Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; Huh? Zo klein is Fay dan toch niet? Maud is 82cm en 12.2 kilo. En naar het gewicht mag je niet kijken, Maud is topzwaar. Altijd al geweest, haha ;)
    Mag de ogentest nog overnieuw van Mason? Of weten ze zeker dat hij niet goed ziet?
    Vind het wel heftig hoor, nooit meer kinderen kunnen krijgen. Maar aan de andere kant; als jullie beide compleet zijn met dit gezin, scheelt het je veel ellende als je ermee doorgaat, toch? (als ik het goed begrepen heb?)
    @Chikai; Wahahhaa, wat een rare buren! Dat is idd gek, wie doet dat nou op een avond ineens?? Het is toch ook erfscheiding? Als het ook op jullie erf staat zal hij wel moeten overleggen. Als het alleen op zijn erf staat hoeft dat natuurlijk niet, maar het is wel zo vriendelijk... Vreemd...
    Ben je er wel blij mee op zich? Met de schutting? (hihi)

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    By the way; check club!! :D:D

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonder, bah meid, blijft ook maar doorgaan he bij jullie! en qua ogentest? denk je dat hij het niet ziet of dat hij een peuterbui had en het niet wilde zeggen wat hij zag? (hoor ik namelijk vaak hier in de omgeving) en Fay te klein of te ligt? Sem is nu 9.8 kilo en 78 cm en hier is niets gezegt dat het niet oke was.. (en is dus echt kleiner dan fay)
    @zwolly, oooh wat een smak is dat dan geweest! gelukkig geen hechtingen maar zou echt huilendjes bij de ha staan denk ik :S hopelijk gaat het vanacht beter want zo'n dag en dan ook nog eens zo'n nacht met een bleodneus erachteraan.. arm mannetje!

ff kijken in de club!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Huuuuuh nog steeds hoetsaanvallen?? Helpen die pufjes niet? Of toch wel en wel het eenmalig? Wel stom zeg.
    @Kwebbel: Oh whhaaaaaahhhh dat klinkt goed!! Spannend hoor. Goed dat je kan wachten. Beetje testen weggooien is ook zonde maar wel zo verleidelijk!
    @Chikai: He bah stomme combiketel! Hoe is het er nu mee?
    @Zwolly: Vandaag gelukkig geen bloedip gehad, dus misschien slijt het toch wel. En anders bel ik snel terug hoor!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Leuke foto! Zo ziet Mees er ook vaak uit, alleen dan heeft ie wel met een lepel gegeten (kan ie nog niet zo goed).

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Zwolly: Stage klinkt goed!! En je niet te schuldig voelen hoor voor Aiden! Komt goed met hem en jou!
    @Wonderteam: He bah nog meer rottig nieuws.
    Moet Fay naar de kinderarts omdat het lijntje afbuigt? Eeet ze wel goed, vind je?
    En Mason, hoe gaat dat verder met z'n ogen?
    Dikke knuffel voor jou meid. Je hebt het niet makkelijk!
    @Chikai: Hele vreemd actie van de buren zeg! Ok het zal best mogen, maar inderdaad dat overleg je toch even! Of kom je in ieder geval melden.

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gwn; haha, nee! De buren hebben 2 kinderen van 19 en 21... dus dat zal vast niet meer...

Knijn; dat vonden wij ook zo raar, dat er zonder overleg ineens in het donker een schutting wordt geplaatst. Maar we hebben net gekeken, het ziet er best netjes uit. In ieder geval beter dan de betonnen bloembakken die er stonden. Het enige jammere is nu wel dat de oprit niet meer strak betegeld is tegen de bloembakken aan, maar dat we nu een randje zand weer hebben..

Nike; ik ben vergeten de monteur te bellen, dus we werken nu gewoon met de stekker; als we verwarming willen, even de stekker in, lekker laten opwarmen en dan de stekker er weer uit. Alleen heb je dan ook geen warm water, maar daar hebben we dan de waterkoker maar even voor. Want om nu constant naar de zolder te lopen om alleen voor warm water de stekker in het stopcontact te doen, dan blijven we heen en weer lopen....

