Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: Jelmer kan sinds een paar weken ook echt goed puzzelen, ineens had hij het door en nu legt hij ze zo in elkaar.

Ik krijg nog een keer een half jaar en ze hoopt me dan een vast contract te kunnen geven. Mijn functioneringsgesprek was niks dan lof, ze kon echt geen verbeterpunten verzinnen, ze zei zelfs dat ze graag meer medewerkers met mijn capaciteiten zou willen. Daar ga je toch van blozen, was helemaal perplex.
    Het is dat de zaken zo slecht gaan, anders had ik nu al een vast contract gehad :(

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @puzzelen, hier nog niet, ruimtelijk inzicht van mama ? ;) :p
    @kwebbel, wauw wat heerlijk zo'n gesprek zeg!
    @koninginnendag, hier genoeg te doen geweest maar lekker achter in de tuin gespeeld, opa en oom op bezoek gehad dus sem heeft zich weer opperbest vermaakt met dit mooie weer! ook nog even met lize gewandeld dus geslaagde dag :D

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; ach, alleen het weekend was even topdruk, nu weer lekker helemaal niets! Glijden is hier ook het einde, we hebben zelfs van de speel-o-theek een glijbaan geleend voor binnen (en kan ook buiten). En overal waar Thijs een glijbaan ziet is het ‘gaan’… (hij zegt de 'g' en 'aan', de 'lijb' laat hij weg)

Kwebbel; dat is goed nieuws, je contract verlengd! Gefeliciteerd!!

Knijn; Thijs heeft het geduld nog niet om te puzzelen. Alle stukjes eruit halen is leuk, maar er terug in stoppen gaat hem niet snel genoeg. Als het dan niet past, dan gooit hij uit frustratie de hele puzzel meteen in de hoek. Heb je een leuke koninginnedag gehad??

Escal; zo is de dag toch ook heerlijk!!

Hier vanochtend naar de Efteling geweest, gelukkig een binnendoor route gevonden, want we stonden op de snelweg al in de file. Maaaaaar…. in de kleuterspeeltuin maar 1 ander kindje; erg rustig dus! Terwijl het overal echt een uur tot anderhalfuur wachten was! Thijs heeft zich opperbest vermaakt en wij ook, zo lekker in het zonnetje. Natuurlijk viel hij in de auto in slaap, een powernap van 15 minuten. Daarna wilde hij thuis natuurlijk niet meer slapen. Dus toen maar eerst ’s middags hier in het dorp even over de vrijmarkt gewandeld en daarna poging 2 om Thijs in bed te leggen. En dat ging prima.
    En vanavond lekker nog even in de tuin gewerkt, had ik de fontein aangesloten, maar nog niet het rekje met doek erop gelegd (over de teil met water), duikelt Thijs op z’n kop in de bak!!!! Ik zat de hele tijd op hem te letten, maar hij kukelde zo erin. Meteen er weer uit gevist (wat een snel reactievermogen heb je dan) en gelukkig alleen ‘maar’ met z’n hoofd onder water geweest 2 sec, toen had ik hem er alweer uit. Maar zo zie je maar, hoe een ongelukje in een klein hoekje zit. Eerst Thijs omgekleed en getroost, wij waren alle drie toch wel geschrokken. Verder niets aan de hand gelukkig. Meteen de bak verder gevuld en alles er weer opgelegd, dus nu kan Thijs alleen nog maar bij het fonteintje en niet meer in de bak.
    Kwamen we erachter dat de fontein stuk is, gelukkig nog nèt garantie, dus daar mee terug van de week. Zo wie zo zit het niet mee, want vanochtend had ik ook echt een klapband met de wandelwagen; zijn we helemaal door de buitenband heen gesleten! Zit gewoon een gat in! Dus nu maar 2 nieuwe buiten+binnenbanden besteld.

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Wat heerlijk dat je een nieuw contract hebt gekregen! En die complimentjes!! Wow goed hoor.
    Het zit je eindelijk eens lekker mee he de laatste tijd! Heerlijk. Nu nog een dikke vette streep op 10 mei!
    @Escal: Heerlijk dagje om in de tuin te vertoeven!
    @Chikai: Wow dat is schrikken zeg! Wel snel gereageerd gelukkig! Was Thijs erg geschrokken?
    Leuk zeg dat jullie weer in de Efteling zijn geweest! Heerlijk dagje daarvoor. Maar dat dachten meer mensen dus....

