Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Paloe is nog niet bezig lieve schatten ;) Zodra het begonnen is, mag ik een seintje geven, dus niet zo ongeduldig, haha!

Knijn; ja, ze gaat op zich heel snel. Ze ligt nu volgens mij qua ontwikkeling precies op 8 maanden, maar we moeten t het eerste har blijven corrigeren, omdat de die 1e 6 weken natuurlijk keihard heeft moeten werken om te leven, daar waar andere kindjes nog lekker niks hoefden te doen en nog in de buik zaten. Ze zou nu 6,5 maand zijn.
    Hoe dan ook, snel of niet, ben enorm trots op onze mini!

2. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @incog; er is nog geen datum voor de meeting.
    Is Aurelie alweer 8 maanden. Gefeliciteerd.
    @knijn; vervelend dat je nog zo'n last van je bekken hebt. Maar met de verhuizing is dat natuurlijk niet zo vreemd.
    @carnaval; daar hebben wij ook niets mee.
    We gaan wel altijd hier en bij mijn ouders de optocht kijken. En dat was dan weer een jaar carnaval.:)
    @deurklinken; Stan is natuurlijk een klein mannetje. (Zijn neefje en nichtje van juli vorig jaar zijn hem in lengte bij).

Whoehoe, 37 weken. Dat had ik drie weken geleden niet gedacht.

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Incog; Oh jij bent buddy? Sient ze al als ze begonnen is dan? Stoertje...! Spannend! Ben benieuwd naar de naam!
    @Regenboogje; Jeeeejj 37 weken!

@Klinken/grootte; Maud is aan de grote kant, ze wordt vaak 3 geschat. Ook wel een nadeel hoor, ze verwachten namelijk ook dat ze dingen kan die een 3 jarige kan omdat ze zo groot is....

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Knijn inderdaad. Ik ben ook mega benieuwd naar de naam. Het stomme is dat ik m al wist, maar hartstikke vergeten ben, haha! 2 letters weet ik nog ;)

Regenboogje; joehoe! 37 weken, super!!! Hoe is t nu met je placenta, neem zomaar aan dat die toch naar boven is gegroeid? Tegen mij hebben ze toen namelijk verteld dat je anders blij mag zijn als je de 35 weken haalt en dat dat eigenlijk ook wel de max is met een placenta praevia.

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Pfff, lijk wel zwanger ;)
    Lees ik misschien 10 berichtjes, ben ik de helft aan reacties alweer vergeten....

Regenboogje fijn, 37 weken!! Joehoe!!!

Incognito gefeliciteerd met de 8 mnd van Aurélie!! Knap hoor, en superfijn dat ze het zo goed doet!

Knijn fijn dat het nu wel weer gaat met je bekken, maar blijft lastig. Hopelijk kan de nieuwe fysio en de oefeningen wat meer bereiken... Hoe is het met Nieke trouwens?

carnaval we zouden alleen de grote optocht morgen gaan kijken, maar dat gaan we nu waarschijnlijk niet doen.Verder heb ik er ook niets mee idd....

Hier: thijs nog steeds ziek, maar wel iets minder koorts en wat actiever. (al ligt hij nu weer te slapen op de bank). En ik krijg het virus ook, misselijk, hoofdpijn ... jeee vakantie :(

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Met Nieke gaat het goed! Ze is hersteld van bronchitis en weer altijd vrolijk. Ze is echt een lachebekkie! Leuk! Eens wat anders dan Maud, daar moest je vanalles uit de kast halen om een lachje te krijgen :D
    Qua motorische ontwikkeling is ze een nog slomere kip dan Maud. Ze is 6 maanden en rolt nog niet. Op haar buik liggen vindt ze ook maar niks, als ze geen zin meer heeft laat ze haar hoofd te aarde storten en gaat ze krijsen ;)
    Balen dat je nu ziek wordt, in je vakantie ook nog! Zonde! Hopelijk knap je snel op, en Thijs ook :)

7. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @incog; de placenta is inderdaad ver genoeg gekanteld dat dat gelukkig geen probleem meer is.
    @ Chikai; ziek zijn is nooit leuk. Beterschap gewenst.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Regenbooge: gelukkig maar! Natuurlijk bevallen is toch echt 100x fijner!

