Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
  2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Whahaha Escal! Geweldig!

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoiii!!

Lees wel mee hoor, heb alleen geen puf/zin/geheugen genoeg om mee te typen. Moe, moe, moe... zo eerst maar eens naar bedje.

Wat wel even het vermelden waard is: *ego* Mijn zwager heeft een baan dus met andere woorden: MIJN ZUS KOMT NAAR NEDERLAND!!!!! En waarschijnlijk haalt ze zelfs mijn bevalling nog. Mits de beeb lang genoeg blijft zitten dan ;)
    WHIEHOEOEOEOEOOEEOEOEOE!! ZÓÓÓÓÓÓ BLIJ!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh; *ego uit*

Truste! :D

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: WAUW!!!! Dat is zeker geweldig nieuws, daar mag je zeker ontzettend blij om zijn!

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Escal: wat een ongelooflijk leuk bedje!!!
    Bedankt voor je lieve woorden :)

Chikai: Hier wel 2 boeven die er niet van houden om te luisteren, maar gek genoeg gaat het op de camping altijd goed? Misschien gewoon omdat het een andere omgeving is. Veel plezier in ieder geval, dit weekend!
    Gesprek was absoluut niet goed, maar dat heb je waarschijnlijk al gelezen :(

Knijn: Wat een geweldig nieuws! Ben echt blij voor je :D

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Escal volgens mij zet google automatisch dat soort foto's bovenaan, ik krijg hetzelfde als ik google op mijn nickname.. :(

Knijn; kijk, dat is nog eens goed om te horen! Superleuk zeg... nu woonde ze heel ver weg toch? En zelf is ze ook zwanger toch?

Incognito; nee, ik heb het gelezen :( Wat vreselijk ontzettend balen zeg... Het is natuurlijk goed om te horen dat er verder niets mis lijkt te zijn met jullie kleine meid, maar om nu op jouw leeftijd al zo definitief klaar te zijn met kinderen, je baarmoeder te moeten missen... pffff.... terwijl je nog niet klaar was met je gezin..... je krijgt heel wat te verwerken.
    En wat raar dat er dan geen oorzaak voor te vinden is. Dan is het maar goed dat het niet bij je eerste zwangerschap is gebeurd, wat dat betreft... Dikke knuffel meid, ook al heb je daar niets aan, we leven hier (manlief ook) heel erg met je mee....!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, wat een geweldig nieuws!!!
    @chikai, aha, vond het al een vreemde foto zo als eerste hihi
    @incog, kan jou meisje straks ook mee komen spelen :)
    lees en leef nog steeds mee en inderdaad manlief ook!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog wat een nieuws allemaal…heel veel succes, steun, sterkte en liefde..

Gwn ik denk dat het zeker niet gek is wanneerje voor een andere naam wil gaan als je gevoel bij een naam niet goed is!

Kwebbel, als het te erg wordt emasefene vragen aan de ha! Bij mij hielp het heel goed.

Elena jeetje dat is schrikken! Is het wel goed gegaan?

Escal wauw! Mooi gedaan dat bedje! WHAHAHA die foto!

Knijn wat superleuk dat je zus naar nederland komt! Gaaf!

Wasmachine: monteur wil niet komen voor we hem zelf leeg hebben laten lopen…maar de afvoer zit een halve cm boven de grond dus als we die open maken stroomt alles over…zo maar eens aan de gang met een hoop handdoeken..

Lopen: hij loopt nog niet echt nu hoor:) een paar stapjes los en dat is het, maar ben er blij mee dat hij er nu zelf veel mee bezig is!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo dames,

Ik ga zeker dinsdag even de huisarts bellen. Ben gewoon 24 uur per dag kotsmisselijk en kan dus ook nauwelijks slapen. ik heb ook Jelmer nog dus dit schiet niet op zo. Ook heb ik heel erg last van hooikoorts en wil graag weten of er iets is wat ik nu mag gebruiken er tegen. De medicijnen die ik normaal gebruik mogen in ieder geval niet.

