Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jup, bedoelde knijn, sorry.. hihi

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; fijn dat de echo helemaal goed was! En ook fijn om te horen dat de ab kuur aanslaat, gelukkig. Het kost toch een hoop energie ook, dat hoesten denk ik! En 2 ochtenden onder de poep wakker worden, dat is wat minder. Kon alles meteen in bad zeker! Haha, en die cupmaat… tja, hoort er ook bij he, bij zwanger zijn… Maar inderdaad, met jouw postuur (als ik me dat goed herinner) zal het niet zo prettig zijn denk ik…
    Escal wat super dat het met je meiden zo fijn gaat!! Ben nog wel benieuwd naar een foto’tje, kunnen we die ergens vinden???
    Nike; ja, jammer he, dat het lekkere weer weer om is. Thijs is ook echt zo’n buitenkind, wil de hele dag alleen maar op de schommel en van de glijbaan! Afgelopen woensdag hebben we ons de hele middag prima vermaakt in de Efteling, ook lekker buiten. Maar nu is het ineens wel weer erg koud.

Hallo allemaal! :D Ik ben er weer, heb een nogal drukke week achter de rug en zoals ik al hierboven schreef, Thijs is echt een buitenkind, dus met dat heerlijke weer zijn we veel buiten geweest. Dat was echt genieten dus!

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Open huizen dag vandaag! :D Maud is al weg, zij speelt bij haar oom en tante vandaag. Nu opruimen en poetsen en dan mogen aaaal die mensen komen tussen 11 en 15. Hopelijk word het druk! Tot later!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: Hopelijk komen er veel mensen naar jullie huis kijken, ik duim hoor!

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, en hoe is het gegaan vandaag? ben benieuwd!
    @hier, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vandaag sem naar opa en oma gebracht zodat wij even in de tuin de schutting konden plaatsen komt ze thuis en... hebben ze haar haren geknipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen overleg, niets gezegd! gewoon gedaan, ik had nog gezegd dat sem niet geknipt hoefde te worden toen ik ging (ze hebben een kapsalon) dus direct opgebeld en gezegt dat ik het absoluut niet fijn vind dat ze dat hebben gedaan, laat staan zonder overleg of te zeggen en dat ik zelf het eerste !!! knipmoment mee wil maken. ben echt zo boos! Sem heeft al bijna geen haartjes en wilde ook echt bij het eerste knipmoment zijn... sv vond dat hij niet echt geknipt had want was niet veel maar ik vind knippen is knippen en dat hoor je niet te doen bij andersmans kinderen zonder te vragen, overleggen of dat ze erbij zijn in mijn ogen (sorry maar moet het echt even van me afschrijven, sv zegt wel "niet veel geknipt" maar het viel zelfs mijn man op en zoals iedereen weet, mannen zien zoiets niet snel!) AAAAHRGH

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Zoals je ziet, bijna geen haartjes, en nu dus ook geen schattig lokje meer :(

en @ chikai, bij deze een foto niet echt een mooie maar post binnekort nog wel een andere erbij

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: groot gelijk hoor, logisch dat je boos bent! Ik snap niet dat je dat soort dingen doet zonder overleg :(. Hier heeft mijn moeder het netjes gevraagd gelukkig, en ik vond het prima, dat is toch heel wat anders!

Wel een leuke foto's trouwens! Wat is Sem lang, of lijkt dat maar zo?! Mooie meid zeg! En Lize vast ook hoor, maar dat is wat minder goed te zien ;).

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Hier maar 1 stel gehad om te kijken en ze gaan het zeker niet kopen. Geen succes dus, jammer hoor :(
    Nu maar hier aan de klus voor meisje2, het is niet anders. Wel balen hoor...

NEEEEEE, HOE DURVEN ZE!! :$ Ik begrijp héél goed dat je boos bent, dat doe je toch niet???!?!?! :x
    Waar halen ze het lef vandaan?!?! Wat zegt Mr.Escal ervan dan?
    Man, ik word nog plaatsvervangend boos. GRR!

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hier; De AB-kuur is klaar. Vrijdag was de laatste dag.
    Donderdag op vrijdag nacht begon ze weer te hoesten en ze hoest weer regelmatig. Gelukkig niet zo erg als eerder maar leuk is het niet. Balen zeg, had gehoopt dat ze er nu vanaf was :(

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Prachtige foto trouwens Escal! Je hebt schitterende meisjes!

11. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Knijn, wat erg dat Maud weer begint te hoesten :(
    Jammer dat er maar een stel is komen kijken.

Escal, leuke foto, je hebt leuke meiden.
    Ik zou ook zo boos worden dat doe je toch niet. Wat zegt je man ervan?

Hier ook echt een buitenkind zo jammer dat het nu echt koud is met buiten spelen.

12. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Diana; Creme nog geprobeerd? Helpt het?

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke drama nacht hier. We moesten een paar x naar Maud omdat ze bijna stikte van het hoesten :(
    Gisteravond en vannacht pcm gegeven, ze werd om half 7 alweer wakker terwijl ze er pas om 20.30 in lag.
    Ze ligt er nu alweer in voor haar middagdutje, ze viel bijna op mijn schoot in slaap. Naja, dan maar vroeg slapen en straks eten...
    Waardeloos dat hoesten! Gelukkig maandag weer naar de ka, kijken wat ze nu voor een briljant idee heeft. Heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd :(

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, bah wat een nacht, hopelijk kan de arts helpen... heeft ze nu wel lekker kunnen slapen?
    @hier, manlief was inderdaad ook boos, begreep niet waarom ze dat doen en vooral niet omdat ik vooraf nog gezegd heb het niet te doen...
    @foto, tnx voor de lieve reacties! zal snel nog nieuwe foto's posten maar staan nog op de camera (en druk druk dus even geen tijd om ze om te zetten)

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

hoi iedereen :)

Nou nu heb ik vrijdag een mail gekregen van onze persoonlijk begeleider, dat ze die dag de aanvraag heeft ingediend voor ambulante zorg. Vind het erg slordig dat dit gewoon anderhalve week later is :( Maarja je doet er zo weinig aan hé.

