Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@knijn, ja ze waren er idd net op tijd bij gelukkig. Alhoewel ze hem wel extra in de gaten houden nu, want hij zou nog buikvliesontsteking kunnen krijgen. Hoe is het nu met je rugpijn al iets beter?
    @regenboogje, schiet het huisje nu mooi op? Balen zeg an de auto :( Ja vaag hé van de huisarts.
    @diana,jakkes beterschap voor beiden!

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Zo ben ik ook weer eens! :D

@Wonderteam: He jakkes van je vader. Hoe gata het nu met hem? Ligt ie nog in het ziekenhuis?
    En hoe is het met Fay? Heeft ze nog last?
    Oh lees dat het al heel stuk beter gaat! Fijn zeg! En al praatjes voor tien dus!
    @Chikai: Wow leuk en fijn een terrasoverkapping! Hoe ver zijn jullie gevorderd nu? Wel veel werk hoor!
    Ben wel jaloers op jullie abonnement op de Efteling! Maar ach we wonen ook iets te ver weg!
    @Escal: Waar blijft de foto van de nieuwe schoenen van Sem??
    @Knijn: Jaaaah mooie buik!! En inderdaad hij is gegroeid!! Gewoon lekker rustig aan doen dus.....:p
    Wow spannend hoor maandag! Vast goed gegroeid!!
    Oh wat irritant van je rugpijn! Hoest vandaag? Hopelijk beter!
    Kan geen kwaad denk ik voor kleine. Tenminste als het echt rugpijn is en niet binnenin zit....
    @Regenboogje: Oh wat balen van de auto. Je bent dan echt onthand he! Hopelijk valt het qua kosten mee.
    @Diana: Beterschap voor jullie beiden meid! Niet leuk vooral als je niet kan slapen....
    @Kwebbel: Oh fijn dat de buikpijn wat minder is. Wanneer heb je de eerste echo??

@Bed: Mees ligt ook nog in ledikant. Maar gaat binnenkort wel over naar een peuterbed. We willen hem laten wennen voordat de kleine komt. Eerst wennen aan peuterbed en dan wennen aan nieuwe kamer. Stapje voor stapje.
    @Hier: Afgelopen vrijdag combinatietest gehad. Alles goed! Gelukkig!
    Risico op down is voor mijn leeftijd ongeveer 1 op 400. Na test is risico nog maar 1 op 9000. Voor de andere aandoeningen waar ze nu ook op testen is het risico minder dan 1 op 40.000. En weer mooie echofoto's!!
    Oh en morgen gaan we een midweekje op vakantie! Zin in! We hebben een kinderbungalow met speelgoed erbij en trampoline in de tuin! Haha ben benieuwd wat Mees daarvan vindt!

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: hoe is het met het hoesten van Maud trouwens?

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rugpijn; Thnx dames. Het is wel echt rugpijn, lijkt zelfs een beetje ischias maar deze pijn schiet niet door in bil of been. Denk dat er gewoon even iets klem zit. Vandaag gaat het al beter, al zit het er nog wel. Morgen ben ik vast weer topfit :D
    Ik hoop dat ze gegroeid is volgens de echo morgen, spannend! Ik ga ook even overleggen w.b. de rugpijn. Mss moet ik toch nóg rustiger aan doen. Ik bedoel... hoeveel tekenen moet mijn lijf geven? Ik weet natuurlijk niet of dit allemaal met de beeb en 'te druk zijn' te maken heeft hoor. Daarom wil ik morgen ook even overleggen. ;)

@Nike; Het hoesten is regelmatig weer terug. Morgen ga ik een afspraak maken bij de homeopaat, ben er wel klaar mee. En Maud denk ik ook. Gistermiddag was ze na een half uur slapen (ze was echt doodmoe!) weer wakker geworden van het hoesten. Vannacht had ze ook 4 hoestbuien, 1x moesten we erheen omdat ze huilde.
    Bah, baal er wel van hoor. Had gehoopt dat het nu wel over was... :(
    Wat fijn dat de uitslag goed was!
    Qua bed doen wij het ook zo, ze ligt nu in haar 'oude' kamer in haar nieuwe bed, straks verhuisd ze met bed en al naar haar nieuwe kamer.
    Lekker vooruitzicht dat weekje vakantie, het weer zit jullie mee. Héérlijk!! Klinkt echt leuk dat huisje!
    Wij gaan eind juni weg, in de eerste week van mijn verlof. Heb er nu al zin in :D

@Regenboogje; Gaaf die tafel! Balen van de auto, zijn altijd kosten waar je niet op zit te wachten. Bah :(
    Wat leuk dat Stan voor je geverfd heeft :D (of heeft papa meer geverfd dan Stan? :p)

@DianaV; Jeetje wat waardeloos! En dan mag je er nog niets voor hebben ook. Op zich wel begrijpelijk maar wel shit.
    Beterschap!

