Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Haha, aardbeien :D:D
    Hoppaaa, fris en fruitig aan de ovutesten! Succes! :D

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sssst, laat me nou even in de waan dat dit meisje een kopie van mij wordt! :p
    Trouwens... dit hoor ik voor het eerst! Heb nog nooit een pasgeboren baby gezien met blond haar.

Dank je :D
    Idd, jammer maar toch ook wel ideaal ;)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    En...Liam heeft vandaag een paar stapjes los gezet! Helemaal stabiel, maar toen hij doorkreeg dat hij niet werd vast werd gehouden;) Mijn vermoeden dat hij het wel kan maar nog niet wil klopt denk ik wel;)
    Hij praat ook zoveel! Zo leuk! Hij zegt alles na en praat echt al in zinnetjes
    'Olaf stoel pakken', 'papa tim aardbeien eten', 'Liam naar boven naar bed slapen'

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whiehoeoeoe! GO LIAM! :D:D

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    VERDOMME! We hebben toch net een nieuwe wasmachine? Nou, HIJDOETTUTNIETMEER ARGH!!!
    Hij pompt het water niet meer af!

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee Paloe, das kut!
    Hebben wij ook wel eens gehad. Was toen vrij onschuldig; er zat muntgeld in het pompje, daardoor draaide hij niet meer ;):)
    Nadeel is wel dat je meestal eerst aaaaaaal dat water via een klein rotslangetje in een emmer moet laten lopen voordat je erbij kan.
    Maar troost je; meestal is het niet ernstig en anders heppie nog garantie mag ik aannemen?

7. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Jaaah eindelijk gevonden..
    Ik weet niet of sommige mij nog kennen en ik heb ook geen idee of ik sommige nog ken, maar ik ben ook aardig actief geweest in het topic Oktober mama's 2010...
    Ik was 5 Oktober uitgerekend maar ons dochtertje kon niet zo lang wachten..Dus uiteindelijk hoorde ik nog net bij de September mama's...
    De reden dat ik weer een beetje actief begin te worden is omdat ik nog niet zo heel lang geleden ben gestopt met de pil...
    Dacht ik zal weer eens inloggen op het forum en weer proberen een beetje actief te worden..
    Heb nog totaal geen idee hoe mijn cyclus is omdat ik nog voor de eerste echte keer ongesteld moet worden laat maar zeggen...Dus het is allemaal weer ff spannend van hoe of wat...
    Zag dat een aantal ook alweer bijna uitgerekend zijn van de volgende spruit..Echt leuk...Nou ik hoop dat ik het een beetje kan bijhouden en weer lekker kan kletsen met jullie...

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi SweetMieke! Ik ken je niet, ik haakte later in op dit topic.
    Maarrrr; Welkom (terug) :D

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Knijn ja we hebben garantie, hebben dat ding pas 5 maanden! En idd, de hele trommel staat vol water maar dat zoekt de monteur maar uit hoor, ik ga er niet aan lopen rotzooien.

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ SweetMiekie: Welkom terug... Gaat het allemaal goed met je kleine meid? Er zijn er zelfs al 2 die alweer een tweede hebben.... Ik ben begin januari bevallen van een tweede dochter: Qyana en Escal is eind januari (klopt toch he?) bevallen van Lize.... Wij waren heel snel....
    @ Incog: De kleine meid moet nog ff blijven zitten he... Ik lees je verhaal mee op hyves, sterkte!
    @ hier: Alles goed, zie club voor meer......

Groetjes,
    Elleke

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi dames,

Paloe: knap van Liam! O nee, wat k.. van je wasmachine.

Sweetmiekie: Welkom terug, hopelijk ben je snel zwanger!

Nike: Wij zijn ook nog aan het kijken voor een weekendje weg. Welk park zaten jullie ook alweer?

Hier: Ben vandaag echt kotsmisselijk, niks aan. lig ook nog in bed, met een emmertje ernaast. Jelmer ligt in bed te kletsen dus zal er zo toch uit moeten, al zegt mn lijf wat anders.

