Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    leuk kwebbel! inderdaad even een foto :D
    Ook zo schattig dat hij je buik aait, denk wel dat kinderen zoiets aan kunnen voelen op deze leeftijd hoor. sem kwam de eerste dag dat lize er was ook naar mij toe, wees naar mijn buik, draaide om en wees naar lize. echt zo van he mama, je buik is weg en nu is er een baby, zat die erin dan? :D

@campingbedje, hier slaapt sem gewoon op het matras wat bij het bedje geleverd is, gaat ook prima, ze slaapt er dan wel maar af en toe in (lees: op vakantie) dus dan moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook nite nodig vind om een ander matras erbij te kopen. wel fijn inderdaad als het bij oppas of oma ofzo staat.
    @hier, vandaag sleutelhuisje gekocht voor sem. ze is helemaal gek van sleutels dus kwam manlief ermee zo'n huisje te kopen. is eigenlijk vanaf 12 maanden maar denk dat ze het nu erg leuk gaat vinden (en anders is het straks toch ook nog voor lize :) )
    deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://media.intertoys.nl/Images/Generic/Products/Article/567550.jpg

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel leuk, dat shirtje! Ben benieuwd naar de foto!

Escal; leuk idee, zo'n sleutelhuisje! Vooral als Sem helemaal gek is van sleutels. zo hebben wij een fisherprice telefoon voor Thijs gekocht (maar dat is toch echt niet zo leuk als de telefoon van papa en mama ;)). Momenteel is Thijs helemaal verzot op de glijbaan, de glijbaan van de duplo lego, maar vooral de grote glijbaan waar thijs zelf vanaf kan gaan. En dat gaat dus op alle mogelijke manieren; vooruit en achteruitzittend, liggend op je buik, eerst je hoofd of eerst je voeten, hangend aan de steunen en jezelf dan laten 'vallen'. Hij is er echt superbehendig mee. Zo wie zo wil hij overal graag klimmen....

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    We wachten toch nog even met vertellen, heb zo'n buikpijn steeds. Ook hebben we over 2 weken een familiedag en dan kan mn moeder vast haar mond niet houden en van mij hoeft nog niet de hele familie het te weten.

Fijne moederdag dames!

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Wat een leuk ding! Maud is ook helemaal wild van sleutels, maar het moeten wel 'echte' zijn... ;)
    @Chikai; Ik vind het zo leuk te lezen dat Thijs fysiek zo ondernemend is, grappig! Maud heeft dat veel minder. Ook wel wat hoor, ze loopt graag over hobbeltjes enzo maar dat stunten wat Thijs doet? Nee... dat durft ze niet geloof ik. :D
    @Kwebbel; Bah wat vervelend! Hopelijk blijft je beebje wel plakken!
    Heb je nu niet juist nog meer moeite om je mond te houden tegen je moeder? Oh, niet leuk als de kans bestaat dat ze d'r mond voorbij praat.... Succes vandaag met verzwijgen en ik duim voor je dat de buikpijn wegtrekt en de beeb blijft plakken! *knuff*

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik denk dat de heftige buikpijn van vannacht ook van mijn darmen kwam. Ben net goed naar de wc geweest en de pijn begint gelijk te zakken. Ben ik erg blij om, voel me gelijk weer relaxter.
    Het is me gelukt om mijn mond te houden.

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn Kwebbel! En goed van je ;)

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Gelukkig dat de buikkpijn lijkt weg te trekken!
    Moet gewoon een plakbeebje zijn he!
    Wow goed dat je je mond hebt kunnen houden. Ik heb het mijn ouders de eerste keer dat ik ze zag verteld. Kon het echt niet voor me houden!
    @Escal: Leuk dat sleutelhuisje. Mees maakt tegenwoordig alles open met mijn sleutels. Zelfs mijn mond.:D

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: I'm back! En heb het overleefd! Viel best mee hoor. Alleen moe!!! Dus ga zo lekker slapen.

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    WB Nike :D
    Fijn dat je levend bent terug gekomen :p

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Iemand enig idee hoe erg het is als Amy beetje textielstift in haar mond gekregen heeft? Hele verhaal volgt wel, maar vraag me vooral af of ik de h.p. Moet bellen ofzo? Denk van niet, en manlief maakt zich helemaal niet druk, maar toch...

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Euhm... geen idee. Klein beetje? Wat staat er op de stift? Mss eens googlen op merk ofzo?
    Lijkt me niet heel ernstig eigenlijk...

Mocht je twijfelen dan bel je toch gewoon de hap? Daar zijn ze voor toch?

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knijn: staat niks op de stift, googlen op merk levert op dat het op acrylbasis is, verder niks, lijkt mij ook niet zo erg eigenlijk, maar wou het toch ff vragen. Heb m'n moeder ook gevraagd (arts), die dacht dat ook, maar weet niet zeker, zij denkt dat de hap het ook niet zeker zal weten... In de gifwijzer staat niks.

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als het nergens bekend is verder, zal het wel meevallen. Toch...?

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: Wat fijn dat je zo'n lekkere week achter de rug hebt! Heerlijk, ben echt blij voor je dat je het schooljaar nog op een fijne manier kunt afsluiten :)

Wonderteam: Hoe gaat het nu met Fay? Fijn dat ze woensdag al geholpen wordt!

Nike: Ik ben een beetje laat, maar hoop dat je een leuk weekend hebt gehad?
    Oh ik lees het al, gelukkig maar!

