Incog welcome back! Escal ja een datum! heb de hele dag in bed gelegen en de pijn in mijn buik is weg gelukkig.. Chikai ja de bevalling was hartstikke goed maar de tijd erna.. maar dat gaat niet meer gebeuren thnx voor het compliment! Whoo aftellen! Super meid!
@Chikai; Ik doe zeker rustig aan hoor. Eigenlijk doe ik praktisch niets, maar dat is de enige manier om de buik rustig te houden. Ik zal wat dat aangaat blij zijn als frummeltje er is en ik weer eens wat meer kan doen. Stan heeft volgens mij echt in de gaten dat mama hem niet (lang) kan tillen en rent steeds weg. Gelukkig is er dan meestal iemand anders in de buurt.
Voor de meeting zijn jullie hier welkom hoor. Tijdens mijn verlof is voor mij een zaterdagmiddag handig, daarna een zondag. Of we moeten het redelijk ver van te voren plannen, zodat ik op tijd vrij kan vragen.
Regenboogje: Ja, ik was in de war, ik zag haar mailtje nog en ze moet nog tot maart/april zag ik, gelukkig is daar nog niets geboren! Jouw kleintje zit ook nog zie ik, gelukkig maar, nog 2 dagen en dan de veilige grens bereikt. Succes voor als het zover is! Chikai: Nog 1 dagje en dan bijtanken meid! Die laatste dag die kom je daarna ook nog wel door. Bizar idee, vandaag 34 weken, morgen is de termijn waarop ik bij A beviel Ik hoop dat jij lekker van je verlof kunt gaan genieten over 2 weken! Deurklinken: Hier krijgt O ze ook al een tijdje open, die van zijn kamertje staat al een tijd omhoog, maar beneden heeft t geen zin meer Meeting: Mag ook nog steeds hier hoor, ook al ben ik even wat afwezig geweest Kan buiten, maar bij slecht weer ook binnen.
Paloe: Nog eventjes meid, het gaat hoe dan ook niet lang meer duren, ze mag eruit. Ik heb zin om je kleine meid eens goed toe te spreken, ben razend nieuwsgierig naar jullie prinses!
Gisteren door de vk en gyn goedgekeurd. Ik mag weer terug naar mijn eigen vk. Ik moest wel plechtig beloven dat we naar het zkh gingen om te bevallen. En dat was altijd al de bedoeling geweest. De hele nacht weer bezig geweest met voorwerk. :x Maar frummeltje zit nog binnen.
Ik haak hier weer in @Regenboogje; Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn, nog even en je zit over de 'veilige grens'! @Paloe; Superleuk kamertje! @Incog; WB @Hier; Verhuisd en wel Maud vindt het geweldig! Ze loopt hier rond alsof ze nooit anders gedaan heeft, voelt zich helemaal thuis! Net als wij trouwens
@Incog: welkom back! @Knijn: jaaah je bent er weer. Verhuisd en wel! Gaaf dat het jullie zo goed bevalt. En leuk dat Maud het helemaal naar haar zin heeft.
@Chikai: wow je bent er al helemaal klaar voor. Bijna genieten van je verlof. Nog maar 1 dag werken!!
@Meeting: Leuk! Als alles hier in een wat rustiger vaarwater is, ben ik zeker van de partij. En Limburg is wat mij betreft ok!
