Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Wat een moppies heb je, knappe meiden hoor!

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Oh gelukkig maar! Hoe welkom ook, het zou wel errug kort op elkaar zijn! Pfff, 2 bevallingen in 2012 klinkt best heftig, haha :D
    Wat een heerlijke foto's! Dat kusje, aaahhhh wat lieieiefff!!

@Kwebbel; Spannend hoor. Net wat je zegt; als je vanalles voelt is er niks aan de hand dus zou het ook raak kunnen zijn als je niks voelt. Er zit niks anders op dan wachten... :(

@Zwolly; De zwangerschap van Maud was een makkie hoor, ik ben dus niks gewend. Haha :D
    Ik denk dat elke keer 12,5kg zware Maudje tillen ook niet helpt... ;)

Lijkt mij ook bijzonder apart hoor, met Maud zolang in de trein! Maud kennende zou ze eerst een kwartier bij me zitten om vervolgens rond te lopen in de coupe. Haha :D

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Gelukkig! Toch wel een opluchting zo denk ik!
    @Knijn: Zeker mag je klagen....bah bah bah. Pijn is niet fijn!!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Waaaah super schetige foto! Lief!!!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Zwolly: Mees drinkt uit een tuitbeker. We proberen hem wel uit een gewone beker te laten drinken. Maar hij is veel te wild en gooit hem continu om. Resultaat: alles nat. Daar heb ik niet iedere dag zin in!

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: waaah spannend hoor! Hopelijk kun je het de komende dagen nog even wat van je afzetten. Duurt nog een weekje voordat je kan testen toch?

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nike: Als ik mijn eisprong goed gevoeld heb, kan ik dinsdag al testen, dus dat is nog maar 5 daagjes.

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Nee, bweehh. Alles elke keer nat zou ik ook geen zin in hebben zeg! Dan maar oefenen in bad :p
    @Kwebbel; Kijk, dat schiet lekker op! :D

@Hier; Net even het dorp in geweest, Maud is lopend mee geweest. Vindt ze zo leuk :D
    Maarr.... als ze eenkennige momenten heeft wil ze graag op de arm. Op zich lief maar pfff, zere bm en banden zeg! Ik denk dat ik het echt wat rustiger aan moet doen. Vind het wel opvallend erger als ik meer gedaan heb.

Wel even lekker kleren voor Maud gescoord bij de tweedehands winkel! Score; 4 broeken, 4 shirts en 1 jurkje voor 29,50 euro. Dat is nog eens leuk winkelen! :D

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: Wow, dat is zeker leuk winkelen :D En doe maar rustig aan hoor, ook al wil Maud graag lopen ik zou toch echt de buggy pakken, je moet nog een poosje en je hebt er niks aan als je je rug aan gort helpt!

Escal: Al bij de kruidvat geweest?

Moest eigenlijk vanmiddag werken, maar werd net gebeld dat ik niet hoef te komen, omdat er weinig kinderen zijn. Wel lekker, want Jelmer moest eigenlijk mee en die is niet te genieten, dus wel fijn dat we niet weg hoeven. Straks als hij wakker is neem ik hem wel even mee naar buiten, hopelijk knapt hij er van op.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Ja, Escal is al geweest. Zie hierboven :D

Ach ja, is mss ook wel slimmer om de buggy mee te nemen. Maar tis zo leuk als ze zo meeloopt! :D

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk trouwens, zo onverwacht vrij! :D
    Veel plezier vanmiddag, weet je waarom Jelmer net zo goed te pas is?

Na ons winkelochtendje zat Maud aan dr brood maar ze at bijna niet. Viel bijna in slaap in de stoel, haha :D (toch ergens goed voor, dat zelf lopen ;)) Heb haar eerst maar in bed gelegd, moet ze straks maar eten. Ze slaapt alweer 1,5 uur! :)

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Gelukkig maar dat de test negatief was. Ik heb ook geen goede ervaring met plus-testen.

