hihi schoot zo te binnen toen ik je vraag las, ben benieuwd of het klopt je hebt trouwens de echo op de verjaardag van mijn moeder
Ik weet het niet, m'n gevoel zegt een meisje bij jou... en nub's kan ik ook niet echt lezen volgens mij
Hmm, ben bang dat ik gewoon een buikgriepje onder de leden heb. Ben de hele dag al kotsmisselijk, tot kokhalsen aan toe. Als ik zwanger zou zijn, maak ik nu toch nog niet genoeg hcg om al zo beroerd te zijn?
@Kwebbel; Wel als het een tweeling is.... Hopelijk word je niet ziek! @Chikai; Ik kan dat ook niet hoor, NUB lezen. Heb foto's op het forum geplaatst.
Knijn: hmmz, heb wel vrijwel zeker een dubbele eisprong gehad, dus het kan wel. Maybe morgen toch maar een testje wagen, is ie negatief ben ik gewoon ziek, is ie positief, ben ik zwanger, maar maak ik wel megaveel hcg.
Das een goed idee Kwebbel! Als de misselijkheid wel van de hcg is, zou de test ook positief moeten aangeven toch? Whaaaa, spannuunnndd!
Vanmorgen vroeg getest, natuurlijk geen 2e streep te bekennen, ook niet zo gek natuurlijk, 5 dagen voor NOD. Maar waar ik dan zo beroerd van ben, heb geen koorts en ook geen diarree ofzo. Ik wacht gewoon af of ik woensdag ongi word en anders waag ik donderdag weer een testje.
is inderdaad nog vroeg, maar ken het helemaal en met die kwaaltjes, ik duim hier door voor een tweede streep woensdag
@Knijn: Ik denk een meisje!! @Gwn: Nee Mees heeft ook niet meer zelf gelopen. Wel loopt ie heel veel aan mijn hand (eigenlijk meer aan 1 vinger, die ie krampachtig vasthoud) en begint ie nu ook langs de muur te lopen enzo. Kruipen vindt ie niet meer heel leuk. Ook staan durft ie nu iets beter. Komt vanzelf ook bij Amy!! Hopelijk voel je je weer wat beter. Echt balen zeg dat je de hele tijd niet lekker bent!! @Paloe: He bah wat balen dat de longonsteking zo lang duurt. Hopelijk is ie toch nog over gegaan.
@Kwebbel: Oh jammer een negatest. Maar dat zou ook wel heeeeeel gek zijn als ie nu al positief was. Spannend hoor! Woensdag zie je hopelijk gewoon een dikke vette streep. Hoe voel je je vandaag??
@Hier: Gisteren lekker dagje A'dam met twee vriendinnetjes. Gezellig! Lekker geshopt, museumpje, lekker rondgelopen, en heerlijk gegeten. Fijne zondag allemaal!
Nike: amsterdam is altijd leuk om te doen! Vamdaag voel ik me iets beter, voel mn maag nog wel, maar meer met vlagen, gisteren was ik continu misselijk. Ook wel wat krampjes in de onderbuik.
@Kwebbel; Jammer zeg! Maar idd, tis nog erg vroeg. Hopelijk donderdag een positest!! @Nike; Wat leuk! Wij waren ook bijna in Amsterdam geweest maar zijn toch doorgereden naar Volendam, haha. @Hier; Nachtje weggeweest met manlief. Erg gezellig maar wat een bagger-hotel. Zonde van het geld! Gelukkig wel in een leuk plaatsje; Bergen. Maar dit hotel? Nee, nooit weer! Tsss, 4 sterren my ass! 2 kan je er krijgen Fletcher Hotel-Restaurant Marijke**** | gelegen nabij Alkmaar en kust! Net even een bagger-beoordeling op Zoover.nl geplaatst. (net als vele andere gasten die me voorgingen trouwens....) Wel heerlijk om samen even weg te zijn!
Wij zijn allemaal ziek geweest eerst buikgriep en daarna weer ziek. Ylva heeft oorontsteking gehad waardoor we hele slechte nachten hebben gehad. Nu gaat het gelukkig weer beter Ik haak vanaf hier weer in.
Wij hebben de termijn echo gehad. Alles zag er goed uit. Iedereen die we het persoonlijk wilde vertellen weet het nu ook