Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: Fijn dat het goed gaat met het armpje van Liam!

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Zo daar ben ik weer eens.
    Lekker twee daagjes met man in Den Haag geweest. Mees was bij opa en oma logeren. Heerlijk was het! Alleen erg KOUD!
    We hadden een superdeluxe hotel, echt heel relaxed! Wow wat heb ik me volgepropt bij het ontbijt....pffff.
    Oh ja we wilden met de trein. Nou 2 uur op station gestaan en toen de moed maar opgegeven. Mijn vader heeft ons weer opgehaald en we hebben de auto gepakt.

Alleen jammer dat we net weg waren dit weekend met die sneeuw. Had het wel leuk gevonden om met Mees nog wat meer te sleeen dan alleen vrijdagmiddag even. Hij vond het wel geweldig!!

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Meeting; Gedaan! :D
    @Chikai; Lekker gegeten? Hoe was het om voor het eerst weer samen weg te zijn?
    @Paloe; Wat fijn dat het zo goed gaat met Liam!
    @Escal; Ik wens je nu alvast succes voor woensdag, morgen moet ik werken en wil het niet vergeten. Dus; SUCCES! :)
    Hoe is het met de krentenbaard? Heb je er ook iets voor?
    @Nike; Oh wat lekker een weekendje zo superdeluxe! Héérlijk is dat ontbijten dan hé, vind ik ook altijd. Vreet me zo vol voor de rest van de dag, haha :D
    Hoe is het bevallen zonder Mees een heel weekend? Waren jullie weg met een bijzondere reden? Of zomaar...
    Wat grappig dat Mees het sleeen zo leuk vind, Maud vond het maar saai geloof ik :D

@Hier; Morgen dag 2 op 't KDV, ben benieuwd!

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Escal: Super dat het er op het eerste gezicht gewoon allemaal goed uit zag en dat jullie woensdag die uitgebreide test krijgen!
    En netjes, een week na de bevalling al 10 kilo eraf! :D

Gwn: Super dat de nekplooimeting er goed uitzag! En die uitslagen zijn gewoon goed meid. Volg je gevoel, heb er vertrouwen in! :)

Verder ben ik t kwijt, sorry dames....!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Nee niet om een speciale reden. Of ja een beetje..... Ik had het met mijn verjaardag gekregen van man.
    Mees wel gemist hoor. Maar uitslapen was ook wel heerlijk!!
    Oh leuk morgen!! Gaat vast goed komen. Vorige week vond ze het ook leuk toch??

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; oh, wat heerlijk, lekker zo een weekendje weg! Het eten was erg lekker, we gaan er zeker nog eens heen!

Knijn; voor herhaling vatbaar, lekker samen uit eten! Heerlijk... Maar het is ook zo fijn, omdat ik weet dat Thijs m'n zusje (de vertrouwde oppas) ook prima vindt, hij noemt haar zelfs al 'nie'... (ze heet (leo)nie) en dan wijst hij ook echt naar haar. Dus dat is dan ook een fijn idee en dan zit je toch ook lekkerder in een restaurant...

7. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Ja dat scheelt wel!
    @Incog; Hier ben ik! :D:p

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@meeting, ingevuld :)
    @slaapjes, we proberen naar 1 slaapje ,maaaaar het gaat nog niet helemaal van een leien dakje :D
    @gwn, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
    @escal, fijn dat de oortjes er goed uitzagen. Hopelijk morgen goed nieuws! super zeg al 10 kilo!!
    @paloe, oh ideaal een continuerooster. Wellicht willen ze dat hier nar de zomervakantie ook in gaan voeren. Fijn dat het armpje van Liam goed gaat. Is hij alweer helemaal opgeknapt?
    @nike, oh heerlijk zeg! Fijn zo even met z'n 2-tjes eruit :)
    @knijn, hopelijk vind Maud het vandaar weer net zo leuk op het kdv als de vorige keer.
    @chikai, heerlijk zeg zo even met z'n 2tjes uit eten.

9. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Escal, Succes morgen ik duim voor goed nieuws. Geweldig al 10 kilo eraf

Paloe, Gelukkig dat het met het armpje van Liam goed gaat.

