Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Regenboogje: succes met klussen! Leuk hoor, kun je het lekker helemaal naar je zin maken! Hopelijk kun je snel over!
    Nike; ik weet nog niet zo goed wat ik met de vacture aan moet… Er stonden namelijk helemaal geen functie-eisen bij omschreven. Dus ik weet niet op welke dagen ik zou moeten gaan werken, wat de werkzaamheden worden als teamleider en ik welke klas ik daarnaast moet werken. En ik weet bijna zeker dat het bij ons op school kleuters gaan worden èn dat vind ik ook wel weer leuk… Dus het blijft even afwachten totdat ik ook wat meer info heb.
    Wat goed zeg dat Mees nu het lopen weer leuk vindt! Hij zal vast snelheid gaan krijgen, als hij de smaak te pakken gaat krijgen!

Knijn; o wat heerlijk dat manlief er altijd uit gaat ’s nachts! Hier slaapt mijn man er regelmatig gewoon doorheen…. Pfoe, dat is niet mis, wat een nare bijwerkingen van die antibiotica… Gelukkig kun je over 10 dagen weer terug, en weet je dan meer… al is narcose inderdaad ook niet alles. Leuke teva’tjes… ik ben helemaal fan van Teva! Thijs heeft ook teva sandalen hier in de kast staan… wel gekregen van iemand, maar voorlopig passen ze nog niet.
    Escal; wat een leuke foto’s! Haha, dat popcornmonstertje… En schattige Lize hoor..!
    Wonderteam; o wat heerlijk, lekker even een dagje vrij! Wat een hoop schoenen heeft Fay ;) Leuk! Meisjes zijn gewoon veel leuker om aan te kleden ;)
    Gwn; aan de studie??? Ben ik even iets vergeten? Wat ben je voor studie aan het doen. En heerlijk toch, dat het kdv gewoon open is! Wij moeten ook gewoon werken die dag op school, dus niet alles is dicht! (gelukkig maar)

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik was deze ronde heel rustig. Maar net zag ik dat ik een paar druppeltjes bloed ben verloren en aangezien ik een dag of 6 na mijn ei zit, zou het best op innesteling kunnen wijzen, dus vind het nu toch wel weer spannend!

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Beetje raar is het wel, dat er verder niks bij stond. Zo had ik laatst ook gesolliciteerd, bleek tijdens het gesprek dat het om 4 halve dagen en 1 hele dag ging. Niks waard...
    Ja cool zijn ze he? Ze stapt er ook zo grappig op weg, helemaal trots. En dan die schattige teentjes er onderuit, zooooo lieieieff! :D
    Ja heerlijk he, zo'n man! Hij is er eigenlijk altijd wel uitgegaan, ook in het begin met de bv, hij verschoonde Maud altijd. Lieve papa die man van mij :D

@Kwebbel; Ieieieieieieieikkkssss!!! Spannuunnnddd!!! :D:D:D

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier nog even een up to date foto van Fay :) ( ze loenst nog steeds zoals jullie zien ,dus ik denk dat het wel een brilletje gaat worden)

Bekijk bijlage 235285

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@knijn, wat ik heb begrepen ,kunnen neusamandelen idd weer aangroeien ,maar bij de keel gebeurd dit niet. Dus dat zou dan wel effectief zijn. Ik ben wel eens met wat je zegt over de narcose. Anderzijds is dat gekwakkel ook weer helemaal niks :(
    Ohja, teva's die wil ik hier ook nog aanschaffen :D
    Heb jij ze online besteld? Nee hoor is niet raar. Hier ging Mason ook gewoon naar het kd toen Fay er nog niet heen ging.
    @gwn, nee hoor helemaal niet ontaard. Lekker van genieten :)
    Maar Amy liep laatst toch ook?
    @kwebbel, oeeeeeeeeeh spannend :D:D
    @chikai, ja dat is wel zo. Ik vond het altijd al leuk om voor Mason te shoppen ,maar baalde wel eens van de "saaie dingen" gelukkig wordtdat steeds minder. Maar voor meisjes shoppen is idd echt heel leuk :D

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, wat fijn dat ze nu goed heeft geslapen maar wat een k situatie, ene medicijn moet helpen en veroorzaakt weer wat anders :( arm kind (en mama )
    leuke schoenen ook!
    @wonder, spannend dus! hopelijk hoeft het niet maar als het helpt... lijkt me zo zwwaar bij zo'n kleintje :( succes
    en, mooie schoenen! en al 3 paar! krijg ik hier bij manlief niet voor elkaar :p en wat een leuke foto! loensen valt wel mee toch? (op de foto tenminste)
    @gwn, heerlijk toch, lekker een dagje voor jezelf! mag best hoor bent echt geen ontaarde moeder hoor!
    @kwebbel, spannenddddd!!!! :D duimduim
    @hier, foto van wakkere lize zal ik vanavond of morgen even posten :D verder hebben wij deze schoenen voor sem Stoere Brakkies kinderschoenen met veters - Kleur: Zilver/Blauw - Zomer 2012

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel. Oei, wel spannend toch ja!
    Knijn; daarom verwacht ik er nog niet teveel van, gaat die vacature zometeen om hele rare dagen of andere vreemde eisen….
    Escal; ook leuke schoentjes zeg! Ik ga je vandaag die bonnen opsturen, was het een beetje vergeten… sorry!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @chikai, tnx :) zie ze wel tegenmoed komen :D

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ff spammen, bereid je maar voor (of sla alvast een paar pagina's over :p haha)

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    lol op het speelkleed

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    allemaal beestjes :)

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    helemaal blij met haar fiets (kan alleen nog niet aan de trappers whahaha)

13. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    #793 DianaV, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
    Nike, wat leuk dat Mees het lopen weer leuk vindt :)

Escal, leuke foto's :) ook leuke schoenen.

