@Chikai: We wonen niet in een dorp maar in een vinexwijk. Daar hebben ze gewoon midden in de wijk een groot gebouw neergeplant wat dienst doet als school. Inmiddels is het niet meer groot genoeg en is er een dependance aan de overkant van de straat. Ik ben er echt niet kapot van, net zoals veel meer ouders hier. Maar niemand heeft keus. Tsja, we denken er over voor Mees zijn vierde verjaardag nog te verhuizen naar een dorp iets verderop. Daar is wel meer keus.
Liam loopt ook nog niet hoor! Wel aan de hand en aan één hand, maar zodra hij los is laat hij zich zakken. Vanmiddag stond hij per ongeluk even los, maar toen hij dat door had greep hij zich weer snel vast Hij weet ook zn ogen oren neus en mond, leuk he! Hij praat ook steeds meer Hij wil ook (net als bij jou gwynn) steeds weten wat alles is, vraagt dan: dit? Deze? Hij snapt ook steeds meer, hij gaat de trap op als ik zeg dat we naar boven gaan, probeert zijn schoenen aan te doen, doet goed zn jas aan en hij kan zelf zijn shirt uit doen! Kwebbel wat heerlijk dat jullie een weekje vakantie hebben, veel plezier! Was het eten leuk vanavond? Incog he wat vervelend, zon vreemde dag met V! Hopelijk is hij morgen een heel stuk opgeknapt! Hier: vandaag toch maar naar de huisarts gegaan omdat ik benauwd bleef, bleef hoesten, reutelde en pijn in mn longen had en jahoor: mn eerste longontsteking:S Kuurtje ab en dan ben ik er weer vanaf als het goed is
@Kwebbel: Lekker zo'n dagje zeg! En geniet van je relaxte weekend. @Regenboogje: Fijn dat Stan het zo goed doet. En zo leuk he dat ze steeds meer gaan begrijpen waar alles hoort en hoe iets werkt. Speen hoort hier bijvoorbeeld in bed, daarvoor kunnen we niet naar beneden. @Incog: He bah zeg wat zielig voor Valentijn al die kwaaltjes. Hopelijk is ie morgen gewoon weer wat beter!
@Paloe: He bah zeg longontsteking. Beterschap meid. Hopelijk kun je dit weekend lekker uitrusten en uitzieken. Hihi die Liam: alles zelf doen!! Haha.
@Hier: Mijn mannetje is vandaag volgens de leidsters van het kinderdagverblijf wel 30 keer op de glijbaan geklommen (ze hebben daar een makkelijk trapje) en er zelf vanaf gegleden. Glijbaan eindigt in het zand, dus heb heb hem net maar even in bad gezet! Oh en volgens een van de leidsters zei hij vandaag: 'Ik wil peer' toen ze peer aan het snijden was. Ik geloof het niet zo. Was vast een ander kindje.
Nieke & Gwn; wat goed, jullie hadden er gewoon eerder over moeten gaan praten hier, over het los stappen Super hoor! Zo leuk om te zien ook! Incognito; gisterenavond ook geprobeerd, hem niet gehoord, maar wel vanochtend met tut in z'n mond wakker geworden... Haha, hij kàn hem dus wel zelf terug vinden als hij dat wilt, zonder dat wij hoeven te komen. Wel schattig trouwens, net huilde hij ook, zit hij helemaal verdwaasd met ogen dicht in zijn bedje, te zoeken naar knuffel en tut... die dan net aan z'n andere kant liggen.... Nike; haha, hier ook ... als ik naar beneden ga, moeten tut en knuffel eerst in bed (gelukkig maar, ik heb liever niet dat hij de hele dag met z'n tut rondsjouwt). Hij weet dat die alleen in bed wordt gebruikt, dus die moet eerst in bed liggen. Qua school snap ik 'm, dat lijkt me niet echt een sfeervol iets, zoals je het omschrijft. Logisch dat je wel verder wilt kijken.... Het kwam op mij over als een 'leerfabriek' met 12 kleuterklassen.... He, jij kijkt ook Flikken? Wij ook... helemaal verslaafd nadat we tijdens mijn zwangerschap (t/m afgelopen oktober denk ik....) in een korte tijd seizoen 1 t/m 5 hebben gekeken.... er waren zelfs avonden bij dat we 2 afleveringen hadden gezien, 'och, nog eentje dan', dat bleek dan een dubbelaflevering te zijn.... dus dan keken we 4 afleveringen op een avond...! En nu wil ik ook wel vast de aflevering van volgende week zien! Oh, en Thijs vindt glijden ook leuk, het liefst op z'n buik naar beneden Paloe; o nee,.... dat er ook nog bij! Hopelijk slaat de ab kuur snel aan, het mag wel eens klaar zijn bij jullie met alle virusjes en ziektes.... Beterschap!