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik zat, net als half nederland, op de foute mol... Jammer jammer... Maar wel weer een leuke serie Wie is de Mol? met die 'bekende' onbekende nederlanders....!

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Net belastingaangifte gedaan. Zag er als een berg tegenop. Maar was in een half uurtje gepiept (omdat alles al vooraf stond ingevuld). En het fijne is: we krijgen ook nog een lekker bedrag terug!!!

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Ik ook!!

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@fay, ik zeg het verkeerd haha. Ze vonden haar idd te licht. Wat hun zorgen baarde is dat Fay al eerder heel erg kwakkelde met haar groeilijn ,toen haar eigen lijn is gaan volgen en nu echt sterk afbuigt. Ook is ze vanaf de laatste controle in december dus nihil gegroeid. Ach ik wacht het wel af, ik maak me niet echt druk.
    @mason, we denken dwarse peuteractie :D Volgende maand mag hij opnieuw.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai goed he! We zijn zo trots!:) Haha ik las de zin van kwebbel eerst ook! Gek idd van die schutting, maar misschien had hij nu gewoon tijd?

Kwebbel hoe gaat het nu met de nieuwe bewoner in huis?;) OMG wat spannend!! (met testen)
    Leuke foto!

Nike Olaf heeft het puntje van zijn hoektand af:) Geen tandarts gebeld:) Scherpte eraf halen zou ik persoonlijk niet doen, voor het geval ze een trauma oploopt van de tandarts;) Fijn dat jullie wat terug krijgen!

Wonderteam aaauuhhhwww die kies! Hopelijk ben je nu wel echt helemaal van de ellende af!
    Oh meis toch..dat is niet wat je wil horen als je naar het zh gaat..hopelijk is het gewoon niks..
    Wat naar voor Mason ook die parasiet! Hopelijk is hij er snel vanaf! Die ogentest..Olaf wilde m de eerste keer gewoon niet doen, de tweede keer ging het goed! Moeten jullie nog een keer terug?
    Ik vind het ook wel meevallen met Fay, Liam was de laatste keer 82 cm en 11 kg.. En hij was ook weinig gegroeid, vast doordat de energie ergens anders in is gaan zitten;)

GWN WAUW wat een mooie buik en wat een mooi figuurtje heb je!

Zwolly damn dat is hard gegaan! Arm mannetje!

Bonnen: wij hadden wel een boekje met bonnen (ook pampers) maar die heb ik al weggegeven..

Hier: longontsteking is nog niet weg, kuur is wel afgelopen, maar die kan nog doorwerken tot za, dus nog even afwachten!

Pampers: hier ook ab so luut geen fan!

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: vervelend dat de longontsteking nog niet over is. Met het hondje gaat het steeds beter, hij begint zijn draai te vinden. Jelmer is er helemaal gek mee en andersom ook, nu al maatjes.

14. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hij hanteren hetzelfde principe met de vis die hij in zijn bedje heeft. En af en toe kan ie de vis behoorlijk demonstratief neergooien.;)

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knijn: leuk, we hebben de 20-weken echo op dezelfde dag! :)

@Kwebbel: fijn dat het al zo goed gaat met Napoleon! En spannend hoor, dat testen... Dacht je nou woensdag a.s. of afgelopen woensdag al??

@Hier: bleh, gaat helemaal niet lekker! Ff klagen hoor, als t mag :). Afgelopen woensdag had ik cursus. Is erg leuk, maar had sinds dinsdagavond zó'n alleroverheersende hoofdpijn... paracetamol hielp nauwelijks en zat al aan de max, dus durfde niet meer te nemen, maar toen hield ik het bij die cursus echt niet meer. Dus maar naar huis, in bed, maar ook dat hielp niet echt. Bleek ook koorts te hebben, maar die zakte ook weer snel. 's Avonds kreeg ik overal pijn, dus misschien toch griepje? Donderdag eerst met Amy naar de controle-MRI, toen ging het eigenlijk wel. Maar op weg naar huis kwam hoofdpijn weer, dus weer in bed gelegen. Zou 's avonds met manlief uitgebreid uiteten (hij had iets leuks & verrassends geregeld, voor het eerst in lánge tijd, Amy sliep toch bij oma), maar ook dat ging niet :(. Vanochtend ging het best, dus ik in de bus naar het werk, krijg ik me toch een aanval van het een of ander! Precies wat ik in de zw van Amy ook had: eerst duizelig, dan misselijk, bijna flauwvallen, bloedheet, zweten, en toen dat wegtrok gingen m'n handen en voeten zo tintelen dat ik mijn vingers niet eens kon bewegen. Nou ja, het ging weer over, dus wel op het werk gebleven (was er nou toch), maar het flauwvallen kwam steeds terug. Lag meer op de bank (we hebben een bank in ons kantoor) dan achter mijn pc, dus toch maar manlief gevraagd me op te halen en nu lig in alwéér in bed! Bah!

16. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Pfff. Veel bij te lezen nu ik weer eens een weekje niet ben geweest.
    De tijd gaat hard, morgen is Stan al weer anderhalf.

@Paloe; Is de ab kuur aangeslagen?
    Knap van Olaf dat ie opeens zelf kan fietsen. Daar mag je zeker trots op zijn.
    @Nike; Wat goed dat ie al zelf kan glijden. Ik het zwembad kan Stan het grotendeels zelf, maar verder nog niet. Ik weet ook geen geschikte glijbaan waar hij het zou kunnen proberen.
    En zelf om peer vragen? Knap
    @Kwebbel; Wat leuk een hond.
    Spannend meid,
    Leuke foto met het toetje.
    @Escal; Wauw, wat goed dat Lize al heeft doorgeslapen.
    @Chikai; Wat leuk om regelmatig met de yoga-mama's bij elkaar te komen.
    @Gwn; Mooie buikfoto.
    He wat balen dat de klachten in de zwangerschap weer terugkomen.
    @Lekker in het leven; Hier maar 2 keer gehad. Nu krijg ik ze volgens mij gewoon niet meer.
    @Wonderteam; Phoe jullie hebben ook weer vanalles op het bordje.
    Dat is geen makkelijke beslissing. Een dikke knuffel voor jou en je man.
    Fijn dat Mason wel medicatie heeft.
    Dat kan best dat Mason een peuterpuberactie had. Mijn man zei vroeger tegen zijn moeder toen hij de eerste keer gezakt was: Ik zag het heel goed, maar die vrouw stond veel dichter bij en zag het veel beter.
    @Zwollywood; Arm manneke, dan heeft ie best een smak gemaakt.

17. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Regenboogje: haha, die opmerking van je man tegen zijn moeder! Slimme jongen hoor :D
    En idd, gaat hard he! Amy ook al bijna anderhalf. Gaat het lekker met Stan?

@Nike: wat ik nog wilde vragen: is Mees nog verder gegaan met lopen na de eerste losse stapjes? Amy absoluut niet; sterker nog; ze lijkt zich weer sneller op haar knieën te laten zakken en wil ook bijna niet meer aan de hand lopen. Gek kind ;).

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; oh, wat fijn, een leuk bedrag terug krijgen! Wij hadden al een voorlopige aanslag gedaan, dus veel scheelde het niet meer. Maar alle kleine beetjes helpen ook he!
    En jij zat ook op Liesbeth? Ik vond het wel een leuke serie om te kijken, met echt leuke opdrachten. Wie is de Mol blijf ik wel volgen als één van de weinige dingen die ik op tv kijk....

Gwn; wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, hoofdpijn kan je echt verlammen... En dat flauwvallen, naar zeg. Waren alle bloedwaardes bijv. wel goed? Ik weet niet zo goed wat je eraan kan doen, wellicht eens navragen bij de verloskundige?

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gwn: Wat vervelend, ik had op die termijn ook zulke klachten, bij mij kwam het door een veel te lage bloeddruk.

Nike: Altijd fijn, geld terugkrijgen, wij krijgen ook weer een flink bedrag.

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gwn; Jeetje wat waardeloos zeg. Vermoeiend!
    Oh écht? Wat leuk! Hoe laat hebben jullie de 20 weken echo??
    @Nike; Lekkuurr!! Een beetje extra geld is nooit erg ;)

@20wekenecho; Nog mensen die er een gokje aan durven wagen? Wat zal er in mijn buik zitten?? ;)

Deel Deze Pagina