man man man, Net een 2e wortelkanaalbehandeling gehad. Kies was er nog steeds slecht aan toe Heb nu wel echt PIJN dwars door de verdoving heen
Goeiemorgen trouwens allemaal! Laatste dag van de vakantie alweer... jammer hoor... Thijs en ik hebben lekker veel gespeeld, veel buiten geweest. Hij pakt zelf zijn schoenen en jas als hij naar buiten wil en dan drentelt hij gewoon een beetje in de tuin rond. Gisteren de schommel weer opgehangen, daar wilde hij dus niet meer uit, zo leuk vond hij het! Uiteindelijk eruit, viel hij meteen met z'n mondje op de rand van de bloembakken; resultaat.... 3 tanden door de lip, binnen in zijn mond tandvlees stuk, en volgens mij ook het stukje waar je bovenlip aan je tandvlees vast zit stuk... Heftig bloeden natuurlijk. Dat was wel even schrikken. Maar zoals we het nu kunnen zien, zitten z'n tandjes nog vast, zijn ze niet stuk of stukjes eraf en is het flink gezwollen. Hij wil wel alles verder eten en in z'n mond, dus we hopen dat het meevalt. Naar een tandarts of dokter zijn we niet geweest, want ik vermoed dat zij er niets aan kunnen doen. En we zien/voelen niets aan z'n tanden. Vanmiddag gaan we even naar de efteling, dan kan thijs lekker rondlopen en spelen. wonderteam; o wat naar, dat is niet leuk zoveel pijn. Ben je er nu wel vanaf?
@paloe, beterschap @zwollywood, dankje, gaat goed hier! dames zijn erg rustig (nog ) ben alleen nog wat moe en mijn bekken zijn natuurlijk nog aan het herstellen van 2 "super" zwangerschappen haha. Hoe is het daar nu? heb geen fb meer dus helaas niet bij kunnen lezen bij je @wonder, aaaaaah baaaaah lijkt me echt vreselijk zo'n behandeling! en door de verdoving heen nog pijn voelen! bah zeg, hopelijk ben je er nu vanaf @chikai, ach arm manneke, gelukkig niets met de tanden zo te zien maar is altijd zo'n akelig gezicht, bloed inderdaad als een rund als er iets aan de lip kapot is... en vanmiddag efteling, ff?? heb je een abbo ofzo dan want is normaal toch wel aan de prijs om eventjes te gaan lijkt me... @hier, hoofd als een emmer, kon wel eens ziek gaan worden, manlief gaf al aan dat ik me dan maar ziek moest melden haha zie je het voor je verder vandaag 2 jaar getrouwd gaan lekker met een fles wijn en wat lekkers op de bank vanavond (volgend jaar zullen we er wel weer uit gaan maar nu echt nog geen behoefte aan om mijn dames weg te brengen) verder was sem erg vervelend (als we behang hadden...) de laatste dagen, en nu ineens weer heeel veel extra woordjes en dingetjes, zal dus wel een sprong zijn geweest ??? wel makkelijk, ze geeft nu aan of ze meer wilt eten/ drinken door het gewoon te zeggen ipv zeuren. wijzen en kreunen. Met Lize zijn we even aan het zoeken voor de voedingen, ze slaapt namelijk in de avond meer dan in de nacht (in uren achter elkaar) hebben niets te klagen maar zou wel lekker zijn als we het zo verzet kregen dat ze de meeste slaapuren snachts maakt (vanacht al redelijk gelukt, laatste voeding 22 uur en vanacht om half 5 pas weer)
@Wonderteam Oeps zie dat nu pas! Had geen berichtje gehad daarover. Weird. Dus pijn van die behandeling door de verdoving heen, oei dat is wel heel heftig. Hoe is het nu?? @Chikai balen laatste dag . Wel fijn dat je zoveel tijd met Thijs hebt kunnen doorbrengen. Ooh my god wat lijkt me dat schrikken zeg die tanden door zn lip, bah! @Escal gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Even een snel vraagje, later meer reacties. Is er een sprong rond deze tijd? Maud is poepvervelend en huilt om ALLES. Erg vermoeiend!
