Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ow meen het trouwens he dames, jullie zijn welkom. miss leuk om in het voorjaar/ zomer een keer richting mij te komen, wie wil is welkom en qua voorzieningen ideaal (verschoonruimte aanwezig, tuin met afscheiding voor overzich enz :p hihi)
    entree is gratis en koffie/thee en fris ook :D
    eventueel op verzoek iets lekkers!

nou klinkt goed toch (alleen niet helemaal centraal helaas maar verhuizen voor een meeting is in deze tijd helaas niet rendabel ;) )

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Ik wil ook FOTO'S!!!!! Ben benieuwd!
    Tiel/Weert maakt mij niet uit dames! Allebei goed!
    @Diana: Wat balen dat jullie net allemaal ziek zijn geworden in de vakantie!
    Hoe is verder met je? Heb jij nog een recente buikfoto?

@Hier: Hele lekkere bonbons gemaakt!! En lekker gesnoept! Was geslaagd!

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Goed idee hoor! Maarre, vlaai is wel heel slecht voor de lijn :p Ik vind het geen probleem als de volgende meeting in Limburg is hoor, ik rij wel en heb ook nog familie in die omgeving wonen, dus kan ik het combineren met familiebezoek, kom ik daar ook weer eens :p

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer had het naar zijn zin (alle foto's zijn wazig omdat hij niet even stil wilde zitten voor de foto :p)

Bekijk bijlage 239600

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Oh leuk Kwebbel! Hij had het duidelijk naar zijn zin!

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal/Kwebbel; Dan ga ik toch eerder voor Tiel. Dat is 1u15 rijden, Weert is 2u rijden. Das een heel verschil.
    Ik wil ook wel naar Weert komen Escal, maar dan blijf ik wel een heel weekend :D En dan wil ik ook dat lekkers, bij de koffie maar ook bij het ontbijt. Warme broodjes graag enzo :D

@foto's; Ik heb alleen 2 filmpjes van Maud, haha. Goed bezig was ik zeg! :D Zal ze wel ff op fb zetten.

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb helemaal geen foto's, want ik had geen fototoestel of filmcamera bij me.... Ik vond het ook wel jammer dat we onze kinderen goed in de gaten moesten houden en dat het bijkletsen daardoor wat moeilijker werd....
    Thijs was de laatste 20 minuten in de auto in slaap gevallen, gevolg; om half acht in bed gelegd en hij sliep pas om 21u!! Maar natuurlijk wel weer om 7u wakker....

Escal; leuk! Weert is voor mij maar 10 minuten verder rijden dan Amersfoort... Dus veel scheelt dat ook niet!

Knijn; we kunnen er ook gewoon een meeting-weekend of dagje van maken.... dan hebben we vast meer tijd om bij te kletsen! ;) Je buik staat trouwens wel op de foto bij Kwebbel! ;)

Nike; leuk dat jij ook een gezellige en lekkere dag hebt gehad!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Ik heb foto's ,mag ik ze hier online zetten? Of liever niet?

@meeting, Ik vond de locatie ook niet echt handig en zo kon je toch idd maar weinig kletsen. Verder vond ik het leuk jullie weer te zien :)

hier ook een onrustige avond gehad, maar daar had deze ,mama gelukkig geen last van :D

9. wonderteam

@nike, dat klinkt geslaagd :) Kun je mij niet wat bonbons brengen :D

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Haha, ja ik zag het! Dus @Nike; Buikfoto bij Jelmer op de foto, alsjeblieft! :p
    Haha, een heel weekend. Daar moet ik even over nadenken hoor ;)
    @Slapen; geen probleem hier. 19u thuis, 19.30 in bed en om 7.15u weer wakker.
    @Wonderteam; Van mij mogen de foto's hier wel op. Als je ze over een weekje ofzo maar weer weg haalt. Kan je ze anders niet in de club zetten? De foto's zijn toch ook prive?
    Volgens mij kan je dan op je eigen account een prive album maken en vanuit daar in de club zetten.

@Hier; Lekker aankloot ochtend, Maud en ik lopen nog in de pyama :D
    Vanmiddag naar de dierentuin in Nordhorn met vrienden van ons, hebben ook een dochtertje van 15mnd. Zin in!! :D

11. wonderteam

@knijn, niet te ingewikkeld worden :D Ik haal ze sowieso altijd naar 3 dgn weer weg. Hele tijd online vind ik idd ook niks.

Nou wacht de rest nog even af :)

12. wonderteam

oja en veel plezier bij de dierentuin knijn :D

13. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Pics mogen van mij online hoor!

14. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Nike, lekker bonbons maken en leuk dat het een geslaagde dag was.

Meeting, als jullie in Weert afspreken wil ik ook komen is voor mij 1 uur vanuit Heerlen.

Knijn, veel plezier in de dierentuin.

Buikfoto, ik heb er nog geen een gemaakt ;) van de week maar eens doen :)

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Als ze na een paar dagen weer weg gehaald worden, zet ze maar weg!

Knijn; veel plezier in de dierentuin!

Wij zijn vanochtend naar de kinderboerderij geweest, erg leuk met zoveel jonge dieren! En de speeltuin was ook geslaagd. Vanmiddag ga ik even helpen bij m'n vader. De boot staat op de kant en moet onderhouden worden... Dus dat is al een tijd schuren, klussen en nu eindelijk...verven! Hopelijk kunnen we dan snel weer met mooi weer mee op de boot!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wonderteam: Van mij mogen de foto's ook gepost worden hoor!

Hier ook een spooknacht gehad helaas en ook vanmiddag heeft Jelmer een uur liggen kletsen voor hij het opgaf.

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    weekend meeting klinkt ook niet slecht :p
    gezellig in een 12 persoons huisje, allemaal campingbedjes mee en gaan met die banaan :D mag knijn voor de warme broodjes zorgen ;) :p

*wacht op meer foto's, wel erg leuke van jelmer, had het inderdaad goed naar zijn zin!!!

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee, Escal, je begrijpt het verkeerd ;) als we een 12 persoons huisje doen, hebben we geen leuke speeltuin en afgebakende speelgelegenheid, dat was naast de lekkere vlaai het aanbod toch?.. daarvoor zouden we naar jou komen? Jij hebt vast wel wat slaapplaatsen in je huis.... :D
    Anders zijn we nog de hele tijd op onze kroost aan het letten, en bij jou kunnen ze in ieder geval niet weglopen! :D

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    whaha, nouja dat wordt dan het openbaar vervoer in met campingbedjes :p

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Halloooww!!

Dierentuin was erg leuk! Beetje jammer van de regen in het begin, gelukkig werd het later beter.
    Ik heb de filmpjes op fb gezet, ook die van Monkeytown staan op fb.

@Escal; Ja bij jou thuis toch? Oke oke, dan neem ik wel broodjes mee :p

@Hier; Nou, de wasmachine en droger staan in de schuur. Boven is ook een grote kast weg waarvan we de inhoud in een kleiner dressior moeten zien te proppen. Nu is het nog een enorme zooi boven, morgen gaan we daarmee aan de slag. Ook gaan we morgen beginnen met het opknappen van Maud's nieuwe bed. We laten haar daar eerst in slapen voordat ze van kamer wisselt, dan kent ze het bedje al.
    Maud's nieuwe kamer is dan leeg en kunnen we behang gaan krabben enzo...

Wel ietwat onhandig, ik moet nu elke keer via buiten naar de wasmachine en de droger. Het is niet anders, we zijn de kamer nodig voor beeb2. Hopelijk verkopen we voor de winter, anders moeten we de schuur nog gaan isoleren ook... :(

Deel Deze Pagina