Ik vind het prima om met zijn allen met de kids wat te eten, gezellig! Wonderteam: Ja, idd vreemd dat het per ziekenhuis verschilt, we volgen de instructies maar gewoon op. Spannend zeg, dan gaan ze dus je baarmoederslijmvlies verwijderen? Word je daarna dan nog wel ongesteld of niet meer?
Even voor de duidelijkheid, we spreken af om 15:00. We gaan naar Monkeytown, Amsterdamseweg 45-47 in Amersfoort. Wie komen er? Kwebbelsnoes Knijn Wonderteam Zwollywood Paloe Elena22 Willen jullie aanvullen wie er nog meer komen?
@Meeting; 15.00 is prima, eten wat mij betreft ook. Even zien hoe Maud te pas is, anders is de gezelligheid ver te zoeken Chikai komt toch ook? @Kwebbel; Succes morgen! Echt wel spannend! @Wonderteam; Gelukkig is het verder niet ernstig! Ja, wat kwebbel vraagt vroeg ik me ook al af... @Dram-dreumesen; Dat word nog gezellig dan aanstaande zaterdag
@Knijn haha nou idd ben erg benieuwd @Eten ook wat mij betreft oke hoor, idd afhankelijk van hoe het met Aiden gesteld is. Oooh ben nu al huiverig voor die terug reis @Wonderteam zeker samen reizen!
Even voor de duidelijkheid, we spreken af om 15:00. We gaan naar Monkeytown, Amsterdamseweg 45-47 in Amersfoort. Wie komen er? Kwebbelsnoes Knijn Wonderteam Zwollywood Paloe Elena22 Chikai (ik zal Yukl even vragen via facebook) Willen jullie aanvullen wie er nog meer komen?
Kwebbel; he, jammer vervelend dat je toch ongi bent geworden. Succes met de ovu testen! Knijn; ooh, wat vervelend, zon drama nacht. Als we echt niet erachter komen wat er aan de hand is, dan blijven we de regel hanteren om elke 10min terug te gaan en hem weer weg te leggen. Maar dat wordt een ander verhaal bij doorkomende tanden ofzo. Meeting; ik kom ook hoor, 15u vind ik ook een mooie tijd. Qua eten kijk ik ter plekke wel, ik wil niet al te laat weer terug en wel gewoon thuis avondeten. Dramdreumesen; hier eigenlijk een heel gezellig en leuk mannetje hij heeft zelfs vanmorgen toen ik misselijk op de bank hing, heel lief zelf gespeeld. Ook het slapen gaat echt goed, of hij slaapt door, of word maximaal 1x wakker. Hier ook ongi geworden vandaag en dat geeft dus weer buikpijn. En daarbij ben ik vannacht niet lekker geworden (virusje overgenomen van manlief), dus erg misselijk . Bah bah. Ook maar niet naar de dansles gegaan vanavond. Beetje in bad gelegen en nu bank hangen. Maar ga zo maar naar bed.
Ik had jullie trouwens toch ook verteld dat ik een sollicitatie had uitgedaan voor teamleider? Nou, al heel lang niets van gehoord, behalve de bevestiging dat ik zou worden uitgenodigd voor een gesprek. Afgelopen donderdag maar eens bij het bestuur nagevraagd wanneer de gesprekken zouden zijn. Kreeg ik van diegene die mij die bovenstaande mail had gestuurd de reactie 'O, had jij ook geschreven dan?" Duh.... JA dus.... Uiteindelijk werd ik prompt die middag uitgenodigd voor een gesprek morgen om 17.00u. Maar ik verwacht er maar niet teveel meer van. Ik vind het ook nog steeds zo raar dat er totaal niet over uren, dagen of functie-eisen werd gesproken in de vacaturemelding. Daarnaast is de formatie voor komend schooljaar bekend geworden en mag ik weer terug naar de kleuters (woe, do, vr.ochtend) en dan 15x op maandag ADV vervullen in groep 8. Dus al met al goed te doen.
Noh wat dom van die sollicitatie! Zijn ze je gewoon vergeten ofzo?? Kreeg je in het gesprek ook niks te horen over uren oid? Vreemd situatie zo zeg... Ah, die formatie is wel te doen. Mocht die baan niet wat worden kan je het nog wel een jaartje uitzingen dus?
Ik heb trouwens Amaryllis nog gevraagd op hyves over de meeting maar nog geen reactie. Zal ook even op fb berichten
Amaryllis komt niet. Ze durf het niet aan met alle onrust in haar beebiebuik En ze vindt dat ze te lang niet heeft meegekletst en dat ze zich dan een indringer voelt. Ik heb haar natuurlijk al gezegd dat dat complete onzin is en ze van harte welkom is. Qua beeb perikelen snap ik het wel natuurlijk, ze wil niet bevallen in Ballorig met alleen zp-dames erbij.
