Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Elena; Beterschap met Damian, hopelijk is hij wel beter zaterdag! :)

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Meeting: ik ben er ook voor om het door te laten gaan, ook al is het dan een kleiner clubje.

Elena: Beterschap met Damian!

3. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik kom ook gewoon hoor. Ik zie wel hoe het loopt met slapen en de trein. Hoelaat spreken we af?

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uurtje of 14.00? 15.00?

5. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff, draaaaama hier. Ze krijst al bijna twee uur! En waarom? We hebben echt geen idee. Ze hoest af en toe wel maar dat komt volgens mij gewoon door het huilen, daar begon het niet mee namelijk. Irritant dit zeg. Hoort dit ook bij die stomme sprong ofzo?
    Manlief heet het opgegeven, hij zit nu met haar op schoot totdat ze slaapt. Dit werkt meestal wel maar toch vind ik dit niet DE manier. Ze moet gewoon zelf weer gaan slapen, maar hoe...? :(

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @Knijn oh wat klote zeg :(. Heb je al eens Kindival geprobeerd? Een homeopatisch middeltje met magnesium volgens mij. Kindjes worden er rustiger van en slapen beter ( over het algemeen). Je mag het twee weken gebruiken. Misschien helpt het bij Maud om weer in het slaapritme te komen en uit te rusten. Misschien helpt het ook niet hoor, maar wie weet.

7. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Vind 15:00 trouwens wel een mooie tijd!

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx voor de tip Zwolly. Ik ken het nog niet. Zit sowieso te denken om naar een homeopaat te gaan, dat gehannes met de kinderarts schiet ook niet op. Grmf...

15.00 is wat mij betreft prima, gaan Maud en ik op de terugweg lekker langs de McDonalds :D

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knijn: hoe is de rest van de nacht gegaan? Hoop een beetje beter... Bah, frustrerend is dat, als je echt geen idee hebt, maar ze wel zo overstuur zijn!

@Meeting: sorry dames, maar ik ga toch (weer) verstek laten gaan. Ik zit momenteel helemaal niet lekker in mijn vel, en daarbij komt dat manlief komend weekend EINDELIJK wat tijd heeft voor de babykamer, en daar kijk ik zo naar uit, dat ik graag daar het hele weekend samen aan besteed. Maar jullie gaan het vast heel leuk hebben, en ik zie de foto's graag na afloop als dat mag!

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gwn; Manlief heeft 20 minuten met haar gezeten en toen sliep ze. Hij heeft haar weer in bed kunnen leggen. Om 7u was ze weer wakker. Al met al een kort nachtje voor dr, ze lag er gisteren om 20u pas in namelijk.
    Nu slaapt ze gelukkig. Wel een paar x gehoest maar heeft niet doorgezet, hopelijk pakt ze nu een paar uurtjes.
    Wat jammer dat je niet komt zaterdag! :( (Al begrijp ik het wel hoor, hier zijn er ook steeds meer beginnetjes gemaakt en daar word je enthousiast van :D)

Vanmiddag samen naar de tandarts :D Voor mij natuurlijk maar Maud moet mee. Ach, mss mag ze even in de stoel zitten, spelen met iets of krijgt ze iets leuks. Heeft ze daar ook weer een positieve beleving gehad, weer mooi meegenomen. ;)

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    sem is echt zo'n boef de laatste paar dagen, drammen, huilen, bijten, dingen uithalen die niet mogen! aaaah, ben aan het proberen om alleen de positieve dingen te benaderen maar zijn er verdomd weinig :( jullie ook zo'n pittige dreumesen de afgelopen dagen? (@knijn, jij dus qua slapen wel lees ik al... gelukkig gaat het hier redelijk goed maar voor de rest... hopelijk snel beter met slapen bij jou!)

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @meeting, ik zou ook graag de foto's willen zien!
    @gnw, veel plezier met het kamertje, enne, daar wil ik ook foto's van zien he!! :)

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Meeting: ik vind 15:00 ook prima, kan Jelmer lekker even slapen van tevoren.

Zo, heb net flink veel fruit gekocht en lekkere toetjes voor Jelmer, hij mag na zijn operatie de dag zelf en de dag erna alleen zacht voedsel, dus kan ik lekkere smoothies voor hem maken.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook een dwarse dreumes, alleen maar klimmen en klauteren, hond dwarszitten, dingen overhoop trekken. Probeer hem zoveel mogelijk af te leiden, maar ja, kan hem niet de hele dag entertainen.

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier vooral een dreumes die om het minste of geringste begint te piepen en te huilen, ook zeer vermoeiend. 'Nee' hoort ze gewoon niet, en ze wil alleen maar vermaakt worden, zelf spelen is er niet bij, of het moet zijn dat ze alle billendoekjes uit 10 verpakkingen mag trekken :S.

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    En lees hierboven het verschil in dwars-dreumes gedrag tussen een jongen en een meisje.
    Haaaaaaahahhhaa :D:D:D Vond het best opvallend ;)

Maud doet ook wat Amy doet trouwens, ook een meisje he... ;)

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    het entertainment gehalte ligt bij jullie dus ook hoog, phoe, ligt dus niet (alleen) aan mij

@kwebbel, ooeh lekker (en dat is best knap met alleen vloeibaar eten)
    hopelijk gaat alles helemaal goed, spannend nu wel denk ik
    @gwn, ja, doekjes haha ken het helemaal, owja en scudocreme. ze heeft vorige week de hele pot leeg "geschilderd" (zal nog eens naar het toilet gaan :S, en wij maar denken dat ze er niet bij kon)
    ow en lize heeft volgens mij ook een sprongetje..

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Morgenochtend moeten we ons al om 7:00 melden, hij is als eerste aan de beurt om 8:00. Dus heb hem maar lekker op tijd naar bed gedaan, is hij lekker uitgerust morgen. Ben blij dat hij goed heeft gegeten vanavond, want hij moet morgenochtend nuchter komen.
    Ik hoop dat ik zelf een beetje kan slapen vannacht, vind het erg spannend.

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kwebbel: heel veel succes morgen, hopelijk valt het allemaal mee!

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Joehoeeeeeee, ik ben helemaal blij :D:D Vanmorgen bij de gyn geweest en het bleek idd een goedaardige cyste. Hij was zelfs al geknapt en nu nog maar 2 cm groot ,dus dat komt helemaal goed. Aankomende donderdag heb ik een pre-operatief gesprek bij de anesthesist. Voor deze behandelijk krijg ik een roesje en een ruggeprik. Volgende week donderdag wordt ik in de middag geholpen.

@meeting, ik heb er zin in en 15 uur lijkt mij een goede tijd!!!! Ik heb 's avonds wel een feestje, maar het wordt vast geen avonduren werk in de ballorig haha. Is het misschien een leuk idee ,om met de kindjes daar wat te eten? Of zien jullie dat niet zo zitten?
    @dwarse dreumessen, haha hier kan Fay het ook met vlagen. Soms kunnen ze er wat van hé die kids :D
    @kwebbelsnoes, Heel veel succes morgen en hopelijk gaat het erg voorspoedig. Hier mocht Fay overigens wel alles eten. Gek hé dat er dan weer per ziekenhuis verschil in zit.
    @elena, hopelijk is Damian, snel opgeknapt!!
    @zwollywood, zullen we zaterdag samen treinen?
    @knijn, ohhhh jij ook al zo'n nacht :(:(:( Hier ook van 3.30 tot 5.00 pffff Vast een sprong??
    @gwn, begrijpelijk. Denk goed om jezelf!!!

Deel Deze Pagina