Ik krijg net een telefoontje; ik ben het niet geworden tijdens het sollicitatiegesprek. Er waren nog 2 andere sollicitanten die intern hadden gesolliciteerd (dus mensen van de eigen school) en één van hen had 'betere perspectieven'.... dus die is het geworden. Ik snap de reden niet, 'betere perspectieven', maar ik vind het ook goed zo. Hoef ik in ieder geval zelf niet meer af te wegen of ik het wel of niet zou gaan doen. En weet je, ik heb volgend schooljaar een veel fijnere baan dan dit jaar, dat speelt ook mee!
Chikai: beetje vage reden idd, maar gelukkig heb je volgend jaar een leuke groep. Ik heb mijn mobiele nr. in de club geplaatst voor de meeting. Zoals Zwolly al zei is dat wel handig.
@Meeting; Niki komt waarschijnlijk niet. Ze is ziekig maar mocht ze opknappen dan probeert ze te komen!
@Knijn: Welkom bij de club van Vipmembers. Mag ik wel een buikfoto aangezien ik er morgen niet bij ben.....ahhhhh toe???? @Zwolly: Wat goed al een kilo eraf in 1 week gewoon door gezonder te eten! You go girl!! @Wonderteam: Oh wat balen onder algehele narcose. Al zou ik het denk ik fijner vinden.....op de een of andere manier lijkt me een ruggeprik zooooo eng! Leuk dat Fay allemaal nieuwe dingen kan. Heb je voorbeelden?? @Chikai: Fijn dat je weer wat bent opgeknapt! Hmmm de eerste kies van Thijs is een feit! Joehoe. Kiezen zijn irritant he, die doen echt veel pijn!! Lekker vakantie! Geniet ervan. Ga je nog wat leuks doen?? Stom zeg van die sollicitatie. Maar ach je hoeft indrdaad niet te kiezen. Gewoon lekker volgend jaar een nieuwe kans op je huidige werk! @Escal: Sorry kan je niet helpen. We hebben wel een trip trap, maar geen klimmerd..... @Doglover: Beterschap voor Caitlynn! @Meeting: Veel plezier dames morgen!! Volgende keer sluit ik ECHT weer aan. @Hier: Ik ga morgen lekker bonbons maken met mijn nichtje en peettante! Leuk leuk en lekker natuurlijk!
@Escal; Ook hier geen trip trap, wij hebben de bloom. Daarnaast is Maud ook niet zo klauteraar (hopelijk morgen wel, haha ) @Chikiai; Oh toch lekker snel duidelijkheid. Ach, je hebt volgend jaar een leuke klas, dat scheelt. Ai, zo'n last van zijn kies. Wat vervelend! Maud heeft eigenlijk zelden last van doorkomende tanden of kiezen. Mss dat ze er wel eens mopperig van is geweest of een x wakker maar niet zo erg dat ik het daaraan zou linken. Ik zie ze vaak ook pas als ze al heel ver door zijn, erg he? @Doglover; Beterschap met Caitlynn. @Wonderteam; Oh heeeeerlijk doorgeslapen! Leuk zeg, wat kan ze allemaal? @Nike; Thnx voor de felicitaties Ik voel me ook echt wel een VIP Ik zal snel een buikfoto maken, en anders ben ik bang dat de dames het morgen wel doen. (straks alleen maar foto's van mij en niet van de kids, waahahahaa ) Yek, bonbons... maar veel plezier! Ook mijn nr staat in de club!
goedemorgen Ik heb er zin in!!! @doglover, beterschap met Caitlynn @chikai, heerlijk zeg 2 wkn vakantie!! Fijn dat het nu met de kies mee valt. Als ze dan maar door zijn hé. Vaag van de sollicitatie idd. @nike, ja de ruggeprik leek mij ook echt heel eng idd. Veel plezier met bonbons maken!! @nieuwe dingetjes fay: Ik merk dat ze sinds dit sprongetje nog meer klimt en klautert. Ze wil nu zelf op driewielers en skelters van Mason. Ook wil ze nog meer boven op alles en in alles klimmen. Ze is taaltechnisch een stuk sterker geworden. Ze begrijpt nu nog veel meer en er komen ook steeds meer woordjes uit. Ze is erg druk met kleuren/ verfen nu. Beetje in die hoe zit ze nu
Dames ik moet gaan afzeggen Heb al sinds gisteravond een migraine aanval, erg vervelend en pijnlijk. Had gehoopt dat het vandaag over zou zijn. Maar op deze manier wil ik geen 1,5 uur in het ov zitten en vervolgens na de meeting ook nog eens 1,5 uur terug. Oh ik baal zo erg :x
Niet cool! Jammer ook zeg! Het is niet anders, kan me voorstellen dat je niet met zo'n hoofd 1,5 uur in de trein wilt zitten... Hopelijk is het snel weer weg!
elena; jammer... hopelijk knap je snel weer wat op! wonderteam; wat goed zeg, leuk om zo vooruitgang te zien bij fay he! Hier... thijs ligt in bed. Het is vanaf ons volgens de routeplanner 50 minuten rijden, dus ik vertrek iets na 2 uur.
Jelmer is alweer wakker en ligt gezellig te kletsen. Vanaf hier is het ook een minuut of 50 rijden, dus wij vertrekken ook over een half uurtje.
Zo, kind in bed en ik met de beentjes omhoog. Was leuk dames! Al vond ik de locatie niet ideaal. Erg druk en onoverzichtelijk, heb nog niet echt goed kunnen kletsen Volgende keer maar gewoon een grote speeltuin ergens in een wijkje ofzo?
Vond de lokatie ook niet echt geweldig nee. Volgende keer bij mij dus, heb een speeltuin voor de deur
hoho! ik had al geroepen voor de volgende meeting bij ons wij hebben ook een speeltuintje voor de (achter)deur! haha
Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad wij hadden een weekje vakantie en zijn een midweek weg geweest. Maandag kreeg Ylva buikgriep en dinsdag mijn vriend en ik ook. We zijn nog niet helemaal beter maar het gaat alweer. Jammer van het weekje vrij hebben we nog niet echt leuke dingen kunnen doen