excuus excuus, ik verwaarloos jullie............ Maar ik ben er nog hoor Ik ben vorige week naar de kaakchirurg geweest. Met mijn kies gaat het beetje bij beetje beter. Ik heb inmiddels geen blauwe wang meer van de kneuzing ,maar een gele @slapen/sprong, Fay maakt er ook weer een potje van, zowel overdag als in de nacht. Laatste dagen is ze om 5.00 klaarwakker en gaat dan weer na een uur slapen tot 9.30. Overdag inslapen heeft ze ook veel moeite mee. Als ze iets niet mag komt ze heel boos op ons afgelopen. Hopelijk is de fase snel weer voorbij @Zwollywood, he idd geen ideale situatie. Hopelijk heb je toch snel een huis!! Kun je geen urgentie krijgen? @paloe, Mason zijn poep is opgestuurd ter onderzoek.Morgen uitslag. Hoe is het nu met jou? Knap je al een beetje op met de AB? Super zeg van het fietsen!!!! @chikai, gaat Thijs eigenlijk ook naar een KDV? ( weet het ff niet meer ) Oh leuk zo met een klein clubje van de yoga steeds afspreken. @gwn, herkenbaar, hier ook heel druk met 1001 andere dingen. Gelukkig voel ik me niet zo belabberd. Heb je al een buikfoto? oh wat goed van Amy!!! super!! @kwebbel, fijn dat Jelmer nu ook aan de betere hand is. Wat een superleuke hond! @nike, hij heeft ze allebei gekozen haha. En vanmiddag nog een sollictatie. Pff lekker verwarrend allemaal hé. wowwwwww 12 kleuterklassen? jemig. ohhh wat goed van Mees ineens zeg!! super! @regenboogje, oh wat ontzettend leuk hé als ze dingen al zo goed weten. @escal, wauwwwww wat een nacht @incognito, hoe is het met de kids? Allemaal weer een beetje opgeknapt?
@Escal; Ook thnx voor de tip/ervaring! Ik heb net het bonnenboekje binnen gekregen, zal hem eens doorbladeren. Wil je alles hebben wat ik niet gebruik? Of zoek je bepaalde producten? Betaal je dan wel de postzegel terug? (Haha, grapje hoor! ) @Wonder; WB! Gelukkig gaat het beter met je kies, heb je dat ook maar weer gehad. Pfoe, ook al zo lekker in de fase/sprong/whatever met Fay. Gezellig is anders... hopelijk pakt ze het slapen weer snel op, dat ging net zo lekker toch!? Gelukkig heeft Maud zelden last met slapen, ook niet tijdens de sprongen of rare fases, haha. Zo, nu even Maud ophalen. Mag niet eerder dan half 5 komen dus ben eerst maar even naar huis gegaan. Elke keer blijven wachten op het werk voordat ik weg kan is ook niks aan. Nu ben ik overal alweer mooi bijgekletst
@wonder, auwa :S maar geel is al beter dan blauw... gelukkig is het goed gegaan! hopelijk is de sprong snel over, vervelend om snachts eruit te moeten, vooral als je het niet gewend bent! @knijn, ow fijn! tnx, stuur je wel een pb! enne, zegel betaal ik wel hoor! is het minste toch... @hier, met lize naar het cb geweest, alles was goed. ze weegt nu 3760 en is 53 cm ook sem laten wegen en meten, weegt nu 9.8 kilo en is alweer 78 cm @zwangere dames, ik heb nog positiekleding hier, maat 38/40 als iemand interesse heeft pb maar. is vanalles maar ook veel zomerjurkjes van mamalicious enz mag voor een symbolisch bedrag weg
Escal; vreemd, bij mij zaten er wel pamperbonnen bij.... raar dat ze niet gewoon aan iedereen dezelfde opsturen. Ik wil je ook best opsturen wat ik niet gebruik, al zijn bijv. de pamperbonnen er dan al wel uit... Ik hoop dat je iemand blij kan maken met je zwangerschapskleren, helaas... mij niet Knijn; dat is dan wel weer handig, overal weer bijgekletst. Ik heb dat op vrijdagmiddag, dan ben ik vroeg thuis, maar manlief haalt Thijs op en is vaak laat. Dan heb ik dus ook even tijd om alles bij te werken, wat te poetsen enz. Wonderteam; fijn dat het wat beter gaat met je kies. Lastig zeg, die Fay... hopelijk is de sprong snel voorbij en slaapt ze weer wat beter!!
wauw gwn wat een mooie buik al! super! @chikai, raar he! dat zijn altijd de fijnste vind ik (nogal een uitgave 2 kids in de luiers, vooral met die poepfabriek hier, soms wel 10 tot 12 poepluiers per dag!!!) maar pb je mijn adres wel, heb de bonnen graag!
