He meiden! Ben weer terug van een warm weekend kamperen! Gelukkig stond de tent het grootste gedeelte van de dag in de schaduw, anders werd het echt wel te warm. En vanochtend was Thijs het wel beu, hij vroeg de hele tijd huis? Maar het is goed gegaan! De eerste avond duurde het 2 uur voordat hij sliep, maar s nachts is hij niet wakker geworden en de volgende morgen om half zes. Gelukkig is hij toen nog in slaap gevallen tot half acht. En de 2e nacht geen enkel probleem met inslapen en pas om kwart voor acht wakker! Verder heeft hij (en wij dus ook) ons prima vermaakt! Al liep Thijs regelmatig het grasveld af (gelukkig ging hij dan wel om het hoekje staan wachten en als we niet kwamen, kwam hij zelf terug). Kwebbel groot gelijk dat je toch even naar de huisarts gaat. Was je bij de zw van Jelmer ook zo misselijk? Nike; we zijn naar Loon op Zand geweest, lekker dicht in de buurt. Lekker dagje gehad, zo aanmodderen ja! Escal oooh, heerlijk lekker genieten van je meiden zeg!! Incognito; zoals hierboven staat het weekendje is goed bevallen! We hebben besloten om wel te gaan kamperen in de vakantie, maar wel dicht in de buurt, zodat we kunnen zien hoelang Thijs het vol gaat houden. Was je wakker vannacht, gezien aan je post tijdstip? Hopelijk kun je komende nacht wat beter slapen.
Chikai: Ik ben bij Jelmer helemaal niet misselijk geweest, dus had er nu eigenlijk ook niet echt op gerekend, dus is nu wel een zware tegenvaller. Zo zie je maar dat iedere zwangerschap weer anders is. Fijn dat het kamperen leuk was!
AAAAHHHHH ff ego hoor, LIAM LOOPT! Ineens hele stukken! en draaien, opstapjes en afstapjes, superleuk! Gisteren opeens, hij heeft gewoon gewacht tot oma (mijn moeder) thuis kwam uit Canada Kwebbel die emasefene hebben ze in pilletjes en in zetpillen. Ik hoor van veel mensen over de zetpillen, maar ik had de gewone pilletjes, werkten goed! Nike Hellendoornse berg is leuk he! Supermooie huisje en ook verder een leuk park! Wij zijn er een paar jaar geleden geweest. Escal haha euforiedagje, heerlijk! En wat goed dat Lize al zo goed kan rollen! incog ik vond het ook debiel dat er geen monteur kwam maarja..had ook geen monteur aan de lijn, maar iemand van de klantenservice, maar hun taak is denk ik zoveel mogelijk mensen met een kluitje het riet in sturen Gelukig lukte het om hem leeg te laten lopen via de afvoer ipv het filter. De was stonk ontzettend maar na 3 keer lang wassen is het weer in orde.. Er zat idd een stokje in de wasmachine vast. Hier: ik heb vamorgen mijn pink gebroken op het werk...ik ging zitten en schoof mijn bureaustoel aan..toen zat mn pink klem tussen bureau en armleuning.. Dus zit nu heel charmant met de pink omhoog te typen (spalk en verband). Het topje is gebroken en het gewricht is gekneusd.. Lekker handig En nog geen ovu gehad.. had afgelopen donderdag moeten gebeuren maar zal wel weer een week te laat zijn. Heb vorige week ovutesten gebruikt maar ben er niet toe gekomen om nieuwe te kopen.Hebben maar besloten dat we gewoon (bijna) elke avond van bil moeten
en Incog..je weet het wel maar ook even hier, denk elke dag aan jullie en volg het dagboek op de voet.. Hopelijk kan jullie kleine meid nog even blijven zitten in haar mooie huisje om nog wat groter en sterker te groeien. En hopelijk blijft het voor jou ook een beetje draaglijk.. Knuffel meid
@Chiakai; Fijn dat het kamperen geslaagd was. @Kwebbel; Vervelend dat je zo misselijk bent. @Paloe; Wat goed van Liam. Bah wat vervelend van je vinger. Lijkt me ook niet handig.
