Paloe he, wat sneu dat Liam zo ziekjes was/is. Gaat het nu weer wat beter met hem? Wat leuk dat je zo goed mocht shoppen van manlief en dat je zo goed geslaagd bent!! Leuk! Mooi buikje zeg, wel flink gegroeid in vergelijking met vorige keer! Nike ooh, nee, wat naar dat Noor ook verborgen reflux blijkt te hebben. Hopelijk kun je dit keer wel iets vinden wat helpt! Ik zal ervoor duimen!
nee Liam is goed ziek, slecht geslapen vannacht en vandaag liep hij aan beide kanten leeg..arme kleine.. buikje is idd goed gegroeid laatste buikfoto is ook al wel ff geleden
@Nike; Jeeetje wat balen!! Kan me voorstellen dat je dan even van je wolk af klettert... @Paloe; Wauw! Nu begint dat buikje echt te groeien he! Erg leuke kleding ook, is dat ook een nieuw setje op de foto? Goede score zeg @Hier; Gisteren heeft Maud 's middags maar een uurtje geslapen dus ik vreesde weer voor de nacht. Wordt ze vanmorgen pas om half 8 wakker!! Gisteren sliep ze om 19u dus echt een hele goede nacht voor haar doen! Manlief schrik zich rot toen hij wakker werd van de wekker ipv Maud
Knijn wat goed van Maud! Thnx voor de buikcomplimenten dat is geen nieuwe outfit nee Liam is nog steeds niet beter, ging overdag redelijk maar hij lag net weer ontzettend te hoesten...
@nike, bah meid, begrijpelijk dat het zwaar aan komt! hopelijk werken nu de medicijnen wel. Hoe is het tot nu toe? dikke knuffel van hier iniedergeval @paloe, mooie buik! ook weer naar voren he? ook erg leuk pakje echt meisje, heerlijk beterschap met liam, hoe is vanacht gegaan? @nike, go maud! is vanacht ook weer zo goed gegaan?
@Paloe; Ben we benieuwd naar je nieuwe outfits dan, als je oude al zo leuk zijn...! @Escal; Oeps, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Maud; Gisteren was het 7.15, vanmorgen 6.30 maar vooral door het hoesten geloof ik, arm kind. Nieke heeft vannacht maat 1x gedronken, jeeejj!! (19.30u, 01u, 6.30u)
Paloe he verdorie, hopelijk is Liam het virus snel weer kwijt.... naar, wat je kunt er zo weinig aan doen... Knijn ooooh, wat goed van Nieke! Dat is wel fijn, heb je iets meer kunnen slapen dan gelukkig. En ook al zo aan het hoesten, beterschap met haar!
vvEscal haha ja ik draag nu erg naar voren, ik heb mijn taille nog en afgezien van dat ik in zn geheel dikker ben geworden is er van achteren niet te zien dat ik zwanger ben heb al vrij veel verbaasde blikken gehad leuk hoor, zoᷰn andere buik, bij de jongens was bijn taille al bij 23 weken ofzo verdwenen Knijn haha ik zal vanavond eens even fotoᷰs schieten van mn nieuwe outfits die van de buikfoto is wel de leukste die ik heb hoor Bij de nieuwe hoort hetzelfde jurkje maar dan is het blauwe bruin 15 euro bij de Sting, tiptiptip OEH dat doet me denken... in Apeldoorn hadden ze de blauwe versie niet meer....misschien in Enschede wel.. maarja, kan toch niet meer naar het winkelcentrum lopen helaas Wat fijn dat Nieke maar 1 keer kwam vannacht!!! Hier: Liam is nog steeds ziek maar hij is wel naar de gastouder.. na ontzettende hoestbuien gisteravond werd hij weer rustiger en heeft een goede nacht gehad. Vanmorgen was hij ook eerst wel fit maar kreeg al snel een foto van een lodderige Liam doorgestuurd van de gastouder. Arme kleine, hopelijk is hij snel weer beter! Ik heb vandaag weer gewerkt, het was best druk mja ik hoef er niet uit, dus heb lekker aan mijn paper kunnen werken en ben eindelijk weer ᷰecht even opgeschoten Ben nu wel moe maar ook voldaan Zit in de trein op weg terug naar huis en heb zin om Olaf, Liam en mr paloe weer te zien Verder gaat t wel goed. De harde buiken houden aan en mn bekken heb ik het maar gewoon niet over
