Paloe, spannend hoop dat je volgende week een knalhard heb jammer dat je al zo vaak positief getest hebt en dat je dan toch ongeseld werd Escal, balen van je badpak
Escal: Dat had ik vorig jaar met de enige bikini die echt mooi zat, o, wat heb ik gebaald toen die sluiting brak. Niet leuk zoiets Ik ben deze ronde met ovulatietesten begonnen en vandaag was hij bijna positief, dus denk dat hij morgen wel positief zal zijn, dus wij hebben het gezellig de komende dagen
Hey meiden, Ik heb ff tijd voor mezelf, Caitlynn was om 7 uur haar bedje al uit en die heb ik om 9 uur teruggelegd omdat ze zat te geeuwen en in haar oogjes zat te wrijven... Lekker ff gedouched, doe ik normaal 's avonds, maar had ik gewoon ff zin in.... @ Bikini: geen idee, denk dat die van vorig jaar MIJLEN te groot is, moet nog ff kijken of ik nog iets anders heb liggen. Probleem is dat ik na de zwangerschappen minimaal 1 kledingmaat afgevallen ben.... Ben bang dat er dus niets meer van past... Dan wordt het gewoon weer een badpak denk ik.... @ Paloe: ik duim voor je.... @ Kwebbel: ...... Elleke
@Kwebbel: Have fun! Drie maal is scheepsrecht en vooral met ovulatietesten! Spreek uit ervaring! @Paloe: Deze ronde wordt hem ook voor jou! Super irritant zeg steeds die licht positieve testen! Nu gewoon een knaltest hoor! @Escal: Irritant!!!!
@Chikai: Leuk die spelotheek. Ik wil ook steeds een keertje gaan om te kijken wat ze daar hebben. Maar komt er niet van. Is ook wel 15 minuutjes rijden bij ons. Bij jullie dichtbij?
FF vraagje: Zou ik bij Mees al kunnen beginnen met het potje? Vanochtend ging het als volgt: Hij zegt 'Bah'. Gaat op zijn hurken zitten. Hoor hem een paar keer kreunen. Daarna weer 'Bah' en komt ie naar mij toe. Wijst naar boven om zijn luier te verschonen.
@Paloe; Spannuunnddd! Balen dat je al een aantal posi-testen hebt gehad maar dan toch ongesteld werd. Grmf... Hopelijk volgende week een posi-test en een plakbeeb! @Kwebbel; Haha, veel plezier dan! @Escal; Aaarggghh wat irritant!! Het is al niet makkelijk om een passend badpak/bikini te vinden... @Nike; Goh, géén idee... Wel vroeg maar aan de andere kant; als hij het aangeeft...?! Anders gewoon proberen? Als het niks is werkt het niet en stop je er weer mee. Simpel toch? @Hier; Pretecho afspraak gemaakt voor 7 mei, leuk leuk! Zonet 1 zijkant en 1 kopse kant van Maud's nieuwe bed in de grondverf gezet. Maar 1 kant natuurlijk, de andere kant kan ik niet bij. Mss kan ik die straks nog even doen. Het moeten wel in totaal 4 lagen op denk ik dus ik ben wel even zoet, haha. Gelukkig vind ik schilderen niet erg.
Nike; waarom zou je het niet proberen? Als het niets is, stop je er toch gewoon weer mee. de speel-o-theek is bij ons ook ongeveer 10 minuten rijden, maar als ik kijk hoeveel plezier Thijs elke keer weer heeft van het nieuwe speelgoed, vind ik het een superuitvinding! knijn; dat is dan toch nog een hoop werk. Schilder ze!!
@doglover, 1 kledingmaat kleiner als een probleem zien hihi, nee, begrijp helemaal hoe frustrerend het is als niets leuk past... lekker trouwens he, evven douchen gewoon omdat je er zin in hebt! wat een luxe was dat toen we nog geen kids hadden, sta je eigenlijk niet bij stil he! @knijn, oooeeh spannend!!! altijd leuk echo's @nike, zo, snel zeg, maar als hij zo bewust is kun je het toch proberen, wij willen einde van de zomer (hopelijk blote billen weer ) beginnen. ben benieuwd hoe het bij jullie gaat, hou ons op de hoogte he, tips zijn welkom @kwebbel, en vandaag posi? @hier, heb een badbak, wat een wonder, tweede die ik paste was hem al! zwembad here I come ow en we gaan beginnen met een ritme voor lize, gister begonnen, om 19.45 had ze de laatste fles, badje, 21.15 lag ze in bed en vanmorge om half 9 heb ik haar wakker gemaakt! ben benieuwd of ze het zo volhoud
Hmmm, vreemd, op mijn ovu-test was vandaag al nauwelijks meer een streepje te zien, dus denk dat hij toch gisteren positief was, maar dat mijn piek al was geweest toen ik testte. Heb gisteravond ook flink eipijn gehad, dus denk dat hij al geweest is. We hebben hem in ieder geval goed benut, dus we zullen zien.
@Escal; Wauw, nu al een nieuw badpak gevonden. Goed bezig! Succes met Lize en haar nieuwe ritme! @Kwebbel; Huh? Rare test dan. Haha, iig goed benut. Ik ben een beeld-denker hoor, niet teveel details!!