Verder is Fay afgelopen woensdag bij de kinderarts geweest,ze was in de lengte echt prachtig gegroeid en ze is 81 cm. Verder is ze qua gewicht idd wel aan de lichte kant. (9,4 kilo) maarze is verder bruisend genoeg ,dus ze heeft er vast geen last van :D Zeer waarschijnlijk komt het gewoon door het vele ziek zijn van haar. Over 3 mnd nieuwe controle :)

Kunnen we al een beslissing omtrent het hoe wat en waar van de meeting doen? Tenslotte is het over 20 dgn al zover :)

@knijn, ja Fay is idd een waardeloze slaper. Ik zeg altijd maar gtegen mijzelf: Gelukkig comnpenseert ze het met haar enorme vrolijkheid altijd. Wat ongelofelijk rot dat het hoesten maar door gaat. Dit is echt niet leuk meer.... Hopelijk morgen toch wat meer duidelijkheid. Of anders kno-arts misschien?
    @nike, haha die Mees. Heeft die inmiddels alweer gelopen?
    @escal, wauw super zeg dat slapen!! Fijn dat het nageltje beter gaat. Echt idioot zeg an je schoonouders. Ik zou ook "not amused" zijn. Prachtige foto!!
    @chikai, lekker hé zo'n buitenkindje :) Hopelijk snel weer mooier weer. Hoe is het verder op je werk?

16. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg

Ja, hij helpt echt super goed :D dank je voor de tip

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Escal; oooh, wat een lieve foto! Wat lijkt sem dan ineens groot zeg!!! En wat een stom gedoe van je schoonvader. Belachelijk, dat overleg je toch eerst met de ouders.... Het is toch niet zo dat als je een tandarts bent, je ook meteen maar een controle uitvoert bij je kleinkind.... Idioot, groot gelijk dat je daar boos over bent!!

Knijn; oh, wat vervelend dat Maud nu toch weer zo aan het hoesten is. Wat sneu zeg. Ben inderdaad ook wel benieuwd wat de ka zegt!

Wonderteam; ja, wel slordig ja! Zo schiet het dan nog niet echt rap op. Je maakt ook als persoonlijk begeleider niet meteen een al te beste eerste indruk.... Hopelijk komt er nu snel vaart achter! Oh, en qua gewicht zou ik me ook nog niet te druk maken hoor... als Fay zo opgewekt en vrolijk is en lekker eet... Komt het groeien vanzelf.

Lief dat je trouwens vraagt hoe het op m'n werk is... Ik heb gesolliciteerd! er was een vacature op een andere school binnen de stichting, voor teamleider onderbouw. Er stonden verder totaal geen functie-eisen bij, maar heb toch geschreven. Onder het mom van: ik kan altijd nog nee zeggen. Ik word uitgenodigd voor een gesprek, maar verder weet ik nog niets. En het is daarna ook wel erg afhankelijk hoe de functie-invulling zal zijn, op welke dagen ik moet werken en in welke klas ik naast deze functie nog moet werken....

18. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Knijn, arme Maud zo zielig hè als ze niet eens lekker kunnen slapen. Hoop voor je dat de ka nu een beter oplossing heeft en anders idd naar een andere vragen. Succes morgen.

Wonderteam, inderdaad erg laat voordat ze de aanvraag heeft ingediend.

Hier, nou 2 dagen zonder medicijnen tegen de misselijkheid en ik voel me nog steeds goed :)

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hier ben ik even snel. Ik ben blij, we hebben de sleutel. We zijn al twee dagen aan het klussen en er zullen er nog velen volgen.

@Knijn; Wat leuk nog een meisje erbij.
    Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
    @Escal: Ieks, vervelend van de nagel.
    Groot gelijk dat je boos bent om de knipbeurt.
    @Gwn; Wat fijn dat de echo goed was.
    @Diana; Fijn dat het goed gaat zonder medicatie.
    @Chikai; Succes met je sollicitatie. Hopelijk is het wat.

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn!! Graag gedaan! :D
    Wat goed dat je niet misselijk ben zonder de medicijnen. Willen jullie weten wat het is bij de 20 weken echo?

@Wonderteam; Haar vrolijkheid maakt idd veel goed maar dan nog, lekker slapen is ook fijn! Ze zal er vast wel overheen groeien maar dan liever vandaag dan morgen, niet? ;)
    Wat balen dat het nu nog langer duurt! Maar je doet er weinig aan idd... :(

@Chikai; Oei spannend!! Wel leuk zeg! :D

@KA; Ik wacht even af wat ze zegt en anders noem ik zelf wel de optie van KNO-arts. Dit is ook niks. Heb zelfs nog gedacht om midden in de nacht de HAP te bellen omdat ze elke keer bijna stikte van het slijm en het hoesten. Wat moet je dan in vredesnaam doen midden in de nacht? Haar rechtop zetten tegen de muur om zo te slapen? :(

Deel Deze Pagina