@Kwebbel; Bah, niet leuk dat je nog steeds buikpijn hebt. Hopelijk is het idd van het litteken en betekent het niets bijzonders! @Chikai; Maud ligt nog wel in een spijlenbed hoor! Alleen is haar ledikant 120x60 en het bedje waar ze nu in ligt 140x70. Hij is dus alleen wat groter en de ledikant-zijkanten kunnen er t.z.t. af, we hebben dan nog andere zijkanten waar ze dan wel over kan klimmen maar er niet uit kan vallen. Ik wil haar zeker nog wel een tijd in een spijlenbed hebben, ik geloof nooit dat ze de vrijheid van een 'los' bed al aankan. Ze is nog maar anderhalf! Daarbij kan ze nog lang genoeg in een grote mensen bed, ik wil haar ook niet te snel 'groot' maken terwijl ze daar zelf nog niet aan toe is.
Hoi hoi, @Kwebbel: Niks leuk van die buikpijn.... Hopelijk wordt het snel wat beter... @ Chikai: Caitlynn ligt ook nog in haar spijlenbed hoor. Als Qyana uit de wieg gegroeid is, krijgt Caitlynn een nieuw spijlenbed, waar de zijkanten uit kunnen (tzt). Wij gaan niet naar een tussenmaat bed, omdat dat voor ons financieel gewoon niet haalbaar is, wij wachten nog even totdat Qyana ook verder is en dan komt er een soort "hoogslaper-stapelbed" (zie foto). Als wij tussendoor ook nog nieuw bed, matras en alles moeten kopen, wordt het te duur.....
Was de foto vergeten, dus bij deze.... Ik denk dat dit in KNALROZE gemaakt gaat worden, creatieve en handige opa dus die mag zich lekker uitleven op het bed straks....
@kwebbel, oei! hopelijk is het natuurlijk dat maar fijn is anders natuurlijk :S is het wel een beetje te doen? @gwn, whaauww! goed he wat zul je trots zijn, en al direct van de grond, knap hoor! @chikai, sem en lize zijn echt twee dezelfde haha, in werkelijk alles behalve de hoeveelheid poepluiers ben benieuwd of die lijn zo doorzet. wel begint ze nu een eigen gezichtje te krijgen, was eerst 2 druppels water sem, nu zie je wel iets verschil (maar duidelijk zusjes, krijg al de opmerking dat ze dadelijk als ze ouder zijn waarschinlijk voor tweeling aangezien gaan worden van onze fam haha) @bedje, hier spijlenbedje maar dan met aan een kant spijlen eruit. dit inderdaad met het klimgevaar. groot bed komt hopelog nog een tijdje niet, vind het zo'n leuk kamertje @doglover, had de foto gezien van het bed, erg leuk! ook dat roze verven, handig zo'n opa
Jelmer blijft voorlopig ook nog in zijn ledikant. Zolang hij nog niet probeert eruit te klimmen vind ik het wel prima. Misschien tegen de tijd dat ik door mn dikke buik hem er niet meer uit kan tillen kijken voor een peuterbed. Heb vannacht eindelijk weer goed geslapen. Niet misselijk geweest en geen buikpijn. Daar knap je gelijk van op.
@Doglover; Had het bed al eens gezien, pfoe dat is een hele schilderklus! Handig zo'n opa @Escal; Wat leuk dat ze zo op elkaar lijken! Daar ben ik ook zo benieuwd naar straks. Al lijken ze via de echo's nog niet echt. Beeb heeft een hele andere neus en nu al haar. Maud was kaal bij de geboorte. Daarbij heb ik nog niet eerder een pasgeboren baby met langer blond haar gezien dus ik denk dat de baby donker haar heeft *netalsik!* Maud is een kopie van manlief, mss de 2e beeb wel een kopie van mij, haha @Kwebbel; Fijjnnnn!! Heerlijk dat je buikpijn weg is en nog fijner dat je lekker geslapen hebt! Slapen is cool!
