukkig niet beide nee, phoe stel je voor :S. hopelijk komt volgt maud niekes beeld snel!
    sem liet trouwens eerst ook niets in haar haren zitten maar nu vind ze het zelfs fijn als ik haar haren doe, laatst gewoon 20 minuten zitten tutten :D echt heeerlijk
    @paloe, manlief is nog steeds blij dus ik ook :D. bedankt voor de complimenten voor de dames en de taart, sem is inderdaad echt een slanke den, heeft nu overdag ook geen pamper meer dus nu zakken de broeken echt af, voortaan alleen nog maar rokjes met majootjes denk ik hihi. kamikazesexen zijn we (zo goed als :p) mee gestopt. we weten wel zeker nog ooit een derde te willen maar eerst even de dames wat ouder (en moeders wat stabieler in de bekken ;) )
    en proficiat met de namen! ben erg benieuwd!!!! :D:D:D
    @kwebbel, is inderdaad een stressvolle situatie zo. kan begrijpen dat je het ritme van jelmer door wilt laten lopen.. spannend ik duim voor je dat beeb draait en dat je straks een natuurlijke bevalling krijgt, misschien daar maar eens met zijn alle voor gaan dansen
    *maakt alvast begin met dansen*
    @all, tnx voor de lieve berichtjes op de foto's :)

5. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @nike; Beterschap voor Mees. Hopelijk steekt hijnjullie niet aan.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike ooh, nu nog even lekker genieten van een weekje met viertjes! Hopelijk slaat het virus jou en Noor over! Ik zal ervoor duimen.

Knijn o, lastig zeg, dat slapen. Fijn dat Nieke wel een goede slaper lijkt te zijn! Thijs is ook zo'n lichte slaper, ben benieuwd hoe dat met nr 2 is. THijs is gemiddeld gesproken elke nacht 1 tot 2x zeker wakker....

Paloe fijn dat jullie uit de namen uit zijn!! Hier nog niet :( 't is toch lastig, ik heb bij zoveel namen associaties met kinderen van het werk en dat maakt het niet makkelijker als je een korte bondige naam wilt die ook past bij Thijs. (en dan ongeacht of het een jongen of meisje wordt, we willen voor beide geslachten zeker een naam hebben)

Escal knap zeg, dat Sem ook overdag geen luier meer aanheeft! Wow! Hier gaan we het bij Thijs vanaf de kerstvakantie proberen, dan ben ik zelf twee weken thuis en kunnen we consequent aan de gang. Thijs plast al wel op het potje en wc, zodra we hem erop zetten lukt het altijd. Dus hopelijk gaat hij het binnenkort ook aangeven wanneer hij moet.

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @chikai, dankje :) ben ook echt trots! zindelijk ze nog niet helemaal maar zijn goed op weg :D wel fijn als je met kerst twee weken vrij bent, kun je inderdaad makkelijker starten lijkt me. bij sem hielp het trouwens heel goed om te prijzen, dus ipv "moet je plassen" is je onderbroek nog droog? ja! ow wat knap!! (en dan overdreven hihi) miss heb je er wat aan..
    succes met de namen verder, inderdaad erg moeilijk als je zoveel kinderen kent (hier hetzelfde) dan heb je echt overal een gezicht (of rare nasmaak) bij..

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Wel fijn dat Nieke zo'n slaapkop is (zit hem vast in de naam. Ik hou er ook van :))
    @Escal: Wow knappe Sem hoor! Hier alleen 's avondspits vaak een plasje of poepje op het potje. Moet zeggen dat we momenteel ook even wat minder aandacht ervoor hebben.

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: oh heerlijk dat je eruit bent met de namen!
    @kwebbel: Ik ga mee dansen met Escal!
    Kan me voorstellen dat het stressvol is. Hopelijk kan je het een beetje loslaten.

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: vannacht hebben we acht uur mogen slapen met 1 onderbreking!! Heerlijk!:D
    Oh en we hebben eindelijk een iPad!! Nog tips voor leuke apps voor peuters? En voor leuke spelletjes voor mij?

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @nike, wow 8 uur!!!!! heeerlijk :D qua apps zijn hier de dierengeluiden met foto's helemaal hip! wel fijner als je ze koopt ivm reclame.
    verder de kinderkijkbuis, allemaal leuke filmpjes erop (gaat dan via youtube) zoals zandkasteel, nijntje, teletubbies enz. is trouwens gratis en zonder reclame! ideaal voor mama ;) :p

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike ooooh, wat heerlijk, zo'n nachtje! Dan heb je weer wat om bij te tanken he! Hier is de i-pad ("papa's laptop") ook helemaal hip. Thijs vindt de app van woezel en pip erg leuk (zit vanalles in, kost wel 3 euro geloof ik). Verder kijkt hij regelmatig via youtube Jokie en Nijntje. En we hebben 'koe doet boe' is ook leuk, met dierengeluiden. Hier zit ook een spelletje in (soort memory) maar dat is alweer een tijdje geleden dat we dat hebben gespeeld.

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Escal; Wat goed van Sem zeg.
    @Nike; Lekker een nachtje behoorlijk doorslapen.

