Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    nog maar een testje doen? wil je geen hoop geven maar bij lize had ik ook een nega test op nod en zelfs wat bruinverlies en de dag na nod een heeel licht streepje en tadaa nu hebben we Lize :D
    @wonder, aah wat zielig voor fay, hielp de hoesdrank wel??

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @Kwebbel...misschien toch nog een testje doen? Wellicht had je te weinig van dat eh...h nog wat in je urine :D

3. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Aah dubbel Escal :D

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Hcg :D en ja, testen meid duim duim duim hiero!

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    lol

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @Nike tuurlijk mag dat ;) Hoe gaat het nu?

@Wonderteam he BAH zon nacht, vreselijk, wat super sneu zeg voor haar! WOrdt je dr nou niet helemaal gek van van dat gedoe? Ik hoop echt dat het gauw over is

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    bah, hiero wel ongi... maandag geworden en lijkt wel een horrorfilm! vloei meer dan na de bevalling! (sorry voor de details) en voel me er ook lekker bagger bij :( morgen gaan we uit eten (eerste avond weg van mijn beide meisjes) hoop dat ik me dan beter voel! trouwens wel spannend...

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Ik hoor wel vaker dat de eerste paar keer na de bevalling wat heftiger is als je ongi bent. En spannend, zonder de meiden weg, maar wel even lekker.

Ik ga pas zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben, dan zou het toch wel echt duidelijkheid moeten geven.
    Heb ook al sinds maandag al een zeurend gevoel onder in mijn buik, normaal krijg ik pas buikpijn als het vloeien echt begint, dus het is sowieso wat vaag allemaal.
    Kan ik zoooooo slecht tegen. En manlief is ook al een paar dagen van huis, hij werkt in Groningen voor een paar dagen, dus overnacht hij daar. Is pas morgenavond weer thuis, dus ben al niet zo in mn hum, kan nooit zo goed slapen als hij er niet is.

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    #909 Knijn, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    @Kwebbel; Spannend zeg! Het is sowieso wel vaag dan ja, als je dat anders nooit hebt... Knap dat je nog tot zaterdag kunt wachten, ik had alweer 3 testen gedaan denk ik ;)

@Meeting; Lastig zeg! Als we naar Amersfoort gaan komen de zuiderlingen niet en als we te ver naar het zuiden gaan komen de oosterlingen niet. Pfff!
    @Wonderteam, Zwolly & Paloe; Kunnen we geen busje huren? Hoeft er niemand met de trein en passen aaaaaaaaaal die kids er ook wel in :D:D:p

@Hier; Vanmorgen bij de KNO-arts geweest. Hij vond niet dat ze teveel door dr mond ademde, wat dus niet wijst op vergrote neusamandelen. Ze heeft links wat vocht achter haar trommelvlies maar dat zou op zich geen kwaad kunnen. Haar linker keel amandel had wat witte aanslag maar ook dat was niet erg genoeg om amandelen te knippen. Ook omdat ze dat liever niet doen bij kinderen onder de 2 jaar.
    Er is dus niets uitgekomen. Op zich ben ik daar wel blij mee hoor, het is wel even nagekeken en het is niet 'ziek'. Aan de andere kant... wat nu? Over een paar weken moeten we weer naar de kinderarts, dat maar weer afwachten.
    Nadeel is wel dat Maud 's nachts meer gaat spoken, ze lijkt ons een beetje uit te proberen. Jammeren en niet stil worden totdat papa met haar een half uur gaat zitten. Ze valt dan bij hem op schoot in slaap en hij legt haar dan terug. Tja... huilt ze nou omdat ze benauwd is of een zere keel heeft? Of wil ze gewoon op schoot slapen?
    Misschien toch maar eens wat door laten huilen, ik heb het idee dat ze een spelletje speelt...

Ook naar de vk geweest vanmorgen. Alles ziet er weer prima uit!
    Bloeddruk 100/60 en het hartje gehoord :D
    De klachten die ik aangaf hebben te maken met de 2e zwangerschap. Meer en vervelende bandenpijn hoort erbij. Ook is het wel normaal dat mijn bm zo gevoelig is. Zolang ik niet abnormaal veel harde buiken heb en geen bloed, slijm of vochtverlies heb, is er niets aan de hand. Wel moet ik goed luisteren naar mijn lijf. Is het even teveel dan moet ik wel een stapje terug doen.
    Oke... ik doe mijn best dan :D;)

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonder, spannend nu en helemaal als je man er niet is, zou ook slecht slapen dan hoor, en knap inderdaad dat je kan wachten, ook ik zou alweer 3 testen geaan hebben
    @knijn, hmm vreemd, wel klachten maar (gelukkig!) niet ziek. even aankijken dus.
    qua huilen is het bij ons zo geweest dat als ik dacht dat het uitproberen was, het ook zo was. hier toen de tip gekregen om elke 10 a 15 minuten te gaan kijken, niets zeggen, terug leggen in bed, en weer gaan. erg intensief in het begin maar werkte perfect!
    wat fijn dat het goed gaat met de beeb! en mooie bloeddruk ook, wel lastig die kwaaltjes, ken het helemaal 2de zwangerschap is dat allemaal net wat sneller en meer inderdaad

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Update: nog steeds niet ongi. Manlief vroeg al of ik nou al eens over zo'n stokkie had gepist na woensdag. Euhhhh, nee, durf niet meer.

