Na 5400 oliebollen en een trouwerij met m'n kleuters, nu nog een trouwfeest vanavond en dan nog oud en nieuw.... Fijne jaarwisseling allemaal!! Tot in 2013
Hallo dames, Ik wens jullie allemaal een fantastisch en liefdevol 2013!!! Ik heb al sinds zaterdag onregelmatige (rug)weeën die behoorlijk pijnlijk zijn maar waar geen regelmaat in wil komen. Erg vermoeiend! Zondagochtend ook wat bloedverlies gehad dus even laten checken. Ctg was in orde. Ook inwendig gecheckt en had toen 1 cm ontsluiting. Dus het begin is er. Donderdag weer controle. Als ik dan wat meer ontsluiting heb wil de gyn wel kijken of hij een handje kan helpen (strippen). Omdat ik nauwelijks slaap door de weeën.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! @Kwebbel: oeh, wat spannend! Hopelijk zet et óf snel door, ófbeemt het wat af zodat je kan slapen... Succes!
kwebbel ooohhhh spannend!!!!! Nieuwjaar: om ongeveer half 2 stortte ik in en zijn we naar huis gegaan om kwart voor 3 lagen we erin. Tot 12 uur uitgeslapen en daardoor weer een beetje mens(mr paloe was er om 08:15 uit met Liam, Olaf heeft tot 11 uur geslapen) Afgelopen nacht sliepen Olaf en Liam bij mijn ouders, zodat wij even een nacht door konden slapen en uit konden slapen. 22:30 lagen we erin na lekker samen uit eten te zijn geweest en om 10:00 waren we wakker, heerlijk! Mr paloe is voorstrijk aan het smeren, vanmiddag naar de vk en dan naar de stoffenwinkel
Happy newjear!!! Wow kwebbel, wat spannend! Het doet iig wel wat, die vervelende weeen. Toitoitoi @Paloe; Kijk, dat schiet lekker op! Wat heerlijk die nacht slapen en uitslapen, zo langzamerhand zou ik er bijna een moord voor doen @Chikai; Druk dagje zeg! Alles overleefd?
Gelukkig nieuwjaar allemaal! @Kwebbel: Begint spannend te worden bij jou! Ben je het al zat? Moet ik al een dansje inzetten? @Chikai: wow wat een dag zeg met oudjaar! Leuk geweest? Nieuwjaarsdag beetje kunnen bijtanken? @Paloe: Lekker hoor zo'n avond en nacht met z'n tweetjes! @hier: Sorry heb jullie beetje verwaarloosd! Beetje druk hier met twee kids Noor huilt helaas nog veel door de reflux. Inmiddels zijn we bij de kinderarts beland maar het is nog niet onder controle. Maar gaat wel al een stuk beter! Verder is het een super lief meisje die het erg goed doet! Ze heeft al drie nachten achter elkaar heel goed geslapen. Zo'n zeven uur! Lag trouwens net helemaal dubbel. Mijn peetoom en peettante waren op kraambezoek. Gaan ze weg, zegt Mees: 'Leuk dat jullie geweest zijn!' Whahah.
Op zich ben ik het zwanger zijn nog niet zat en voel ik me nog best goed. Maar de voorweeën zijn wel erg vervelend dus op zich mogen jullie best een weeëndansje inzetten hoor Nike: haha.....grapjas die Mees
Kwebbel dat is wel erg vermoeiend zo ja Sterkte ermee, hopelijk doet het wat, of stopt het nog even! Paloe wat fijn dat je even lekker bij hebt kunnen slapen! Is af en toe wel eens nodig he! Het gaat de goede kant op met de babykamer lees ik! Knijn oei . Slaap jij/je kinderen nog steeds zo slecht s nachts? Omdat je schrijft dat je bijna een moord zou doen voor uitslapen? Heb je een beetje een ritme gevonden met Maud en Nieke samen, en 2 kinderen? Nike fijn dat je wel wat verbetering ziet bij Noor, maar wel zielig hoor, dat het nog niet onder controle is. Hoe is het leven trouwens met 2 kinderen? Hoe vindt Mees het? Hier oudjaarsdag overleeft, was naderhand gezien wel erg druk (nieuwjaarsdag helemaal uitgeput en erg veel last van mn buik, dus rustig aan gedaan en veel geslapen). Maar ook wel leuk geweest! Nu wachten we hier op onze nieuwe kast (moet binnen 2 weken komen), dan kunnen we het e.e.a. door gaan schuiven qua kamers en verder met de babykamer. Vanochtend bij de verloskundige geweest, alles weer goed. Blijft allemaal mooi stabiel, ik kom ook weinig aan (maar wel wat). Nu weer wat dingen gaan regelen voor mn verjaardag zaterdag. En o ja, ik heb vandaag worstenbroodjes leren bakken van mijn vader, erg lekker!