Nike: wat goed van mees zeg, cool! Paloe: Beterschap! Leuk dat Liam ook al zoveel zelf kan, heel mannetje zo al Wat gaat het toch vreselijk snel! Chikai: hahaha, lekker ding
@Gwn&Nike; Knappe kinders!! Ineens lopen, haha. @Paloe; Wat een pech, beterschap! @Regenboogje; Wat fijn dat het met Stan zo goed gaat! Maud zegt ook nog niet zoveel hoor, begint net een beetje te komen. Ook zij brabbelt de hele dag. @Incog; Ach wat sneu... hopelijk is hij morgen beter te pas! @Tut; is dat een speen? Geloof het wel he? Of bedoelen jullie daar een tutdoekje mee? Maud gooit ook altijd Ed en Aap in bed als ze eruit komt. Ze zwaait ook altijd even gedag, haha
haha alle kindjes ineens aan de wandel hier! grappig dat ze dat een dag of wat doen nadat je zegt dat ze het niet doen (hoezo eigenwijsjes ) @incog, wat raar van v? hoofdpijn en pijn in de zij misschien nog van de val? maar die uitslag snap ik dan weer niet, hou je ons op de hoogte hoe het gaat morgen? @knijn, hier noemen we de speen ook tut of tutje dus denk de speen... sem gooit die trouwens ook samen met de knuffels in bed als ze uitgeslapen is! @hier, sem zegt sinds gister danke als je haar iets geeft en praat ineens soms met 2 of drie woorden, ze zei toen ze wakker werd ineens, is beer, beer mee? zo grappig! ook komt ze als ze haar fruit op heeft aanzetten en zegt ze po (oftewel op haha) meer! (oftewel ik wil meer!!) en bij de boterhammen meer me (meer melk) vind het zo knap, helemaal trots!
Knijn ; ja, ik bedoel inderdaad de speen. escal; superknap zeg, gewoon met 2 woordjes spreken! Wow! Hier; onverwacht een dagje Eva erbij, de oppas was ziek geworden. Nu een poging om ze in bed te leggen, Thijs reageert op Eva en Eva wil niet slapen. Dus blijft Thijs ook wakker... Handig....
Zo leuk, wij krijgen waarschijnlijk een hond. Een vriendin van mij moet met met pijn in haar hart haar hond wegdoen omdat ze het niet meer kan betalen (alleenstaande moeder in de bijstand). Het is het ras wat wij graag in de toekomst zouden willen, maar nu doet zij hem weg, dus hebben wij besloten hem wel over te willen nemen. Het is een lieve hond die gek is op katten en kinderen (aangezien wij 2 katten hebben en Jelmer wel noodzakelijk). We wilden eigenlijk over een paar jaar pas een hond nemen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje. Het is een Franse Bulldog van bijna 2 en hij heet Napoleon. Dit is m: Bekijk bijlage 227835
Leuk Kwebbel! Mijn zusje had de afgelopen 2 weken een kat, vond Thijs helemaal geweldig, maar helaaas.... ook zusje bleek allergisch, dus is de kat weer weg. Gelukkig was het beestje op proef en is hij nu op een grote boerderij terecht gekomen. Dus wat dat betreft heeft ze het goed. Maar het was voor haar minder leuk. (en reden te meer voor ons om dus echt geen huisdieren te nemen, manlief en ik zijn allergisch en Thijs heeft een dikke kans om in de toekomst allergisch te zijn...) Dus wij laten het maar zo. Wel handig dat Napoleon gewend is aan katten èn kinderen!
@Chikai; En? Kinders nog geslapen vanmiddag? Lastig al die allergieën zeg . @Kwebbel; Wat leuk zeg! Brengt een stuk meer leven in de brouwerij. Ojee... straks ook nog een baby, word gezellig dan! Leuk hondje! Haaaaaa, die naam! Wanneer komt tie?
Knijn: We gaan hem morgen al halen! En ik hou wel van veel leven in de brouwerij, dus dat komt mooi uit En het is ook nog gezond, zo'n hond, want die moet toch 4x per dag uitgelaten worden
Kwebbel; 4x per dag?!?!?!?! Dat is wel veel... nee, dan wil ik ook geen hond Haha... het kan hier gewoon niet... Knijn; dank je wel voor het delen en liken van de foto, ben benieuwd wat manlief's groep voor score heeft vanavond als het spel is afgelopen... (is een landelijk scoutingevenement). Helaas hebben Thijs en Eva de hele dag door om-en-om geslapen, dus dat maakt het niet zo makkelijk. Wel 1-op-1 aandacht, maar samen spelen is er niet zoveel van gekomen helaas... Ach, volgende keer weer. Nu naar bed, ben benieuwd hoe laat manlief thuis is vannacht. Morgenochtend meeting van de yoga mama's... Weltrusten allemaal!
Nike dank je, ik ben er verder niet ziek van hoor, alleen benauwd Chikai dank je! Incog gaat idd snel! Maar hij mag ondertussen ook wel gaan lopen van mij Escal wat super van het praten!
Even snel een berichtje van een mega wakkere mama, Lize heeft de nacht door geslapen, wel 12 uur! Moest het even kwijt