Knijn: Ik vind het ook leuk als Jelmer zelf loopt, alleen zit hij nu in de fase, als jij links gaat, ga ik rechts :D dus pak dan toch vaak wel de buggy.
    Jelmer heeft weer last van zn oren (al vanaf zondag) dus daar is hij erg sjaggo van.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

zo ik ben klaar voor de meeting. Ik kan de hele dag onbeperkt treinen voor 16 euro :D

@knijn, goed om jezelf denken hé :D Hier wil fay ook wel graag lopen ,maar naar het winkelcentrum enzo gebeurd niet haha.
    @escal, oef gelukkig nega. Zouden jullie wel ooit een 3e willen?
    @kwebbel, hé weer last van de oren :( Ik denk overigens dat het dit keer een ja is bij jou :D

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wonderteam: goed voor elkaar, dat onbeperkt treinen voor 16 euro! En ik hoop dat je gelijk hebt en dat het raak is ;)

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
  16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; qua meetingidee pas ik me helemaal bij je aan, ik deel je mening. Ik kom ook met de auto… Een locatie omheind waarin een niet te groot gebied is, lijkt me prettig. Anders rennen we de hele tijd achter onze kinderen aan! Enne… klagen mag! Ook daarvoor is het forum toch een beetje, als je het van je af hebt geschreven, ben je het misschien wel wat meer kwijt! Knuffel vanaf hier!
    O ja, echt wel rustig aan doen hoor, je moet nog wel een eindje met je zwangerschap!!

Escal; pfoe, toch vals dus… Je zal vast wel even in de zenuwen hebben gezeten! Wat een lieve foto’s zeg…
    Eisprong info; bedankt meiden :) Hier heb ik wat aan, dan was het echt m’n eisprong die ik voelde maandagavond… (klopte ook met de andere signalen van m’n lijf)

Zo, nu na een lange vergadering voor m’n werk :( naar bed… :D Lekker een weekend vrij zometeen :D (alleen is manlief weg, op kamp… voor z’n LOL 60 km lopen met 15 kilo wegende rugzak….) Dus dat is wel jammer…

17. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Wie komen er eigenlijk met de auto en wie met de trein? Misschien kunnen we de locatie daarop aanpassen, dus iets dichterbij voor de mensen die met ov gaan? Pff met de trein gaan was makkelijker toen ze nog klein waren en heerlijk in de buggy konden slapen!

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @zwolly, ik ga met de auto. en inderdaad ov is makkelijker als je echte beebs hebt nog! ophalen wordt natuurlijk ook moeilijk ivm stoeltjes....
    @chikai, spannend :D
    @meeting, kleine ruimte is inderdaad wel fijn, sem is meestal in het begin verlegen maar als ze eenmaal los is... oeioei! ;) :p
    @hier, willen wel graag meer kids maar moet natuurlijk ook financieel leuk blijven, nu ben ik thuis bij de kids zolang ik kan maar als er een derde komt moet ik echt gaan werken. mochte we nog voor een derde gaan dan waarschijnlijk pas over een paar jaar (maar nogmaals, mocht het eerder gebeuren is de kleine welkom ik (en mister e) zouden absoluut niet kiezen voor een ab... )

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@Escal; Leuke foto's van je meiden zeg!

@Rest; Moet nodig even terug lezen ;) Hier onwijs druk met kramen en de studie en Damian die de laatste tijd onwijs veel aandacht nodig heeft *lees amper 5 minuten voor mijzelf*

@Meeting; Zou iemand mij even een update geven over hoe en wat?

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ehm, er is alleen nog een datum en verder nog geen duidelijke afspraak... Er zijn wat opties (zie wat pagina's terug,blz 81 of 82 geloof ik) voor wat speel-ideeën, maar er is nog niets vastgelegd verder.

Iedereen fijne paasdagen? Hier ben ik alleen met Thijs, manlief is aan het wandelen (op kamp, met bepakking lopen zelfs..) Maar gelukkig is hij vanmiddag weer thuis. Een nachtje bij m'n zus geslapen, met Thijs. Gisteren lekker ontbeten en gewoon een beetje aangerommeld. 's Avonds met z'n allen gegeten en vanmorgen weer. :D Haha, erg gezellig. Zometeen even naar de andere opa en oma, maar je zult altijd zien; is de planning daar op tijd te zijn, omdat m'n man vanmiddag thuis komt... slaapt Thijs al ruim 2 uur!!! (en dat doet hij echt nooit!!!).... Er is niets te plannen met kinderen ;)

Deel Deze Pagina