Nike, lekker samen even weg

Knijn, ben benieuwd hou Maud het vandaag vindt

Chikai, lekker samen uit eten en vooral als je weet dat hij bij een goede oppas is

Wonderteam, jij gaat ook goed met het lijnen ook al bijna 10 kg

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Ja, de vorige keer ging goed hoor. Vandaag ook! Ze had zich goed vermaakt en lekker geslapen. Ik heb ook niet eens gebeld vandaag ;)
    Dag 2 kdv is dus ook goed verlopen, morgen dag 3 :D

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; o, wat fijn zeg dat het met Maud ook vandaag zo goed is gegaan, dat geeft toch ook een fijn gevoel.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai ik ga zo pbtjes lezen:) Ben behoorlijk druk ja en in de avonden zit mr paloe altijd achter de laptop voor de studie, dus dan kom ik ook niet hier:)
    We moeten de 14e weer naar utrecht met Liam voor controle:)
    Doodle ingevuld!:) Voor mij hangt de eerste tijd er een beetje vanaf waar het is..

Nike lekker dat jullie twee daagjes weg konden! Fijn dat jullie genoten hebben!

Escal succes morgen!!!

Wonderteam ja echt ideaal, alle kinderen blijven over dus geen gerace tussen de middag en geen kind is uitzondering. Liam is net vandaag voor het eerst wat beter te pas, maar hij zit nu weer naast me op de bank omdat hij zo ontzettend moest hoesten in bed..

Hier: moe en druk;) had mn ei gisteren en wilde wel babyklussen, maar mr paloe vond het toch nog spannend..en daarbij, weer een kindje in oktober/november is misschien ook niet zo handig;)

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    paloe; tja, jullie moeten er beiden achterstaan he, om nog een kindje te krijgen.... en weer oktober/november... wij gaan dit keer voor een febr/maart/april/mei/juni/juli kindje ;)
    Fijn dat het met liams armpje weer goed is! Is hij ondertussen een beetje opgeknapt?

Escal; hoe was het vandaag???? Ik ben heel benieuwd, hopelijk hebben jullie goede uitslagen binnen!!

Zo, net terug van m'n werk en vanavond nog cursus van 19u tot 22u, dus nog een lange dag...

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Ja ben ook erg benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Hopelijk positief nieuws!
    @Chikai: Sterkte vanavond!
    @Paloe: Oh jammer. Zelf wilde je wel? Is O. ook van oktober/november?

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Haha, dat je eraan denkt zeg. Ik kwam er pas achter dat ik een 'onhandige' uitgerekende datum had toen ik al zwanger was... :D
    Ach, wat maakt het uit. Lekker alle verjaardagen in 1x! Scheelt boodschappen doen :p

@Chikai; Ai, lange dag... :( Succes!

@Escal; En? en? en?

@Hier; 3e dag kdv is een feit. Vandaag was weer een erg rustige dag. Ze heeft geknutseld, haha. Zó leuk! :D
    Ze wilde wel meteen weg, weet niet zo goed wat dat zegt. Hmmm ;)
    Vanavond moe en snel sjaggo. Even laten rondlopen in alleen d'r pamper, vindt ze altijd zo fijn! (en het ziet er echt uberschattig uit! :D) Daarna even in bad maar dat was niet echt een succes, ze was te moe denk ik. Snel eruit en in bed, nu slaapt ze als een roosje.

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    goed nieuws dames!! Alles is helemaal goed met het gehoor van Lize!!!!!!! was een lange en vermoeiende dag die we gelukkig af hebben kunnen sluiten met een glas champagne, ben echt helemaal gelukkig!
    kom straks bijlezen als sem in bed ligt
    x

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Joehoee!!! Wat een goed nieuws! Fijn zeg!
    @Knijn: Oh die Maud heeft het prima naar haar zin hoor. Mees wil de laatste tijd ook meteen weg als ik er ben. Mama is er dus jas aan en wegwezen, nu!

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Escal; Wat een fijn nieuws. Dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
    Hoe gaat het trouwens met Sem?

Vandaag naar cb geweest.
    Ons ventje weegt 10220 gram en is alweer 76,4 cm lang.

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: jippie!!!! Wow, wat een opluchting! Lekker terug op die volledig roze wolk!! *doet vreugdedansje*

@Hier: ff niet zo lekker, nu tweede dag snotverkouden, echt helemaal vol, en vanochtend urenlang flink opgeruimd in huis. Ben kapot. Ga ff naar bed, en die afspraak op het werk vanmiddag moeten ze helaas maar zelf doen. Uitslag combinatietest was wel helemaal goed! Kans 1:2500.

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Gwn; Super die goede uitslag. Doet een vreugdedansje voor jou.
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Kruip inderdaad maar lekker je bed in.

Deel Deze Pagina