Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaa! 1002 berichten!! I'm a VIP Member! :D:D:D

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @Knijn een foto van je buik natuurlijk ;)
    @Nike en Chikai: hoe voelen onze zieken zich nu??
    @Kwebbel: hoest met je mannetje????
    @Wonderteam: we kunnen de trein van kwart voor twee nemen of kwart over twee. Dan zijn we er kwart voor drie of kwart over drie :p

3. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @hier Ik heb hier nog geen "terror-dreumes" rondlopen, gewoon heel vrolijk mannetje, maar wel eentje die nu tandjes krijgt en beetje pijn heeft en dus wat slechter slaapt.

Ik ben trouwens nu eindelijk aan het afvallen! Ik was altijd in de veronderstelling dat ik redelijk gezond at en vond het zo vreemd dat ik niet afviel. Nu ben ik calorien aan het tellen en ik schrok echt van wat ik toch nog op een dag binnenkreeg. Nu blijf ik rond de 1500 en ben in een week alweer een kilo kwijt. Jeeuj :p

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn buik? Jemig wat zijn jullie hebberig, de laatste is net een week geleden! :p Trouwens, het merendeel ziet mijn buik in real life zaterdag :D

Goed bezig met je af geval Zwolly! Waar zaten ongemerkt de meeste calorieën in dan? Fijn dat jij geen drama dreumes hebt :D

Maud is net naar de kapper geweest. Ze deed het supergoed! (tv doet wonderen ;)) Ze heeft nu een bobje met erg korte pony. Ze deed d'r pony eerst ala model maar dat vond ik te lang. Dan zitten we er over 2 weken weer. Kort dat ding! ;)

5. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ja maar Knijn nu heb ik het gezegd he en is Aiden al de hele ochtend aan het etteren. Zucht had ik maar weer mn mond moeten houden ;)

Oooh cute een bobje!! Ben benieuwd :D

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Neeee! Hou dan ook je mond, muts :p

Neem zaterdag de trein van kwart voor maar, ben je er precies om 15u. ;)

Ik word wel dik ineens trouwens... mijn jas kan niet meer dicht. En dat is balen want het zomerweer lijkt er nog niet aan te komen! Heb wel een zomerjas die denk ik genoeg mee rekt ;)

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@knIjn, buikfoto :D
    @Nike, fijn dat je opgeknapt bent. Ah die arme mees :(
    @zwolly, trein van kwart over doen? Dan kan ik Fay nog even tot half 2 laten slapen. En als we in amersfoort snel lopen ,dan zijn we vast wat sneller dan 15.15 :D goed zeg van je afvallen!
    @kwebbel, oh zo zie je maar wat er dan ineens allemaal los komt hè.

@hier, vanmorgen ,moest ik naar de anesthesist. Wel een tegenvaller, want ze doen de behandeling onder algehele narcose en ik dacht een ruggeprik.

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; Wil je de trein eruit lopen zaterdag? :p
    Buikfoto zal ik proberen, anders moeten jullie er maar eentje maken zaterdag ;)

Wat balen dat je onder algehele narcose moet. Heb je niets te kiezen? Waarom mag je geen ruggeprik?

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Zwolly: wat fijn dat je nu toch afvalt, bizar he hoe snel je aan 2000 calorien zit.

Knijn: ben benieuwd naar Maud's nieuwe kapsel en je buik!

Met Jelmer gaat het goed, hij is vrolijk, speelt en eet en slaapt goed. Heb niet echt het idee dat hij last heeft van een sprong op dit moment, misschien komt het nog.

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wonderteam; pfffff…3 uur wakker. Dat duurt wel lang! Hopelijk is die sprong snel over zeg… Oh, en algehele narcose… er zal wel een reden voor zijn, neem ik aan?

Escal; mooie banner! Leuk!

Nike; He, gelukkig ben je weer wat opgeknapt! En spierpijn van het hoesten, bleh… Dat was trouwens schrikken met Mees zeg. Wat bloeden die mondjes hard he… Thijs kukelde van de week van het bed, viel met z’n hoofd tegen de muur, maar bloedde in z’n mond… (eerste kies ontdekte ik toen). Ik dacht dat hij een zeer hoofd had, maar het was dus vooral een zere kies.

Knijn; gefeliciteerd VIP member! Ik ben benieuwd naar Maud haar nieuwe look!

Zwolly; wow, goed bezig zeg!

Kwebbel; fijn dat het goed gaat met jelmer!!

Hier gaat het gelukkig weer wat beter, ben nog wel wat misselijk en vooral erg moe, dus maar weer op tijd naar bed. Maar wel weer in staat om wat te doen en dus gewoon gewerkt vandaag. (en nee, ben echt niet zwanger!)

O ja, en de eerste kies ontdekt bij Thijs! (nadat hij was gevallen en flink bloedde). Hij heeft er helaas wel last van... wordt er ook wakker van. Dus hopelijk wordt het wel een rustige nacht, net zoals afgelopen 2 nachten.... hij spookt meer 's avonds momenteel.