vv TIP!!! bij de kruidvat ALLE200 ml zwitsal flesjes voor 2 euro, dus ook de badolie die normar, al bijna 8 (!!!) euro kost! Ik had voor een tientje 2x badolie, 1x huidolie, wasgel en shampo, terwijl normaal alleen de 2 badolies al 16 euro zouden zijn! Hier: vandaag eerst de hele dag gewerkt en toen even langs het winkelplein gefietst: zwitsal, vloeimatrassen, roze nagel/veil/klippersetje en billendoekjes aangeschaft En straks ga ik nog even een paar lakentjes strijken, moet echt in etappes En oei, de jongens lagen met hun billen naar beneden, maar dit kleine meisje is nog eigenwijzer, ze ligt al de hele tijd met haar voeten naar beneden en BIin combinatie met een sterker wordende beeb die in mn bekken ligt te trappelen.... Ze trapte net even mijn schaambot aan gort:S ging bijna door mn hoeven!
Oei oei Paloe, klinkt bekend alleen was hier mijn blaas steeds de pineut. Heb al weet ik het hoe vaak in mn broek geplast omdat ik een kung fu trap in mn blaas kreeg. Maar sinds gisteren word ik in mn ribben getrapt dus volgens mij is ze gedraaid Nog maar 37 dagen tot due date, gaat echt snel nu!
kwebbel dat zou mooi zijn! Hopelijk is ze goed gedraaid en blijft ze nu netjes met haar bolletje naar beneden liggen! Paloe ai ai, dat is niet zo fijn. Nu al een eigenwijze meid dus!! Leuk, al die inkopen! Goede tip, alleen ga ik (weer) voor neutral, want Thijs kon ook niet tegen zwitsal.... Als ik jullie verhalen zo lees, heb ik nog 'mazzel'... Nou ja, ik voel de kleine uk echt heel weinig als ik dat vergelijk met de zwangerschap van Thijs. De placenta ligt duidelijk voor en alleen liggend in bed of op de bank voel ik de baby goed schoppen. Maar overdag is het erg rustig.... (toch wel jammer hoor). Ik blijf mezelf dan wel elke keer afvragen "ben je er nog "? En ik merk daarnaast wel dat het wat pittiger wordt om hele dagen druk bezig te zijn. Gisterenavond met de dansles ook op tijd gestopt, vanochtend wezen zwemmen met Thijs, maar ook vanavond weer toch aardig wat rug/bekken/heup klachten. Zo maar lekker naar bed!
Nou dames na anderhalf jaar reageren ben ik een keer derde geworden bij de woningbouw. Een iniminihuisje maar tis in elk geval wat. Volgend weekend moet ik mn huis uit dus ik wil deze woning zo graag. Willen jullie duimen draaien? Voodoo uitoefenen? Alles om te zorgen dat 1 en 2 gaan weigeren . Sorry voor de verwaarlozing, stressvolle tijd hier. Kwebbel wil je me vandaag nog even een facebook bericht sturen met rekeningnummer, dan beloof ik plechtig het geld vandaag over te maken.
Helaas het huisje was wel heel erg klein en nummer 1 heeft toegezegd. Dapper verder zoeken maar. Thanks voor het duimen
He jammer, zwolly, heb je wel een plaatsje nu je over een week je huis uit moet? Dat is ook niets zeg, met je peuter en dan zo de kersttijd in. Hopelijk heb je heel snel iets anders gevonden!!!