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kwebbel: morgen is het zaterdag, dan ging je weer testen toch? Oehhh... vind het ook zo spannend! Hoe voelt je lijf nu? En ben je vaker over tijd geweest?

Wil graag even jullie mening: wat vinden jullie van deze boom voor op de (witte) muur in de babykamer? Heb zelf de kleuren uitgezocht, dus daar gaat het vooral om.... 1 muur in de kamer wordt geel, de rest wit, meubels wit, gordijnen donkerblauw velours.

Bekijk bijlage 237795

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gwn: ik vind die boom erg leuk!

Ik ga idd morgen weer testen. Ben nooit overtijd, mijn langste cyclus het laatste jaar was 29 dagen. Maar heb al maanden een cyclus van 26 dagen.
    Ik heb al sinds maandag een zeurderig gevoel in mn buik, heb last van darmkrampen, sinds gisteren zijn mijn borsten pijnlijk en vandaag met vlagen misselijk. Maar heb erg veel stress gehad gisteren en vandaag, dus daar kan ik ook niet lekker van zijn.

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    gwn; ik vind 'm superleuk!!!! Waarom twijfel je??

kwebbel; oh, spannend zeg.... ik duim hoor!!!

meeting; meiden, ik ga de knuppel in het hok gooien: moeten we de meeting wel door laten gaan? Wat knijn al zegt, gaan we in amersfoort, komen er mensen niet. Gaan we ergens anders naar toe komen er anderen niet. Er twijfelen mensen over het openbaar vervoer, ook logisch trouwens hoor! Laat me dit voorop stellen; iedereen heeft een gegronde reden om niet te kunnen/willen komen!!Een paar mensen reageren niet op m'n facebook berichtje èn niet hier... dus het groepje wat nu wel wil komen is nog heel klein. Ik persoonlijk vind dat erg jammer en vind het ook jammer als ik dus voor maar een paar mensen (ipv in eerste instantie een flinke groep!), veel kilometers ga rijden en veel tijd kwijt ben..... Deze tijd/geld reden geldt trouwens voor iedereen waarschijnlijk. En aangezien er voor mijn gevoel door niet iedereen even enthousiast wordt gereageerd, vraag ik me af of we het wel door moeten laten gaan...

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    meeting: chikai, ik deel je mening, maar ik vind het persoonlijk wel heel erg jammer als het niet doorgaat. En wat je ook organiseert en waar en wanneer, er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen, omdat we zo verspreid wonen, is het altijd voor iemand te ver.

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee meiden!

Ik had wel gereageerd op FB, maar hier al heel lang niet meer geweest. Heeft zo zijn redenen.

Het gaat niet helemaal lekker hier en ik durf het echt niet aan om zo lang te gaan rijden voor de meeting.
    Vandaag urine moeten inleveren voor een kweek, er is bloed/suiker/eiwit en een ontstekingswaarde gevonden in de urine vanmorgen.
    Verder heb ik heel veel pijn en (gelukkig onregelmatige) harde buiken.

Was graag gekomen, maar durf het echt niet aan :( Baal als een stekker!

Kunnen we niet gewoon in Eindhoven of zo afspreken? :p

Kwebbel: Je maakt het wel spannend zeg! Hoop op een positieve test van jou morgen!

Gwn: ik vind die boom persoonlijk echt prachtig!

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Jeetje zeg, je houdt het wel spannend. Haha, moest wel even lachen om de opmerking van je man :D
    Ik ga morgenvroeg meteen om de 5 minuten de pagina verversen! Ik ben erbij!! :D:D

@Meeting; Ik heb het ook al eens gedacht maar aan de andere kant; er is altijd wel iemand die niet kan. Al zijn het er nu wel heel erg veel... en daar steken we dan idd veel reistijd e.d. in. Lastig hoor!

@Incog; Bah wat vervelend weer, wanneer krijg je de uitslag van de kweek? Waar testen ze precies op?

@Gwn; Cool die boom! Ik vraag me ook af waar je over twijfelt? De kleur ofzo?

@Hier; Truste! :D:p

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pfff, had alleen nog testen van de apotheek liggen, maar wat zijn dat rottesten zeg. Het teststrookje is van weerspiegelend plastic, je ziet bijna niks, zelfs het controlestreepje zag ik nauwelijks. Heb hem uiteindelijk maar uit elkaar gesloopt, maar omdat het strookje zo glimt werd ik daar niet veel wijzer van.
    Denk een licht streepje te zien, maar weet het niet zeker.
    Ik kijk wel of ik straks tijd heb om naar de kruidvat te gaan.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@meeting, Ja idd dan wel een heel klein clubje, toch denk ik dat je dit altijd wel zult houden. Zou het toch erg jammer vinden als het niet door kan gaan. Ik zal paloe nog even een pb doen.
    @kwebbel, oehhhhh spannend :D
    @incognito, he wat vervelend dat je je zo voelt :( Gaan ze testen op zw vergiftiging?
    @chikai, nog iets gehoord van die sollicitatiie?
    @knijn, nog gefelicteerd met Maud haar anderhalf jaar :D:D

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@gwn, superleuk die boom!!!
    @knijn, oh fijn dat er igg geen amandelen uit gehaald hoeven te worden.

Deel Deze Pagina