Even vanaf mijn werk: Kwebbel van harte!!!! Joehoe!!! Ook bij jou drie maal is scheepsrecht! En de ovutesten werken! Geniet ervan meid!
@Kwebbel: hier ook vanaf het werk . WOWWWWW!!!! Serieus, de tranen springen spontaan in mijn ogen (lekker hoor, die hormonen ). GEFELICITEERD zeg!!! Wat fantastisch! Geniet er lekker van!
@Paloe: Hmmm erg vreemd allemaal. Maar goed voorbeeld doet goed volgen toch.....toch. Hoop het zo voor je!! En super leuk dat schoonzusje zwanger is. Wordt nog lang voor je houden!! Poeh lastig!! @Kwebbel: Ik stuiter hier nog even voor je door!! Zo geweldig!! Test is ook echt knal knal knal!
@Chikai; Ja hier moet lego en duplo ook gecontroleerd worden. Stiekem vind ik het zelf ook wel leuk hoor. @Escal; Bah wat een schrik. Dan heb je wel heel veel geluk gehad. @Gwn; Wat balen van de echo. Een knuffeltje van deze kant. @Nike; Fijn dat je nu voluit kunt praten. Wel vervelend van die hematoom. Dat is inderdaad een grappige datum. @Paloe; Wat leuk je schoonzusje weer zwanger. Alleen jammer dat je nog zo lang niets mag zeggen. @Kwebbel; Gefeliciteerd!
@Regenboogje: Had nog helemaal niet op jouw berichtje gereageerd. Sorry! Wat fijn dat alles een beetje op orde is! Bevalt het huis tot nu toe goed?
Gwn, mooie boom. Wat balen zeg die echo, hoop dat hè donderdag een leuke echo hebt. Knijn, beterschap ik heb er ook nog nooit van gehoord. Hoelang duurt het voordat ze er ongeveer vanaf zijn? Mooi echo Wonderteam, ook beterschap
kwebbel wauw zeg wat een knaltest, echt mooi! Ps maar op, straks is het een tweeling Hier vanmorgen een testje met een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.. maar ik denk dat het m niet is deze ronde... morgen nog testen en dat is ook echt de uiterlijke nod die logisch zou zijn. Anders zaterdag weer testen, want ik ga morgen en vrijdag weg met mn werk..
Chikai, die duplo trein is ook erg leuk Escal, jeetje dat is schrikken. Heb je de geur uit je huis gekregen?
Paloe, ik hoop voor jou dat het nu gewoon raak is en dat je morgen ook een knaltest hebt. Wat leuk je schoonzus zwanger. Wel nog lang je mond houden.
Nou ik ben bijna thuis met de trein.. wat een dag! Vanmorgen om 8 uur Olaf en Liam naar de gastouder, om kwart voor negen moest ik op de academie zijn, zou tot ergens halverwege de middag duren, maar het liep enorm uit! Ik was om kwart voor zeven thuis en het is maar 10 minuten fietsen... Morgen ga ik 2 dagen weg met mn werk, waarvoor ik de fiets nodig heb, maar.. ik moet er om 9 uur zijn met de fiets, en mag tussen 7 en 9 niet met de fiets in de trein. Dus: na het eten Olaf en Liam naar bed brengen en hup, naar de trein en even fijn 2 uur reizen om alleen maar even mijn fiets daarheen te brengen.. wat een gedoe! Maar ach, wel weer tijd om hier bij te werken Komende twee dagen ben ik er dus niet, maar ik laat het wel even aan incog weten hoe de test is gegaan Of aan knijn Ik plof zo lekker in bed als ik thuis kom, na 12,5 uur met werk bezig geweest te zijn Slaap lekker allemaal! En vooral kwebbel, wat zul jij heerlijk dromen!!! (of door het bed stuiteren van opwinding)
@Paloe; Spannuunnndd!! Mijn duimen draaien voor je test morgen! @Nike; Mooie datum! Beval dan maar ja, goed idee @Diana; De meeste blaasjes zouden na 10 dagen weg moeten zijn. Haar handen zijn nu schoon maar haar voeten juist niet, ze heeft toch wel wat blaasjes op d'r hakken en tenen.
@Paloe: je maakt het wel spannend zeg met die lichte streepjes.....hopelijk vandaag gewoon een knaltest meid. Wat een lange dag zeg gisteren! Succes nog vandaag en morgen en dan lekker.....weekend!!
@paloe, en en en??? je houd het wel spannend zeg! @geur, ja is eindelijk uit het huis gister een brood gebakken om de laatste luchtjes te maskeren.
Chikai: Oh dat is helemaal leuk, een combi van een kraamvisite meeting, ik ben voor! Hoe is je eerste week bevallen zo zonder groep 6/7? Whahahaaaa, mannen blijven kinderen, wel heel gaaf zeg, die mega duplo trein! DianaV: Vervelend zeg, dat je zoveel pijn hebt, hoe is het daar nu mee? Gwn: Oh wat leuk, 3 bevallingen deze maand! Inmiddels zitten we alweer op 1 derde, is er al iemand bevallen? Die boom vind ik heel mooi zo! Wat een rotsituatie met die eerste keer die pretecho. Ook wel een rare man hoor, dat hij het op zo'n manier aanpakt zeg Was het gisteren wel goed gelukt? Escal: Gelukkig gaat t weer wat beter met je bekken! Wow wat een schrik met die oven zeg!!!!! Gelukkig is het goed afgelopen... fjew Knijn: Ach, Maud hand/voet/mondziekte? Hoe is het nu? Echt, die pretecho foto's zijn hartstikke mooi! Wonderteam: Hoe is het nu met Fay? Regenboogje: Wat fijn dat jullie over zijn, hoe bevalt het nieuwe huis? Nike: Heerlijk dat je het nu van de daken mag schreeuwen! Joehoe!!! Paloe: Ik heb al het een en ander met je gewhatsapp'ed Je berichtje van vanmorgen staat in het kletstopic! Kwebbel: Whaaaaaa, wat een knaltest! Super! GEFELICITEERD
Even geen zin om het hele verhaal van dinsdag te gaan typen, ben aardig van mijn stuk, maar voor de meiden die het willen lezen; in het kletstopic staat een link naar het dagboek van ons meisje...