Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @zwollywood, jeej wat leuk om van je te horen! welkom terug!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; ja heerlijk, zo'n dagje! Ik heb Thijs uiteindelijk 's avonds om 17.30u maar wakker gemaakt, toen sliep hij al bijna 2 uur! En vannacht ging het wonder boven wonder ook prima, ondanks dat hij nog zo laat op de middag had geslapen.

Zo, vanmiddag gaan we weer lekker naar het zwembad en verder niets. Eigenlijk best saai als je geen carnaval viert; er is, naast de supermarkt, geen enkele winkel open en je ziet hier alleen maar mensen naar het café gaan. O ja, en mensen die hun hond uitlaten.... :D

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat fijn dat thijs nog zo goed geslapen heeft na zo'n luie dag!
    en qua hond uitlaten, vind het er altijd erg grappig uitzien in de carnavalskleding de honduitlaten (en boodschappen doen ook trouwens haha)

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Rudy heeft werk :D:D:D:D:D:D:D

*helemaal blij*

zo en nu ga ik even bijlezen :)

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor jullie reacties op mijn foto :)
    Ik heb echt een supergeslaagd feestje gehad :D

Verder kan ik jullie het supernieuws vertellen dat Fay nog steeds doorslaapt :D( ok vannacht 1 nacht gerommeld,maardat kwam omdat ze haar gisteren op het kdv 2x hadden laten slapen)

@nike, oef dat is even flink geld ,maar wel fijn dat je telefoon het weer doet.
    @chikai, ah wat sneu als ze zo moeten spugen zeg :(:( Oh jemig bij jullie wordt dan wel heel flink carnaval gevierd zo te lezen :D Wat gek dan gewoon alle winkels dicht :D
    @escal, het zwarte gedeelte van h&m, schoenen bij een plaatselijke schoenenwinkel hier en het rode vestje komt bij de Bristol vandaan. Super zeg dat alles zo goed gaat en wat een prachtige foto's!! leuk dat je er even lekker uit bent geweest.
    @paloe, hoe is het daar? Veel ziekdn bij jullie las ik wel op fb. Hopelijk is iedereen heel gauw opgeknapt!!! Heeft Olaf het nog steeds helemaal naar zijn zin op school?
    @knijn, jemig dat is idd wel heel lang hoesten. Hopelijk kunnen jullie snel bij de kinderarts terecht. Ach die Maud ,helemaal verknocht aan papa :D
    @zwollywood,leuk dat je er weer bent en fijn dat alles wat rustiger is!!
    @kwebbel, ah arme Jelmer nog steeds ziek :(:(

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Escal haha, ja inderdaad, al die vrolijk gekleurde mensen op straat is wel grappig ja!
    Wonderteam; oooooh, wat goed nieuws zeg! Je man werk èn Fay die gewoon lekker doorslaapt, heerlijk!! Thijs wordt nog wel enkele keren wakker voor een tut, maar dat is dan ook alles. (gelukkig)

Hier; vandaag heeft Thijs gewoon weer 2x geslapen! Ik weet niet wat ons overkomt…. Morgen moeten we naar de allergoloog (om 12.20u controle, maar ik heb weinig te melden dan dat zijn exceem met pieken en dalen gaat) dus ik hoop dat Thijs dan ook weer 2x slaapt. Dan komt het ritme-technisch handig uit.

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Zwollywood: Welkom back!! Tuurlijk ok!
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Heb je inmiddels al een eiegn huisje??
    @Chikai: He bah wat een baggernacht zeg!
    @Knijn: Hier is papa op het moment ook favoriet. Niet leuk he.
    Oh wel fijn zeg eindelijk een verwijzing naar de kinderarts en al zo snel terecht. Wow goed! Ben wel benieuwd hoor of er wat uitkomt. 5,5 maanden hoesten zou ik ook goed zat zijn, bah!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Bah zeg Jelmer is echt al super lang aan het kwakkelen. Wat zei de huisarts vandaag??