Hier vanmiddag genoten van een jongetje in de sneeuw. Eerst vond ie het allemaal maar raar, maar eenmaal met zijn laarsjes in de sneeuw vond ie het geweldig.

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vvEscal thnx!!! hihi ja nog even wachten lijkt me verstandig;) wel heel leuk dat jullie nog een derde willen! knap hoor overdag geen luier meer!

Chikai ach jullie hebben nog even:) wij in principe ook maar vind het wel fijn dat we eruit zijn. De eerste naam hebben we al jaren, had ik al voor mr paloe en ik wat hadden, maar we hebben toch de hele kinderbijslagnamenlijst doorgelopen en daar opties voor de 1e en 2e naam uit gehaald. Uiteindelijk werd het toch die ene 1 naam en grappig genoeg is de tweede naam de naam geworden die ik out of the blue als opvulling had gebruikt op het kaartje:)

Nike oh heerlijk een ipad! wij hebben de asus eeepad, zelfde idee;) Olaf speelt allerlei dingen maar Liam eigenlijk nog niet:) 8 uur, wat heerlijk!

Wow net de intro van de voice..heftig dit en heel goed dat ze zoᷰn signaal afgeven.

:D vandaag proefkaartje binnen gekregen en oooooh wat is hij moooi!!!:D

Hier een leuke sinterklaas gehad, Olaf en Liam hebben genoten! En wij ook natuurlijk:D Ze waren wel ontzettendmoe, dus Olaf hoefde donderdag van ons niet naar school en ze zijn de hele dag bij mijn ouders geweest. Alleen toen we ze ᷰsavonds op kwamen halen was Liam behoorlijk schor en afgelopen nacht was hij echt ziek, we hebben dus nauwelijks geslapen helaas. De combinatie van zieke Liam, zelf keelpijn, flink verslapen na een korte nacht en sneeuw icm ov heeft me maar doen besluiten vandaag thuis te blijven. We zijn vanmiddag heel even met Olaf en Liam dik ingepakt naar buiten naar de sneeuw geweest, maar Liam is nog steeds ziek, hij heeft de hele dag alleen maar bij mij op schoot gehangen en moest steeds huilen....zo zielig.. Hij slaapt nog steeds niet dus mr paloe is hem nu even aan het knuffelen. Hopelijk slaapt hij vannacht niet bij ons in bed want ik ben ook steeds dichter naar oververmoeidheid aan het gaan door de BI, maagzuur en daarbij nog weer slechte nachten omdat Liam ziek of zielig is..

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @chiaki, ow die woezel en pip app lijkt me ook erg leuk, dadelijk eens kijken :D
    @paloe, hoe is je nacht gegaan meid? en hoe is het met Liam?
    @intro voice, niet gezien, miss dan maar even terug kijken?

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #3336 Nike, 8 dec 2012
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
    Sorry ff geen reacties:
    Flink van roze wolk gevallen hier....Noor heeft net als Mees (verborgen) reflux. Voeding komt omhoog, is zuur. Dus heeeeeeel veel huilen en dan echt hartverscheurend. Enige wat helpt is haar rechtop houden, maar ook niet altijd.
    Gisteren al naar huisarts geweest. Eerste stap is voeding indikken (dus weer kolven). Als dat niet helpt medicatie (die bij Mees niet hielp). En anders naar kinderarts.
    Heb echt ff flashback van de periode bij Mees. Was dramatijd. Hoop dat we nu wat sneller iets hebben wat helpt.
    Zit hier met tranen in mijn ogen :(.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pfff Nike.....wat ellendig zeg! En zielig voor Noor. Gelukkig herken je nu decsignalen en kunnen jullie er gelijk wat aan doen. Hopelijk heeft ze er snel minder last van.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal Liam was wel aan het jammeren, maar als we bij hem kwamen sliep hij gewoon..dus de nacht ging wel goed! Zelfs voor het eerst in weken weer intiem geweest;) had expres al de hele dag heel rustig aan gedaan in de hoop dat het zou kunnen:p
    Intro voice: weet niet of je t al hebt gezien maar ze maakten een heel duidelijk statement, met een groot applaus voor ‘de grensrechter’ en met die poster van zonder respect geen… Kwam ff behoorlijk binnen zegmaar.

Nike ooohhh wat ontzettend balen… Hopelijk vinden jullie snel iets wat helpt meid! Dikke knuffel!

Hier: kreeg vanmorgen een shopopdracht van manlief;) Ik had 3 zwangerschapsoutfits en drukte gisteren zo een gat in mijn rokje, hoezo versleten;) 2 jurkjes is wel een beetje erg weinig dus ik mocht niet thuis komen zonder nieuwe outfit;) En ik heb er 3 gevonden! 3 jurkjes!!! Voor maar 45 euro:) allemaal gewone kleding maar dan een maatje groter:)

Hieronder: eerste pakje en close up van de bloemetjes erop;)

Bijgevoegde bestanden:

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    buikje 29,5:)

Bijgevoegde bestanden:

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wauw, mooie buik Paloe!!!

En leuk eerste pakje! Heb ik ook naar gekeken maarcdurfde het niet te kopen aangezien ik de 37 weken nog in 2012 passeer dus was een risico haha

Deel Deze Pagina