Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou zoals jullie wel kunnen zien ,was het best lastig de kindjes goed op de foto te krijgen :D
    Ik heb er ook nog 1 van Paloe en Liam, maar ik weet niet of paloe wilt dat die geplaatst wordt :)

Nou vanmorgen was het dan zover:$ Mason moest starten op de basisschool. Hij was eerst helemaal uitbundig ,maar toen hij in de school was sloeg dat helemaal om. Hij wou wel bij de juf op schoot zitten, maar ging gelukkig niet huilen. mijn buurvrouw moest net haar zoontje wat later naar school brengen en zei dat Mason vrolijk bij de weekopening zat in de aula van de school :D

@knijn, ja jammer dan die regen hé. Nou hopelijk ben je idd het huis voor de winter kwijt!
    @meeting zuiden, Poeh voor hier toch gauw 2 1/2 uur rijden. Ik ga er tzt nog even over denken :D
    @chikai, geniet je al lekker van je vakantie :D

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een leuke foto's! vooral die laatste, zo schattig!
    @wonder fijn dat het goed ging op school, blijft toch spannend he! ineens een hele kerel dan
    @knijn, hopelijk is alles voor de winter geregeld, isoleren is echt rotwerk :(

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Leuke foto's wonderteam!

Hier dacht ik, laat ik de vakantie goed beginnen. Begonnen met de boel boven schoon te maken. Zet ik een boek terug in de kast, valt de halve kast uit elkaar.... Duidelijk te zwaar beladen.... Dus dat wordt het vakantieproject; nu maar meteen een goede manier vinden om alles op zolder netjes op te bergen (kastenwand ofzo)...

En ook maar meteen Thijs zonder tut in bed gelegd, maar hij is het er nog niet mee eens geloof ik...

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: hier was de eerste keer zonder speen een drama, is echt een kwestie van doorzetten, komt goed!

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @chikai, succes meid! hier is de tut weer echt terug vanaf lize er is maar anders waren we er denk ik ook van af. blijft lastig he... hopelijk slaapt hij wel nog wat...
    begin je trouwens ook eerst met de middagdut of gewoon direct helemaal weg met slapen?

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Vanmiddag heeft hij zonder tut gewoon geslapen. (na 1/2 uur had hij het protest opgegeven). Dus we zetten door, hij ligt er nu ook weer in zonder tut en hij moppert wel, maar nog niet flink.
    escal; we doen dus in 1x alles.... ben benieuwd hoe het de komende nacht zal gaan!

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Fijn dat de meeting zo leuk was! Hier een end opgeschoten: werkkamer van manlief helemaal leeg, en alle meubels voor de baby erin. Moet wel weer aan de kant als het geschilderd wordt, maar dan staat het niet in de weg en konden we zien hoe het eruit ziet.

Verder heeft Amy wat moeite met inslapen laatste dagen; erg vermoeiend. Ik merk dan wel dat mijn lontje helaas erg kort is met al dat gehuil en gejammer. Maar goed, gaat vanzelf weer beter.

Nu naar bed, nog ff tv kijken, want energie heb ik ook nog steeds niet. Fijne avond!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Oh leuk de kinderboerderij!
    Hmmm vakantie inderdaad goed begonnen zeg! Mooi projectje met die regenachtige weer.
    @Knijn: Leuk dat de dierentuin zo'n succes was. Foto's op facebook gezien. Lief!!!
    Hmmm dat is inderdaad niet echt heel handig de wachmachine en droger in de schuur. Maar alles voor beeb2 natuurlijk!
    Wel slim om Maud eerst te laten wennen aan het nieuwe bed. Wat voor bed is het? Ik ben aan het twijfelen....

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Wow die Mason! Wat goed dat ie daar gewoon lekker vrolijk zat. Hoe is het verder gegaan?
    Leuke foto's! Die laatste is inderdaad heeeeeel lief!

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Wow dapper hoor speen afbouwen.
    Ik durf het hier nog echt niet aan. Hij roept elke keer 'peen'als ie naar bed gaat. Is er zo aan gehecht!
    @Gwn: Fijn dat je zo bent opgeschoten. Passen alle meubeltjes nu?
    Hmm dat inslapen heeft Mees de laatste tijd ook regelmatig. Vooral na een druk dagje op het kdv. Inderdaad vermoeiend. Denk je eindelijk lekker op de bank te gaan hangen.....ben je nog de hele tijd in de weer....

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Beginnen jullie kindjes ook al echt meisjes of jongensdingen leuk te vinden? Mees is zonder pushen heel erg gericht op auto's. Kan zo een half uur naar een vrachtauto kijken die voor de deur stenen staat te lossen. 'Grote, grote' zegt ie dan de hele tijd. Vindt bussen fantastisch. 'Bus!!!!' En verder speelt ie veel met auto's. Toch apart he hoe vroeg ze dat al hebben.

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: het was vanmiddag, en uiteindelijk heeft ze de hele dag niet geslapen, dat was wel erg jammer voor mijn eigen rust. Zeker omdat ze steeds uit haar (junior)bed kwam en dus achter de deur ging staan huilen... Vond het heel moeilijk om in te schatten of ze echt niet moe was of dat ik haar consequent terug moest leggen :(. Vanavond ging het gelukkig prima! Oh ja, ze heeft ook haar tuttel, drinkbeker en de babyfoon in de luieremmer gestopt :(.

Deel Deze Pagina