Regenboogje fijn dat alles weer is goedgekeurd en je terug mag naar je eigen vk! Maar hou frummeltje inderdaad nog maar even binnen hoor! Knijn gezellig dat je er weer bent! Hoe is het met jou ondertussen na de verhuizing?? Kun je nog wel iets met je bekken? Fijn dat het huis zo goed voelt!! Toch nog al met al snel gegaan! Meeting nou, superhandig! Hebben we gewoon een binnen- en buitenlocatie in Limburg Hier: vakantie!!! Carnaval overleeft vanmorgen op school (dat is dus echt een feest waar ik niets mee heb) en nu lekker vrij. Donderdag over een week nog een dagje werken en dan klaar. Voor mn gevoel is mn verlof dus onofficieel nu wel begonnen Verder een ziek mannetje hier, echt sneu. Thijs is al wel 1 of 2x s nachts ziek geweest, maar nu is hij van woensdagnacht op donderdagnacht begonnen met overgeven en is al 2 dagen een hoopje ellende. Hangt de hele dag op de bank, gelukkig houdt hij ondertussen wat meer vocht binnen en eet hij wat gele vla Hopelijk knapt hij snel op, wat een drama-nachten hebben we gehad.. (1 nacht 4,5 uur slaap, afgelopen nacht 5 uur slaap )
vIncog wij zijn ook heeeeeel benieuwd!!! k hoop nog steeds dat ze zelf komt en anders maandag of dinsdag Regenboogje fijn dat de kleine nog in je buik zit en dat je terug mag naar de vk! Knijn wat heerlijk dat alles rond is!!!Ik heb trouwens niks meer gehoord over de kast.... Superfijn dat jullie je al zo thuis voelen zeg! en thnx! Fijn dat je er weer bent! Chikai arme thijs zeg! hopelijk is hij snel beter! fjn zeg, eigenlijk heb je al verlof! Meeting: ik weet het niet of ik dan kom. Ik kom met het ov en dan moet ik echt kijken of de reistijd te doen is. Deurklinken.. Liam maakt ze open sinds hij erbij kwam en dat is al even!
@Chikai; Whoohooo lekkuurrr!!! Kan je gaan uitbuiken Arme Thijs! Wat zijn ze dan aandoenlijk he.... wel lekker veel knuffelen! Heerlijk vind ik dat altijd Bekken-technisch gaat het nu wel weer. Een paar nachten flink pijn gehad en na het echte verhuizen deed elke stap pijn. Nu gaat het wel weer redelijk. Heb een andere fysio en meer oefeningen, juujj @Paloe; Heb zus een bericht gedaan. Ik begrijp dat je er snel vanaf wilt, helemaal nu je 'op knappen' staat. Wil je er vanaf voordat je meisje komt? Anders bel ik haar meteen even dat ze hem dit weekend moet halen als ze hem wil. Graag of niet toch? @Meeting; Pfoe, das een eind weg voor ons. Gewoon plannen maar en dan zie ik wel of we inhaken. @Deruklinken; Kan Maud ook al heel lang bij. We hadden/hebben ook geen klinken omhoog gezet, het is ook haar huis dus ze mag overal naartoe. In het oude huis hadden we alleen de klink van de kelder-deur omhoog i.v.m. stuiter-van-de-trap gevaar
Chikai: Joehoe, overleefd! Nog 1 dag dan, eigenlijk gek dat ze je die dag niet 'cadeau' gedaan hebben Arme Thijs... Hier zijn de kids ook zo ziek geweest, dat heb je wel meegekregen. Het duurt lang, hoop dat hij snel opknapt, dit is wel een akelig virus dat er rondwaart! Meeting: Is er al een datum trouwens? Dat heb ik dan even gemist
Aurélietje is vandaag al 8 maanden! Het is gewoon al 8 maanden geleden dat ons meisje uit mijn buik gehaald is en dat we wísten dat alles goed zou komen. Het blijft op dit soort momenten even emotioneel, maar niet meer op een vervelende manier. Ze kruipt trouwens nu echt op handen en knietjes sinds een paar dagen en ze begint met woordjes, 'amma' is mama en dat is het eerste woordje, joehoe! Go girl Hier is nu carnaval, maar ik heb er gewoon niks mee. V is hoogsensitief, net als ik, maar hij kan er gewoon nog niet zo goed mee omgaan en vond het dan ook vreselijk vandaag met het schoolcarnaval. Arm mannetje. O vindt het ook niks dit jaar, dus ik denk dat ik (lekker) veel thuis zit met de kids Volgend jaar dan toch maar een midweekje weg boeken
@Incog; Gefeliciteerd met Aurélie's 8 maand verjaardag Wat gaat ze snel of niet! Wow! Paloe is overal erg stil.... zou het...??