@Hier: Zo wat een lekker dagje vandaag zeg!
    Eerst met z'n allen uitgeslapen tot 9 uur.
    Toen lekker over de vrijmarkt gelopen. Twee puzzels en een dvd van Bumba (is Mees helemaal fan van.....ik niet zo....maar goed) op de kop getikt.
    Vanmiddag hebben we een rondje gefietst. En daarna gepicknickt op een strandje bij de Waal met uitzicht op Nijmegen. En uitzicht op de spoorbrug met om de 5 minuten een trein. Dat vond Mees nog het allerleukst!

@Puzzels: Hier ook favoriet nu. Hij kan het ook al erg goed! Hup, hup, hup en 'klaar''! En dan wil ie weer een nieuwe.

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Wat heb je uiteindelijk vandaag gedaan?
    @Kwebbel: Beterschap voor Jelmer! Hoe is het nu met hem?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer had vanavond nog 39,4, zijn temp is sinds gisterochtend nog niet onder de 39 geweest, zelfs niet met zetpil. ook komt er met vlagen nog troep uit zijn oren. dus morgen eerst maar bellen met de kno-poli.

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi iedereen :)

Ben ook weer even :D Ik had per ongeluk het abbonement verwijderd en zo schoot dit hele tiopic erbij in..........

Hier druk druk. Ik ben onder behandeling geweest voor die ingreep. Ik moet eerlijk zeggen, het viel vies tegen :(:(

Verder is mijn kleine kereltje vandaag alweer 4 jaar geworden!!!!!! Wauw ik vind het al zo'n hele leeftijd hé. Het weekend hebben we het al flink gevierd en vandaag komen er nog wat buurtjes met kids.
    Op school gaat het ontzettend goed met hem. Boven alle verwachtig zelfs. Hij vind het jammer dat het nu meivakantie is haha.

@chikai, oh moeilijk dan zo zonder speen hé :( Hier wacht ik ook nog voorlopig even. Ze heeft er soms gewoon zoveel troost bij. Lekker druk weekendje heb jij gehad :) Ohh wat kun je dan schrikken hé :( Gelukkig ging alles goed.
    @gwn, lekker dat de babykamer zo opschiet! Ohhh boefje is die Amy :D
    @nike, hier is Fay eigenlijk nog thuis erg druk met de jongensdingen. Op andere plekken neigt ze wel weer naar meisjesspeelgoed. Hier doet Fay dat idd ook als ze gepoept heeft. Potje kan je proberen toch? Persoonlijk vind ik het niks. Mason heeft dat toen ook wel een tijdje gehad en dan deed ik het potje erbij ,maartoen snapte hij er nog niks van haha.
    @diana, hoe gaat het met jou?
    @doglover,praktische oplossing zo!
    @knijn, ohhhh leuk ene pretecho :D Ben benieuwd straks naar het bed! Knap van dat puzzelen!! Hier is Fay niet zo met die dingen bezig.
    @paloe, spannend weer zeg!!! Hopelijk is het snel zover!
    @escal, oh fijn dat je weer een goed badpak gevonden hebt :) Soms is dat zo lastig hé.
    @incog,leuk dat je er bent!! Hopelijk blijft alles nog lang rustig!
    @kwebbel, wauwwwwww goed nieuws van je contract!!! Gefeliciteerd! Spannend je nod

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; Thijs was wel geschrokken, maar al heel snel weer getroost. Toen ik hem had afgedroogd en we naar boven gingen voor droge kleren, was het alweer goed. Gelukkig gaat hij vaker onder water met het zwemmen, alleen was dit een beetje onverwacht. ’t Was trouwens een leuke foto van mees op facebook, lekker plekje om te picknicken.
    Wonderteam; o, wat naar dat de ingreep zo is tegengevallen. Heb je er nog steeds last van? En alsnog gefeliciteerd met je zoontje! Wow, 4 is toch ook echt alweer een hele leeftijd!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    het is weer rustig hier... Weltrusten allemaal!

10. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wonderteam, dat is minder dat het zo tegenviel. Heb hè er nog last van?
    Proficiat met je zoon :)

Chikai, Dat is inderdaad wel schrikken

Nike, hier heeft Ylva ook heel veel interesse in de wc en het potje. Heb het boek zindelijk maken is kinderspel besteld daar zouden veel tip in staan om kinderen rond de 1,5 jaar zindelijk te krijgen.

Knijn, leuk een pretecho :D Ylva kan alleen de puzzel uit elkaar halen en als er dieren op staan doet ze alle dierengeluiden na :)

Escal, mooi badpak :)

Kwebbel, proficiat je contract en complimenten krijgen is altijd leuk :D

Hier, morgen de 20 weken echo begin nu toch nerveus te worden :).

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Zindelijkheid: Interessant dat boek Diana, ga ik denk ik ook aanschaffen. Jelmer kondigt nu al aan als hij gaat poepen, dan pakt hij zelf een luier en billendoekjes en gaat dan pas staan poepen. ook als hij plast zegt hij vaak pssssssst. had het idee dat het nog te vroeg was om te gaan trainen, maar ga toch dat boek eens lezen.

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier even druk dus reactie zal even wat minder zijn, alles is verder wel goed hiero :D

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hallo allemaal,

Nee er is niets aan de hand. Maar we zijn nog druk aan het uitpakken en we hebben helaas nog geen internet. We hopen volgende week weer aangesloten te worden.

Stan vermaakt uitstekend in de grote tuin die we nu hebben en ik geniet van de keuken met uitzicht over de tuin.

Verder gaat alles goed. Alleen wat snotneuzen hier en daar, maar daar zullen er wel meer last van hebben gok ik.

Groetjes en hopeljik tot gauw.

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Fijn regenboogje, dat je zo geniet van het huis! En uitpakken en de laatste klussen duurt altijd lang...

Diana: succes morgen met de echo!

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Hmmmm wat vervelend zeg dat de ingreep is tegengevallen! Heb je nog veel pijn?
    Hoe was de verjaardag van Mason?
    @Diana: Hoe is de echo gegaan? Hopelijk alles goed!!

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Zindelijkheid: Hier begrijpt Mees nog weinig van het potje. Hij zegt wel bah als hij het ziet staan. Maar als je hem erop zet, wil hij er meteen weer af. Dat lukt dan niet zelf, waardoor hij gefrustreerd raakt.
    @Regenboogje: Lekker zo'n grote tuin!! Heerlijk genieten. En succes met de laatste loodjes met uitpakken en klussen.

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Vandaag voor het eerste hele woensdag gewerkt. Vanaf nu 3 dagen werken in plaats van 3.5!! Joehoe!

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; Nog gefeliciteerd!! :D:D
    @Kwebbel; Heb je de poli uiteindelijk nog gebeld eigenlijk?
    @Regenboogje; Jaaaa daar ben je weer! Wat heerlijk dat jullie je zo lekker voelen in het nieuwe huis. Klinkt goed zeg! Succes met de laatste dozen en prut ;)
    @Diana; Hoe was het? En wat is het?!?!! :D
    @Nike; Haha, Mees begrijpt er in ieder geval iéts van :p Ik denk dat Maud het een leuke verzamelplaats voor haar blokjes zou vinden :D
    Jeeejj, maar 3 dagen! Lekkuuuurrr!! :D:D

@Hier; Het bedje zit helemaal in de grondverf, nu volgt de gewone verf nog :D
    Euh... verder niks bijzonders eigenlijk ;)
    JA! Ik heb weekend! :D:p

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: ja, we zijn gisteren teeuggeweest naar de poli, hij heeft nu oordruppels voor een week. gelukkig was hij vandaag koortsvrij en had weer praatjes.

20. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Kwebbel, wat fijn dat Jelmer weer koorts koortsvrij is. Hopelijk helpen de druppels ook snel.

20 Weken echo: alles zag er goed uit en we krijgen een MEISJE :D
    Lijkt me echt leuk twee meiden :D
    De baby was erg bewegelijk waardoor ze hard op mijn buik heeft liggen duwen en porren. Heb er nu krampen van ::x

Deel Deze Pagina