Hoe gaat het nu trouwens verder? Moet hij dan binnenkort weer terug? En wanneer moet je resultaten gaan "zien"?
We hoeven eind mei pas op controle. Resultaat moet je al na een paar dagen merken in principe. Hij kan nog een dag of 3 last hebben van looporen, dan moet dat echt over zijn.
@Doglover; WB @Wonderteam; Baahhhh! Sprong of niet, tis mooi waardeloos die nachten zo. Hopelijk is het snel beter, wat het ook moge zijn @Kwebbel; Gelukkig is het goed gegaan! Lijkt mij ook niks hoor, je kleintje zo zien Blij dat jullie weer thuis zijn! @Chikai; Lastig hoor, al die voors en tegens. Ik zou ook gewoon blanco het gesprek ingaan. Voor hetzelfde geld is het teveel/te weinig uur of andere dagen en hoef je dus niet eens verder te denken. Oh, bedenk me nu ineens dat je al in het gesprek zit, dan lees je dit ook niet meer. Haha Nog ff snel, misschien voel j'um binnenkomen: SUCCES! En? Hoe was het? @Hier; De KA gebeld dat ik niet 3 weken wilde wachten tot de volgende afspraak. Als ze geen concreet plan heeft gaan we naar de homeopaat. De assistente belde vanmorgen terug; we moesten de flixotide verhogen omdat ze zo benauwd was (heb ik niet eens gezegd, sukkels ) en vrijdag verwachten ze ons om 15u. 'Verwachten' ook, alsof ik verder geen leven heb naast de ziekenhuis-afspraken... Ze zijn altijd zo bot vind ik, brrrr. Naja, manlief is vrij maar gaat liever niet alleen, ik neem wel 1,5 uur eerder vrij en dan gaan we samen. Ik heb mijn mond toch iets groter dan hij als het op Maud aankomt
Kwebbel; he, gelukkig, het zit erop. Naar dat het wat langer duurde ivm het bloeden, maar fijn dat je nu weer thuis bent! Knijn: je hebt groot gelijk dat je opkomt voor je kind! Dat geeft je al geen goed gevoel he, als ze zo bot doen en zomaar wat stellen (dat Maud benauwder zou zijn). als het niet goed voelt, verder zoeken naar een andere oplossing hoor! Hier...vanmiddag gesprek gehad. Er stond drie kwartier voor, na 20 min had de commissie al geen vragen meer! Ik vond het wel een goed gesprek, kreeg goede reacties terug. Maar... ik vond het wel vreemd dat de directeur van de bewuste basisschool niet bij het gesprek zat (was afspraak blijkbaar), dus dat heeft mij nog geen duidelijkheden gegeven rondom mijn eigen vragen. Dus stel dat ik het word, wil ik eerst een gesprek met de directeur....
@Nike; Ojee, ik vergeet je helemaal. Sorry! Wat vervelend dat je al 4 dagen ziek bent, hopelijk is het nu dan echt doorgebroken en ben je er snel vanaf. Scheelt, voor zp ben je geen stem nodig Beterschap! @Chikai; Wat een raar gedoe zeg! Je zou bijna denken dat je in bananasplit zit ofzo, haha. Heb nog niet eerder van zo'n rare sollicitatieprocedure gehoord.... Wanneer hoor je meer?
@kwebbel, phoe het zit erop, lijkt me zo akelig! hoe gaat het nu met hem? geen loopoor meer? en gaan de smooties er goed in? @chikai, heh wat een vreemde sollicitatie, gelukkig heb je er wel een goed gevoel over en na 20 minuten al klaar, lijkt erop dat ze niet wisten hoe goed jij was en ze dus te lang in hadden gepland alleen maar positief dus! en inderdaad nog een gesprek aan gaan met de directeur voor je iets aanneemt (lijkt me ook logisch dat je dat wilt, vreemd dat hi jer niet bij zat nu..) @nike, beterschap meid! en inderdaad, gelukkig heb je op zp geen stem nodig @doglover, ben even naar klets topic, reageer daar @hier, sport zin, ben mijn buik nu al zat, zwangere dames, geniet van jullie buik, zo strak zal hij nooit meer worden!!!
Goedemorgen, Jelmer heeft goed geslapen, 2x kort wakker geweest en lekker uitgeslapen tot 9:00. Alleen komt wel al het vocht wat in zijn oren zat er nu uit en ook allemaal vies snot uit zijn neus, zijn hele bed zat onder vieze groen gele vlekken, dus heb al een was aan staan. En het stinkt wat eruit komt, geen wonder dat dat steeds ging ontsteken. Ik ren dus de hele tijd met tissues achter Jelmer aan. Escal: Vooral lekker sporten, komt vast goed met je buik!
@kwebbel, wat fijn dat hij zo goed heeft geslapen! en, uhm iieks bah, goed wel dat het eruitkomst maar lekker is anders he... heeft hij verder zichtbaar last of speelt hij wel gewoon fijn? en, tnx! hopelijk komt het goed ja. @hier, gister bij de ha geweest ivm rugpijn (hoge rug) zit er waarschijnlijk een spiergroep vast :S maandag dus niet alleen voor mijn bekken maar ook voor mijn hoge rug naar de fysio
Hij speelt gewoon lekker gelukkig. Wat vervelend dat je nu ook last van je rug hebt, escal, hopelijk helpt de fysio.
