heerlijk die me time! Liam slaapt vaak ook nog wel 2 uur, al is het de laastst tijd vaak korter, hij droomt veel.
Morgen gaat Jelmer een dag naar mijn schoonouders. Denk dat ik me dan lekker met een stapel dvd's, drinken en wat te snaaien op bed installeer Als ik daar nog niet genoeg van ontspan weet ik het ook niet meer
Maud slaapt op een goede dag 2 uur, soms korter soms langer. Lekker Kwebbel! Hoe staat het met de weeen activiteit?
Nike ja, die houding vinden met mn buik is echt lastig. (zal weer eens een nieuwe buikfoto maken). Vooral s avonds op de bank vind ik het vervelend worden en in bed kan ik ook echt niet meer lekker liggen. Vannacht weer wakker gelegen van 12 tot half 4 Jammer dat je hebt moeten stoppen met de borstvoeding, maar wel een hele begrijpelijke keuze met de reflux van Noor en het rondlopen van Mees. Lijkt me ook erg lastig, kolven met een puberende peuter erbij! Thijs slaapt thuis nog wel, gemiddeld anderhalfuur s middags. Maar bij de omas wil hij niet slapen Thijs niet slapen bij oma zegt hij dan ook . En we merken wel dat hij s avonds minder moe is, vaak ligt hij nu nog een uur te keten in bed. Dus wellicht moeten we wel binnenkort wat gaan schuiven Knijn ja, dat dacht ik dus ook, al die moeite doen om alles netjes te scheren Laat het dan maar hetzelfde als bij mn benen zijn, maar nee . Kwebbel spannend hoor, maar wel heerlijk, zon relaxmiddagje! Ga ik nu ook doen Lekker even naar bed, na zon beroerde nacht Vanavond weer lekker zwangerzwemmen en een rustig weekend voor de boeg.
goeiemorgen! He Knijn, ja, lekker geslapen (werd wakker omdat manlief en Thijs thuis kwamen, dus bijna 2 uur geslapen) en daarna lekker gezwommen! Lekker warm water en bewegen blijft goed voor je he Meiden, willen jullie eens meedenken over namen in de club? We zijn er nog niet uit.... en hebben nog niet DE naam gevonden... En wie van jullie is er weleens naar de 9maanden beurs geweest? Ik nog nooit, maar weet ook niet of ik er iets aan mis... Ik vroeg me af of het dit jaar een keer leuk is om te gaan, maar omdat Amsterdam niet zo dicht in de buurt ligt, wil ik eerst wel wat ervaringen horen
Helaas nog geen baby Wel al paar dagen ontzettend last van mn darmen, hopelijk wijst dat op de grote bevallingsschoonmaak. Chikai: Ik ben een keer op de 9-maandenbeurs geweest, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Je bent er zo doorheen en het is wel een eind reizen.
@Chikai: hier ook 1x 9-maandenbeurs gedaan met vriendin, dat was wel gezellig, maar voor de beurs zelf hoefde het voor mij ook niet zo.. Erg commercieel en reclames enzo, weinig nieuws wat je niet al op tv ziet/ in bladen leest enzo.
@Chikai; Wel vaak naar de huishoudbeurs geweest en ook wel eens over de 9 maanden beurs gehobbeld maar was toen niet zwanger, heb niet echt opgelet of het echt iets is. Denk wel dat het erg ver rijden is voor zoiets commercieel's, je krijgt vooral reclametroep van de grote fabrikanten volgens mij...
Dat denk ik dus ook, dus ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren Bedankt! Ik zie het t.z.t. niet zitten denk ik om fysiek over die beurs te hobbelen, wanneer ik 3/4 weken later uitgerekend ben.