@Hier; Vanmorgen begonnen met het behang eraf trekken op Maud's nieuwe kamer. Pfoe, best nog veel werk! De muren zijn erg slecht en er zit nu papier-behang op. Drama dus. Gelukkig tijd zat, haar gordijnen zijn pas over 2 weken klaar :D
    Vanmiddag pakken we schoonoma even in de auto en gaan we naar een recreatieplas. Vindt Maud ook wel leuk, even ravotten in het zand/gras en bos.
    Daarna eten bij so's. Ach ja... moet maar ff ;)

P.s. Wat een héééééééééééééérlijk weertje hé!!!!! :D:D:D:D

5. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wonderteam, gelukkig dat Fay alweer wat beter gaat. Bah wat erg van je vader en wat raar van de doktor. Moet hij lang in het ziekenhuis blijven?

Kwebbel, veel plezier vandaag

Nike, gelukkig dat de combinatietest goed was :)
    Wij hebben laatst ook een kinderbungalow bij landal gehad was echt heel erg leuk en namelijk. Veel plezier welk park gaan jullie naar toe?

6. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Knijn, veel succes morgen. Ik zal voor je duimen dat alles goed is.
    Zielig dat Maud nog steeds zoveel last van het hoesten heeft, en benieuwd wat de homeopaat doet.
    Veel plezier vandaag en inderdaad heerlijk weer :)

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Wonderteam: Het houdt bij jullie ook niet op he.... Gelukkig voelt Fay zich weer wat beter. Opvallend dat ze nu ineens beter gaat praten, misschien heeft het inderdaad met elkaar te maken. Beterschap voor je vader.
    @ Knijn: Kan je er niet bij helpen, maar hoop dat je je beter voelt.
    @ Nike: Fijn dat de combinatietest goed was. Lijkt me toch weer een hele opluchting.... Lekker een weekje op vakantie, wij gaan de eerste week van Juni. Wij hebben een gewone 8 persoons bungalow geboekt, in de kinderbungalows van Landal mogen geen honden.... Heb wel extra bedje en box bijgeboekt....
    @ Hier: Caitlynn gaat hartstikke goed, ze zegt nu ongeveer 20 woordjes duidelijk en een stuk of 10 heel onduidelijk (dan weten wij dus echt niet wat ze bedoelt). Haar laatste kiezen zijn aan het doorkomen (alle 4 tegelijk:(). Ze eet nog wel goed, maar laat de korstjes van haar boterhammen liggen en warm eten dat ze moet kauwen gaat ook niet van harte..... Qyana is een heel tevreden babytje, ze doet het redelijk goed op de kunstvoeding, ze spuugt wel regelmatig en haar huid is ook heel droog en schilferig geworden. Er zijn een paar plekken waar ze echt eczeem heeft, van de week ga ik proberen een afspraak te maken bij de HA. Ik was de borstvoeding aan het afbouwen toen mijn schoonmoeder in het ziekenhuis terecht kwam. Blijkbaar was dat net teveel spanning, want de laatste 2 voedingen die ik zelf nog gaf, waren ineens over.... Dat is nu 10 dagen geleden en gek genoeg heb ik af en toe nog een beetje last van stuwing en druppels, maar verder komt er echt niets meer uit. Op moederdag heeft ze haar eerste fruit gehad, maar een paar hapjes hoor, kon het niet laten. Was heel leuk en ze vond het wel lekker. Nu langzaam opbouwen, het is niet zo'n grote eter als Caitlynn, das wel duidelijk.

Tot zover ff,

Elleke

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
  9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: supergave schoenen!!!!

Moeders voor moeders komt zo langs. Spannend weer. Wist alleen niet of ik de urine die ik op moest vangen in de koelkast moest bewaren of niet. Heb het niet gedaan. Dacht iets wat warm is mag niet gelijk in de koelkast. We zullen zien.

