@Kwebbel; Spannend meisje. Ik duim voor je. En alvast heel veel succes de 17de. Ik weet niet of ik de komende tijd veel hier ben dus vandaar.
Mooie foto's! @Nike: ik wil graag wat voor de babykamer gaan doen, verf uitzoeken bijv. En wat zooi van manlief alvast in een krat flikkeren . Verder hangt het beetje van het weer af. Terrasje zou lekker zijn, maar zit er vast niet in. Wel even de stad in misschien. @Kwebbel: SPANNENDD!!! duim heel hard @Lepel eten: soms wel, soms niet. Ze kan wel goed van een lepel eten, maar het in het bakje doen en ook daadwerkelijk wat opscheppen is nog erg lastig . Moet eerlijk zeggen dat ik ook nog wel veel voer... En uit een gewone beker drinken, doen veel dat al? Amy kan dat nu redelijk goed, maar ik moet er wel goed op letten, want als ze haar concentratie verliest, gaat het alle kanten op.
@Regenboogje; Hare Koninklijke Hoogheid 2 Succes met klussen! @Escal; GEWELDIGE foto's! Vooral die eerste foto van Lize, errug mooi! Je kan goed zien dat het zusjes zijn zeg! Op wie lijken ze het meeste? MrEscal of jou? Haha, vind je het leuke schoenen ja? De meesten vinden het te jongensachtig Tja... we zijn nou eenmaal niet zo van de roze poespas Lekker stoer en toch meisjesachtig past meer in ons straatje. Oh die Sem heeft zijn ook leuk! @Chikai; Haha, gaaf van de pizza. Kleine vreetzak @Wonderteam; Leuke foto! Het loensen was mij ook niet opgevallen, tis dat je het zegt. Dan zie je idd haar linkeroog wat meer naar binnen staan. Ik dacht ook altijd dat ze zoiets konden oplossen met afplakken? Of is dat alleen voor een lui oog? Nee, heb de Teva's in de winkel gekocht. @Lepel eten/beker drinken; Maud kan beide erg goed. Ze kan uit een beker met en zonder oortjes heel netjes drinken. Ze eet ook prima met de lepel, alles gaat haar mond in. Ze at altijd met dr handen of met een lepel/vork maar tegenwoordig eet ze amper avondeten. Hooguit als wij het aan de vork prikken en dan de vork aan haar geven. Of vlees, dat propt ze met haar handen er snel in.... @Hier; Tis een hele apotheek aan medicijnen dat we in en op Maud moeten stoppen en smeren maar goed... Vandaag nog even de ka gebeld omdat het lijkt alsof ze ook echt een vaginale schimmelinfectie heeft. Nou moeten we die daktarinzalf ook tussen haar schaamlippen smeren, best raar...? Of mss ook niet, het is niet voor inwendig gebruik maar 'er tussen smeren' is niet echt inwendig, toch? Ik ga er maar vanuit dat ze weten wat ze zeggen Morgen of donderdag breng ik even wat urine naar de huisarts. Ik heb veel bandenpijn en moet vaak naar het toilet terwijl ik niet veel hoef te plassen. Het doet geen pijn ofzo en misschien ben ik ook wel gewoon te druk. Eerst dit maar eens laten nakijken/uitsluiten, als dit niks is moet ik mss toch wat rustiger aandoen Zou niet weten wat het anders kant zijn. Jullie? Heb trouwens ook vaker last van steken in mijn liezen en vandaag op het laatst 'hang' ik meer in mijn heupen. 's Avonds op de bank voel ik mijn heupen ook eerder, echt een zeurgevoel. Niet echt pijn. Vreemd, had ik bij de zwangerschap van Maud nooit. Hoe vinden jullie mijn nieuwe banner trouwens? Ik mis bij die andere toch de tellende leeftijd van Maud, wel zo leuk als dat ook goed te zien is Het kuikentje is speciaal voor Pasen
@knijn, mooie banner! en klinkt inderdaad als blaasonsteking ja, krijg je snel bij als je zwnager bent helaas en qua schoentjes vind ik vaak dat de jongensschoenen mooier zijn dan de meidenschoenen haha moet wel zeggen dat de zomermeisjes schoenen met bandjes dan weer erg leuk vind dus komen denk er wel nog bij. maar echt roze en glitter is niet helemaal mijn ding (ook omdat het niet echt bij sem past, denk dat lize straks meer meisjes spul krijgt, merk nu al dat dat lievige haar beter staat dan sem namelijk) @kwebel, en we duimen door!!!! @lepel/beker, beker drinken gaat hier al heel lang goed aangezien ze eerst nooit een tuit wilde doet ze dat al vanaf een maand of 7 zonder geknoei met lepel eten gaat hier inderdaad ook sinds een weekje of wat ineens beter! daarvoor ook veel knoei (draaide de lepel op de kop voor ze hem in haar mondje deed haha) @foto's tnx voor de complimenten! lijken inderdaad echt op elkaar, en lijken beide op mister e alleen de kleur van sems ogen zijn hetzelfde als die van mij @hier, Lize heeft het door ze slaapt nu al een dikke week 10 uur per nacht door!!!! whoeeehoeeeee
