Een heftige nacht gehad. Elk uur huilend wakker van de jeuk denk ik..... Ze heeft er inmiddels toch aardig wat bijgekregen. Het zit nu voornamelijk op: rug,buik gezicht, kont en schaamstreek Hier ff fototje van haar rug. Bekijk bijlage 243601
@knijn, oh vaag, hier mochten de kids weg gewoon daarmee naar het kdv. wauw prachtig die echo!!!! @kwebbel, spannend!! @gwn, huhm ,ik heb geen boom gezien.... Ga zo weer even teruglezen @nike, lekker genoten van je dag???? @zwolly *zwaai*
@Wonderteam: bah, wat balen zeg, dat ze er nu zo'n last van heeft! Ja, ik vind de kleuren zo ook heel gaaf, maar lastige is dus dat ik nog niet zeker weet of de boom op de gele of de witte muur komt, en ik ben bang dat ik dat pas kan beslissen als ik hem in huis heb er 'er tegenaan' kan houden . Ach, als die blaadjes wat weg zouden vallen op de witte muur is het ook geen ramp denk ik, en wrs wordt het toch de gele, want er was net vriendin hier, die zei meteen 'hey, waarom zet je de kast niet daar en het bedje zo'... laat dat nou net hét idee zijn waar ik niet opgekomen was, dan kan de la onder het bed ook nog open!
Hmm... ja, en wat daar dus de conclusie uit was: dan staat de kledingkast voor de witte muur, en de commode ook, dus blijft er vrij weinig plek over voor de boom op die muur. Op de andere witte muur vind ik niet zo leuk (dan zie je hem haast niet), dus blijft de gele muur over. Nou ja, heel gedoe zoiets! Lief dat jullie zo meedenken .
@Wonderteam: Oh heftig nachtje! Hopelijk gaat het vanaf nu beter. Zeilige Fay! @Gwn: Mooi dat je eruit bent!! Klinkt in ieder geval goed!
@Knijn: sorry, helemaal niet op je echo gereageerd! Shame on me . Maar wat mooi meid! En leuk om dingen te zien zoals dat het neusje niet op die van Maud lijkt . Wij mogen morgen, verheug me nu al!
Hallo allemaal. Hier ben ik weer. De dozen met de spullen voor beneden zijn op een enkele na allemaal uitgepakt. Echt een fijn gevoel. Verder de meest noodzakelijke klussen zijn klaar. Nu nog flink bezig in de tuin. Het zal nog wel even duren voordat ie op orde is, maar het is nu al flink genieten. En eindelijk ook weer telefoon en internet. Joepie. @Diana; Wat leuk een meisje erbij. @Knijn; Sorry nog niet bijgelezen. Ben je het bedje aan het opknappen? Leuke foto's heb je al meegekregen. En fijn dat je nog een keertje mag. @Escal; Hoe is het nu met je bekken? Wat fijn dat er al verbetering in zit. @Wonderteam; Ik zie dat je geopereerd bent. Wil je me even bijpraten? Ik hoop dat alles goed is gegaan. Fijn om te lezen dat de hysteroscopie goed was. @Amaryllis; Proficiat met de geboorte van Dies. @Incognito; Oef dat lijkt me schrikken van de vliezen. @Doglover; TJa de HAP. Volgens mij heb ik daar nog geen echt positieve verhalen over gehoord. Anders zou je de volgende keer de hulplijn van de zorgverzekering kunnen proberen. Als die er tenminste een heeft. Hoe gaat het nu met Caitlynn? @Gwn; Wauw wat een leuke boom. Volgens mij kun je de blaadjes gewoon wit laten zonder randje. Tenminste als ik zo lees wat je vriendin bedacht had qua opstelling. @Kwebbel; Mijn duimen draaien mee.
Ha Regenboogje! WB Fijn dat jullie je zo lekker voelen in het huis, héérlijk zeg! Hier met Maud's nieuwe bedje bezig. Hij zit nu helemaal in de verf dus nu staat tie een week goed te harden. Dan in elkaar schroeven en kan ze erin gaan slapen! Leuk leuk @Gwn; Geeft niks hoor! Blame it on the hormones! Wat leuk dat je vriendin zo'n goede ingeving had! Dan komt die boom ook wel goed @Wonder; Neeee, wat een rotnacht dan zeg! Arm meisje, lijkt me ook vreselijk irritant zo'n jeuk als je wilt slapen. Hopelijk gaat het snel beter.
