@kwebbel: neeee! Net nu zo'n rottest! Snel naar de kv! Jemig wat spannend, haha. @wonderteam: dank je Ik ben ergens wel blij dat ze niets gaan knippen, scheelt toch weer een operatie. Maar wat nu? Vanmorgen was ze ook alweer om 05.45 wakker door het hoesten. Half zeven was ze eruit.
@knijn, ja dat hoesten is idd echt lastig. Fay had het idd ook 2 dgn rond 5 uur en dan zijn ze vervolgens klaarwakker door al het hoesten. Helaas geen oplossing voor je. Hopelijk is ze er toch echt snel vanaf!!
Helaas, kruidvat blijft witter dan wit. Denk dat ik geen eisprong heb gehad ofzo?????? Bah, al 1,5 jaar heb ik korte cyclussen en nu ik zwanger wil worden raakt de boel ineens in de war, fijn is dat
Kwebbel, raar nog steeds niet ongi en een negatieve test. Knuffel Gwn, mooie boom Incognito, waar testen ze op? Hier, alweer eens ziek weer keelontsteking mijn amandelen moeten echt eruit moeten ze al heel lang maar vindt het eng, nu maar wachten tot na de bevalling en dan een afspraak maken.
@Kwebbel: hè wat balen! Zeker al die onzekerheid! Hoop maar dat je toch snel ongi wordt dan, want dit is ook niks... @Boom: ja, vroeg me vooral af of de kleuren zo zijn wat ik wil. Dit zijn degenen die ik zelf had doorgegeven nl, zodat ze ook passen bij de rest van de kamer hopelijk. Zelf had die vrouw van de winkel waar ik hem ga bestellen de volgende, die ik nu toch ook wel mooi vind... Maar dan vooral op klein plaatje, nu in hem weer groot op mijn scherp zie vind ik die ander toch leuker, met sprekender kleuren... Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 237867
@Diana; Bah, alweer ziek Beterschap! @Gwn; Persoonlijk hou ik meer van de tweede boom, de zachtere kleuren. In combinatie met wat je beschreef qua kleuren in de rest van de kamer zou ik zeker boom 1 doen! Dat combineert erg leuk denk ik!
@gwn, mooi die boom! ik zou ook voor de eerste gaan, vind ik persoonlijk de mooiste @incog, aaah meid, waar testen ze nu op? hopelijk gaat het snel beter, is niets zo'n zwangerschap met veel stress.... wanneer krijg je de uitslag? @kwebbel, he wat vreemd! inderdaad flink balen... miss later ei gehad?? is er dan nog kans op zwangerschap (qua klussen bedoel ik dan he) hopelijk blijft je ongi uit met een mooie reden (en niet een verstiirde cyclus.. :S)
@Escal: ook een hele mooie boom! Ik ben alleen helemaal verliefd geworden op de uilen... Nog een andere vraag trouwens... iemand hier heeft een Efteling-abo, toch? (Weet niet meer wie, sorry!). Is dat wat met een dreumes? En kan een zwangere muts daar ook nog beetje plezier beleven? Vroeg gister nl aan manlief wat hij wilde als we nog een midweekje weg gaan, en toen riep hij opeens dat hij in dat park van de Efteling wil...
uiltjes kun je ook los bestellen volgens mij (en ja, zijn inderdaad leuk!! wij hebben nu ook een vogeltje en eekhoorn erbij ondertussen, dus de boom breid uit haha) deze boom heb ik wel zelf gemaakt dus koste in totaal nog geen 2 tientjes dus dat is wel weer lekker qua efteling weet ik niet, ligt eraan wat jij als zwangere muts wilt doen (bobslee, phyton ) wij willen wel met sem gaan dit jaar, denk voor een dreumes erg leuk!!
Is de efteling zo leuk met een dreumes ja? Ze lijken me er nog zo klein voor Tis dan wel al 15 jaar geleden dat ik er ben geweest dus mss is mijn herinnering aan de efteling ook niet helemaal goed, haha Chikai is trouwens degene met de abbo
denk dat het sprookjesbos echt leuk is voor ze, die muziek paddenstoelen zie sem al helemaal verbaasd staan. en voor de rest ook genoeg te kijken lijkt me voor de kleintjes
Hmmm.. tja, ik WIL wel graag in de Python enzo, maar lijkt me niet zo best voor beeb. Amy loopt natuurlijk ook nog niet, dus ik denk toch dat het nog wat te vroeg is. Het manlief gevraagd of hij het goed vindt dat een keer te doen als we er allebei meer aan hebben. Dan gaan we nu gewoon een midweekje naar Texel of Centerparcs ofzo, of misschien het huisje van mijn schoonvader bij de Veluwe...
Efteling; wij hebben inderdaad een abonnement. Thijs vindt het ook leuk, maar we moeten niet de hele dag gaan. Een paar uurtjes voordat hij gaat slapen of nadat hij heeft geslapen houdt hij prima vol. Wat Thijs het leukste vindt: de kleuterspeeltuin, de oude draaimolens op het anton pieckplein, de polka marina, de bootjes, het sprookjesbos, de stoomtrein. Thijs heeft een hekel aan harde muziek, dus carnaval festival vindt hij wat minder. Maar andere jongere kinderen uit mijn omgeving vinden dat wel erg leuk en ook droomvlucht en fata morgana geeft ze genoeg om rond te kijken. Als zwangere mag je niet in de pirana en lijkt me achtbanen niet verstandig. Maar eigenlijk gaan wij voor Thijs naar de Efteling en doen we 1 achtbaan, is dat al veel. We genieten meer van Thijs z'n doen en laten.
Nou dames, ben ongi geworden. Ergens balen, maar ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben! Heb gelijk maar ovu-testen besteld, ben ik vorige keer ook in de 3e ronde mee begonnen en toen was het gelijk raak. Vind het ook wel prettig dat je precies weet wanneer je je eisprong kan verwachten.
@Kwebbel; Oh wat balen meid! Dan ga ik voor je duimen dat het deze keer ook in de derde ronde raak is! @Efteling met dreumes; Er zijn vast dingen die ze helemaal leuk vinden, zou alleen inderdaad geen hele dag met ze gaan. @Meeting; Ik kan en wil nog steeds hoor Weet niet of ik al ergens had gereageerd Kom later teruglezen, Damian is ziek, 40 graden koorts, spugen en veel huilen.
@Kwebbel; Jammer!! Goed zo, vol goede moed onderweg naar het volgende ei Met ovutesten moet het toch raak zijn @Meeting; Dan zeg ik; gewoon gaan met die banaan! Amersfoort was de beste optie geloof ik?? Dan gaan we dus naar dat monkey-gedoe? Hoe laat? De tijd boeit me niet echt, zoals ik al zei; Maud slaapt anders maar in de auto of helemaal niet. Het zij maar een daggie zo