Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Vet gave schoenen! :D
    @Chikai; Geweldig die overkapping! Daar kan je avondenlang zitten, fijnnn!!
    @Nike; Klinkt heerlijk dat huisje, en wat een weertje hebben jullie erbij! Zalig! Welk park zitten jullie en waar?
    Vandaag een afspraak gemaakt bij de homeopaat, we kunnen over 2 weken (pas :() terecht. Morgen was er ook wel een gaatje maar ja... dan moet ik werken helaas :(
    De laatste keer bij de kinderarts is alweer een maand geleden. Haar laatste advies; stoppen met de ventolin, maandje door met de flixotide en dan zou ze er toch overheen gegroeid moeten zijn. Of het weer zou zoveel beter zijn dat ze daardoor beter werd. Juist ja... ;) (ze gooit het nog steeds op; 'ze pakt alle virussen mee en kan niet herstellen'. Eerlijk gezegd geloof ik daar geen bal van)
    @Regenboogje; Haha, moest even lachen om je 2 pagina's opmerking :D Wat leuk dat hij zo moest lachen, haha.
    @Kwebbel; Zo dan, KABOEM! Heerlijk zijn die knaltesten toch :D
    @Wonderteam; Gatsie wat naar van je vader. Hopelijk knapt hij snel op....
    @Doglover; Fijn dat je meiden het zo goed doen! Jammer dat de bv zo ineens stopte, apart hoe die dingen effect op elkaar hebben.

@Hier; Echoverhaal in de club :D

2. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    #1382 DianaV, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
    Doglover, wij zijn laatst bij landal vennebos geweest naar een kinderbungalow en de hond mocht gewoon mee in het huisje.
    Leuk hè dat praten :) jammer de de bv opeens snel voorbij was.

Escal, mooie schoenen :)

Kwebbel, mooie knaltest :D

Wonderteam, heel veel beterschap voor je vader hoop dat het snel weer beter met hem gaat.

Chikai, wij zijn vorige jaar met de caravan naar zuid Frankrijk gegaan en Ylva vond het geweldig op de camping.
    Mooie overkapping :)

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

goedemorgen :)

Zometeen nog 1 dagjes werken en dan weekend:D
    Kent iemand van jullie de speeltuin Oudvalkeveen???

@chikai, fijn dat het af is! Erg gaaf geworden zeg!! Hier geen ervaring met kamperen
    @nike,oh super zeg jullie zo genieten!!! Veel plezier verder!
    @regenboogje, fijn dat de auto het weer doet :)
    @knijn, hé jakkes dus eigenlijk zit er nog geen enkele verbetering in bij Maud en het hoesten :(

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    goedemorgen nog net :)
    even geen tijd om helemaal bij te lezen maar wilde even DE test zien, wauw meid!!! knalt ie of knalt ie! mooi hoor

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: haha thanks ;) hij knalde idd.

Moet zeggen dat ik met de dagen die vorderen steeds wat rustiger word. Heb ook nauwelijks meer buikpijn, alleen af en toe wat bandenpijn maar dat hoort erbij.

Vanmiddag om 15:00 komt het cb op huisbezoek, zouden een maand geleden al komen, maar we hebben het 3x moeten verzetten. Hopelijk gaat het nu wel door, aangezien hij allang geen 18 maanden meer is haha.

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    wat grappig, je dacht nog wel dat Lize langer zou zijn dan Sem! :) Ze doet het in ieder geval heel goed, lekker ding ;)

De jongens zijn helemaal idolaat van haar ;)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hahahahaaaa, dit soort berichten zijn echt even leuk om te lezen, moest er gewoon hardop van lachen, arme Maud.... ;)

wel leuke dingetjes!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik heb het inderdaad al gelezen, maar het is wel leuk om je gewoon NOG een keer te feliciteren!