@Kwebbel; Spannend al dat voorwerk. @Paloe; Fijn dat je lekker kon uitslapen. @Nike; Hihi die Mees. Vervelend dat Noor zoveel last van reflux heeft. @Chikai; oh lekker worstenbroodjes zelf maken. Hier doet mijn schoonvader dat.
Knijn ja dat kan ik me voorstellen Nike fijn dat Noor het verder goed doet naast de reflux! Hopelijk krijgen jullie t snel onder controle superzielig.. haha die mees Kwebbel ben echt heel benieuwd wanneer jullie kleine meid geboren wordt! Chikai alvast gefeliciteerd!!! En fijn dat jullie straks aan de slag kunnen met de kamers! manlief heeft de overige muren vanmorgen van voorstrijk voorzien en nu de witte muren wit geschilderd Morgen de grijze verf kopen, het plafond wit schilderen en de grijze muur grijs En miss de witte muren voor de 2e keer. Ik heb de stof voor het boxkleed gekocht en de vulling en de lijstjes voor aan de muur gevuld [FONT="]Hier weer goedgekeurd door de vk! Bloeddruk was voor mijn doen wat hoog, 115/75. Normaal is het 100/60 ongeveer. Maargoed, nog steeds wel goed Meisje ligt nog steeds (of weer) goed en groei is ook goed Ze vroeg nog hoe het ging met de vermoeidheid en of we al actie moesten plannen, maar heb gezegd dat ik dat helemaal aan het begin vooral had aangegeven omdat het bij Liam zo ontzettend slopend was met 17 (!!!) WEKEN weeen en dat dat nu niet het geval is, dus dat er ook niets hoeft te gebeuren Het voelde wel heel fijn dat ze er zelf naar vroeg Voel me bij deze vk zo veel beter gehoord en begrepen als bij de vorige praktijk! Al is het nu niet echt nodig Heerlijk![/FONT]
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Ik ga jullie nu echt minder verwaarlozen. De krampen bij Elin zijn al wat minder Ze heeft er nu alleen in de avond nog last van. Wel heeft ze last van reflux, Ylva heeft dit ook gehad en we weten ook dat dit over gaat. Voor de rest begint hier de rust terug te komen. Aanstaande maandag ga ik weer beginnen met werken. Omdat ik nog zoveel last van mijn bekken heb wel maar voor 3 uur per dag.
33+3 op de ene duwt ze naar boven, op de ander naar beneden Kwebbel hoeveel ontsluiting heb je nu? Hoop voor je dat het snel doorzet!
Hier gaat het redelijk goed. Wel veel onregelmatige weeën nog steeds. Maar vanmorgen bij de gyn geweest en heb inmiddels al 2 cm ontsluiting. Hij verwacht dat ik binnen een paar dagen beval. Duurt het toch nog wat langer, gaan ze woensdag of donderdag mn vliezen breken. Dus nog max. een week!
@Diana; WB Vervelend die refux, hopelijk heeft ze er niet teveel last van. @Paloe; WOW, wat een buik! Freaky bijna, alleen dat bolletje. Wel erg mooi hoor!! @Kwebbel; Sjeeeeeeee wat spannend!! Succes als je meisje er echt aan toe is, zal elke dag even aan je denken
Kwebbel fijn dat je iig uitzicht hebt op vliezen breken, want ontsluiting hoeft helemaal niks te zeggen. Wil je geen hoop ontnemen daarom zeg ik het pas nu ik weet dat ze volgende week je vliezen willen breken Ik heb toen minimaal 6 of 7 weken met ontsluiting gelopen met Liam.. Maar hopelijk zet het bij jou wel gewoon door!!! Knijn haha thnx enne.. t is niet alleen een bolletje hoor Ben 19 kg aangekomen
spannend kwebbel!!!! al helemaal klaar voor de komst? @paloe, wow mooie buik ennuh, die 19 kilo??? weet niet waar die zouden moeten zitten hoor, ik zie ook alleen een hele smalle meid met een babybolletje erop @hier, lize naar het cb geweest, is nu 8.6 kilo prikjes gehad en helaas weer flink op gereageerd dus weinig geslapen vanacht had echt flink koortst en ontroostbaar, weet dat het erbij hoort maar blijft zo sneu om te zien he.. ow en nog een gelukkig nieuwjaar allemaal hihi