Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    he balen!! (heel zwak uitgedrukt maar kan niets bedenken wat de lading dekt) en nu?

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah, balen Zwolly! En nu? Toch niet huisloos deze feestdagen? :(

3. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hier al een tijdje niet serieus meegelezen. Gewoon geen fut voor gehad.

@Nike; Arme Noor. Hopelijk vinden jullie snel iets wat haar kan helpen. Ik kan me voorstellen dat je van de roze wolk gedonderd bent. hoe gaat het nu met jullie?
    @Paloe; Mooie buik.
    Hoe gaat het nu met Liam?
    @Paloe; Nee, dat is niet lekker een kleine die tegen je schaakbord trappelt. Lijkt me helemaal vervelend met je BI.
    @Zwolly; Jammer dat je het huisje bent misgelopen. Hopelijk vind je snel wat.

Hier van her weekend Sinterklaas deel 2 gevierd. Alleen met een domper tussendoor. Stan viel over een bal met zijn kin op de grindvloer. Resultaat: naar de huisartsenpost voor een hechting. Als het goed is mag ie er morgen uit. Wel heeft ie nu allemaal vlekjes op zijn kin en wangen. Gisteren leken het puistjes, maar vandaag zie ik alleen vlekjes.
    Verder wat meer last van mijn bekken en nog altijd veel last van vermoeidheid.
    Verder gaat het wel goed hier. Stan is afwisselend heel erg lief en erg ondeugend.

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kwebbel gelukkig heb ik een sterke blaas dus het is nog niet mis gegaan maar idd, ik moet regelmatig snel even een toilet opzoeken;)
    OOOOOHHHHH wat super zou het zijn als ze gedraaid is!!!!

Zwolly ik heb heel hard geduimd….balen meid!

Hier: kapot geschrokken.. mijn moeder zou hier vanmorgen om half 10 zijn en om 10 uur was ze er nog niet, dus ik bellen. Neemt mijn vader op… Mijn moeder heeft op de weg hierheen een ongeluk gehad.. Ze was bij kennis en geen zichtbare ernstige verwondingen, maar wel uit de auto geknipt en op de plank en met kraag naar het ziekenhuis gebracht. Het is voor 10 uur gebeurd en om half 12 was ze onderweg naar het ziekenhuis..
    Ze had erge last van haar nek en rug en een knie. Gelukkig is het niet op volle snelheid gebeurd en zijn de auto’s niet gaan schuiven verder, want het is een weg langs het water en op dat kruispunt gaat het heel vaak behoorlijk mis en komen auto’s in het water terecht etc…
    Hopelijk hoor ik snel meer, ben nu thuis met de jongens en hopelijk kan ik vanavond even bij haar langs. Echt hoor, heeft ze net de bestralingen achter de rug gebeurd er zoiets…
    Ben net even langs geweest in het zh en ze ziet er gelukkig goed uit.. De scans en foto's zagen er goed uit etc gelukkig.

5. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh Kwebbel, zou ze gedraaid zijn!???! Whiehoe!
    @Regenboogje; Arme Stan... :(
    @Paloe; Ah neeee wat erg! Gelukkig lijkt het mee te vallen, al zal ze flink beurs zijn. Grrr, kan er ook nog wel bij. Arme mamaPaloe :(

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @regenboogje, succes met het uithalen van de hechtingen, en die bultjes? weet je al wat het is? hier ook vaker wat vlekjes maar komt hier vaak door de kou buiten (gevoelig huidje)
    @paloe, oooh meid wat zul je geschrokken zijn! dat het net met haar moet gebeuren... bah :(

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Oei, wat zullen jullie geschrokken zijn!!! Gelukkig valt het allemaal mee, maar de schrik zal er goed in zitten!

Regenboogje: Wat een pechvogel die Stan!

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mijn 35-weken buik!!!

Picture 7.jpg

9. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Paloe; Arme moeder van je. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
    @Escal; Geen idee wat de vlekjes zijn. Ze trekken alweer weg en Stan likje er geen last van te hebben. Misschien was het een reactie op de pleisters.
    @Kwebbel; Jij hebt ook een mooie buik.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whoeiiii! Mooi Kwebbel! :D

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    mooie buik kwebbel!!!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kwebbel mooie buik! Had het natuurlijk ook al op fb gezegd, maar echt mooi! Leuk hoe alle buiken weer anders zijn;)

Thnx all:)
    Moeder: ze is vanavond naar huis gegaan:) De scans en echo’s lieten ruimte tussen de nekwervels zien en vocht tussen bm en blaas en ze heeft een gekneusde knie. Vandaag hebben ze opnieuw foto;s, scans en bloed en urinemonsters genomen en dat leek allemaal goed, maar ze moet wel heel rustig aan doen.. Het was idd heel erg schrikken en volgens de brandweer heeft ze geluk dat ze een grote volvo reed..

