Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas Escal, Kwebbel, Paloe(? beetje dan :p) en Wonderteam!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kwebbel fijn dat de kleine man nu geholpen gaat worden!!!

Knijn wauuuwwww nog een meisje! Leuk! Gefeliciteerd en fijn dat alles goed was! Het wordt dan wel een hele stoere meid hoor!;)

Wonderteam oeh extra spannend als hij er geen zin in heeft..het komt vast allemaal goed meid! Balen dat ze zo’n last heeft met in slaap komen.. wat doet ze dan? Huilen?

Escal arme Sem! Fijn dat ze er geen last van heeft verder!

Zooo ik ga me zo klaarmaken en dan weer de trein in:) 1e klas naar Den Haag, I [FONT=&quot]♥[/FONT] my job

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden! Zo, lang weer niet geweest. Maar ik ga maar ophouden me ervoor te verontschuldigen, want dan moet ik aan de gang blijven :(. Wel heel fijn hoor, zo'n smartphone, maar reageren gaat toch echt minder lekker. En de laptop komt niet zo vaak meer tevoorschijn.

Hier dus ook een goede 20-weken echo gister! Vond het eigenlijk wel jammer dat het een GUO was, want ze zijn in zo'n ziekenhuis toch minder betrokken vind ik. Ze was zelfs op haar horloge aan het kijken, omdat het spreekuur om 09:30 al 15 minuten uit liep. Ook geen mooie foto's mee. Ze gaan aan het eind nog eens kijken of hij er een beetje leuk voor lag, maar dat was niet zo, dus hebben we nu 1 foto van een Alien, waar ik niks van kan maken, en 1 foto van zijn piemeltje :). Nou ja, belangrijkste was natuurlijk dat ALLES GOED was met hem, daar is die echo tenslotte ook voor, maar heb geen verschil gemerkt met een SEO eigenlijk en kon geen enkele afmeting zien. Alleen op de foto staat dat ie geloof ik 19.8 cm is ofzo.

Zo, en nu nog een naam ;). Vind het echt HEEL moeilijk, en natuurlijk hebben we nog tijd, maar ik moet zeggen dat het gaat kriebelen bij me. Voor de naam, en het kamertje, etc. Vandaag daarom vrij genomen om in huis even een slag te maken (ook voor de open huizen route a.s. zaterdag), maar ja, dan moet ik wel zo aan de slag! Tijdens de lunch even van de zon genieten met mijn moeder op een terras en vanavond nog even naar de Mama Mazzeldagen van de Prenatal met een hoogzwangere vriendin.

Eens even kijken wat ik verder onthouden heb...

@Escal: ieuw! Maar wat een stoere meid! :)

@Wonderteam: hmmm... lijkt me lastig als hij nog niet zoveel zin heeft, maar misschien gaat het meer leven als hij in de klas kennis kan maken? Lijkt me wel heel bijzonder, zo'n echte nieuwe fase.

@Knijn: yeah, jij ook een goede echo! Top meid! En een meisje erbij: super leuk! Leek mij ook wel wat hoor: twee meiden ;).

@Kwebbel: brrr... zo'n ingreep is vast het beste, maar het blijft wel spannend natuurlijk. Hopelijk hoort hij dan wel een stuk beter, fijn dat het mensen opviel!

4. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Paloe, dat is schrikken, hoe is het nu met Liam? Olaf zo allergies voor muggen zielig is dat hè

Kwebbel, wat goed dat jullie zo snel terecht kunnen. Spannend is het inderdaad.

Knijn, gaaf nog een meisje :) gelukkig was ook alles goed.

Wonderteam, vervelend dat Fay last heeft met inslapen. Spannen Mason straks naar school.

Escal, wat goed van Sem dat ze zicht zo goed heeft gehouden bij de hap.

Gwn, gelukkig dat bij jou ook de 20 weken echo goed was. Wat jammer dat je geen mooie foto's hebt meegekregen.