Het is ook geweldig dat ze loopt! Heb je nu ook het gevoel dat je trots op dat lopen blijft tot ze 18 jaar is? ;) Ik had dat heel erg bij V. :)

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Kwebbel: Wat akelig van die buikpijn zeg :(

Hoe is het daar nu mee?

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hier slaapt hij vanaf 30 december in een kleuterbed. Reden was heel simpel; hij sliep NIET meer in zijn ledikant; voelde zich te veel opgesloten. Tjah, wat moet je dan he?
    Ik vond het persoonlijk heel jammer, had gehoopt dat hij wat langer in zijn schattige ledikant had gelegen, dus ik zou Thijs er lekker in houden, zo lang hij dat nog pikt :D

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mijn zusje had lang, bijna witBLOND haar bij de geboorte ;) Dus eh... je bent gewaarschuwd, misschien krijg je wel weer een blonde ;)

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Knijn: Je hebt echt een mooie buik zeg, ben er haast jaloers op...! Die buik van mij wilt maar niet zo groot worden... Van de ene kant jammer, van de andere kant wel handig ;)

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: Hoe staat het nu met de overkapping?

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @incog, grappig he! dacht inderdaad dat ze groter zou zijn haha, heb trouwens thuis nog eens nagemeten en wij komen (met 3 man!) echt op 61 cm, en qua kleertjes is lize al uit de maat aan het groeien die sem aan had met 5 maanden dus denk dat mijn vermoedens stiekem wel kloppen ;) (koppige mama's ook altijd hihi) en heerlijk he, hoe de jongens op lize reageerde!!! zo schattig om te zien, heb je straks iedere dag meid, is echt genieten!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: Pfff, echt erg van je vader zeg... hoe is het nu? Blijf er even naar vragen, ook al heb ik het je gisteren nog gevraagd... Het kan zomaar ineens wat beter gaan natuurlijk, daar hoop ik op voor jullie!

Knijn: Is het geen ischias wat je hebt/had?
    Hoe is het nu met de pijn?
    Arme arme arme Maud! Ik hoop dat de homeopaat wat kan betekenen, dit is echt niks zo!

Regenboogje: Balen van je auto. Al helemaal gewend in jullie nieuwe huis?

Diana: Pas je op met het hoesten? Toen ik van Olivier in Frankrijk in het ziekenhuis belandde met premature weeën, dachten ze daar dat het kwam door het overmatig hoesten. Ik heb toen overigens wel iets gekregen, weet niet meer wat, maar ze móesten die hoest onder controle zien te krijgen....
    Hoe is het nu? Betershcap in ieder geval!

Nike: wat een heerlijke uitslgaen van de combi test! Gefeliciteerd :D
    Oh super dat jullie het zo fijn hebben! Geniet er maar lekker van :D

Escal: Stoere schoentjes zeg :D

Kwebbel: Jeuj, vette test!!!! :D

Chikai: wij kamperen al met V. vanaf hij 8 maanden was, gaat super, beste vakanties die je je kunt wensen :D (Als je van kamperen houdt natuurlijk, maar dat doen jullie wel :p )

Wat heerlijk, die terrasoverkapping!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ach, daar hadden we het toch al over, dat ze zo vaak verkeerd meten bij het CB? als die die kleertjes niet meer passen, ís ze gewoon groter :p

En ja, als onze kleine meid straks veilig en wel thuis is, gaan we er zeker met volle teugen van genieten!

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; leuk dat de bungalow en de vakantie zo fijn zijn! De kinderbungalow is echt leuk dus… wat kan ik me daarbij voorstellen?
    Diana; alleen een caravan vind ik toch nog iets anders dan een tent, in de caravan heb je nog enige gehoor-beschutting (stel dat hij niet wil slapen…) en je kunt de deur en/of voortent nog dicht doen. Met een tent, zoals wij willen gaan kamperen, kan Thijs alle kanten op natuurlijk. En aangezien het nogal een ondernemend mannetje is… en ik niet van plan ben de hele camping telkens af te zoeken…
    Incognito; hoe gaat dat nu met het kamperen dan? Jullie zijn pas nog geweest toch? Blijft V in de buurt, of loopt hij heel de camping over? En slapen, ik ben bang voor geluidsoverlast van het huilen als Thijs niet wil slapen, of juist dat Thijs veel wakker gaat worden van de geluiden op de camping… Hoe is jouw ervaring daarmee?