@kwebbel, heerlijk he slapen @knijn, heb ik ook nog nooit gezien nee, baby met helemaal blond haar... lize heeft ook donker (net als manlief bij de geboorte) en sem was ook kaal, eerste weken schrok ik elke keer als ik het mutje afdeed haha. en als ik foto's zag van sem dacht ik elke keer "wie heeft lize kaalgeschoren!?!" hihi @hier, zo kijken voor nieuwe schoenen voor sem, is er ineens uitgegroeid! :O klaagt er zelfs over (schoenen auw ) zo sneu
kwebbel balen van de buikpijn, ik hoop met je mee dat het gewoon goed gaat! Gwn jeeee leuk dat Amy loopt! Chikai Liam ligt ook nog gewoon in zijn ledikant
Pfoe van 11 tot 6 buiten geweest met zn 4en En olaf is nu nog steeds buiten aan het fietsen met een paar vriendjes, superleuk! En vermoeiend, ik gok dat er morgenochtend uitgeslapen wordt
@Escal; Ach wat sneu, maar shoppen is niet erg toch!? @Paloe; 't Was wel heerlijk weer om buiten te vertoeven! Heerlijk uitslapen morgen, jeeejj! Even een buikfotootje gemaakt, deze is van vandaag (28.1) Ben vergeten om het bedje op de foto te zetten, de bed-foto houden jullie nog tegoed Bekijk bijlage 246028
Gelukkig, fijn dat er bij meerdere mensen ook jullie kindje nog in het spijlenbed ligt. Ik wil het zo lang mogelijk proberen te rekken, gelukkig slaapt Thijs met een slaapzak aan en dan is het klimmen in ieder geval ook weer wat moeilijker. Wel zijn we de afgelopen week weer begonnen met het wennen aan z'n slaaptentje, omdat daar zometeen ook weer volop in geslapen gaat worden tijdens de vakanties enzo. En dat gaat ook weer goed, na de eerste middag wat protest, de volgende middagen prima gaan slapen. Hier een paar drukke dagen; we zijn een terrasoverkapping aan het maken. Manlief gisteren 4u!! in de bouwmarkt geweest om alle spullen te kopen, vandaag begonnen. Maar toch nog 4x naar de bouwmarkt geweest. En vanavond is het buitenste frame af. Hopelijk morgen wat snellere vorderingen. Vanochtend moest ik naar een communieviering van de kinderen uit de klas, en was oma hier voor Thijs. Maar het boren e.d. vindt hij niets, dus lekker boodschappen gedaan en naar de speeltuin geweest. En vanmiddag ben ik met Thijs en m'n jongste zus lekker naar de Efteling geweest. Konden de mannen doorklussen en wij hadden er geen last van.
@Paloe; Thnx Nog ongesteld geworden uiteindelijk..? Hier dus precies zo, hoe langer in het ledikant hoe beter wat mij betreft. En ook Maud ligt in een slaapzak om klimmen maar ook blootwoelen te voorkomen. Wij gaan straks maar eens beginnen met wennen aan een laken/dekentje. Wauw wat wordt nog wel wat dan, die overkapping. Gaaf hoor! Kan je altijd zo lekker lang zitten omdat de warmte blijft hangen. Héérlijk. Haha, goed idee! Jullie lekker naar de Efteling en de heren lekker klussen
@knijn, waaauwww meid, wat een mooie (en al grote) buik!!! @paloe, ben ook benieuwd hoe het qua cyclus af is gelopen... @hier, nieuwe schoenen gevonden voor sem zal binnekort foto spammen
Ja nu begint het wel een beetje te komen. Ik weet niet of rustiger aandoen en meer dutjes zo snel een effect kunnen hebben maar zodra ik beter oplette, groeide mijn buik! Maandag hebben we pretecho deel 2, ben benieuwd of ze nu op de middenlijn zit. Jajajajaja ZIEN ZIEN!!
goedemorgen Nou het lijkt wel of het hier nooit op houd..... Fay knapt steeds wat meer op gelukkig, maar Ik snap wel waarom kno-artsen liever niet keelamandelen zo jong doen. Het is echt wel flink pittig geweest zeg Maar toeval of niet? Sinds de ingreep praat ze ineens allerlei woorden en ze drinkt ineens veel beter. Ik had wel gehoord dat dit kon gebeuren na het knippen,maar zo snel al???? Verder belde gistermiddag om 12 uur de buurman van mijn vader. Hij zegt wil je hierheen komen, want het gaat helemaal niet goed met je vader. Ik heb ook zijn huisarts al gebeld ,maar die wil pas komen als een familielid hem ook gezien heeft ( hoezo bizar) Ik ook vlug mijn tante gebeld en wij samen er heen. Nou we troffen mijn vader echt eng aan, Hij draaide heel erg met zijn ogen en was niet goed aanspreekbaar, hij zij alleen pijn in de buik. Nou dan denk je niet gelijk aan iets heel engs dus wij de Huisarts gebeld en die kwam meteen. Zei dacht evt aan een aneurysma in de buikholte. Dus hup ambulance en naar het ziekenhuis. Uiteindelijk daar bleek dit gelukkig niet zo te zijn. Wel was hij zo zwaar verstopt dat hij bijna een geperforeerde darm had. ( verstopping komt heel vaak bij MS patienten voor) Het was zo zielig ,uiteindelijk moest hij zelfs constant ontlasting overgeven Voorlopig ligt hij daar nog wel dus. @escal,hoe gaat het erder met je meisjes? Heb je al nieuwe foto's? Ja leuk wil de schoenen ook zien. @gwn, echt helemaal super dat lopen @knijn, ah wat leuk zeg het uitzwaaien van het oude bed Fijn dat ze haar bed zo leuk vind. Mooie buik!! @kwebbel, he jakkes wat rot die buikpijn steeds @chikai, mason heeft tot 2 in een ledikant gelegen, dit wou ik graag langer ,maar rond die leeftijd wou hij zelf een gewoon bed. Fay hebben we veel eerder gedaan ,omdat we hoopten dat dat de oplossing voor haar slaapprobleem was Haha 4 uur in de bouwmarkt en dan toch nog 4x terug. Vind hem wel grappig Volgens mij een beetje maneigen die dingen Leuk de efteling, zo hebben jullie goed plezier van jullie abbo hé! @paloe, ohhh wat kun je eerlijk genieten van zo buiten spelen he!