@Paloe; Whooohooo die Liam! Balen van je pink, lijkt me niet handig... Gelukkig doet je wasmachine het weer! Haha, lekker makkelijk; elke avond van bil. Heeft Mr.Paloe vast geen problemen mee @Chikai; Gave tent! Wij hebben ook zoiets. Fijn dat het goed is gegaan. @Kwebbel; Hoe was het bij de ha? @Hier; Maud was vannacht weer 2,5 uur aan het hoesten Tot kokken aan toe, arm kind. Van 6-7 heeft ze nog geslapen, toen begon het weer. Ze kon bijna niet eens eten, zo hoesten moest ze nog de hele tijd. Heb haar wel naar het kdv gebracht, hopende dat ze daar voldoende werd afgeleid maar ook daar bleef ze hoesten. Ka gebeld, (assistente, voor evt. start gebruik pufjes dan maar?) maar omdat ze uitbehandeld was, moest ik mijn eigen ha maar bellen. Dit gedaan, hij was afwezig. Vervangende arts gebeld en we moesten toch maar langskomen. Dit gedaan (ik heb al wel een afspraak staan bij de homeopaat voor a.s. maandag maar als dit zo door moest....) en toevallig was deze ha ook een homeopatisch arts. Hij noemde een aantal mogelijke oorzaken maar goed, hij zat er als ha, niet als homeopatisch arts. Hij adviseerde otrivin en ventolin om deze dagen door te komen. Later vanmiddag belde de praktijk van de homeopaat terug (ik had gebeld om ons op de 'uitvals-lijst' te laten zetten) en we mogen vrijdag komen i.p.v. maandag. Nog net voor het weekend, gelukkig! Al met al een enerverende dag! Poeh, dat arme meisje! Heb haar vanavond naar bed gebracht met de otrivin in de neus, ventolin in haar longen en pcm in haar bips. Toch heeft ze na een uur slapen nog 45 min. opgezeten vanwege hoesten, huilen (pijn in de keel?), in slaap vallend, weer huilen, hoesten etc. etc. Nu ligt ze er weer in en ze lijkt redelijk rustig te slapen. Hopelijk trekt ze de nacht een beetje door.... Bah, baal er wel van hoor! Jeetje, het is maar een hoest! Er moet toch een idioot bestaan die de oorzaak weet te vinden en kan aanpakken? Daar zitten ze toch jaren voor op school? Beetje onvoorstelbaar....
Update: Vannacht een paar x horen hoesten wat gelukkig snel over was. Om 6u was het klaar, toen was het hoesten en huilen dus er maar uit. Dus het is lekker vroeg dag vandaag!
Knijn; he wat naar en sneu voor Maud zeg, al dat hoesten. Wat stom ook dat er nog steeds geen oorzaak voor is gevonden.... Al met al niet prettig zeg...Hopelijk knapt ze snel weer wat op en wellicht werkt de homeopaat morgen! Hoe is het verder met jou? Het schiet ondertussen ook alweer op zeg, 30 weken zwanger alweer!!!
@Chikai; Ja sneu hoor, en ik kan niks voor dr doen Vandaag weer een bagger-dag. Ze heeft maar een half uurtje kunnen slapen op het kdv door het hoesten. Niets hielp. Nu is ze doodmoe, hoest zich kapot en had vanmiddag een temp van 38.3. Al met al echt een rotdag, duimen dat ze vanavond redelijk gaat slapen. Pfff, nog 'maar' 40 uur tot de homeopaat. Niet dat zij in 2 seconden een oplossing heeft maar dan doen we tenminste iets. Met mij gaat het wel goed, lief dat je het vraagt! 30 weken alweer idd, hoewel ik niet het besef heb dat ik al zo ver zwanger ben...
Knijn; een tweede zwangerschap is dus echt totaal anders volgens mij, in vergelijking met de eerste zwangerschap... Je bent er echt stukken minder mee bezig, lijkt wel. Wat sneu voor Maud zeg, het kost haar zoveel energie... Hopelijk is er snel echt een goede oplossing voor haar!!