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #1398 Nike, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    @Kwebbel: Hoe was het huisbezoek van het cb?
    @Wonderteam: Nog nooit van de speeltuin gehoord maar woon dan ook niet in de buurt....
    @Kinderbungalow: Een bungalow met veel kinderspeelgoed:
    hele grote duploblokken, puzzels, zo'n ding met kralen, een loopauto, trampoline in de tuin met net eromheen, zandbak met allerlei speelgoed, glijbaan, bal, schoolbord met krijtjes enz.
    Verder helemaal ingericht op kinderen: traphekjes, trip trap stoel, houten kinderbedje met goed matras, badspeelgoed, kinderwc, kinderbadje, box, commode.
    Het was maar 10 euro duurder dan een gewone bungalow dus we dachten dit proberen we eens!

Mees was vandaag op de fiets in slaap gevallen. Is hem nog nooit overkomen :) Hij heeft gewoon bijna een uur liggen pitten op de fiets.
    Hij praat trouwens deze week met twee/drie woorden: 'Mama mee kom', 'hmmm ijsje lekker', 'ook springen' (mama ook op de trampoline), 'blokken pakken'.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey knijn ja, donderdag, dus precies een week te laat knetterongesteld geworden. Maargoed..gisteren met frisse moed begonnen met ovutesten:) Hier wilden we ook Liam nog met een slaapzak laten slapen maar opeens...wil hij niet meer! Haha hij begon er aan te plukken en 'zak uit, voetjes slapen' te zeggen;) Hij slaapt nu al drie nachten heerlijk zonder slaapzak:) En idd, als je rustiger aan doet neemt je buik een spurt:) Lage rugpijn..dat had ik door de BI en uiteindelijk door de weeen;)

Diana hoe is het nu? Wat achterlijk van de arts dat je geen ab kreeg.. belachelijk, er is gewoon ab die je mag als je zwanger bent en met een volledige longontsteking ben je veel verder van huis!

Kwebbel wat rot dat je nog steeds wat buikpijn hebt! Maar het zit vast helemaal goed met de beeb! Supertest van mvm! Fijn!

Nike fijn dat de kansen klein zijn op aandoeningen!

Chikai zo'n veranda is zo heerlijk, wij genieten er ook zo vaak van! Wij zijn in Olaf zijn eerste zomer wezen kamperen in Luxemburg, ging supergoed! Toen hij 2 was ben ik met hem en mijn ouders naar Frankrijk geweest, dat was slopend, het was vreselijk koud snachts en daardoor waren we overdag niet te genieten allebei;)

Wonderteam wat vreselijk van en voor je vader.. arme man..ik hoop dat het nu weer wat beter gaat met hem..

Escal leuke schoenen!!!

Haha Liam zegt aardbeien, zo leuk!

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Nog niet gekampeerd met Maud. Wil ik wel proberen, manlief durft niet goed ;)
    We hebben samen altijd wel gekampeerd trouwens, heerlijk!
    @Incog; WB :D
    @Nike; Jemig, een uur slapan op de fiets! Wow! :$

Trouwens, misschien dat iemand van jullie het in huis heeft; Ik kreeg van een vriendin tijdens de kraamperiode een boekje van pampers. Deze had ze gekregen bij een pak pampers geloof ik. Maud is er nu ineens he-le-maal GEK op! Heul lief natuurlijk maar het boekje begint enigzins uit elkaar te vallen. Heeft iemand toevallig dat boekje nog liggen zonder dat deze gebruikt word? Ik zou er graag nog 1 van hebben.
    Titel is: Kleintje en de maan.

Deel Deze Pagina