Kwebbel: Het kan écht hoor! Hier wist V het al meteen toen ik zwanger was van O en nu wist O het ook toen ik zwanger was van deze kleine spruit!!! Heel bijzonder, vind je niet?!
    Hoe cool, dat shirt! Hoe reageerden ze?
    Oh bah :( Hoe is het nu met je buikpijn?

Gwn: Ik denk dat je niet hoeft te bellen, als je af en toe ziet wat O allemaal in zijn mond stopt en/of binnenkrijgt ;)

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!
    Nou, hier dan even het verhaaltje over de stift:
    Wij gingen gisteravond lekker uiteten, en hadden dus een oppas thuis. Toen we terugkwamen vroegen we of alles rustig was geweest, dus ze zegt 'ja, op zich wel. Ik hoorde op een gegeven moment wat gestommel, maar daarna was het weer stil. Ging toch maar even kijken, bleek dat ze een stift ofzo gevonden had en haar hele laken ermee had vol gekrast. Maar ja, ze was al in slaap gevallen, dus heb de stift maar afgepakt en het zo gelaten'. Dacht eerst dat ze een grapje maakte, we hebben nl nauwelijks stiften in huis, tot ik me bedacht dat ik voor we weggingen het bed had verschoond en in het label een 'J' van juniorbed had gezet, omdat ik die lakens zo lastig uit elkaar kan houden. Daarna dus zonder erbij na te denken die stift op de commode gelegd... Oeps!
    Amy's handen zaten zo erg onder (en ze duimt) dat ik die wel even gewassen heb. Daar werd ze wakker van, maar daarna is ze heel zoet weer gaan slapen. In haar mond zag ik niks, dus heb het maar zo gelaten en voor wij gingen slapen nog even gekeken of het er niet raar uit zag waar de stift had gezeten.
    Haha, het laken is een waar kunstwerk nu! Nog een geluk dat ze de meubels & de muren gespaard heeft :D.

@Zwanger: wow, dat die kindjes dat doorhebben!!! Hier niet hoor, zelfs niet als we het zeggen. Ze wil wel vaak mijn buik kusjes geven (dat hebben we zelf gestimuleerd zeg maar), maar als papa vraagt of de baby in zijn buik ook een kusje krijgt, is dat ook geen probleem :p.

@Wonderteam: oeh, overmorgen al! Hoop echt heel hard dat het deze keer afdoende helpt en ze een heeeeeele tijd ziek-zijn-vrij is!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gwn: Geweldig, dat met die stift! heb de foto gezien ;) Gelukkig is de schade beperkt gebleven zeg ;) Kleine apekop :D

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @kwebbel, hoe gaat het nu met je buik? waren het inderdaad je darmen? kan wel flink pijn doen inderdaad (zelf ook vaker gehad tijdens de zwangerschappen) wel spannend om het voor jezelf te houden he! wanneer ga je het nu vertellen?
    @stift, hmm zou het inderdaad ook niet weten. denk dat het wel mee zal vallen, gewoon haar goed in de gaten houden. wel schattig dat ze na zo'n tekenavontuur nog lekker gaat slapen (onder haar eigen tekening haha) inderdaad gelukkig geen muren en meubels geraakt
    @wonder, ben zo benieuwd heo het woensdag gaat! hoe is het nu?
    @sleutels, aaah overal dus succes de sleutels haha, hier het huisje ook! echte sleutels zijn leuker maar ze is wel helemaal blij dat ze er nu zelf ook heeft :D (en inderdaad, ze maakt nu alles open met de sleutel haha)
    @hier, sem wilt niet meer slapen smiddags :S ze kan al een tijdje zelf haar bed uit maar doet het nu ineens elke ochtend (2 uur vroeger dan normaal!!!!!) en wilt dan niet terug en vanaf gisteren ook smiddags alleen maar uit bed... heb nu de kamerdeur dicht gedaan en is dus nu aan het spelen... hopelijk pakt ze wel wat rust. weet niet hoe ik het anders moet doen.. iemand tips? Ga nu maar weer eens kijken hoe het boven is (hopelijk is ze in slaap gevallen op de kussenberg die ze gebouwd heeft ;) )

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gwn; Prachtig verhaal van die stift. En die foto! Briljant gewoon! :D:D
    Stift nog in d'r handen, waahahahhahaa :D
    Gelukkig heeft ze de muren/meubels niet beschreven, dat zou nog wel balen zijn geweest. Een nieuw laken heb je zo gekocht ;)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Escal: Hier pakken wij dat net zo aan. En vertellen dat ze écht 2 uurtjes rust moet pakken (als je haar om 13 uur in bed legt, zeggen dat ze 2 uurtjes moet rusten, cq op haar kamertje moet blijven en dat je haar om 15 uur weer komt halen). Zo doen wij dat. Als O nu weigert te slapen, dan pikt hij het 9 van de 10 keer wel om gewoon op zijn kamertje te bllijven.

Sterkte ermee!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kwebbel wow jullie hebben het al verteld! Leuk! Ohnee..nog even wachten dus.. kan ik me voorstellen. Buikpijn ja? Darmenpijn of krampen?:S

Escal wij hebben hetzelfde sleutelhuisje, voor Liam zijn eerste verjaardag gekregen, erg leuk!

Gwn, ik had de hap ook niet gebeld hoor..als het maar zo'n klein beetje is.. Die foto is echt leuk;) En inderdaad..wat een geluk dat ramen deuren muren vloeren etc ongeschonden zijn gebleven;)

Deel Deze Pagina