@Kwebbel: Lekker hopen hoor! Wie weet zijn de symptomen wel echt gewoon van het zwanger zijn!! @Knijn: Oh steeds wachten op het werk zou ik ook niet doen hoor! Ik kan gelukig direct uit het werk langs rijden. @Wonderteam: He bah meid! Wat een naar bericht. Wanneer weet je meer? Wanneer vind het onderzoek plaats. En verwijderen van baarmoederslijm is wel erg definitief he! Bah....niet leuk allemaal. Dikke knuffel. @Chikai: Whahahaha ik moets wel lachen hoe jij het stukje van Kwebbel had gelezen!!
@Hier: Toch ff tandarts gebeld. Ze doen er niets aan (had ook niet anders verwacht). Tand is wel erg scherp. Hij heeft nu regelmatig een bloedende lip. Maar dit wordt als het goed is vanzelf minder. Door eten wordt de tand weer botter. Wel goed opletten dat de tand niet bruin wordt of er boven de tand het tandvlees niet gaat ontsteken.
goeiemorgen allemaal! Nike; het lijkt me ook zo lastig om bij zo'n kleintje iets te doen in hun mondje, tandartstechnisch gezien... Hou het maar goed in de gaten, maar hopelijk valt het mee. En wéér doet onze combi-ketel raar, nu verwarmt hij door en door en door.....en stopt hij niet meer. Bah, dat kost natuurlijk wéér geld.... (november onderhoudsbeurt: niets mis, januari klep kapot en nu weer wat...) En we trekken nu de stekker er dus maar uit, want gisterenavond hoorde het eigenlijk 17/18 graden te zijn, werd het ondertussen al 21! En omdat we vandaag niet thuis zijn, wil ik niet dat het doorverwarmt wordt tot wie weet waar.... Fijne dag allemaal!
@Wonderteam; Ai dat is eng! Wanneer weet je meer? Oh gatsie een parasiet, hopelijk issie snel weg. Brrrr! @Nike; Goed dat je even gebeld hebt. Meestal doen ze niks idd... Bij mijn neefje zijn net zijn 2 voortanden eruit gehaald omdat deze na een val bruin werd en ontstoken was. Hij is van augustus 2010 dus bijna net zo oud. @Chikai; Waardeloos die ketel zeg! Hier ook vaak gehad maar nu is het goed. Ook die van ons kon continue doorstokkeren, warm hier! Of het hete water deed het niet, sta je dan onder een koude douche Nu is het goed, na een aantal keren de driewegklep te hebben vervangen en de laatste keer de brander geloof ik. Al een paar weken geen ketel-gedoe meer gehad @Kwebbel; Tja... je zou gek kunnen zijn maar dat dacht ik ook! En ik voelde ook vanalles, steeds tegen mezelf vertellende dat het nu toch nog niet kon? Mooi wel dus, ik en mijn lijf hadden al die tijd gelijk! Ik denk dat je het wel kunt voelen zonder dat je de positieve test in handen hebt gehad. Tuurlijk kan het ook niet zo zijn maar wat je zelf al eerder zei; een vrouw mag hopen toch? Zonder hoop ben je ook nergens Nog maar een weekje!! (ik had echt wel maandag getest, haha. Maar ik ben dan ook niet zo goed in wachten ) Waahahahaa, ja zo las ik die zin ook! Vond het ook al raar Toen ik de zin wat vaker had gelezen begreep ik hem wel @Hier; Beebje schopt steeds vaker, haha. Grappig gevoel weer Zal ook eens weer een buikfoto maken binnenkort. Maud had gisteren extreme hoestaanvallen. Het leek wel kinkhoest! Paar x bijna overgeven (ze slikt het snel weer door, ieuww) Later in bed was het wel rustiger. Ze werd om 22u nog wakker en werd pas rustig toen ik erbij kwam, papa hielp niet voldoende Vanmorgen ook weer erg veel gehoest, 4u, 5u, 5.30u, 6.30u... pffff. Stomme hoesten ook
Nou dames, ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ben er toch echt wel vrij zeker van dat het raak is, vanmorgen keek ik in de spiegel en zag ik duidelijk blauwe aderen over mijn borsten lopen en mijn tepelhoven zijn beduidend groter en dat was gisteren nog niet, heb mijn symptomenlijstje van toen met Jelmer erbij gepakt en ja hoor, toen begon dat ook 6 dagen voor NOD. Ook weer zwaar gevoel op de maag, alsof ik continu heel vol zit en last van gezwollen slijmvliezen in mn neus en keel, had ik toen ook. Maar goed, laten we wel wezen, heel veel bevruchtingen gaan voor NOD nog mis, dus ik ga pas echt een beetje blij zijn als ik volgende week een mooie test heb en pas nog veel blijer als het echt blijft zitten. Heb heel sterk het gevoel gehad dat ik een dubbele eisprong had, had nl. aan beide kanten eipijn, dus dat wordt ook nog spannend omdat er bij ons in elke generatie wel een 2-eiige tweeling zit. Dus dat wordt dan zweten of het er 1 of 2 zijn. Knijn: Bij Jelmer testte ik 1 dag voor NOD nog negatief, 1 dag na NOD had ik echt pas een heel licht streepje, dus denk niet dat maandag testen zin heeft Wat leuk die schopjes!