Knijn; o, wat ellendig, zo slecht geslapen. Die matrasjes van die campingbedjes zijn echt ondingen, veel te hard inderdaad. Heb jij iets gevonden om het zachter te maken, begrijp ik dat goed? Fijn dat je het bedje al een keer hebt afgelakt! OH, van de hand-voet-mond ziekte heb ik ook nog nooit gehoord! Heeft ze er last van? En wat een prachtige echo fotos zeg! Superleuk! Wonderteam; klinkt niet slecht, 2 weken vrij, 2 dagen werken en dan weer 5 dagen vrij! Sterkte met Fay, hopelijk is ze snel van de waterpokken af! Zwollywood; wat was er zo zo ellendig aan groep 6/7? Was.. want ik hoef er niet meer te werken, yeah!! Maar het zijn 12 kinderen in groep 6, die allemaal een achtegrond hebben (gedragsprobleem, adhd, lopen bij de psycholoog, autistisch, dyslexie, noemt het maar op). In combinatie met elkaar vormen ze één groot gedragsprobleem, de een jut de ander op; met als doel: het tot hel maken voor de leerkracht. En aangezien ik ze maar 1 vrijdagmiddag had, was ik de klos. Het is net zon roedel wolven, de leider accepteren ze (de eigen leerkracht), maar de rest niet. Nike; ooooh, heerlijk, lekker een dagje vrij! Escal; haha, leuke blog! Je schrijft grappig, leuk om te lezen! Regenboogje; ah, wat fijn dat het grootste gedeelte is uitgepakt, nu kun je weer een beetje fatsoenlijk wonen dus! Geniet er maar van! Gisterenavond hebben we trouwens via mp Thijs z'n tweede verjaardagscadeau vast gekocht; een gigaset van de lego duplo trein...! Erg leuk, manlief heeft er 's avonds al mee zitten spelen Moest natuurlijk even geprobeerd worden of alles wel werkte....
@wonder, och arme!! wat sneu... hoe is het nu? vanacht al beter gegaan? @gwn, probleem opgelost hoor ik al @regenboogje, fijn om weer wat van je te horen en natuurlijk dat het zo leuk is in je huisje geniet er van @chikai, whahaha, jaja proberen of hij het doet mannen worden op gebied van lego en duplo volgens mij nooit groot hihi leuk kado ook! tnx voor de leuke reactie op mijn blog! wil ook echt proberen om er meerdere keren per week wat op te zetten. vind schrijven best leuk namelijk alleen nooit wat mee gedaan. @hier, AAAAH sem weet hoe de over werkt, kwam erachter toen ik thuis kwam van de winkel, de over heeft 1.5 uur aangestaan op 250 graden met in de oven mijn spliterwten (gebruik ik normaal om quiche enz blind te bakken) resultaat, bijna hele huis afgefikt volgens mij! alles onder de rook! nu dus al de hele middag was aan het draaien, fuck! ben me kapot geschrokken, ze komt namelijk normaal niet in de keuken (traphekje ervoor staan) kan mezelf wel voor mijn kop slaan!!! nu verder met wassen/poetsen enz en hopelijk de lucht er ooit uit te krijgen!
@Escal: oei, dat is zeker schrikken! Gelukkig niet echt wat gebeurd verder... @Hier: ff van me af schrijven hoor... hadden dus vandaag de 3d/4d echo... Komen we daar, behoorlijk te vroeg (je weet nooit hoe het met het verkeer zit), mogen we 10 min. voor tijd al naar binnen. Ik helemaal blij, lig ik daar op die bank, lijkt hij te twijfelen bij het aanbrengen van de gel. Zegt ie ineens 'tja, er was eigenlijk nog iemand voor je, maar die heeft een briefje achter gelaten waar op staat dat ze koffie zijn gaan drinken en om 11:40 terug zijn. (Het was inmiddels net na 11:40). Jij was eigenlijk pas om 11:50 aan de beurt, maar ze zijn nog niet terug, dus ik twijfel nu of ik al met je begin. Nou goed, toch maar begonnen (die mensen gingen trouwens koffiedrinken omdat die daarvoor ook al zo uitliep kennelijk), maar Henk had 2 voeten, een arm en een elleboog voor zijn gezicht. Inmiddels hoorden we die andere mensen binnenkomen. Dus hij zegt 'ga maar even koffie drinken (om Henk wakker te maken) en kom over 40 min. terug, nee, toch maar 30, voor als hij bij die anderen er ook niet goed voor ligt'. Dus wij waren na 30 minuten terug, al werd dat al krap voor mijn man om zijn volgende afspraak te halen, moesten we nog 20 min. wachten. Gevolg: manlief in de stress en chagrijnig, Amy inmiddels doodmoe en huilen, en uiteindelijk toen ik op de bank lag en bleek dat Henk zijn gezicht nu in mijn baarmoederwand had begraven zat het zó hoog dat ik er ook om moest huilen. Al die stress, terwijl ik er zó naar uitgekeken had! Nou ja, dat schiet niet op voor de echo natuurlijk . Gelukkig mogen we donderdagavond terug, maar ik baalde echt behoorlijk! Zal de hele dag wel beetje huilerig blijven ben ik bang . Zo, ben ik dat iig ff kwijt.