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe; pfoe, dat is ook schrikken met die bult van Liam en de allergische reactie van olaf! Gelukkig liep het goed af. Maar hoe vermijd je muggen? Dat is aardig lastig in dit land, denk ik… Vervelend zeg. Hopelijk helpt het wel als hij doorlopend medicijnen krijgt…
    Kwebbel; het komt vast goed hoor, met de buisjes en de keelamandelen geknipt zul je zien dat de klachten zo weg zijn! Maar spannend is het vast wel ja!
    Knijn; echt superleuk zeg, een meisje erbij! Gefeliciteerd hoor!! Fijn dat de echo goed was verder!
    Escal; dappere Sem! Goed van haar zeg, zonder een kik te geven!!
    Gwn; ook bij jou nog van harte gefeliciteerd! Ook leuk, een jongen! Jammer dat je geen mooie foto’s hebt meegekregen, hadden wij bij de 2e echo destijds ook niet. Dat is wel jammer. Succes met alles wat je wilt ondernemen vandaag!

Ik heb nog even na zitten denken over de meeting; ik vind dat Kidz center echt wat te groot en te massaal. Je moet dan dus bij je kindje blijven, dat houdt in dat je ook weinig onderling even wat kunt kletsen, omdat je heel de tijd echt goed op moet letten. Bij een ballorig of andere peuterspeeltuin vind ik dat toch minder. Dus het is ook minder handig voor ons zelf denk ik.
    Is er niet nog iets anders in de buurt waar we met z’n allen heen kunnen, waar de kinderen gewoon lekker kunnen spelen en wij wellicht ook nog wat bij kunnen kletsen?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Is Monkeytown in Amersfoort niet iets? Ligt ook in de regio Utrecht en is redelijk in de buurt van station Amersfoort. Het is wel een stuk lopen, maar dat is bij mooi weer niet zo'n probleem toch?

Welkom bij Monkey Town! | Monkey Town

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@paloe, werk je niet meer in enschede?
    @gwn, super dat alles goed was, jammer dat je zo weinig foto's kreeg. En idd niet verontschuldigen :D
    @chikai, ja je hebt idd wel gelijk dat dat kidz-center waarschijnlijk erg massaal is en niet handig.
    @kwebbel, dat ziet er net zo uit al ballorig en met het openbaar vervoer goed te doen. Lopen vind ik dan niet zo'n probleem. Mij lijkt het wel wat.

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Oh dat kan best hoor, ik pik je zo op voor de meeting. :D Via Zwolle is voor mij te ver omrijden dus dat word hem niet, Apeldoorn kom ik langs.
    Gelukkig dat je longen beter lijken te worden. Jeetje, Olaf allergisch voor muggen, das waardeloos!
    Schrikken van de val val Liam, pfff.
    @Kwebbel; Gelukkig word er wel iets gedaan, wel spannend idd!
    @Escal; Ieuwww freaky! Wat een heldin! Hoest nu?
    @Gwn; Hier ook maar 3 echofoto's meegekregen en ze zijn eigenlijk alle 3 hetzelfde. Jammer maar ach, tis ook geen pretecho hé... ;)
    Rond de 30wk doen we wel weer een pretecho, leuk leuk :D
    Toch fijn he, een goede echo! Alles weer nagekeken voor zover mogelijk, heerlijk!
    Hier ook aan het nadenken over de naam. Heb er een topic voor geopend, misschien hebben jullie ook nog goede ideeën?; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/346385-tweede-kindje-op-komst-welke-naam-past.html
    @Wonderteam; Wat balen dat Fay moeilijk inslaapt. Pff, tis geen makkelijk slapertje dat meisje van jullie!
    Wat doet ze als ze in bed ligt?
    Balen dat het nu zolang moet duren voor Mason. Helpt een beetje zeuren niet? Omdat hij bijna naar school gaat?

@Meeting; Monkey world vind ik ook prima. Maakt me niet veel uit, ik kom toch overal makkelijk met de auto.