Knijn; en die lieve, vrolijke Nieke gaat het allemaal vanzelf wel doen :) net als Maud! Uiteindelijk zijn het maar nuance verschillen.

Chikai; beterschap meisie!!!

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Incog; Preciiieeessss! Komt vanzelf ;)
    Ik geloof er niets van trouwens, dat Paloe je smst als het begint. Ze is echt wel aan het puffen nu! Heeft gewoon geen puf (ha ha...) om jou een sms te sturen! :D
    @Regenboogje; Fijn dat de placenta opgeschoven is!

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel allemaal, hopelijk gaat het morgen beter!

Knijn fijn dat het met Nieke zo goed gaat! Zo zie je maar weer, hoe anders 2 kinderen van hetzelfde gezin kunnen zijn! Fijn dat ze het zo goed doet! En die ontwikkeling komt vanzelf wel, iedereen heeft leren rollen, kruipen en lopen!

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hoe gaat t nu met je Chikai?

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Lief Incognito :) Alleen vervelend nieuws; nog naarder dan gisteren..... Heb de halve ochtend in bed gelegen, veel kramp, en het komt er aan alle kanten uit. Vanmiddag weer geslapen, daarna wel wat beter. Maar ik blijf veel last houden van mijn buik (zit allemaal erg strak en pijnlijk) en blijf erg moe.
    Gelukkig was mijn man dit weekend thuis, ook omdat Thijs wel wat is opgeknapt, maar nog steeds niet beter is. Ook Thijs heeft heel veel diarree en moet nog steeds overgeven. Hij drinkt wel goed, maar eet eigenlijk nagenoeg niets.
    En morgen ben ik weer alleen met Thijs, dus dan ga ik toch maar even oppas inschakelen.

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat vervelend Chikai! Heel erg veel beterschap!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ach arme jij, jullie hebben t zwaar te pakken! Hopelijk lukt t om oppas in te schakelen zodat je een dagje extra hebt om wat uit te zieken. Dikke knuffel en beterschap meisie!

15. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @chikai; heel veel beterschap

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey meiden!

2 dagen van relatieve afwezigheid...sorry! familieweekend;) Olaf is ziek geworden, zit tegen oorontsteking aan en ik was even bang gister dat mijn longen ook weer helemaal fout gingen maar het lijkt redelijk te gaan gelukkig. We hebben het leuk gehad maar rustig aan gedaan en we zijn vanmiddag op tijd naar huis gegaan zodat we nog met zn 4tjes konden eten en gezellig even samen konden zijn..

Morgenochtend vroeg brengen we Olaf en Liam naar de gastouder en dan is het zover... dan moeten we ons om 07:15 melden en ons overgeven aan wat er dan gaat gebeuren. We zijn allebei behoorlijk zenuwachtig, mr paloe wilde per se nu vanavond nog de deurklink en slotmechanisme in de deur van de babykamer zetten en de nieuwe deur in de wc hangen en het slot en de klink daarin zetten... met de wcdeur is hij nu nog oorlog aan het voeren;)

ik ben ook heel zenuwachtig, zo zenuwachtig dat het me verbaast dat ik er nog niet spontaan weeen van heb gekregen.. Maargoed, het komt allemaal vast goed..Lieverds ik zal proberen morgen te updaten via mn buddy maar heb natuurlijk geen idee hoe het loopt:) Voor jullie allemaal morgen een fijne, zorgeloze dag gewenst!

Heb verder niet bijgelezen... sorry!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Succes meisie!!!!!!

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: succes!!! Spannend!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Beetje laat, misschien zit je er al vol in, maar alsnog succes lieve Paloe!
    Je meisje is er bijna! :D

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Deel Deze Pagina