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje :D

en spannend toch he! en qua koeling zou ik inderdaad zeggen wanneer het afgekoeld is ja haha, vreemd blijft het, plas in de koeling :p
    veel plezier alvast

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  12. wonderteam

@escal, wauw stoere schoenen!
    @kwebbel mooie knaltest :)
    @nike, wauw supernieuws van de combitest!!
    @knijn, he bale dat de rugpijn aan blijft houden.
    @doglover, fij zeg dat het zo goed gaat met je meiden!!

@hier, het gaat helaas helemaal nog niet goed met mijn pa en hij heeft allerlei complicaties in de vorm van verschillende ontstekingen gekregen :( Voor een gezond mens niet zo'n ramp, maar voor mijn vader wel.Zijn lichaam kan weinig hebben door de MS.

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn: de overkapping is af, heerlijk!! We hebben al twee dagen lekker buiten gegeten en ook nu zit ik heerlijk buiten! Hoe was de echo?? En hoe is het met je rug? Vervelend zo, die rugpijn….

Wonderteam; echt pittig inderdaad ja, als ik dat zo eens lees. En schrikken van je vader! Hoe is het nu met hem? O, nog niet echt goed lees ik… Hopelijk knapt hij snel op.Sterkte meid!

Nike; fijn dat alles goed was met de combinatietest!! En ja, we vinden het efteling abonnement heerlijk ja… we hebben het er al dik uit. O je bent nu op vakantie, heerlijk! Wat een weer… fijne vakantie! O, en trampoline; een vriendin heeft er een, thijs is er gek op!

Doglover; fijn dat het goed gaat met je beide meiden! Jammer dat de bv zo snel stopte…

Hier; de terrasoverkapping is af! Heerlijk! (en eindelijk… zaterdagmiddag was hij eindelijk af). En zondag zijn we gaan zoeken naar een camping, komend weekend gaan we kamperen om uit te proberen met Thijs. Maar veel leuke campings waren vol. Gelukkig toch wel iets gevonden vandaag. Ben erg benieuwd hoe dat dat zal gaan. Heeft er iemand ervaring mee? (met kamperen met kleine kinderen bedoel ik).

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wonderteam: Wat naar dat het nog niet goed gaat met je vader :( heel veel sterkte!

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    O, dit is 'm geworden trouwens :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Wow mooi hoor die terrasoverkapping!
    @Wonderteam: he bah zeg wat naar van je vader. Hoop echt dat het snel beter gaat!
    @Kwebbel: Wat een mooie knaltest!
    @Doglover: Fijn dat je meiden het zo goed doen hoor! Hoe gaat het me jou?

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Gave schoenen zeg! Heel cool!!
    @Knijn: Rot zeg dat het hoesten nog steeds niet over is! Afspraak bij homeopaat gemaakt? Komen jullie bij de kinderarts niet veel meer verder?

@Hier: Het is hier heerlijk! We hebben inderdaad geluk met het weer! En de kinderbungalow is supergaaf!! Mees ligt nu total loss in zijn bedje :)

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Diana; Beterschap
    @Kwebbel; Ja, het blijft spannend die eerste afspraak. Vervelend dat de buikpijn blijft.

De auto is weer gemaakt. Kan ik hem morgen weer gebruiken. Verder weinig nieuws.

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Oeps, Ik vergeet bijna 2 pagina's bij te lezen. Hoe slim is dat.:(

@Wonderteam; Het huis schiet aardig op. De benedenverdieping en de bovenverdieping zijn grotendeels klaar.
    De zolder doen we stukje bij beetje als we tijd hebben en de tuin dat is eigenlijk het meeste werk. Maar het is al erg mooi en vertrouwd geworden.
    @Knijn; Nee Stan heeft dit keer echt zelf geverfd. Wel hebben ze met de vinger op tafel voorgedaan wat hij ermee kon. Dus zij met de vingertop op de tafel porren en hij dat nadoen met de kwast. Zij met de vingertop heen en weer op de tafel en hij met de kwast. Toen ie doorhad wat er gebeurde begon ie te lachen.
    @Nike; Fijn dat de combitest goed was. Lijkt me een fijn gevoel geven.
    @Wonderteam; Oh nee. Hopelijk komt het snel goed met je vader.
    @Chikai; Mooie overkapping. Die staat nog een keer op het wensenlijstje bij ons.

20. wonderteam

kom zo terug ,maar belangrijke nieuws in de club

Deel Deze Pagina