Kwebbel goed gerelaxed! Chikai ik ga meteen in de club kijken! 9maandenbeurs: ik vond het wel leuk! Ook de combi met de huishoudbeurs! Ik heb op de 9maandenbeurs wel een paar dingen goedkoper kunnen scoren dan op inet/in de winkel! Buik: hier niet zoveel last van eigenlijk! Ze zit nog niet erg hoog, ik draag deze keer vooral naar voren! Kamertje: gisteren hebben manlief en sv de kozijnen, radiatorombouw en muren geschilderd en ik heb met mijn moeder een deurkozijn gekocht T begint wat te worden nu! Hier: we hebben besloten het donderdag bij de vk te gaan hebben over eventueel inleiden bij 38 weken.. Dit alleen als mijn bekken niet terugkomt op het niveau van voor de val.. 2 weken eerder scheelt toch in belasting in week 39 en 40 en in geboortegewicht wat erdoor moet.. Wat bekken betreft: het is nog steeds hel, lang leve krukken en rust..:S
Paloe verdorie zeg, je merkt ook geen vooruitgang mbt je bekken? Groot gelijk dat je dan in ieder geval eerder inleiden gaat bespreken, die paar weken zal echt wel verschil maken. Ik hoop echt dat het nog wel wat beter zal gaan met je, dit schiet echt niet op....
@Paloe: heel begrijpelijk dat je het wel hebben over inleiden. Hopelijk denkt de vk net zo met je mee als de laatste tijd. Dat rotbekken ook. @Chikai: Ik zou het niet doen die negenmaandenbeurs. Lijkt me inderdaad vrij commercieel allemaal. En om met 36/37 weken nog zo te gaan slenteren over een beurs. Ik zou het niet zien zitten. Kon toen wel nog even naar de stad, maar een hele middag shoppen (voelt toch een beetje hetzelfde denk ik) was echt te veel. @Kwebbel: nog steeds niets? Wanneer moet je weer naar de gyn? @Gwn: hoe is het met jou? Druk? @hier: Kids en man op bed. Ik alleen op de bank. Boekje, koekje, drankje. Heerlijk! Straks even lekker wandelen met dit mooie weer!
Nog geen baby hier. Wel vanmorgen slijmprop met wat bloed verloren maar dat zegt ook niet zo veel. Af en toe komt er een stevige kramp voorbij maar dat is zo'n twee keer per uur dus dat schiet ook niet op. Woensdag weer controle. Zal mij benieuwen of er dan vooruitgang in zit.
@Paloe; Groot gelijk, ben benieuwd wat de vk zegt. Hoe groot waren de andere 2? Hoe ligt ze in de groeilijn? Denk dat de groei wel meespeelt toch? Schiet lekker op met de kamer zo! Tzt foto? @Nike; Lekker chillen! Hoe was de wandeling? @Kwebbel; Nee... 2 krampen in een uur schiet niet op, jammer! Slijmprop verliezen kán wel wat betekenen maar ja... kan ook niet @Hier; Een zalige zondag! Vanmorgen ben ik met Maud gaan wandelen en eendjes voeren, daarna even naar een overdekte speeltuin (soort ballorig), erg leuk om met z'n tweetjes weer even wat te doen! Daarna naar huis, eten en een tukkie doen. Vanmiddag eerst MrKnijn met Nieke in het grote bad, daarna ik met Maud. Zo leuk! Maud geniet daar echt van! We hebben 45 minuten liggen weken/spelen in het water, haha. Dat bad ga ik nog missen straks! Er zit wel een verdiepte douchebak in maar geen bad. Later willen we de bk verbouwen en dan komt er zeker een bad in! Lekker in een kloffie naar beneden en sjippies eten Vind ik zo genieten zo'n dag! Héérlijk! Nog maar 2 nachtjes en dan krijgen we de sleutel, whaaaaa!!
@paloe; hopelijk denkt de vk inderdaad met je mee. @chikai; normaal vind ik het wel leuk om naar de huishoudbeurs en de negenmaandenbeurs te gaan. Nu sla ik maar over. @knijn; over twee dagen alweer de sleuteloverdracht. Hier mis ik het bad ook, vooral nu in de winter. @kwebbel;je houdt het spannend.