@Wonderteam; Jeetje wat een pech voor je vader! Hopelijk knapt hij snel op, zo te horen was hij/jullie er net op tijd bij of niet? Pfieuw! Wat heerlijk dat je nu al verschil merkt bij Fay. Geen idee of het zo snel verbetering kan geven maar wat maakt het uit? Bij Fay werkt het wel zo dus dat is mooi toch?! @Hier; Pfoe! Vanmorgen opgestaan met vreselijke lage rugpijn! Het voelt alsof er iets klem zit ofzo. Maud kan ik op zich wel tillen, het kan net een verkeerde draai of beweging zijn waardoor het er ineens bijna inschiet. Doet echt pijn Het lijkt wel spit ofzo. (heb ik ooit in mijn nek gehad) Net al in bad geweest maar heeft niet echt geholpen. Iemand enig idee of dit erg is voor de beeb? Heb al gedacht om de hap te bellen maar daar verwacht ik eigenlijk niet veel van. Vk bellen op het spoednummer vind ik ook wat overdreven Iemand al eens meegemaakt?
@Moederdag; Mijn man heeft Stan laten verven en hiervan ook foto's gemaakt. Dus ik had een schilderij en een leuke fot. @Gwn; Wat goed dat Amy loopt. @Knijn; Wat schattig hoe Maud d'r bedje uitzwaaide. Mooie buik meid. Nee, ik heb geen ervaring met lage rugpijn, maar ik verwacht niet dat de beeb er last van zal hebben. @Kwebbel; Vervelend die buikpijn. @Wonderteam; Wat sneu voor Fay. Knapt ze nu wel goed op? Wat een verhaal van je vader. De ha komt pas als een familielid er is??? Wat raar. Ook beterschap met hem. Hier zijn we gisteren naar de Ikea geweest. Nieuwe keukentafel met stoelen gekocht en een bureau. Vrijdag wordt al het grote spul gebracht. En pech met de auto . De schakelaar van de remlichten is kapot. Dus tot maandag kunnen we de auto niet gebruiken.
Escal, ben ook benieuwd naar de schoenen Gwn, leuk is dat als ze lopen hè Knijn, mooie buik. Wat leuk van Maud het bedje uitzwaaien. Denk niet dat rugpijn slecht is voor de beeb. Kwebbel, niet leuk die buikpijn hoe gaat het u met je? Chikai, Ylva slaapt ook nog in haar ledikant. We hebben wel al een peuterbedje gekocht maar weet nog niet wanneer we haar erin gaan laten slapen. Ylva probeert met haar slaapzak aan al te klimmen in haar ledikant denk dus dat we niet heel lang meer gaan wachten. Is de overkapping klaar? Is echt heerlijk wij hebben er ook een kan je lekker veel en lang buiten zitten . Paloe, lekker buiten spelen met de kinderen Regenboogje, leuk shopen bij de Ikea minder van de auto Hier, Ylva heeft weer eens iets opgelopen, ruim 40 graden koorts gehad en ze bleef maar hoesten. Ze heeft nu antibiotica en nu begint ze op te knappen. Maar ze heeft mij wel aangestoken en ik krijg niks van de dokter omdat ik zwanger ben. Kan niet eens meer liggen van het hoesten
Hallo dames, Knijn: Vervelend die rugpijn Kan geen kwaad voor de beeb hoor. Diana: Beterschap voor jullie! Regenboogje: Leuk een nieuwe tafel en stoelen. Wel balen van de auto, kost altijd weer een hoop geld. Hier gaat het goed. Ik blijf buikpijn houden met vlagen, maar het is meer op de achtergrond. Maak me al iets minder zorgen, al blijft het toch spannend tot de eerste echo. Ik ga zo met Jelmer naar de verjaardag van de dochter van een vriendin. Ze wordt al 5, maar Jelmer en zij kunnen erg leuk met elkaar spelen.