@Gwn; Wauw zeg, wat een mooie buik!! @Pampers; Toch grappig te lezen dat jullie zo'n fan zijn, ik vind ze verschrikkelijk
@Buik: haha, ik vind hem echt HUGE!! Ik lijk wel ontploft in een week tijd. Als dat maar niet nog 23 weken zo doorgroeit .
@knijn, nouja, ik fan? sem en lize he *flauwe humor* @gwn, haha, nou zal wel niet hoor, meestal stop je ergens nog een paar weken met zo snel te groeien en gaat het op het einde weer ineens heel snel (hier tenminste en als ik me goed herinner bij incog ook..)
Goedemorgen, Nou hier is er gelukkig weer een nachtje door geslapen. Fay slaapt nu nog ,alleen MAson is al wakker. Om 9.00 moet ik bij de gynaeocoloog zijn. Ik ben zeer benieuwd. @lekker in het leven. Vreemd hè die wisselende bonnen. Hier nu aar 1 pamper bon. @knijn, oh ja dat is hier ook met het halen ,maar dan mag het niet eerder dan 16 uur. @gwn, mooie buik hoor!
Escal: hier wel meerdere pamperbonnen, je mag ze hebben, pb maar. Gwn: prachtige buik al,.wauw! Wonderteam: succes bij de gyn! Hier: lijk steeds meer 'kwaaltjes' te krijgen, maar ben bang dat het tussen mn oren zit en op een teleurstelling uitloopt, ik zit pas een week na ei. Heb een spierpijngevoel onderin, ontzettend moe, mn borsten lijken zwaarder op mn buik liggen vind ik ineens niet meer fijn en ik ben ontzettend prikkelbaar, kort lontje. Wordt een lange week op deze manier. Mn banner klopt trouwens niet, heb mn ei eerder gehad.
hebt pb tnx! is ook een spannende tijd meis, en die onzekerheid is daarbij normaal, we hopen hier allemaal mee dat er straks tweee streepjes opd e test staan meid! en, wanneer is je nod dan als je i eerder geweest is?
Ik denk dat mijn nod volgende week woensdag is, dus nog 7 dagen. Ga denk ik pas volgende week donderdag testen, als ik dan nog niet ongi ben. Wat gek, ik heb geen pb ontvangen escal
pffff Vanochtend bij de gyn geweest. Helaas verliep die wel anders dan gedacht en ben er eigenlijk nog wel een beetje naar van. Er is een cyste gevonden op de eierstokken , waarvan ze zeker vind dat die verder onderzocht moet worden ivm eierstokkanker. Er is vanmorgen al bloed geprikt en de cyste zal doormiddel van laperoscopie verwijderd/onderzocht worden. Verder hebben we gepraat over baarmoederslijmverlies verwijdering. Ik moet 6 wkn bedenktijd hebben. Aangezien je nooit meer kinderen kan krijgen. Als ze het gaan verwijderen gebeurd het doormiddel van een dag OK. Mason heeft uitslag van zijn ontlasting gehad en heeft een parasiet. Hij krijgt nu medicijnen.
Wonderteam: Ik kan me goed voorstellen dat je er naar van bent, dat is wel echt even een klap die je krijgt. Hopelijk blijkt de cyste goedaardig. En arme Mason, hopelijk is hij er snel vanaf.
Gwn; mooie buik hoor! Echt lekker zwanger, leuk! Escal; wow, 10 tot 12 poepluiers per dag, dat is me nog wel een hoeveelheid. Dan zit je kliko ook zo vol! En kun je die bonnen wel gebruiken ja! Kwebbel; haha, ik moest je stukje drie keer lezen ik las Mijn borsten lijken zwaarder op mn buik te liggen . Maar ik heb m . Gewoon moed houden, wie weet is het in 1x raak, je weet nooit nooit! Wonderteam; jeetje Dat verwacht je ook niet te horen Ik duim heel hard dat het allemaal meevalt! Hopelijk weet je snel meer
@Escal: Nog steeds lekker hoor, twee lange slaapjes van Lize!! Helaas geen bonnen. Ik ben er niet aan begonnen. Me toch maar eens in gaan verdiepen. Iedereen heeft het er over....
@Wonderteam: Bah slaapt Fay WEER eens slecht. Balen zeg! Het komt ooit goed hoor! Oh en fijn dat het al wat beter gaat met je wang/kies/blauwe plek. @Escal: Mooie gewichten van je dames. Sem is een kleintje zeg! @Gwn: Mooie buik. Inderdaad groot al!! Bij mij groeide ie ook erg snel in deze periode. Daarna bleef ie wat stilstaan en moest ik zelfs naar de gyn om de groei te controleren.