@Chikai: Fijn dat kamperen geslaagd was! Kan me voorstellen dat je toch druk bent met Thijs de hele dag in de gaten houden. Zou ik ook zijn met Mees. Die loopt overal heen. @Knijn: Bah waardeloos dat hoesten! Echt niet meer grappig. Nog maar een dagje wachten op de homeopaat!! En nu maar hopen/duimen draaien dat het gaat helpen! @Paloe: Ja go Liam!! Wat goed ineens! En rot van je vinger. Vooral heeeeeel onhandig lijkt me. @Hier: Mees slaapt sinds afgelopen zondag in een peuterbed. Kan ie vast wennen voordat ie naar zijn nieuwe kamer gaat verhuizen. Beebje gaat straks in ledikant (anders moesten we er nog eentje afschaffen). Hij was 's middags toen we zijn ledikant hadden verplaatst en het peuterbed er neer hadden gezet heel boos....'bed' 'bed' 'bed'. Maar 's avonds is ie gewoon gaan liggen en heeft prima geslapen. En zo al de hele week! Verder weinig nieuws onder de zon hier.
Oh ja wel een nieuwtje: Een van mijn twee beste vriendinnetjes belde net. Ze gaat trouwen!! Of ik samen met mijn andere vriendinnetje getuige wil zijn op de bruiloft. TUURLIJK! GAAF! Vorig jaar is andere vriendinnetje getrouwd en waren vriendin die nu gaat trouwen en ik ook getuige. Zo leuk! Datum is 12 oktober. Sta ik er lekker met een dikke buik!!
@Nike, oh leuk van die bruiloft en ook nog getuige gaaf hoor! Knap van Mees dat hij zo goed slaapt, lijkt me toch lastig ineens zon ander bed. Wat voor bedje heb je? Waar slaapt hij in?
Sorry voor mijn afwezigheid, gewoon heel veel te doen thuis. Ik lees af en toe mee maar reageren komt er niet van. Maar komt wel weer, stage is bijna afgelopen! Maandag al eindgesprek en daarna moet ik nog een weekje stage lopen, beetje krom maar goed Ik denk aan jullie hoor!
Nike; wat goed zeg, dat Mees zo goed slaapt in zn peuterbedje! En leuk zeg, dat je getuige mag zijn! Heel leuk, weer een trouwerij in het vooruitzicht!! En wat leuk, 12 oktober! Dan hebben wij ook een trouwerij, mn schoonbroer gaat trouwen! (en stilletjes hoop ik dan ook wel weer zwanger te zijn!) Zwolly; wat goed zeg, al 9 kilo kwijt lees ik!! En druk druk druk succes met de laatste loodjes van je stage! Hier dit weekend gaan we een weekend weg met schoonfamilie heb nog niet zo heel veel zin . We gaan naar Renesse, dus ik hoop dat het wat beter weer wordt dan vandaag! (Wat minder wind en droog is prettig in zeeland )
@nike, wow gaaf he! echt een eer ook vind ik! @zwolly, al 9 kilo!!! you go girl, succes alvast he! met je gesprek
@Kwebbel: heb je trouwens van de huisarts wat gekregen voor je misselijkheid? @Chikai: Hoop ook voor je dat het beter weer wordt! in ieder geval droog is wel prettig. Hopelijk valt het bij jou ook mee (net als bij mij!). @Zwolly: Zag het ook staan ja al 9 kilo! Super goed meid! Succes met je gesprek! Al idee wat je daarna gaat doen? Mees heeft trouwens een peuterbed van Ikea met aan drie kanten nu spijlen (niet zo hoog als ledikant). We hebben de kant zonder spijlen (kan je nog een plankje plaatsen) tegen de muur gezet. Dus hij kan er niet zomaar uit vallen. Bovendien slaapt hij in een slaapzak en is een ontzettende schijterd, dus zal er niet zomaar uitklimmen.
Knijn wat betreft van bil gaan..op een gegeven moment is een avondje niet ook wel fijn.. Ontzettend vervelend dat ze maar blijft hoesten en dat er nog geen oplossing voor is zeg! Wauw je bent alweer 30 weken! Chikai hier was ik met de 2e zwangerschap eigenlijk meer bezig dan met de eerste! Heb het echt veel bewuster meegemaakt Wat fijn dat het kamperen goed ging! Nike fijn dat Mees zo goed slaapt in zijn nieuwe bed, knap hoor! Wat superleuk dat je gevraagd bent als getuige! Echt een eer! Zwolly veel succes de laatste week op stage! Hier nog geen ei.. de ovutest was vandaag wel wat donkerder maar incog heeft me net verteld dat de ovutesten van de kv mega onbetrouwbaar zijn . Dus nog maar even doorklussen want ei is nog niet geweest