Whaaa, wat spannend Kwebbel! Oh ja, dat was ook zo bij je testen de vorige keer. Kan me voorstellen dat je nu liever wacht. Of nee, eigenlijk kan ik me dat niet voorstellen, haha. Ik heb zooooveel tests gebruikt bij deze zwangerschap! Ben bijna 4 dagen voor NOD begonnen, wahaha Ja, heel veel gaan idd nog mis voor NOD. Maar ook heel veel niet! Ik blijf voor je duimen op een plakbeebje! Jeetje... je zal er 2 tegelijk krijgen...
knijn: ik zou het liefst nu al testen, maar dat is gewoon kansloos, dus ik ga heel erg proberen om te wachten tot woensdag of donderdag, maar denk dat ik misschien dinsdag al een testje waag, omdat manlief en ik dan allebei thuis zijn. En tja, als het er 2 zijn, is dat even een shock, maar uiteindelijk komt ook dat vast wel goed, het zal alleen een stuk zwaarder zijn, zowel tijdens de zwangerschap als erna. Maar dat is op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens 2 dikke strepen zien te scoren.
OMGGG Kwebbel mega spannend!!! Kun je niet gewoon toch een testje doen om je drang te bevredigen . Die van de kruidvat zijn toch goedkoop en straks zie je wel wat!!
@Knijn echt mega sneu voor Maudje zeg . Kan het geen astma zijn? Niet dat ik daar verstand van heb ofzo, ik noem maar wat. Volgende week ga je weer naar de arts toe toch? Ben erg benieuwd, ik zou het helemaal zat zijn! Wat lieehieef van je baby, oooh dat gevoel is echt priceless! Wanneer heb je twintig weken echo?
@Chikai oooh men kom je straks thuis is het binnen een subtropisch paradijs . Komt er dan binnekort iemand naar kijken? @Nike nou eigenlijk best raar dat ze Mees met die tand laten doorlopen, is toch ook niet oke steeds een bloedlip? Lijkt me ook weinig moeite om bij de tandarts dat scherpe er even af te halen, misschien kun je er zelf even heen gaan ofzo?
@Wonderteam ieuw een parasiet?! Oooh hopelijk is die gauw weg klinkt heel sneu!! En jij je baarmoederslijmvlies wat is dat nou . Jullie wilde geen kids meer toch? Lijkt me trouwens alsnog een heel moeilijke beslissing, zo definitief. Heb je het er al over gehad met R? Hoe gaat het met Fay en dr slaapjes?
Zwolly: Ik heb een pakje van kruidvat klaarliggen, maar kan me nu nog wel bedwingen hoor, misschien over een paar dagen, jammer he Nike: Ik zou ook aan de tandarts vragen of hij de tand een beetje wil afvlakken, meestal doen ze dat wel.
Hier alles oke. Ben druk met stage! Ik loop stage bij een ontwerp en advies bureau Twist Ontwerp: strategie, creatie en realisatie van al uw bedrijfscommunicatie, en ik ben bezig met teksten schrijven voor hun eigen magazine. Wel heel erg wennen hoor, vroeg op, hele dag weg en laat thuis. Ik mis Aiden dan echt. Maar goed als ik straks alleen met hem woon zal het ook zo gaan....soms het gevoel dat ik hem tekort doe en ga doen. Het arme jochie... Gister had Frans Aiden net afgezet bij het KDV toen ze weer terugbelden. Aiden was op een stoel geklommen, wat hij de godganse dag door doet, en er toen keihard vanaf gevallen, de leidsters waren net ff niet aan het opletten. Enfin, dikke snee in zijn kin, enorm bloeden, kind helemaal overstuur. Ik ben gelijk naar hem toegegaan met Frans en samen zijn we bij de huisarts geweest. Toen wassie gelukkig alweer vrolijker. Het bleek wel mee te vallen, hoefde niet gehecht te worden dus hup beetje lijm erop en een pleister. Vannacht kwamen we bij hem bleek dat hij een bloedneus had gehad. Heel de slaapzak onder en was helemaal vastgekoekt, zo sneu! Denk ook van die val. Hopelijk trekt alles snel weg hij voelt zich echt niet lekker! Verder gaat met hem alles goed. Hij gaat steeds meer praten en snapt heel veel, gewoon net zoals jullie kindjes dus . Ben erg benieuwd naar de meeting om al die beebs, die de vorige keer net konden kruipen weer te zien!
