Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Joepie Kwebbel! GEFELICITEERD !!! Wat fijn weer zeg.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Thanks dames. Uit deze meting bleek dat ik 2 dagen verder zou zijn, maar over 3 weken wordt de definitieve datum bepaald dus laat mn banner voor nu nog maar even zoals hij was.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Nike wat fijn even een nachtje voor jullie samen! Heerlijk!

Doglover fijne vakantie!

Incog haha jij hebt wel even wat anders aan je hoofd dan gebroken pinken lieve schat! En ja mijn ei is zaterdag geweest, prachtig volgend op de positieve test! En uiteraard weer vreselijk pijnlijk!;) Maargoed, wel lekker duidelijk;) Dus…16e NOD!:)

Knijn fijn dat je even lekker kan uitzieken, doen he! Enne als het goor is heb je verkeerde verhoudingen gebruikt;) Want als het goed is smaakt het net als citrosan enzo. Of je moet dat ook heel vies vinden?;)

Kwebbel ooohhh spannend!!! Maak je ook buikfoto’s? Superfijn dat er een kloppend hartje te zien was, gefeliciteerd!

Chikai fijn dat het meeviel! Wel balen dat Thijs nu ziek is zeg!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier niet zo veel te melden.. Morgen een hotemetotenstudiedag:)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    en jee ik heb eindelijk een nieuwe handtekening gemaakt:D

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Fijn! Altijd mooi nieuws een kloppend hartje en toch ook wel prettig dat het er geen twee waren!
    @Chikai: Beterschap voor Thijs!
    Gelukkig viel het weekendje mee.
    @Knijn: Vandaag een beetje kunnen uitrusten? Hoop het voor je! Niet schuldig voelen hoor! Je hebt het wel even nodig hoor!
    @Paloe: Hopelijk gewoon na 16 juni weer een nieuwe handtekening he ;).

7. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Kwebbel; Gefeliciteerd met de goede echo.
    @Knijn; Auch. Vervelend al die pijntjes van het hoesten.
    @Chikai; Fijn dat het toch een leuk weekend was. Jammer dat Thijs nu ziek is.

8. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Kwebbel, proficiat met de goede echo :)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nike idd!:D

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Woeiii, spannend! :D Mooie handtekening :p Zie trouwens ineens dat Olaf net zo veel woog en net zo lang was als Maud bij de geboorte, grappig :D
    @Nike; Nee hoor, voel me niet schuldig. Ik voel me geloof ik nog slechter dan ik mezelf wil doen geloven :) Het lijkt nu ook eerst erger te worden, mss omdat ik er aan toegeef ofzo.
    Nu even beneden omdat mijn neus dicht zat, dat ademt zo moeilijk. Daarbij heb ik ook last van mijn kies :)?) dus heb even een pcm genomen. Zo mijn bedje maar eens weer in...

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen,

Sinds gisteravond heb ik een ontzettende aanval van buikloop, heb bijna alleen nog maar op de wc gezeten, erg vervelend. Merk ook dat ik inmiddels wat vocht tekort heb, mond is helemaal droog en heb hoofdpijn. Vandaag maar wat extra drinken. Moet helaas om 7:30 beginnen met werken dus even slapen is er ook niet meer bij. Gelukkig hoef ik maar tot 13:00.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel: wat goed! Gefeliciteerd met het nieuws!! En beterschap!

En Knijn; ook beterschap meid!!

Paloe; oooh, spannend zeg... Jouw cyclus is dus niet zo regelmatig, begrijp ik?

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Oh bah, niet leuk!
    Gelukkig hoef je niet zo lang te werken. Beterschap!

14. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff, ik begin verhoging te krijgen. Vannacht 37.9, vanmiddag 38.3.
    Vanmiddag even de ha gebeld, dat moest als ik koorts ging krijgen. Blijkt mijn eigen ha afwezig te zijn dus de vervangende gebeld, ze adviseerde me morgen mijn eigen te bellen. De koorts is nu nog niet dusdanig hoog dat er acuut iets gedaan moet worden.
    Ben er toch bang voor dat mijn holtes ontstoken zijn ofzo. Mij bovenkaak doet pijn en bukken kan al helemaal niet.
    Als ik hoest heb ik pijn in mijn nek :)?)

Morgen dus eigen ha maar even bellen. En het werk, dat ik vrijdag ook nog niet kom werken. Het is niet anders...

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee Lieve Knijn, jij moet ook goed voor jezelf en de kleine ukkepuk zorgen!! Dus rustig aan doen en op tijd de ha bellen voor advies!! Ook voor jou een knuffel, hopelijk knap je snel op!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    chikai eerst wel maar sinds een aantal cycli niet meer..

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: beterschap meid! Ziek lekker uit hoor! Ben benieuwd wat de huisarts vandaag zegt.
    @kwebbel: hoest met jou?

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx Chikai & Nike. Ik heb een afspraak om 10.30.
    Hopelijk kan ik het zo nog even uitzingen zonder AB. Ellendig spul :(

Al ga ik me steeds slechter voelen. Mijn hele hoofd zit vol, bweehh.

19. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    De ha heeft alles even nagekeken. Hij heeft niet precies benoemd wat het is, gewoon alles vol en geirriteerd.
    Zelf denk ik nog aan een voorhoofdsholteontsteking, de klachten die ik heb passen er precies bij. Hij heeft wel een kuur voor geschreven maar hij had geen bezwaar als ik deze nog niet zou starten. De kuur zou geen effect hebben op de baby maar aan de andere kant; ziek zijn heeft net zo goed geen effect op de baby.
    Ik word hooguit nog zieker dan nu en het herstel duurt wat langer. Maar dan hoef ik iig niet de kuur te nemen. Die heeft vaak weer van die nare bijwerkingen...
    Ik kijk het even aan, als het onhoudbaar word kan ik altijd de kuur nog ophalen en starten.

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Bikkel :$. Hoop voor je dat het vanzelf beter gaat! Maar anders gewoon AB nemen hoor, als het geen kwaad kan!

Deel Deze Pagina