Pfff vannacht weer een 2 uur lang kletsende/zeurende Fay. Ik weet haast wel zeker dat het weer een sprong is. @ kwebbel en Knijn, als ik die behandeling heb gehad is de kans idd erg groot dat ik nooit meer ongesteld wordt. Als je het nog wel wordt is het vaak maar een dagje. 3% van de vrouwen die deze behandeling heeft gehad krijgt het heviger dan ooit en daar moet dan alsnog de baarmoeder van verwijderd. @chikai, nou dat is vaag zeg van die sollicitatie...... Veel succes bij het gesprek. Wel fijn dat het nieuwe schooljaar er beter uit ziet voor je.
Wonderteam: ik hoop dat je na de behandeling lekker klachtenvrij bent. En 3% is maar een kleine kans dat het niet aanslaat. Jelmer is nu op de ok met papa, brrrrr....zit helemaal te bibberen.
Hoi meiden, allereerst ff mijn excuses, ik heb al zolang niet meer geschreven... Ik probeer het meelezen wel bij te houden, maar kom gewoon tijd tekort... @ Meeting: ik wil jullie ff heel veel plezier wensen met de meeting. Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar het had ook niet gekund als ik niet iets anders had gehad. @ Wonderteam: hoop dat de behandeling werkt en dat je dan van je klachten af bent.... @ Kwebbel: ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt... Ik hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt, sterkte! @ hier: Er valt heel veel te vertellen, ik ga hier alleen maar ff zeggen dat het met de meiden goed gaat, de rest doe ik ff in het kletstopic.... Verder heb ik ff niet teruggelezen, ga proberen vanaf nu weer wat meer te reageren, moet ook zp ff op mijn telefoon instellen...Misschien dat ik dan wat vaker kan reageren.... Groetjes, Elleke
Hoi meiden, Ik leef nog. Ben alleen al 6 dagen niet fit. Voor vierde dag op rij geen stem. Vandaag helaas echt gecrasht en ziek in bed. Liefs
Knijn; ik heb vanmiddag een gesprek, om 17.00u. Maar ik zit een beetje in dubio, van de ene kant denk ik stel dat ik word aangenomen, doe ik het niet omdat - het hele proces weer zo raar loopt - we net bij ons op school alles goed op de rit hebben, goede cito score hebben gehaald en we een voldoende verwachten van de inspectie - ik naar de kleuters weer terug mag - ik geen files heb, dus minder reistijd. Maar, stel ik word aangenomen, zijn dit de redenen om het wel te doen - groter team, dus meer collegas - enkele klassen - over een paar jaar wordt onze school opgedeeld (fusie) en de vraag is waar je dan terecht gaat komen . Ik ben dus erg benieuwd naar functie-eisen, in welke klas je komt te werken en op welke dagen.. Hopelijk weet ik na vanmiddag dus meer. Wonderteam; weer een baggernacht lastig zeg. Hopelijk is ze de sprong snel door! Nike; het heerst hier ook dus beterschap!!! Maar eigenlijk kun je niet ziek zijn he, met een kindje in huis .
Doglover: Fijn weer wat van je te horen! Nike: Beterschap! Chikai: Succes met je gesprek, ik zou er gewoon neutraal in gaan, kijken wat ze te bieden hebben en dan nog eens de voors en tegens tegenover elkaar zetten. Het zit er gelukkig op. Alles is goed gegaan. Dennis ging mee met Jelmer voor de narcose, maar ook hij kwam half huilend terug, vond het toch wel erg heftig om zijn kleine manneke ineens weg te zien zakken. Ben blij dat ik het niet gedaan heb, want was denk ik ter plekke ingestort. Na 10 minuten werd ik al gehaald om bij hem te zijn als hij wakker werd. Wel naar om te zien, je kind aan de zuurstof. Hij werd vlak nadat ik gearriveerd was al wakker. Het was gelijk brullen, maar ik mocht hem pas op schoot nemen als hij zijn hoofd weer zelf rechtop kon houden en dat duurt even. Toen ik hem na een minuut of 10 eindelijk vast mocht pakken, was hij gelijk weer rustig. Eenmaal terug op de kinderafdeling was het al snel weer huilen. Toen hij eindelijk wat mocht drinken was het al snel weer in orde. Na een uurtje mocht hij weer lopen en toen heeft hij lekker een poosje gespeeld. Van de zuster kreeg hij een perenijsje, mmmm dat ging er wel in. Eigenlijk mocht hij naar huis als hij zijn ijsje op had, maar helaas ging dat niet door, omdat zijn neus maar bleef bloeden en ook zijn oren begonnen op een gegeven moment te bloeden. Dus de kno-arts werd opgeroepen. Doordat Jelmer al erg verkouden was, kon het vocht niet goed weg en daardoor bloedt hij waarschijnlijk wat langer na. Hij heeft neusspray gekregen, zodat het wat beter door kan lopen allemaal. Na de neusspray moesten we nog een kwartiertje wachten, na dat kwartier kwam er helder vocht uit zijn neus, dus dat was goed en mochten we eindelijk naar huis. Hij ligt nu lekker te slapen in zijn eigen bed. Vandaag mag hij alleen maar koud, zacht eten. Heb al een lekkere smoothie klaarstaan voor als hij wakker wordt. Bij het avondeten mag hij een boterham zonder korst proberen.