@Kwebbel; Stoertje! Ik zou het niet kunnen, helemáál niet als ik ze in de kast had liggen, haha @Zwolly; Jemig wat een smak is dat geweest. Zielig zeg Hopelijk knapt hij snel op! Ik denk dat het wel meevalt het hem tekort doen hoor. Er zijn tig andere moeders die het zo (moeten) doen en die kids zien er over het algemeen behoorlijk gelukkig uit. Het gaat denk ik niet om de tijd die je te besteden hebt maar HOE je de tijd die je hebt, met hem besteedt. En wees eerlijk, tis toch elke dag een feestje met jou als mama? Klinkt gaaf die stage!
Thnx voor jullie lieve reacties, hopelijk is het idd een gewone normale cyste Vandaag moest MAson naar het CB. Het was de 4 jaar controle. Hij heeft een prikje gehad en is gezakt voor de ogen test. Hij is 105 cm en 16,4 kilo. Omdat Fay toch wat aan de kleine kant is en we haar een keer extra tussendoor zouden checken hebben we dat meteen gedaan. Ze was nauwelijks gegroeid en de curve buigt nu ver af richting -3. Ze was nu 80 cm en 9,2 kilo. Van hè CB met ze terug naar de kinderarts. @kwebbelsnoes, oeh spannend hoor, @Nike, gelukkig maar dat het nu nog melkgebit is. @chikai, hè balen zeg van je ketel @knijn, misschien weer pseudokroepaanval? Wel sneu. Leuk dat trappelen weer. @zwollywood , ja na jarenlange menstruatie problemen wordt dit de aanpak. Wa sneu zeg voor aiden hoe gaat het nu? Klinkt goed die stage!
@Wonderteam: meid, meid, meid, wat krijgen jullie het voor je kiezen! Die cyste, wat me vreselijk eng lijkt, en dan vandaag ook weer bij het CB. Had je enig idee dat Mason niet zo goed zag? En is 80 cm echt zo klein dan? Of was het vooral in gewicht dat ze nauwelijks is aangekomen? Heel, heel veel sterkte met alles weer de komende tijd, ik denk aan je...
Knijn; stomme ketels ook he en het kost handenvol met geld fijn dat het bij jullie nu alweer langere tijd goed gaat, ik ben vandaag vergeten te bellen, dus bel morgen wel (en dan wordt het maandag waarschijnlijk). Dus nu is het hele tijd: stekker erin verwarmen stekker eruit Wat fijn dat je de uk lekker voelt bewegen! Fijn! En arme Maud, sneu zeg, dat hoesten. En je kunt ze daar ook niet bij helpen Kwebbel; het klinkt wel heel goed allemaal, spannend hoor! Zwolly; dat subtropische paradijs proberen we te voorkomen! Kosten handenvol geld anders Ik ben vergeten vandaag een monteur te bellen, dus dat wordt morgen, en dan komen ze pas maandag denk ik. Maar ja, we kunnen het nog een beetje regelen door rigoreus de stekker eruit te trekken. Zonder stroom werkt de ketel niet Wat fijn dat je stage goed bevalt, klinkt interessant. En ja, ik kan me je gevoel goed voorstellen dat je Aiden tekort doet. Van de andere kant denk ik dat je beter zoiets kunt beslissen op jonge leeftijd, dan dat ze al wat ouder zijn. Dan weten ze ook hoe het anders kan en Aiden weet dat straks niet echt meer. Maar het zal vast ook wel pittig zijn . Sneu voor Aiden, gelukkig viel het mee, dat vallen. Wel schrikken he, het bloedt dan flink! Wonderteam: pfoe, Fay dus echt een kleintje . Goed dat je terug wordt verwezen naar de kinderarts, wordt het in ieder geval wel in de gaten gehouden. En mason gezakt voor zn ogentest? Krijgt hij nog een herkansing? Het zit je allemaal niet mee Hier; beetje vreemd we hebben niet heel veel contact met de buren, wel maken we zo af en toe gewoon een praatje. Nu scheiden onze opritten zich d.m.v. betonnen bloembakjes. Gaat de buurman vanavond ineens (in het donker!) een schutting daar wegzetten. 1 hoog deel en 1 laag deel. Dus ik naar buiten en vraag wat ze aan het doen zijn. Vertelt de buurman dat ze de bloembakken beu waren (kan ik me goed voorstellen) en liever een schutting wilden, omdat ze dan minder hoeven te krabben in de winter. Maar dat was dus niet overlegd met ons (kunnen ze toch even melding van maken, als is het maar ter kennisgeving ? ) Raar hoor . Het is volgens mij echt niet kwaad bedoelt, maar vreemd vind ik het wel. Waarom moet dat persé vanavond in het donker af?