Thnx ladies! Ook mooi Gwn! Haha, ook ik zak al wat meer uit naar de zijkant hoor. Dat is alleen niet te zien op de foto @CB; Wij moeten de 16e weer. Paar weken terug is ze gewogen en gemeten bij de kinderarts, toen was ze 12.2kg en 82 cm.
@Chikai; Over het algemeen zorg ik ook voor rust en regelmaat hoor en dat werkt inderdaad ook het beste maar sinds ik werk en dus veel op mijn vrije dagen moet plannen is dit soms moeilijker als gedacht. Over het algemeen slaapt hij heel goed in de wandelwagen of op de fiets dus aan zijn slaapmomenten overdag komt hij dan wel. Merk alleen wel echt verschil in zijn gedrag en zijn slapen als we echt een hele dag druk weg zijn geweest en dan komt hij ook echt helemaal bij als we de dag daarop lekker thuis blijven maar zeker bedankt voor de tip! Ik ben inderdaad een blog begonnen Eerste post volgt asap. @Knijn; Had het al op fb gezegd maar prachtig buikje! Ah "fijn" dat Damian niet de enigste eigenwijze dreumes is. Het slapen van Damian ging altijd heel goed, sliep overdag 2 tot 3 uur (in een keer) en sliep dan s'avonds om half 8/8 uur weer tot half 8 de volgende ochtend. Laatste paar dagen dus echt aan het rommelen maar hij ligt nu ook al sinds even over 8e te slapen, hopelijk waren het een paar dagen?!? @Kwebbel; Wow, dat is een flinke man Damian ook op de weegschaal thuis geweest; bijna 11 kg. @Nike; Wij moeten ook binnenkort. Sinds kort plant de GGD hier de afspraak voor je (zonder overleg) en eigenlijk moeten we volgende week woensdag maar we kunnen dan niet dus moet even verzetten. Moet wel zeggen dat ik het aso vindt dat ze dit zomaar doen, heb de brief ook pas net binnen dus het is niet dat je dit ruim van te voren te horen krijgt zodat je zelf ook een beetje kan plannen. @Meeting; Is die plek wel goed te bereiken met het ov?
Helaas vanmorgen een negatieve test van mij mag de ongi dan ook wel komen. Baal er wel onwijs van, op naar ronde 3 maar weer.
verdorie, had stiekem wel nog gehoopt! nu maar gaan voor 3 maal is... (helpt nu natuurlijk niet maar ik dans en duim hier gewoon door hoor meid!!!!!)
@knijn en gwn, wauw mooie buiken dames!!! @meeting, heb gister met mister e over gehad maar we denken allebei dat het voor sem erg lang is in de auto vooral in verhouding met de tijd uit de auto (ruim 3.5 uurop een dag in de auto voor 1 a 1.5 uur spelen) dus ik ga helaas afzeggen... een uurtje in de auto enkel is wel te doen maar als het bijna het dubbele is wordt het moeilijk, ook me slaaptijd enz moeilijk te combineren.. we willen wel een keer boven in holland op vakantie gaan en kijken of we dan miss een meeting kunnen plannen, is voor ons beter te doen als het dichterbij wordt zal ik wel mee gaan. weet niet hoe het zit voor de andere dames in het zuiden. sorry
@kwebbel, ahnee wat balen zeg @escal hé jammer @zwolly, ik snap wel wat je bedoeld met utrecht, maar uiteindelijk is het dan voor ons een beetje hetzelfde verhaal als bij escal. Alleen moeten wij dan 2x 70 min in de trein en dan moet ik nog 2x ca 30 min heen en terug naar het station. Met zeer grote kans dat onze dreumessen in de trein al helemaal niet slapen @meeting ,poeh lastig is het dan he Net een lastige leeftijd voor die kleintjes @hier, Helaas geen goed resultaat bij Fay met de buisjes en neusamandelen knippen. Nu heeft de kno-arts besloten dat de keelamandelen geknipt worden. oor zo'n kleintje een hele heftige ingreep dus ze zal zeer waarschijnlijk ook 2 dgn moeten blijven.
Wat een mooie zwangere buikjes weer zeg, ik word er helemaal jaloers op Niet op de kwaaltjes dan trouwens he.... Qua meeting; ik heb een berichtje op facebook gezet, ik hoop dat de andere meiden ook nog even reageren, anders wordt het een klein clubje denk ik.... Ik ben even terug gaan zoeken in de club: Niet: doglover, regenboogje, Nike, Escal Wel aangegeven te kunnen: zwolly, elena, Gwn, kwebbelsnoes, Yukl, Knijn, Wonderteam, Paloe, Incognito en ikzelf.... Klopt dat dan ongeveer? Of ben ik nu mensen vergeten?