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @doglover, ja klopt :D 27 januari :)
    @sweet mieke, welkom back!
    @paloe, wow, wat goed zeg!! en dat praten is echt knap, inderdaad go liam :D
    @incog, ook hier volgen we je en denken we aan je meid! kleine meid, hou je goed vast aan mama

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    schaap knutselen was geen succes maar die watten liet ze niet meer los haha, mijn kleine wattenbolletje :D

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    eindelijk weer voor een t-shirtje :D
    Tnx nogmaals, staat echt leuk zoals jullie zien!!!!!

15. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Wonderteam; Nee, de speeltuin ken ik niet.
    @Knijn; Vervelend dat Maud nog zoveel moet hoesten.
    Helaas, het boekje hebben wij niet.
    @Kwebbel; En? Wat zei het cb?
    @Incognito; Dat wat jullie met het spijlenbedje hadden, was voor ons de reden om de box niet meer te gebruiken. Daar schreeuwde ie toen moord en brand in. In zijn bedje doet ie het gelukkig niet.
    We zijn al goed gewend in het nieuwe huis.
    @Nike; Leuk dat praten. Hier komt er nog niet heel veel uit helaas. Maar dat komt nog wel.
    @Paloe; Liam is goed bezig. Kindjes kunnen koppig zijn als ze iets niet willen.
    Vervelend van je wasmachine.
    @Sweetmieke; Welkom terug.
    @Escal; Haha, het is toch ook veel lekkerder om zo met die watten te spelen.

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; dat klinkt leuk ja, die kinderbungalow! En ook leuk, allemaal ander speelgoed! Geniet er maar lekker van, je treft het wel met het weer!!

Paloe
    ; aha, fijn! Dus het lag bij jullie wel aan de temperatuur ’s nachts ;) Wow, die Liam! Wat knap zeg, en wat stapjes los lopen èn gewoon hele zinnen zeggen! Super! O wat naar van je wasmachine…

Knijn
    ; sorry, nee, dat boekje heb ik niet.

Sweetmieke:
    welkom weer, was je vorige keer ook bekend onder deze naam? Je zegt mij (sorry ;)) niet heel veel meer namelijk….

Kwebbel
    o, wat naar…. Dat lijkt me dus ook echt supermoeilijk bij een 2e… weer zo misselijk zijn, maar er wel uit moeten voor je kindje die rondhuppelt…

Escal
    wat een keileuke foto! :D Superlief hoor! En die Lize… wat leuk om haar het shirtje aan te zien hebben!!

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    We hebben vanmiddag 2 paar schoenen voor Thijs gescoord! Het was echt nodig, hij wilde z'n oude schoenen niet meer aan, liep op z'n tenen en zei ook echt 'pijn'. Dus snel naar de winkel, voor 45 euro een paar sandalen en een paar schoenen! (en leuke ook, al vind ik zelf) Kan thijs weer even vooruit! Lekker een ijsje gegeten in de stad en vanavond lekker gebbq't. En nu zitten we onder de veranda het onweer af te wachten... ;)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    De hele trommel staat vol water en als ik het filter opendraai loopt het leeg..en het filter zit helemaal onderin dus ik kan er niks onder zetten. De monteur zoekt het maar mooi uit..

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kwebbel wat naar dat je zo misselijk was vandaag! Hopelijk blijft dat niet zo, knuffel!

Escal thnx:) Haha Lize en Sem hebben dezelfde haarlok of niet?;) Leuk dat shirtje!

Sweetmieke ik heb een beetje hetzelfde als Chikai.. Met hoeveel weken ben je toen bevallen? Er waren toen ook nog zoveel meiden in het forum..

:D:D:D Liam is over zijn angst heen! Hij laat sinds vanmorgen soms dat los waar hij zich aan vast heeft en dan is hij heel bewust bezig met stapjes zetten!:D:D:D

20. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Paloe, wow wat leuk dat Liam loopt :D en wat zegt hij veel hier zijn het een paar losse woorden :). Minder van de wasmachine wanneer komt de monteur?

Knijn, dat boekje heb ik hellaas niet voor je.

Sweetmieke, Welkom

Kwebbel, dat is minder dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Escal, leuke foto's:D

Chikai, heb je foto's van de schoenen?

Hier, nog steeds heel erg aan het hoesten ga morgenmiddag maar weer eens langs de dokter. Heb er al pijn van in mijn buik :(
    Ylva is gelukkig wel beter :D

Deel Deze Pagina