Ben toch maar ziek thuis gebleven vandaag, pfoe.... ben een beetje oververmoeid in combinatie met een virus geloof ik... Ik was al twee dagen helemaal niet fit, maar vandaag had ik een studiedag van de stichting, met 's ochtends discussies en vanmiddag een sportief iets. Gisteren was het babyzwemmen eigenlijk al teveel, dus heb ik me toch maar ziek gemeld... Knijn; ik hoor of aan het einde van deze week of pas na de meivakantie (komende 2 weken) iets. Dus het kan nog even duren. Kwebbel; alleen maar goed dat al dat vieze spul eruit komt denk ik!! Hopelijk is het snel helemaal schoon. Escal; haha.... sport ze enne... ben maar trots op die buik! Hij heeft toch maar mooi twee hele mooie meiden 9 maanden in bescherming gehad en laten groeien!!
Nou het is idd een sprong hoor De sprong duurt van 71 tot 76 wkn met de piek in 73 wkn. Nou laat Fay nou net 73 wkn zijn en die piek is me echt te merken zeg. Vannacht zelfs bijna 3uur wakker pfffff. @chikai, spannend van het gesprek. beterschap!!!! @nike, beterschap!! @doglover, leuk dat je er weer bent @ zwollywood, hoelaat zullen we zaterdag afspreken? @escal, mooie banner Balen zeg van je rug @knijn, ik vind het wel tijd voor een foto @kwebbel, hoe is het nu met Jelmer?
@Escal; Waaauuwww mooie banner! Balen van je rug zeg. Gelukkig had je toch al een afspraak bij de fysio, kan hij zo door masseren @Chikai; Ai, lang wachten zeg! Beterschap! Goed dat je thuis bent gebleven. @Kwebbel; Hoe is het met Jelmer? @Wonderteam; Whaaa, wat een rotspong dan! Pfoe, nog even 3 weken volhouden. Girrlllpowerrrr!!! Euh, foto waarvan??
@Escal; Waaauuwww mooie banner! Balen van je rug zeg. Gelukkig had je toch al een afspraak bij de fysio, kan hij zo door masseren @Chikai; Ai, lang wachten zeg! Beterschap! Goed dat je thuis bent gebleven. @Kwebbel; Hoe is het met Jelmer? @Wonderteam; Whaaa, wat een rotspong dan! Pfoe, nog even 3 weken volhouden. Girrlllpowerrrr!!! Euh, foto waarvan??
Met Jelmer gaat het redelijk goed. Kan wel merken dat hij wat sneller moe is door de narcose, hij heeft vanmiddag 3,5 uur geslapen en lag vanavond om 19:00 alweer knock out. Verder komt er met vlagen wat troep uit zijn neus en oren maar niet meer zo erg als vanmorgen. Hij vindt alleen het druppelen van zijn oren verschrikkelijk en dat moet 3x per dag, 2 weken lang, dus dat is echt een strijd iedere keer, maar daar komen we ook wel weer doorheen.
Ik haak weer in vanaf vandaag! Voel me sinds vanmiddag weer redelijk. Alleen nog heeeeel veel hoesten. Gewoon spierpijn in mijn buik ervan. @Chikai: Vreemde sollicitatie, vooral dat je eigenlijk nog niets weet. Maar goed gewoon ff afwachten. Je hebt nu gelukkig wel een wat leuker vooruitzicht op je huidige werk! Scheelt weer! Beterschap meid. Hopelijk knap je snel op! @Escal: Haha je buik! Komt goed meid met je buik, gewoon lekker sporten! Oh da's natuurlijk wel lastig met rugpijn. Wat balen! Hopelijk kan de fysio je helpen! Gave banner. @Kwebbel: Fjn dat Jelmer goed heeft geslapen! Bah wat een viezigheid zat er dan allemaal zeg! Hopelijk is alles snel weg. @Wonderteam: Poeh lastig dat Fay vooral 's nachts zoveel last heeft van de sprong! 3 uur wakker is niet echt relaxed!
@Hier: Mees is gisteren heel hard gevallen met zijn loopfietsje. Hij was met papa naar buiten gegaan op zijn fietsje. Heel eind 'gefietst', op verste punt kukelt ie van een klein stoepje voorover op de stenen. Grote schaafwond op de kind, tand door de lip en weer een stukje van zijn tand af. Het bloedde als een rund. Dus papa met Mees op de arm en de fiets in de andere arm snel naar huis. Gelukkig viel het achteraf mee. Maar wel geschrokken zeg toen ik ze aan zag komen! Vanavond bij tandenpoetsen ging het natuurlijk weer open. Weer alles onder! Hij eet ook even liever geen harde dingen. Zal er echt nog wwel last van hebben dus!
@Kwebbel; Bah, klinkt niet echt fris al die lekkende lichaamssappen Gelukkig is het al minder. Wel logisch dat hij zoveel slaapt, tis ook niet niks zo'n narcose! @Nike; WB Gelukkig weer aan de betere hand. Manlief en Mees niet ziek geworden? Jeetje die Mees, weer op z'n smoeltje gevallen. En alweer eens tuk van zijn tand af! Heeft hij nog wel tanden over? Maandag ben ik zelf bij de tandarts geweest en heb nog even gevraagd of ik ergens op moest letten of er iets aan moest doen maar niks van dat alles... Ook al zou de tand grijs worden, dan nog doen ze er niet veel aan. Zou niet veel zin hebben. Hmm, nu maar hopen dattie niet grijs word dan Tot nu toe heeft ze nog mooie witte tanden waar welliswaar een klein stukje van mist, haha