Nike; met Thijs zn exceem gaat het met pieken en dalen. Sommige periodes heeft hij veel last, andere periodes weer niet. Maar gelukkig helpt het smeren aardig goed. Ik vind het nog steeds heel moeilijk verklaarbaar, het blijft zo lastig om te kijken waar het exceem nu door komt. Thijs eet zn brood met een vorkje (als hij zin heeft). Zn avondeten eet hij met zn handen en pap en toetje eten we samen (allebei een lepel). Dan lepelt hij wat lepeltjes naar binnen en ik doe meestal de rest. Het ligt er ook maar net aan of hij zin heeft om het zelf te doen. Uit een beker drinken; Thijs kan dit, als hij er wel de rust voor neemt. (en wij blijven erbij!) We zijn sinds deze week volledig uit een beker overgegaan, eerst gebruikten we ook nog een rietjesbeker, maar dat doen we nu niet meer. Hij lijkt meer te drinken uit een gewone beker, dan uit een rietjesbeker zelfs! (omdat het nu natuurlijk nog interessant is) Eisprong; hoelang voelen jullie je eisprong? (als je die voelt)? Ik ben het nu aan het bijhouden, wanneer ik m voel, klopt dat ongeveer wel. Alleen van de week heb ik echt een uur of drie last gehad, ik kon er bijna niet meer goed van lopen, het deed echt even een paar uur goed zeer en toen was het weer weg. Knijn; hele heisa zo met smeerseltjes e.d. voor maud. Hopelijk helpt het snel! Je banner was mij al opgevallen, hij is leuk. Maar ik twijfelde zelfs of dat ik iets had gemist en je hem al wat langer had . Maar hij is leuk! Escal; wow, knappe lize zeg!
Chikai: Ik heb rond mijn eisprong altijd zo'n halve dag last van mijn buik, een beetje aan de zijkant, ene keer links, andere keer rechts. En vaak ook dat ik een paar uur bijna niet rechtop kan staan.
Meetingupdate: We hebben als opties: Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad (naast station Utrecht Zuilen) (mocht het toch goed weer zijn, kunnen we ook aan de andere kant van het station naar het Julianapark... inclusief dierenweide en speeltuin) | Monkey Town Kinderspeelparadijs Ballorig Houten - het leukste speelparadijs voor kinderen Daarnaast zijn er nog wat opties in Mijdrecht en Veenendaal, maar ik weet niet of dat zo handig is ivm de centrale ligging van utrecht? Speeltuin Utrecht speeltuin
ooh heb er nu al zin in! allemaal leuk! @incog, al even niet gezien hier.. maar als je het leest (anders sms ik wel) misschien kunnen we samen rijden?
Meeting: Schatkids in Veenendaal is vlakbij mijn werk gaan wij weleens heen met de kinderen van het kdv, is erg leuk, kleinschalig dus overzichtelijk voor kleine kinderen. Maar qua openbaar vervoer wel iets langer voor de meesten denk ik, aangezien je er alleen met een stoptrein vanaf Utrecht CS kan komen, vanaf Utrecht is het dan nog 20 minuten met de trein. Correctie: zie net dat het dichter bij station Veenendaal-de Klomp is, dan heb je wel meerdere treinmogelijkheden.
@meeting, veenendaal en houten zijn voor hier alleen al anderhalfuur met de trein. Dan moet ik nog hier 15 min met de fiets naar het station en vanaf het station daar nog naar de speellocatie. Ik vind dit persoonlijk echt teveel. Utrecht zou 1 uur met de trein zijn en amersfoort 40 min. Ik denk dat Utrecht dan toch het centraalst is voor iedereen? @drinken, hier nog steeds uit de fles. Ik heb er ondertussen flink de balen van. @knijn, ja dat zou toch wel heel goed een blaasontsteking kunnen zijn @regenboogje, als je idd een lui oog hebt dan plakken ze het af. Hier loenst Fay door de sterkte die niet goed was de laatste keer. @nike, hier ook eten met lepel en vork. Kun je niet een keer een kdv dagje plannen? @chikai, ook hier nog even. Super foto van Thijs en leuk hem weer eens te zien @escal, wauw wat lijken je dames veel op elkaar!
zijn niet bezig voor een derde voordat jullie schrikken maar ben nog steeds niet ongi geworden voor de tweede keer en bij sem was ik direct weer regelmatig dus vandaar maar even een testje (hier bij de jumbo gehaald kv is te ver weg en werkt mijn schoonzusje)
@Escal; IKKE WEL!! Whaaa??!?!?! Heb je sex gehad dan? Is het uberhaupt mogelijk? Geen idee of tie vals is maar ik zie toch echt wel een +!
@Escal: Ik zie ook een plusje!!!! Pfffft morgen maar ff nieuw testje doen! Jij bent er wel weer snel bij zeg qua seks dan......
Ik weet niet hoe ik die clear blue testen moet lezen, maar ik zie een horinzontale dikke streep en een verticale dunne streep.....
Is trouwens wel een heel dun streepje vind ik. Meestal is ie toch wat voller en dan lichter. Weet het ook niet hoor!