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: He bah zeg wat irritant dat je je zo beroerd voelt. Dinsdag zeker maar even de huisarts bellen.
    Hoe was het vrijgezellenfeestje? Beetje vol te houden?
    We zaten trouwens op een park van Landal: Hellendoornse Berg. Erg geslaagd.
    @Elena: Bah wat een rotsituatie zeg bij dat gezin. Hoe is het afgelopen? Nog iets van gehoord?
    @Incog: Lees je weblog elke dag. Wat een ontzettende K* situatie zeg. Wel heel fijn dat jullie meisje het zo goed blijft doen! Leef met jullie mee!
    @Escal: Mooi dat poppenbedje!!
    @Chikai: Oh leuk kamperen! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Waar gaan jullie naar toe? In ieder geval lekker weer!

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #1452 Nike, 27 mei 2012
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
    @Knijn: Waaaaah!!! Geweldig nieuws!! Lekker rustig aan jij! We zien je wel weer verschijnen!
    @Paloe: Dat lopen gaat vast snel met grote sprongen vooruit als hij vertrouwen erin krijgt!

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Lekker aanmodderdagje vandaag. Badje in de tuin, met een boekje in de ligstoel, en straks lekker even een rondje fietsen en ijsje eten. Heerlijk!

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Lize is vandaag alweer 4 maanden!!! wow wat gaat het snel, en weer een mijlpaal, ze kan omrollen van buik naar rug en op de zij draaien vanaf haar rug, zal dus niet lang meer gaan duren dat madam de hele kamer doorrolt :p

Nooit verwacht dat ik zo kan genieten van mijn kleine hoopjes :D

even euforie dagje hier :p

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    :)*vind ik leuk*

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Bah, wat balen. Goed dat je de ha even belt.
    @Nike; Noh! Hellendoornse berg is hier vlakbij! Ik werk in Nijverdal :D
    Wij gaan ook naar Landal maar dan in Limburg, Het Roekenbosch. We hebben geen kinderbungalow, was in ons geval best wel veel duurder voor vrij weinig vond ik.
    @Escal; Haha, euforie dag :D:D Lekker van genieten!

Nu moet ik aan de slag, we gaan zo BBQ-en bij vrienden. Tot later!

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    :D.

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: En, hoe bevalt het weekendje weg?

Paloe: Lopen is lopen ;) :p
    Wat een idiote monteur zeg... Snap het ook niet, wij hebben zo'n garantie service en die komen voor het minste of geringste.

Kwebbel: Balen dat je zo enorm misselijk bent. Hopelijk krijg je meteen emesafene en helpt je dat door die eerste periode heen!
    Wat betreft die hooikoorts weet ik 100% zeker dat je de prevalin neusspray mag gebruiken, maar verder weet ik het niet.

Nike: Heerlijk toch, van die 'aanmodderdagjes' ;) :)

Escal: Heerlijk zeg! En leuk dat ze nu begint te rollen, wat gaat het toch snel allemaal he?

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @Incog; Las net je blog :( Ik ben de hele dag voor je aan het duimen dat jullie kleine meid de 34 weken (en het liefst natuurlijk langer) haalt! Dikke knuffel vanaf hier!

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Incognito; We houden je inderdaad in de gaten. Een dikke knuffel.
    @Knijn; Leuk dat je zus echt terug naar Nederland komt.
    @Elena; Dat is schrikken. Is alles wel goedgekomen met de baby?
    @Kwebbel; Als je heel veel last hebt van hooikoorts mag je vast wel iets gebruiken. Dan gaan ze kijken wat belastender is voor de beeb, het medicijn of hoe je op de hooikoorts reageert. (Dat werd tenminste tegen mij gezegd toen ik zwanger was van Stan, gelukkig had ik toen niets meer nodig).

Hier zometeen picknicken als Stan wakker wordt.

Deel Deze Pagina