Escal hahaha moet echt lachen om je badpakuitspatting Kan de sluiting niet worden gemaakt? Badkleding kopen is inderdaad vreselijk.. Oh wat fijn dat je er een hebt gevonden! Hij is nog leuk ook! Hoe gaat het met het ritme van Lize? Enne...je gewicht/lengte is toch helemaal goed? Hoeveel wil je er nog af hebben? ah ik zie het al, nog 3, succes! Jemig wat ontzettend klote van je bekken! Hoe gaat het nu? Enne..beter Sem op laten halen dan dat jij niets met haar kan doen toch? Oei wat schrikken van de oven!Pff..hoe is het nu met de brandluch Nike gewoon beginnen met het potje! Liam grijpt ook naar zijn luier als hij poept of plast en we hebben het potje ook naar beneden gehaald. Laatst is hij er een keer op gaan zitten poepen (met broek en luier aan haha) Succes met proberen! Oeehhh watheerlijk dat je het nu lekker van de daken kan schreeuwen! Knijn whoo morgen pretecho! Leuk! Heel veel plezier! puzzelen...die jongens van mij zijn er te ongeduldig voor..;( Wauw bofkonten dat jullie nog een keer mogen voor de pretecho!!! superleuk! En zoals ik op fb al zei, mooie echofoto's! Fijn dat het bedje af is! Ben benieuwd hoe ze het vindt! Kwebbel ik duim weer voor je deze ronde! Gefeliciteerd met je verlengde contract! Fijn gevoel of niet! Wat een superfeedback kreeg je zeg! Gwn wat heerlijk, al helemaal met de kamers bezig! Mooi die boom op de gele muur! Misschien een donkerder geel lijntje eromheen dan de muur? Dan valt het lijntje niet zo op, maar zie je ze wel beter en idd, als hij op de witte muur komt de blaadjes geel Gwn wat een rommelig gedoe bij die echo zeg! En dan lag hij er ook nog eens niet goed voor..balen! Donderdag hopelijk beter! Chikai die positieve testen waren net voor, op en na nod en van drie verschillende merken... Jeetje ja dat is schrikken geweest met die teil water!! En ondertussen al nieuwe banden binnen? Incog welcome back! En wbt de zws, we duimen allemaal voor een goed verloop verder! Wonderteam wat heerlijk dat het zo goed gaat met mason op school, wat kunnen ze dan veranderen he! Hoe is het nu met je? Ben je helemaal hersteld? Arme Fay... is ze al een beetje opgeknapt? Regenboogje fijn dat het zo bevalt in jullie nieuwe huis! DianaV gefeliciteerd met de goede 20 weken echo en jullie tweede dochter! Sorry hoor maar wat een echoidioot! Dat je er zolang krampen van hebt gehad, dat is toch niet normaal! GRrr Zindelijk: ik ben persoonlijk niet zo van het zindelijk maken, meer van het zindelijk worden We hebben het bij Olaf geprobeerd, maar hij was er echt nog niet aan toe en toen hebben we het maar even zo gelaten. op een gegeven moment gaf hij zelf aan dat hij vond dat hij geen luier meer nodig had en dat ging meteen goed. Maar als ze het aangeven is het denk ik wel goed om er wat mee te doen, wij hebben het potje ook in de woonkamer gezet omdat Liam het aangeeft. Meeting in het zuiden: ik ga dan ook proberen te komen! Campingbedje; wij gebruiken altijd het ledikantmatras voor erin, die gaat ook mee op vakantie! die plank is idd veel te hard..
zooo weer 'even' helemaal bijgelezen Heb nu ook zp (wachtwoord) op de tablet dus kan weer vaker savonds bijlezen en reageren Manlief zit namelijk altijd 'savonds op de laptop voor school te werken. Hier: Testen blijven nog wit... Mijn nod was dan ook niet helemaal duidelijk. Uitgaande van een 4 wekencyclus moest ik afgelopen zaterdag niet ongesteld worden, uitgaande van herstel naar mijn normale cyclus moest ik vandaag niet ongesteld worden en uitgaande van mijn ovulatie (die een week te laat kwam) heb ik een cyclus van 5 weken en moet ik dus donderdag vooral NIET ongesteld worden! spannend dus, de testen blijven wit, alhowel op de kv wel kleuring te zien is die aan de boven en onderkant daar is waar het streepje hoort te zitten, maar in een boog is meegelopen met de urine, heel raar en niet zoals het hoort.. Enenenenenenenenenenenen....ik heb per ongeluk iets gezien!!! Mijn schoonzusje is zwanger!!! Ze gaf me haar camera om foto's van hun dochtertje en Olaf te kijken en ik klikte er een te ver! En ziedaar: een positieve test van 3 mei! Dus ook echt nog maar net! Ik heb me ingehouden en niets gezegd, heb gedaan alsof er niets was gebeurd.. Wauw, hun dochtertje is nu 9 maanden De vorige keer vertelden ze het pas bij 14 weken dus dikke kans dat ik het nog 10 weken voor me moet houden En...hoe gaaf zou het zijn als het bij ons ook snel zou lukken! Superleuk! We zijn ook vriendinnen, dus helemaal leuk! Ben zo blij voor ze!
@Nike; Jeeeeeejjjj!! Fijn van de goede echo! Dat andere ding is minder (ben de naam alweer kwijt ) Gelukkig kan het verder geen kwaad. Hoe komt dat ding er eigenlijk?? Morgen wel mooi weer, geen mooi weer. Wat is het nou? Haha @Paloe; Vreemde nod heb je, haha. Dat test niet handig... Maar nu nod op donderdag, ik duim mee! Wat gaaf van je sz! Goed dat je je in kon houden zeg, had ik niet gekund denk ik Jeetje, en dan nu nog 10 weken je mond houden. Succes daarmee! Wel gaaf, tegelijk zwanger zijn. Dus een posi-test donderdag!
Nike: Fijn dat de echo goed had. Hopelijk schrik je niet te veel als je gaat bloeden van dat hematoom, gelukkig weet je dat het kan gebeuren. Paloe: Spannend! Ik heb ook donderdag NOD, ik ga morgenochtend een testje wagen.
Ik ben mijn dag "positief" begonnen Bekijk bijlage 244038 Wauw, bij Jelmer testte ik 1 dag voor NOD nog negatief dus had hooguit een tuurstreepje verwacht, maar dit is gewoon een knaller!! JOEHOE, ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!
JOEHOEOEOEOEOOOEOEOEOE KWEBBEL!!! Je bent echt wel hartstikke zwanger! Wat een knalstreep zeg, WOW! Gefeliciteeeeerrrddd!!
Dank dank Dit voelt echt wel lekker. Voor Jelmer had ik een miskraam en bleef ik tuurtesten houden. Bij Jelmer werden ze ook maar langzaam positief, dus daar werd ik toen heel onzeker van. Deze test geeft me echt een lekker gevoel. Dit moet gewoon een plakkerd zijn!
Echt wel een plakker! Fijn dat het zo goed voelt, dat zegt al heel wat vind ik altijd. Jahoe! Kwebbel-kind 2 is on the way!
Knijn: Yep!!! Ik ben als het goed is uitgerekend op 17-01-13, dus 13-01-13 vind ik wel een mooie datum om te bevallen (tenzij het op een vrijdag valt, vrijdag de 13e lijkt me dan weer niks )