Wonderteam, Lijk me een pijnlijke behandeling. Hoe voel je je nu? Chikai, gaat altijd snel voorbij hè vakantie. Arme Thijs is inderdaad veel bloed als er een tand door de lip gaat. Hoe is het nu met hem? Escal, gefeliciteerd met jullie trouwdag
Hey meiden, Ik heb wel steeds meegelezen, maar heb over het algemeen totaal geen tijd om te reageren.... @ sprongetje: vroeg ik me ook al een beetje af, Caitlynn is ook zo lekker vervelend en het lijkt wel of ze sneller moe is, misschien omdat ze ook drukker is, maar..... @ hier: Ik ben wel helemaal blij met mijn 2 meiden, ook al is het af en toe ontzettend vermoeiend. Caitlynn vind haar zusje helemaal leuk, dus dat helpt wel. Qyana heeft gister voor het eerst echt gelachen... Was duidelijk geen stuipje, duurde zeker 5 seconden. Kan het ook oproepen als ik wil, dus is het ook echt lachen.... (TOCH??) Verder zijn wij de keuken aan het "verbouwen" omdat we een nieuwe koelvriescombi krijgen vanmiddag. Jemig, wat heb ik veel zooi verzameld in die ene kast zeg... Moet wel het een en ander weg, omdat ik nu ook geen oven meer heb, alleen de combimagnetron, en daar passen niet al mijn taartvormen in... Prettig weekend allemaal, Elleke
Hier ook een vervelend kind, kan niet zelf spelen, wil alleen aandacht van mama en als hij dat niet krijgt gaat hij dingen doen die niet mogen om toch aandacht te krijgen. Als ik het zo lees ligt het aan de leeftijd Gelukkig is het vandaag mooi weer, dus lekker naar buiten!
wat een rust hier! Wij zijn allemaal weer een beetje opgeknapt dus we gaan zo even lekker naar buiten! Olaf wil graag even fietsen
Escal; oh, wat heerlijk genieten zo! Toch al niet slecht zo voor lize, laatste voeding om 22u en dan pas weer om 4.30? (al is het inderdaad wel midden in de nacht voor je gevoel zeker!) gefeliciteerd met jullie trouwdag!! En ja, we hebben voor het eerst een Efteling abonnement, dus dan is het leuk om ook 'even' te gaan. Doglover; oh, wat leuk zeg, dat eerste lachje! Dat was vast geen stuip hoor! Paloe; o gelukkig zijn jullie weer wat opgeknapt, fijn! Ja, het is heerlijk weer, lekker om even te fietsen! Geniet ervan! Hier: met Thijs gaat het weer goed, hij lijkt nergens last van te hebben, tandentechnisch en mondtechnisch gezien Gisteren leuk een paar uurtjes in de Efteling geweest, Thijs vond het leuk, gelukkig! 's Avonds gezellig met dezelfde vrienden de dag voortgezet, lekker gegeten en spelletjes gedaan. Vandaag scouting en morgen weer lekker niets. Heerlijk, hopelijk blijft het zo'n mooi weer! Dan gaan wij er ook nog even opuit.
Wij gaan straks ook even lekker naar buiten, even naar het "hertenkamp", vroeger stonden er alleen maar herten, tegenwoordig hebben ze ook andere beesten, dus meer een kinderboerderij, is ook een speeltuin bij, dus lekker even op de fiets daarheen als Jelmer wakker is.
Olaf is nu uit eten met mijn ouders en mn oma Dus hij een leuk uitje en wij even qualitytime met Liam
Ik vond het idd ook behoorlijk fris op de fiets, gelukkig had Jelmer lekker zn muts op. Waren helaas nog niet veel dieren buiten, maar was wel even leuk.
@Chikai; Jeetje dat is een beste smak geweest, zielig zeg Gelukkig valt het nog mee. Bloed wel enorm in de mond ja, pfff. @Escal; Nog gefeliciteerd! @Kwebbel; Wat leuk een hertenkamp! Hier vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest maar de ganzen waren nogal opdringerig irritant dus we hebben maar gerend over het grasveld, óók leuk! @Paloe; ook al lekker buiten geweest, heerlijk weertje he! Wel fris windje idd, maar dan nog; fijn zonnetje! Wat lekker, even tijd alleen voor Liam! En leuk zeg dat opa en oma alleen met Olaf uit eten gaan. Waar zijn ze gaan eten? @Zwolly; Op tiet naar bed vanaaf!
@sprongetje, whahaha, volgens mij wel hoor want zo te horen is het overal feest @weer, heerlijk he! inderdaad wat koude wind maar wandelen is heerlijk nu (fietsen met sem durf ik onderkant technisch nog niet aan haha) @hier, vandaag nieuwe kleding gehaald, aangezien ik al zolang niet echt iets gehaald heb (vanaf ik zwanger wildeworden van sem alleen maar wat goedkope dingen) had ik niets om aan te doen op 1 broek na die dus afgelopen week kapot is gegaan :S wel zonde dat ik het waarschijnlijk maar kort aankan ivm gewicht wat er nog af gaat (posi denken ) maar zie er iniedergeval weer beter uit dan alleen in pyjama sem ligt lekker in bed nu, manlief isop stap met een vriend, lize lekker in de box dus nu... voetjes omhoog
is inderdaad absoluut niet slecht nee! maar gevoelsmatig inderdaad wel midden in de nacht. maar klaag niet hoor, als ik soms hoor hoe het bij anderen gaat moeten we ons echt gelukkig prijzen! lekker hoor zo'n abbo! als ik dichterbij zou wonen zou ik dat zeker ook doen! fijn dat het ook beter gaat tandtechnisch