Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Escal: Wauw, ze is een plaaaaaatje! Volgens mij een heel eigen gezichtje, niet dan? En ze lijkt echt niet maar 2975 gram, ze heeft lekkere bolle wangen. Al met al; een plaaaaatje, ze is MOOI! :D
    Geniet lekker op je roze wolk meid :D

Chikai: ah nee zeg :( Beterschap!

Kwebbel: Hoe was het feestje? Leuk dat Jelmer zo goed loopt zeg :D Hoop dat zijn oogjes snel verbeteren...

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@incognito, ohhhh wat geweldig leuk doe die dat zegt :D:D
    @kwebbel, hopelijk gata het snel beter met het oogje. Super zeg van het lopen!!
    @escal, prachtig!! geniet lekker van elkaar!
    @chikai, ah jakkes :( Heel veel beterschap!!!
    @nike, heerlijk dat uitslapen :D:D

3. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Chikai; Heel veel beterschap

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He meiden, gelukkig knap ik na een superbelabberde dag gisteren, wel weer wat op.... Voelde me bijna zwanger, zo misselijk.....;) Dank je wel voor jullie beterschapswensen!

5. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Wonderteam: Fijn zeg van die grote veranderingen met Fay en jij ook al helemaal nieuw zoveel kilo's minder! :D
    @Kwebbel: Beterschap met de oogjes!
    @Escal: Wwwwaaaauw, mooi kindje! Geniet ze, heerlijk.
    @Chikai: Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Ik houd het kletstopic niet meer bij meiden :), ik houd het voorlopig even hierbij.

Fijne zondag!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ook ik heb het topic weer gevonden! :)

@Escal: Gefeliciteerd! Wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen en wat een mooie naam! Geniet maar lekker van jullie gezinnetje!

@Hier; Lees druk mee, kom dinsdag even uitgebreid reageren. Nu lekker aan het genieten van mijn mannen.

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Fijn dat je weer wat opknapt!!

@Hier: Heerlijk weekend achter de rug.
    Gistermiddag verjaardag van vriendin en zoontje die 1 was geworden. Mees heeft lekker gespeeld.
    's Avonds lekker gekookt en gegeten met 2 vriendinnen. Mijn Zuidafrikaanse gehaktschotel viel erg in de smaak. Mees vond het ook heerlijk. Daarna Beauty and the beast gekeken en gezellig bijgekletst.
    En vandaag verjaardag van mijn tante. Mees stal de show met zijn gebrabbel!

Oh en man en ik hadden dit weekend een deal. Hij op zaterdag uitslapen en ik op zondag. Werd Mees zaterdag om 8.45 uur wakker en vandaag om 7.15 uur. Haha had ik geluk! Lekker 2 dagen kunnen uitslapen! :D:D:D

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hahahahaaaaaa, Nike! en zo hoort het, die kleine jongetjes moeten lief zijn voor mama ;) :p

Leuk dat jullie zo'n heerlijk weekend gehad hebben :D

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; dat was een goede deal zeg! Fijn dat je zo'n fijn weekend hebt gehad!

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Zo, net naar de garage geweest, auto moest een servicebeurt. Maar toen merkte ik toch dat ik nog niet 100% ben hoor, ben echt nog slapjes en trillerig. Dus maar een rustige dag vandaag....

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai; Klinkt al te best.... beterschap en rust maar goed uit!

12. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    #32 Knijn, 30 jan 2012
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
    Hoi dames!

Heb wel meegelezen maar geen tijd of puf gehad om overal op te reageren, sorry.
    @Chikai; Klinkt nog niet helemaal top, een rustig dagje kan geen kwaad dus. Beterschap!
    @Nike; Fijn zo'n weekend!
    @Kwebbel; Hoe gaat het nu met zijn ogen? Knapt het al wat op?

@Angelsound; Ik heb er niet één maar lijkt me toch wel leuk geloof ik. Nog tips? 2e hands moet ook wel kunnen toch? Ze zijn nieuw best duur volgens mij en zolang gebruik je zo'n ding ook al weer niet. Dilemma's, dilemma's :p

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; ik heb geen flauw idee, heb zelf nooit zo'n angelsound gehad.... wellicht weet Incognito meer?
    Nu toch wel wat last van zw-kwaaltjes? (omdat je schrijft geen puf...) Ik hoop van niet trouwens hoor....

14. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor Chikai, valt wel mee. Druk weekend achter de rug dus 'gewoon' moe. Toch hakt het er wel harder in nu hoor, maar goed. Hoort erbij ;)

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knijn: haha, naar aanleiding van mijn berichtje op facebook misschien, over de angelsound? En Incog eerder ook al natuurlijk.. Tja, ik vind het zelf heel fijn om in de tijd voor je het kindje voelt af en toe even te luisteren; stelt je toch gerust. Maar ik raak niet in paniek als ik het een keer niet kan vinden, dat moet je wel goed van jezelf weten.
    Ik heb hem toen tweedehands gekocht en hij is prima. Heb er 1 met 2 uitgangen voor koptelefoon; kan manlief ook makkelijk meeluisteren :).

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    gwn; dat is wel handig, eentje met 2 uitgangen dat manlief meteen mee kan luisteren! Leuk! Kun je het hartje makkelijk vinden?

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Je kunt hem prima 2e hands kopen, die van mij is al 3,5 jaar oud (gekocht bij de oudste) en doet het nog prima :) Ze lijden niks, die dingen. Zou wel zelf even nieuwe contactgel halen en voordat je hem gebruikt even met alcohol schoonmaken, gewoon voor het idee ;)

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gwn; Heb er tijdens de zwangerschap van Maud ook wel aan gedacht, alleen nooit gekocht.
    Ergens is het ook wel een beetje onzin natuurlijk, over een paar weken ga je het voelen. Maar toch... tis wel leuk ;)

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal,

nou ja, 'goeie' morgen, heb een terugvalletje volgens mij, ben weer niet zo lekker... Dus alleen maar zwemmen vanmiddag met Thijs en verder niets....

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @chikai: balen meid, weer een terugvalletje: beterschap!
    Heb het hartje eergister voor het eerst gehoord, en gister weer op dezelfde plek gezocht (beetje rechtsonder) en kon het toen best makkelijk vinden ja.

@Knijn: klopt, maar juist ook als je even wat minder beweging voelt bijv, kan het wel geruststellend werken. Alleen dan natuurlijk weer niet als je het hartje dan net niet kan vinden :( (maar weet niet of dat nog 'kan' als je al zo ver bent dat je beweging voelt?)

Deel Deze Pagina