@Hier; De AB lijkt aan te slaan, goddank. Ze hoest echt wel minder. Hopelijk is het straks helemaal weg. Ze slaapt ook weer 12u achter elkaar zonder hoesten of wakker worden, fijnn!! :D
    Wel werd ze 2 ochtenden onder de poep wakker, bweehh ;) Ook goedemorgen! :D
    Verder is ze nog niet altijd de vrolijkheid zelfde, kan echt lang krijsen om niks. Blijkt bij de sprong te horen...?
    Even doorbijten nog ;)

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Joehoe je krijgt het meid!!!! Ik wist het! Wat heerlijk om straks twee meiden te hebben, leuk!!! En super dat alles goed is!
    Wat heerlijk dat de AB lijkt aan te slaan!! Relaxed! Eindelijk zou ik zeggen!
    Lekker die vakantie!
    @Wonderteam: Kan me voorstellen dat het allemaal erg heftig is van Mason. Is ook niets niks allemaal! Hoop voor hem dat hij er op school niet te veel last van heeft. Het enige fijne is dat je nu wel weet wat er met hem is en er dus wel structureel iets mee gedaan kan worden.
    Oh bah wat balen dat het allemaal zo lang duurt. Blijven bellen!! Dat heeft bij mij echt geholpen. Hopelijk lukt het nog om voordat ie naar schol gaat in ieder geval wat stappen te zetten.
    @Paloe: Poh he wat schrikken van die val van Liam zeg! Hoe is het nu met hem? Heeft ie er nog last van? Oh en super vervelend van Olaf dat hij allergisch is! Bah. Daar kan je goed last van hebben. Mijn neefje heeft het ook. Medicijnen werken bij hem wel goed in ieder geval!
    @Kwebbel: Oh toch wel erg fijn hoor dat Jelmer wordt geholpen! Kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar komt goed en dan heb je gewoon een kindje zonder oorpijn!!
    @Escal: Brrrrr wat een verhaal van de nagel van Sem! Dappere meid hoor! Hoe is het er nu mee?
    @Gwn: Je hoeft ook geen excuses te maken hoor! Gewoon gezellig als je langs komt! Ik ben ook al ff niet meer geweest…..
    Fijn dat alles goed was bij de echo!! Ha en nog steeds een jongen!! Naam is ook super moeilijk. Maar jullie hebben nog even! Heb je wel al ideeen? En hebben jullie een beetje dezelfde smaak?

@Hier: Mees heeft geen meter meer gelopen sinds zondag. Gek kind.....:p Maar goed komt vast wel weer.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Wist je het?? Hoe dan?!?!?!:$:p
    Ik vind het zelf ook erg leuk hoor! Ik heb vroeger wel met plezier met mijn zus gespeeld dus ik vind het vooral erg leuk voor Maud, een zusje. :D
    (mss moet ik zuslief nog even vragen of zij het ook wel leuk vond, haha ;))
    Ja ben echt dolblij dat de AB aanslaat, eindelijk geen hoestend/kokkend kind meer na 6 maanden! Moet voor haar ook fijn zijn lijkt me, eindelijk rustig slapen.

Haha, die Mees. Nu kan hij het ineens niet meer? Gelukkig heb je het op film anders had niemand je geloofd :p
    Hij is er vast even over aan het nadenken, straks loopt hij weer meters achter je aan ;)

@Hier; Pfoe, even een bh'tje besteld (70E:)) Ding was 49,95 maar zit wel erg lekker! En past ook, best fijn. Tis ook een voedingsbh dus kan hem langer gebruiken. Door een soort schuim past de cup zich aan je borst aan, ook omdat je voor en na een voeding wel een cup kan schelen. Handuugg!!
    Maar jemig wat een boezem.. pffff ;)
    Maud ligt er net in. Ik had haar aan een broodje gezet maar ze kon niet stoppen met spelen. Uiteindelijk het speelgoed weggezet maar dat kon ze niet waarderen natuurlijk. BOOS dat ze was. Ze heeft wel een kwartier gekrijst. Nog even op de gang gezet mar hielp ook niet. Uiteindelijk werd ze stil op mijn arm en viel ze bijna in slaap. Dusss; zonder brood het bed in, moet ze straks maar eten. Ze sliep meteen. Wat 'n heerlijk kind heb ik :D:D