Knijn, hoop dat het snel beter gaat met Maud, arm kind.
    Ja wij willen heel graag weten wat het wordt ben zo nieuwsgierig
    Leuke zomerschoentjes

wonderteam, Fay ook alweer ziek. Zo zielig hè. Lekker dat je nog even terug naar bed kon :). Leuke schoenen.

Gwn, ik breng Ylva ook naar het kdv als ik op donderdag eens vrij ben dan kom ik eens toe aan dingen voor mezelf :D

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Escal; wat een leuke en lieve foto's zeg! Vooral die eerste vind ik heel mooi!

Dingen voor jezelf; groot gelijk dat je af en toe gewoon het kdv hiervoor gebruikt.... Als ik wil, plan ik op woensdagmiddag wat voor mezelf (zo wie zo 's avonds paardrijden). Want dan is het papa dag en is papa lekker alleen met Thijs bezig. (is voor hen samen ook wel eens leuk). Maar dan alleen als ik bijv. naar de kapper wil, wil gaan winkelen o.i.d.

Hier even een foto update van Thijs... We hebben vanavond samen pizza gegeten, en thijs bleef maar eten! (normaal at hij eerst zelf en ik daarna pizza, nu hebben we tegelijkertijd gegeten). Hij heeft zelfs de hardste korstjes opgegeten. Hij heeft er een halfuur over gedaan (alles zonder kiezen he...) en daarna was echt alles op! En de tomatensaus zat tot in zijn haren en oren... :D

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Wow dat manlief er altijd uitgaat voor Maud! Ideaal. Manlief trouwens ook wel meestal hoor.....alleen we moeten mees som heel even bij ons in bed leggen en dan na 1 minuut weer terugbrengen. Vreemde vogel. Terugbrengen doe ik dan.
    Hmm minder van de amandelen. Maar als het helpt, dan ben je vast heel blij!!
    En inderdaad er wordt steeds wel snel actie ondernomen. Is al heel fijn!
    @Escal: Whahaha die popcornfoto's van Sem!!!

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Lekker zo'n dagje vrij en de kids naar het kdv. Ben ik ook wel weer eens aan toe.
    Mooie schoentjes van Fay!!
    @Gwn: Oh ik zou ook blij zijn hoor met een dagje voor mezelf!! Al plannen wat je gaat doen?? Of gewoon lekker relaxen?
    @Kwebbel: Oh wanneer moet Jelmer ook alweer voor zijn amandelen? Deze week? Spannend!

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Waaaaah spannend! Dat zou wel eens kunnen hoor een innesteling! Ik duim voor je hoor! Deze ronde is voor jou!
    @Escal: Leuke schoentjes!
    Oh mooie Lize met hele donkere oogjes. Ze lijkt echt op haar grote zus zeg. Schattig Sem op de driewieler!!
    @Knijn: Ook al zo'n leuke schoentjes. En teva;s zo schatiig voor die kleintjes!
    @Wonderteam: Super schattige foto. Mij viel het loensen ook ook niet direct op. Nu je het zegt zie ik het een klein beetje.
    @Chikai: Wah geweldig van Thijs! Mees vindt pizza ook lekker inderdaad. Maar de jarde stukje laat ie meestal wel liggen.
    Hoe gaat het eigenlijk met het exceem van Thijs?

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Eten jullie kindjes goed met een lepel? Mees heeft het heel lang niet gedaan. Maar sinds een paar dagen eet ie zijn hele bakje yoghurt zelf leeg, zonder al te veel te knoeien.
    Verder eet ie trouwens bijna alles met zijn handen.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nike: nee, Jelmer wordt de 17e pas geopereerd, over 2 weken dus. Jelmer eet redelijk met een lepel, het wisselt een beetje.

Escal: wat heb je toch een prachtige meiden!

Chikai: haha, die thijs, knap hoor, pizza eten zonder kiezen.

Wonderteam: beterschap met Fay.

Hier: heb toch wel felle steken in mn liezen, dus ben weer benieuwd, volgens mijn banner nog 8 dagen, maar als ik mijn eisprong goed gevoeld heb, is mijn nod over 7 dagen.

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Escal; Wat een lieve foto's, vooral die eerste.
    @Knijn; Stan heeft nu ook twee keer narcose gehad en is er ook steeds goed uitgekomen. Het schijnt ook te helpen dat de ouder die mee naar binnen gaat een zo goed mogelijk gevoel op het kindje over probeert te brengen.
    hmmm.... zal wel blond zijn, maar HKH2 snap ik niet.
    @Wonderteam, volgens mij proberen ze het loensen tegen te gaan met het afplakken van het ook. Dat heb ik zelf vroeger namelijk ook gehad.
    @Chikai; Lekker pizzamonstertje.
    @Nike; Stan eet ook steeds meer met een lepel. Tenminste als ie er zin in heeft.

Deel Deze Pagina