Pfff, ben aan het zoeken naar een soort van beweging om nu nog te gaan doen. Mijn lijf word zo stijf van die zwangerigheid Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een paar x gezwommen, op zich wel lekker maar vind het altijd zo'n gedoe. Omkleden, in het koude water, douchen, aankleden, weer douchen omdat je in het zwembad die chloor lucht niet van je af krijgt.... grrr. En het is al om half 7, erg vroeg aangezien manlief om de week tot half 6 moet werken en pas om kwart over 6 thuis is. Dan moet ik eerder alleen eten en hopen dat hij op tijd is. Heb ook een zwangerschapsyoga gevonden maar dat klinkt zo zweverig. Heb een tijdje body balance gedaan in de sportschool, toen viel het wel mee. Wat ik nu heb gevonden is echt in zo'n yoga centrum dus ik verwacht veel zweverij enzo... Of zwanger-fit, dat is er ook nog. Maar ben bang dat het té is, ik heb al een tijd niet meer gesport. Daarnaast krijg je ook theorielessen en die weet ik nog wel van de vorige keer, dat is tenslotte nog niet zo lang geleden Iemand van jullie nog ideeën of tips?
@kwebbel, nu nu het lange wachten dan... 10 mei je nod zie ik @knijn, jaaa snel he helemaal happy! en qua sport zou ik ook denken aan zwemmen, ben ook niet zo van het zweverige en denk daar inderdaad ook aan bij yoga, niet veel hulp dus van deze kant...
dit is hem: Beachwave corrigerend badpak? Bestel nu bij wehkamp.nl kaartje zit er nog aan dus ben benieuwd of ik ze eraf moet gaan knippen naar aanleiding van jullie reacties of dat ik hem beter retour kan doen.. (wil namelijk wel een beetje leuk erbij lopen en aangezien ik me meestal een vleeskoe op de keuring voel in zwembaden...)
Ja, heb mn NOD vervroegd naar 10 mei, was eerst uitgegaan van 32 dagen voor de zekerheid, maar nu ik mn ei al heb gehad, is hij toch weer eerder, gelukkig maar. Knijn: zou ook niet weten wat je verder nog zou kunnen doen qua beweging. Kun je niet een proefles van de yoga proberen, wie weet valt het wel mee met het zweverige.
@Escal; Dat strikje onder de linkertiet vind ik vreselijk. Verder issie leuk! @Kwebbel; Ja kon wel las ik op de site. Misschien is dat wat.
Knijn; is er niets bij de verloskundigepraktijk? Ik heb via de vk zwangerschapsyoga gedaan en dat was eigenlijk nog best actief en totaal niet zweverig. Maar dat ligt er ook aan wie het geeft denk ik. Ik vind zwemmen ook altijd wel lekker, maar idd, dat koude om erin te gaan en als je gaat omkleden, is verschrikkelijk...... Kwebbel; hopelijk heb je straks een knaltest!! Escal is toch een net badpak? Ik ga slapen, tot morgen!!
@Kwebbel: in combi met je ei-pijn zou ik inderdaad denken dat je je ei al gehad hebt. Ik heb alleen ook wel eens gehad dat hij bijna net zo donker was als de controle-streep, om dan weer heel licht te zijn en dán pas positief. Als ik jou was zou ik misschien toch nog paar dagen doortesten voor de zekerheid, maar net wat je wil natuurlijk! Ik ga iig duimen voor een mooie zw-test over een week of 2! @Knijn: ik heb ook heel lang gedacht dat ik deze zw niks ging doen aan beweging/voorbereiding. Vorige zw heb ik gym gedaan; dat was erg ok. Niet teveel lessen, leuke groep (2 vriendinnen aan overgehouden), niet zweverig en wel veel info over de bevalling enzo. Dat laatste vond ik zelfs iets téveel misschien, of iig lag het tempo wat laag. Nu ga ik toch eens yoga proberen, ondanks dat ik ook altijd bang was dat dat te zweverig is. Hoor er toch goede dingen over van mensen die bang waren voor hetzelfde, en het lijkt me ook wel fijn 1x in de week even echt met deze beeb bezig te zijn, en iets echt actiefs zit er voor mij niet in. Ik had in mijn omgeving wel nog maar weinig keus; vooral met de zomervakantie lopen de meeste programma's door tot na mijn uitgerekende datum, en/of ze zaten al vol. Dus als je nog iets wil zou ik opschieten! @Hier: Amy is wat ziekig geweest (of tanden ofzo, koorts zonder verdere symptomen, behalve veel huilen) en heeft wat moeite met slapen gehad laatste dagen. Ook probeert ze ons echt uit, voor mijn gevoel. Ze mocht als uitzondering bij het avondeten laatst Bumba kijken, omdat ze echt niet lekker was, maar toen dat bij het ontbijt niet mocht, zette ze een keel op, compleet met biggelende krokodillentranen . Verder is de oude commode uit haar kamer en staat er nu een grote ladenkast: wat een uitkomst! Nog net zo makkelijk om te verschonen (al moet er nog iets van anti-slip onder het aankleedkussen), maar meer ruimte in haar kamer en VEEEEEEL meer opbergruimte (andere commode was een verlengde plank in een open kast zeg maar) waar ze NIET alles uit kan trekken. Beeb's kamer is ook leeg, meubels staan er nu even in, wordt over week of 2 geschilderd, dan ga ik nog nadenken over de boom (twijfel nu heel erg) en kan ik de kasten gaan vullen enzo . Ook zo suf: had alles op zo'n online plattegrond gezet, paste prima. Nou, dat klopt, maar was vergeten dat er een lade onder het bed zit, en die kan dus niet meer open. Weet nog niet wat ik daarmee moet . Maar kon er wel om lachen .