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @gwn, wat fijn dat de echo goed was! en tja namen, ken het, is echt moeilijk hoor! succes, komt vast ineens DE naam voorbij hoor (lize heb ik om 3 uur snachts terug van het werk op de radio gehoord en wist direct dat dat hem werd! dus totaal onverwacht)
    @nike, wat fijn dat de ab aanslaat meid, zult wel genieten van die heerlijk slapende meid!
    @knijn, 70 e val je niet om ;) haha, hier trouwens na lize ook nog steeds flinke boezem, nu 70/75 D hopelijk word het weer een fijn b of c cupje (alhoewel manlief natuurlijk niet klaagt :p ;) )
    lekker he, als ze zo op je arm in slaap vallen (helaas na een boze bui maarja, soms moet je dat gewoon even over het hoofd zien)
    en dan straks gewoon lekker een broodje eten
    @hier, nageltje van sem gaat goed, laatste stukje hangt nu ook los dus zal er ook wel vanaf vallen maar ziet er goed uit en ik mag er gewoon weer aankomen dus lijkt alsof ze er geen pijn aan heeft gelukkig, verder volop aan het kwebbelen alleen stopt ze er mee als er vreemde zijn.. dan is ze ineens heel verlegen, hele andere sem dan als ze alleen met papa en mama is..
    Lize doet het ook goed, heeft nu een kleine week al doorgeslapen van ongeveer 11 tot ongeveer 9 de dag erna dus daarover geen klagen! hopelijk blijft het zo!
    verder flink aan het sporten om weer wat strakker te gaan worden, phoe wat een werk! haha

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    nu strijken, bah :S echt niet mijn hobby!

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Ehmmmm ik heb geen meid hoor! Je bedoelt vast Knijn!
    Wow die Lize die slaapt echt goed zeg! Wat heerlijk!!!
    En fijn dat het goed gaat met de nagel van Sem.

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Wow 70E! Wat heb je normaal??
    Hahaha die Maud! Lekker eigen willetje. Hier nog zo een.
    Hoe lang heeft ze geslapen?

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Vind het best jammer dat mooie weer voorbij is. Buiten spelen met Mees is toch echt wel leuk. Vooral sinds we een zandbak hebben. Mees vermaakt zich binnen op het moment niet zo best. Dus moest vandaag alles uit de kast trekken om de dag door te komen. Gelukkig sliep ik wel 3,5 uur. Scheelt weer!

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Fijn dat het nageltje goed gaat. Stoer dat ze er geen last van heeft zeg, lijkt me zeer doen!
    @Nike; Haha, ja ik denk ook dat Escal mij bedoeld ;)
    Ik had altijd 75C of 70D. Tijdens de zwangerschap van Maud veranderde er niet zoveel. Pas tijdens de bv begon de maat te groeien en dat bleef zo. Alleen op het laatst waren ze erg slap, zonder BH leek het net een slappe B terwijl ik BH-maat 75D/74E droeg.
    Nu worden ze weer steviger en groeien nog steeds. Jemig, nog even en ik kan mijn eigen tenen niet meer zien. ;)
    Naja, goed voor de melk zal ik maar denken ;):D
    Een eigen willetje heeft Maud wel ja, altijd al gehad ;) Ze heeft in bed gelegen tot 15.45!! Heb haar af en toe wel gehoord maar of ze dan wakker was? Zelfs om 15.45 ben ik er heen gegaan zonder ik haar hoorde huilen of praten, mss was ze zelfs wel verder gaan slapen als ik niet naar haar toe gegaan was. Maar ja... ze moest de AB eigenlijk al om 14u dus dat werd anders ook een beetje laat.

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Kan straks ook niet meer door de buik ;).

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan straks mijn buik ook niet meer zien denk ik, zitten mijn tieten voor :p

19. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Whahaha welke cupmaat denk je te krijgen? J of K of zo......

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja wie weet... :p

Deel Deze Pagina