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Jeeeaaaaaah!!!! Wowie man heeft een baan!! Wat goed! *Doet een dansje*
    En Fay slaapt ook nog steeds goed 's nachts! Wat heerlijk!

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Ik heb al drie dagen een ontstoken oog. Zo irritant! Iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurt dit?

11. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: dat is ook wat! Ik sinds vandaag ook! Tenminste... ik denk dat het ooglid ontstoken is, dus niet het oog zelf, maar toch gek. Heb ook geen idee hoe ik er aan kom, en ook niet hoe lang het duurt, sorry...

@Wonderteam: JIPPIE!!! Wow, wat fijn dat hij een nieuwe baan heeft! En dan Fay die doorslaapt, zou het tij dan eindelijk keren voor jullie? Hoop het zo!

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Gwn: Toevallig zeg! Ja bij mij ook het ooglid denk ik. Hoop maar dat het snel over is, ook bij jou.

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; YEAAHH!! Wat goed! Wat is het voor een baan?
    Heerlijk dat Fay eindelijk het slapen ontdekt heeft, houden zo! ;)
    @Nike; Geen idee hoelang zoiets duurt. Ik zou 3x per dag even je oog schoonmaken met afgekoeld gekookt water, meestal gaat de genezing wat sneller.
    Is het geen bindvliesonsteking?

14. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaa Gwn! Morgen de pretecho, jeeejjj!! :D

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knijn: Jaaaaaaaa!!! :D Helaas wel pas om 16:45.. Ben zó benieuwd, hoop dat hij/zij er een beetje goed voorligt..

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Qua ontstoken ogen; ik heb al diverse keren een ontstoken oog gehad, maar uiteindelijk toch elke keer een zalfje bij de ha gehaald, want het ging niet over....

gwn alvast veel plezier morgen!!!

Nike; oh, die baggernacht valt wel mee hoor, Thijs slaapt bijna geen een nacht door, hij is eigenlijk elke nacht wel 2 of 3x wakker. Maar dan geven we hem z'n tut of knuffel terug en meestal is dat genoeg. Als we hem echt een nacht niet horen, is dat toch wel bijzonder.... (maar vergeleken met een aantal maanden geleden dat hij echt een uur, anderhalfuur wakker was) vinden we dit reuze meevallen.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wonderteam: wat goed, dat Rudi een baan heeft! Gefeliciteerd!

Gwn: veel plezier vanmiddag, ben benieuwd!

Huisarts: zn oren zijn nog steeds ontstoken dus de ab heeft niet geholpen, maar hij wilde niet nog een kuurtje geven. Het hoesten komt door het losgekomen slijm, we zijn weer met de puffer begonnen.
    Mocht het nog lang duren met de oren worden we naar de kno gestuurd, maar nu nog niet. We kwakkelen dus nog even door.

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    even snel,

gwn, heeel veel plezier vandaag!!!!

19. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Heb niet alles bijgelzen. Wij hebben hier allemaal buikgriep. Mijn vriend en Ylva beginnen gelukkig iets op te knappen.

Zwollywood, gelukkig dat het weer beter met je gaat, welkom

Wonderteam, gelukkig dat je man weer werk heeft proficiat. Super dat Fay zo goed slaapt.

Knijn, en benieuwd wat de kinderarts zegt gelukkig je zo snel mag komen.

Kwebbel, beterschap met Jelmer

Escal, ze lijken inderdaad veel op elkaar

Gwn, veel plezier vanmiddag

Ontstoken oog, hier heel vaak gehad ook eigenlijk altijd een zalfje van de dokter gehad omdat het niet over ging.

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Nou veel plezier was het niet, want ben hondsberoerd sinds vannacht (spugen, spierpijn, buikpijn, algehele malaise). Maar me wel naar de echo gesleept, want eerstvolgende plek was over 2 weken pas en had me er zó op verheugd..

Het was even zoeken, maar Amy krijgt een BROERTJE!!!

SUPERBLIJ met dit mooie geschenk, en natuurlijk vooral omdat alles er goed uit zag.

Nu weer verder slapen ;) Tot snel hopelijk!

Deel Deze Pagina