@zwolly, utrecht is wel al beter te doen maar nog steeds bijna 1.5 uur enkel wel lief dat je het oppert! @meeting, denk dat het inderdaad even lastig is met deze leeftijd/ slaaptijden enz. nu is het voor het grootste deel dicht bij maar voor mij echt te ver helaas... anders volgende keer richting het zuiden? @hier, sem begint haar woorden duidelijker uit te spreken, bij jullie de kids ook?
Hoi meiden, Ik ben er nog hoor. Ik ben alleen erg moe en erg druk met mijn meisjes... Ik kom helemaal nergens aan toe en mag blij zijn als ik de kans krijg om bij te lezen.... Manlief is niet erg behulpzaam, maakt op dit moment erg lange dagen en is dus hartstikke moe als ie thuis komt. Daarbij komt nog dat zijn (h)ex lekker aan het klieren en het kwallen is en we daarover ook nog eens enorm in de zorgen zitten. Verder gaat alles goed hoor. Geef op dit moment nogsteeds borstvoeding aan Qyana, maar weet niet voor hoelang nog, ze doet een beetje moeilijk met aanhappen (en vooral vasthouden). Daarnaast heb ik het idee dat ze te weinig aankomt, maar dat zullen we morgen zien, moet morgen naar het CB.... Als ik kolf en haar een fles geef, drinkt ze, als we mazzel hebben, maar 70 cc.... Kan ook nooit genoeg zijn, dus er is iets niet goed. Caitlynn is een lekkere drukke dreumes van 17 maanden, die heel goed begrijpt wat NEE is, vooral als ze het zelf zegt.... Heerlijk, maar ook heerlijk vermoeiend.
@doglover, leuk weer eens wat te horen van je! ben benieuwd hoe het op het cb gaat, wij moeten volgende week ook, en die caitlynn haha, zo bekend die nee! @cb, wij hoeven met sem pas rond de twee jaar weer, 18 maanden wordt overgeslagen, met lize volgende week, sem laa ik dan ook wegen en meten. lize groeit trouwens als een trein! vooral lange benen haha. broekjes al maat 68! alleen jammer dat die zo breed zijn en nog zonder knoopjesband om te verstellen, alles valt haar af, erg sneu elke keer die "blote" billen, maar ook erg grappig hihi
@Gwn: Mooi buikie hoor! @Elena: Slaapt Damian op de fiets?? Dat heeft Mees echt nog nooit gedaan! @Kwebbel: Neeeeeee wat stom.....een nega test. Ik had ook nog wel hoop voor je. Maar drie maal is scheepsrecht he @Wonderteam: Ah die arme Fay! He bah! :x Zit er echt niet mee he!
@Escal: Ja woordjes beginnen hier ook steeds duidelijker te worden. En worden er in snel tempo mee. Vandaag ineens uit het niets 'afgelopen' toen een filmpje was afgelopen. @Doglover: Goed dat je de bv nog steeds volhoudt zeg! En NEE (hier met hoofd erbij schudden) is heeeeeel herkenbaar!
@Hier: Verkouden en zo moe de hele dag. En dan was Mees ook nog eens niet echt te genieten. Die heeft vandaag lekker even achter een dvd-tje gezeten! Mag af en toe wel, dacht ik zo.
Blegh, ik ben zo gaar..... Helaas maar 5 uurtjes geslapen Fay had vannacht weer een een 2 uur durende hoestbij en omdat haar amandelen ook helemaal vergroot/ontstoken waren ,doet dat natuurlijk hartstikke pijn. Ze heeft 2 uur lang na bijna elke hoest vlaag moeten huilen. Uiteindelijk heb ik haar hoestdrank gegeven van Mason voor kindjes vanaf 2 jaar. Ik heb de dosering ,maar wat aangepast. Ik vond het wel een beetje eng ,maar dit was ook zo ontzettend sneu voor haar @cb, hier pas met 2 jaar weer voor Fay. Ik ga wel vanmiddag even met Mason om de ogentest opnieuw te doen. @chikai, nee volgens mij ben je niemand vergeten Hopelijk komen de dames snel reageren zodat we knopen kunnen doorhakken @nike, ah jakkes, hopelijk voel je je vandaag een stuk beter!! @doglover, haha herkenbaar dat nee zeggen met een hele duidelijke eigen mening Hopelijk is de kleine meid wel goed gegroeid