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
  12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: dat doet Amy helaas al maanden. Tot nu toe goed gegaan, maar snap je gevoel... Zal morgen even in het topic kijken wat je gemaakt hebt.

13. wonderteam

Wauwwwww, ik ben herboren :D Vannacht doorgeslapen haha. Ik merk aan deze sprong echt duidelijk dat Fay nieuwe dingen kan. Zo leuk weer om te zien :)

@narcose, ze doen een narcose ,omdat het een een relatief kleine ingreep is. Dan zijn ze sneller met een narcose dan eerst helemaal een ruggeprik zetten.
    @michelle, zullen we morgen om 14 uur op het station afspreken voor de Etos?
    @chikai, hoe is Tgijs de nacht doorgekomen? Veel last van de kies gehad?
    @knijn, hahaha trein inhalen :D:D
    @kwebbel, fijn dat het goed gaat met Jelmer!
    @escal, hier helaas ook al tijden. Fay klimt of van boven naar beneden of van beneden naar boven. Via de voor of achterkant ,maakt haar ook niks uit. Heel irritant en gevaarlijk :( We hebben nu de onderste plank heel laag gedaan en dat gaat iets beter.

14. wonderteam

@chikai,heb jij eigenlijk nog wat van niki gehoord omtrent de meeting?

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Dames, met wie kan ik nummers uitwisselen voor de meeting van morgen? Heb alleen het nummer van Niki maar weet dus niet of die komt.

16. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    @triptrap Aiden klimt er ook op (op kdv) en is er dus al vanaf gevallen, toen hij die diepe snee in zn kin had. Ze halen die stoelen nu weg als de kids gaan spelen! Daar heb je echt helemaal niks aan Escal maar om even aan te geven dat ik het ook gevaarlijk vind dat klimmen ;).

@wonderteam ja doen we! Gaat mason ook mee?

@telnummers ik zet mijn nummer wel in de club misschien kunnen jullie dat ook doen?

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Allereerst wil ik jullie ff heel veel plezier wensen voor morgen. Vind het aan de ene kant wel jammer dat ik niet kan, maar aan de andere kant zou ik het ook niet aankunnen, dus is het maar goed dat ik iets anders heb.... (weet ook niet of ik dat ga volhouden)

@ hier: Caitlynn is vanochtend haar bed uitgekomen met 39 graden koorts. Is niets voor haar, ze is nooit ziek. Eten wil ze ook niet en ook dat is heel vreemd.... Zometeen nog maar een keer tempen en anders maar met een zetpilletje terug naar bed. Ik had volop plannen voor vandaag, maar dat gaat niet werken als zij zo'n koorts heeft (boodschappen, iets wegbrengen naar vriendin, even naar het bos...).
    Qyana is gister gewogen en gemeten, 5805 gram en 60,3 cm.. Lang en mager, heel verschil met Caitlynn dus.. Ook heeft ze prikken gehad, maar gelukkig heeft ze er niet zoveel last van als vorige maand....

Groetjes,
    Elleke

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hallo, wil ook iedereen even heel veel plezier wensen op de meeting!!!! wil veel foto's zien dus "klik" maar raak :D
    hopelijk volgende keer meer naar het zuiden of een makkelijkere sem qua lange ritten...

@doglover, oei, das niet best. heerst wel veel zeggen ze, maarja, zeggen ze altijd he... hoe is het nu met haar? drinkt ze wel goed? is belangrijker dan eten..
    en qyana al een hele dame zeg! Lize is gister ook gewogen/gemeten ze is nu 55.3 cm en 4730 gr, om en om hetzelfde als sem :) prikjes vielen hier wel tegen, lize reageerd er erg heftig op (krijssen/ koorts die niet omlaag gaat met zetpilletjes) dus weer flink in de weer geweest. sem reageerde er eigenlijk nooit zo op dus was een hele verassing dat lize er juist zo erg op reageert. gelukkig heeft ze vanacht wel geslapen (bij de vorige prikjes heb ik tot 5.45 uur wakker gezeten met haar op de arm!)
    sorry, hihi heel verhaal zie ik nu :p

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    iieks, inderdaad gevaarlijk ja, goed dat ze nu weg zijn dan uit de ruimte!
    hier gaan we het plankje omlaag zetten! tnx voor de tips dames!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    JEEEEE!!! 2 weken VAKANTIE!!! :d:d:d Helemaal blij dus...

wonderteam; de nacht ging gelukkig goed, ik kan me vaak 's ochtends al niet meer echt herinneren of dat we eruit moesten ;) Maar vannacht wel, toen is manlief er gelukkig weer een keertje uitgegaan. Maar het viel mee. De kies is gelukkig al aardig door, dus het gaat weer de goede kant op. (nog 7 te gaan toch?!)

Meeting; ik heb Niki op facebook een berichtje gestuurd, maar niets meer gehoord. Elena; kun jij haar nog even sms'en, als je toch haar nummer hebt?

Deel Deze Pagina