Nog een tip

Luiers bij de etos met kortingsbonnen maar 1 en 1 maar 2 nogwat, ze zijn nu in de aanbieding, wij hadden 2 pakken voor 2 euro totaal. Kortingsbon in afbeelding:)
    En
    Zwitsal doekjes, 2 dozen van 8 pakken voor 14 euro, drukfout in folder maar wel geldig, zie fb bericht in afbeelding:)

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/371939-meiden-eind-juni-juli-2012-nod-kletstopic-422.html#post14115755

Hier staan de afbeeldingen, anders moet ik direct weer de bijlagen wissen:)

t is weer rustig hier trouwens..:)

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Regenboogje: sneu dat Stan was gevallen, is de hechting er nu weer uit? Toch wel pittig he, een 2e zwangerschap met een klein hummeltje erbij…. Ik merk het ook ;)
    Paloe pffff dat is ook schrikken zeg! Hoe is het nu met je moeder? Oh, ik lees het al. Fijn dat ze weer thuis is, maar herstellen zal ook wel even duren. Dank voor je tip met de bonnen!! Ik ga ze gebruiken :)

Hier vanochtend weer lekker een massage gehad, vanmiddag feest van mijn oma (is 88 geworden). Maar eerst ligt Thijs nu lekker in bed en ga ik ook nog even… De dag is nog lang….

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai lekker hoor ff slapen overdag! Gefeliciteerd met je oma! En heerlijk zo’n massage!

Moeder: ze is gisteravond thuis gekomen en heeft vooral veel spierpijn.. Ze moet rustig aan doen en veel slapen, maar dat komt goed, dat deed ze al door de bestralingen..

Pff vandaag koffie gedronken in de stad met mn oma met zn allen, nog naar een paar winkels geweest, naar huis: auto in, naar de etos om luiers en doekjes te scoren, naar mn broertje om de aanhanger te lenen, door naar de Ikea om een kast te kopen voor op onze slaapkamer..daar gegeten en toen we thuis waren was het alweer bedtijd voor de jongens. Zijn echt van 10:00 tot 19:30 van huis geweest en ben stuk:)
    Morgen even langs mijn moeder en smiddags krijgen we gezellig vrienden op de koffie. En hopelijk kunnen we de kast in elkaar zetten en kan ik de boel opruimen die uit de babykamer (eerst studeerkamer) is gekomen en nu in onze slaapkamer staat in dozen;)

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik dacht, lekker even slapen, maar toen werd Thijs na 1/2 uur alweer wakker. Dus ben ik er maar uit gegaan (Thijs wel nog teruggelegd). Feest van mijn oma was erg leuk. Nu vanmorgen lekker uit mogen slapen (mijn nachten zijn echt standaard slecht tegenwoordig, vannacht weer elk uur wakker) en vanmiddag gaan we nog even naar de Efteling met opa en oma.

Paloe fijn dat je geslaagd bent voor een kast, dan kun je weer wat verder. Maar wel een drukke dag zo zeg! Ik zou dat niet trekken geloof ik. Succes met inruimen, kun je weer wat verder met opruimen!
    Onze nieuwe kast komt hopelijk komende week binnen, dan gaan onze kasten naar Thijs en kan de commode en de kast naar de babykamer. Dus dat wordt hopelijk kerstvakantie werk!

16. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Chikai; Ja, de hechting is er weer uit. Ziet er gelukkig allemaal wel goed uit.
    Fijn dat het feest van je oma leuk was. Dat is toch een hele mooie leeftijd.
    @Paloe; Wat fijn dat je moeder weer thuis is.

Hier zijn we aan het proberen of Stan in het grotek bed wil slapen. Het wil helaas nog niet lukken, maar hennen het ook pas een dag staan.
    Gelukkig staat hetbledikantje ook nog op de kamer.

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier even baal moment :( ben afgelopen vrijdag gevallen over een kabel van kerstlampjes, zitten nu scheurtjes in de pees van mijn bovenarm en kan mijn arm dus amper bewegen van de pijn en dat met 4x per dag 2 parcetamol en 2x diclofinac
    merk wel dat het beter wordt maar echt heel moeilijk met twee kids!
    echt even zwaar k*t
    bah moest het even kwijt...

18. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Bah Escal dat is vervelend. Heb je niemand in de buurt die je kan helpen met de meiden?

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Vervelend Escal! Beterschap!

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    vanmiddag heeft een vriendin gelukkig kunnen helpen, kwam ook erg goed uit aangezien ik uiteindelijk met lize bij de ha zat, oorontsteking, kan er ook nog wel bij :( niet mijn dag denk ik ... (en niet die van Lize, arm kind.. :( )

Deel Deze Pagina