Escal; pfoe, dat is echt schrikken!!! Dat wordt dus ook je keuken beveiligen? Thijs kan bij ons wel in de keuken, (open keuken) en voorlopig blijft het alleen bij de kastjes open maken en spullen uit de koelkast halen. (daar gaan we een slot op doen denk ik...) Het is wel een grappig gezicht, komt hij ineens met kaas of een toetje aanzetten... Gwn; ooh, dat is echt naar. Jeetje zeg, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wachten... Waarom houdt zo iemand zich niet gewoon aan de afspraken he....Een beetje uitlopen kan, maar zoveel...Fijn dat je donderdagavond ook nog terug mag komen, hopelijk is het dan wat rustiger en ligt Henk er beter voor!
@Chikai: tnx voor je woorden. Was al bang dat ik een zeikerd was, maar zat er echt mee, had er zó naar uitgekeken, vooral ook na de beetje teleurstellende 20-weken echo. Donderdagavond zijn we de laatste (hij heeft speciaal voor ons plek gemaakt), en wij hebben ook niks, Amy slaapt bij oma, dus moet goedkomen!
@Chikai; Haha, jullie zijn er mooi op tijd bij. Ach ja, mannen... @Escal; Whaaaa, wat enggg! Gelukkig valt het nog mee, al stinkt je hele huis natuurlijk, bweehh @Gwn; Neeee wat slecchtt!! Dat kan écht niet hoor! Je betaalt er grof geld voor zeg, wat had die man er een zooitje van dan. Niks waard he, als je dan ook nog een dreumes mee hebt. Sowieso kan het dan al te lang duren en helemaal als je moet wachten. Beetje aso hoor. Kan me goed voorstellen dat je goed baalt. Natuurlijk heb je zin in je echo, dat is toch cool! Dubbel zo balen ook als het niet zo loopt als je verwacht had. Gelukkig mag je donderdag nog een keer, wedden dat Henk meewerkt? Fijn, ook lekker als laatste en Amy niet mee. Hebben jullie alle tijd om naar Henk te gluren. Veel plezier alvast! @Hier; Vandaag gewerkt en sz dus opgepast. Morgen ben ik vrij. Beetje jammer van de uren maar goed, het is niet anders. Haar handen zijn wel rustiger maar nu heeft ze flinke blaren op haar hakken. Ze loopt ook af en toe op haar tenen, zal wel wat pijnlijk zijn denk ik. Ik ga ook maar geen moeite doen om haar morgen naar het kdv te krijgen, het zij zo. Lekker een daggie extra samen thuis, laten we er maar van genieten Verder lijkt ze er niet vervelend onder te zijn trouwens, ze is wel vrolijk net als anders.
@Chikai: Oh super leuk zo'n Duplo trein. Die willen wij ook heel graag! Vind hem alleen zo duur!! Goed idee om op marktplaats te kijken. @Gwn: Grrrrrrr wat super balen zeg! :x Ik zou hem ook compleet hebben hangen. Je komt voor een pretecho. Niks geen pret gehad!! Bah! Hopelijk donderdagavond beter zeg! Hoest nu met je? Al wat vrolijker? @Escal: He jeetje dat is echt wel heel erg schrikken! Gelukkig is het dan nog met een sisser afgelopen. Al ben je er wel flink mee bezig! Kun je niet een soort van slot op de ovenknop zetten? Die bestaan volgens mij! @Knijn: Oh jammer van je vrije dag inderdaad. Maar ach er maar gewoon van genieten. Het wordt morgen best mooi weer! @Hier: Jaaaaah ik mag het eindelijk hier melden (en niet meer alleen in het kletstopic: Ik ben (bijna) 12 weken zwanger!! Vandaag een tweede echo gehad en alles was goed. Nou ja, op een hematoom in mijn baarmoeder na dan. Die gaan ze nu extra in de gaten houden. Kan ik nog een keer flink bloedverlies van krijgen (moet ik niet schrikken). Maar kan ook gewoon van binnen uit opgeruimd worden. In ieder geval niets verontrustend. Ik ben 3 dagen vooruit gezet. Ook mooi meegenomen! Op mijn werk zijn ze op de hoogte! En vrienden en familie ook allemaal! Mijn banner ook maar meteen even aangepast!
Gwn; dan moet het inderdaad goed komen!! Ik duim ervoor dat Henk ook een beetje meewerkt. Hoe ben je trouwens op de naam Henk gekomen? Knijn; wel fijn dat Maud er niet zoveel last van lijkt te hebben. Geniet maar van jullie dagje morgen! Nike; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Daar is dan het officiële bericht! Leuk leuk! Leuke banner ook! Op mp staan inderdaad een aantal duplo treinen, dus als je ook wilt, kan het best veel schelen! Want alles van duplo is DUUR!!
@Chikai: haha, Henk is de werknaam, manlief komt daar steeds mee. Ga inmiddels bijna geloven dat hij hem ook in het echt het liefst zo zou noemen @nike: ja! Joepie! Al bijna 12 weken! Gaat ook hard zeg! :-D