Ik had het al op Facebook gezien van Incognito, helemaal super Paloe: Ik duim voor je! Chikai: Altijd wel wennen als manlief een paar dagen van huis is, gelukkig biedt Thijs vast voldoende afleiding! Hier: Ben niet zo in mn hum. Mijn beste vriendin die ik al vanaf de peuterspeelxaal kende heeft besloten de vriendschap te verbreken. Ik was op haar verjaardag vergeten een kaartje te sturen (ik werd die dag geopereerd, dus was er bij ingeschoten). Wel heb ik haar een sms gestuurd om te feliciteren. Maar zij zegt dat ik haar vergeten ben en dat ik haar daardoor ontzettend gekwetst heb. Ik heb haar wel 100x mn excuses aangeboden maar zij vind dat ik op.zn minst met een bosje bloemen op de stoep had moeten staan. Dit is inmiddels al 8 maanden geleden en nu ineens wil ze geen contact meer.
knijn idd nog maar een week, whaaaa! En heb alle hcgtjes van incog gekregen Superleuk dat ze vanavond in haar kamertje gaat slapen, spannend! Oh lees al dat het toch niet zo spannend is, leuk dat ze de kamer al fijn vindt! Kwebbel, wat kut is dat zeg! (sorry) Ik heb zoiets ook een keer gehad, alleen kende ik haar nog niet zo lang. Ze beweerde dat ik haar meerdere keren vreselijk gekwetst had, maar de situaties die ze opnoemde hadden niet eens plaatsgevonden! (niet tussen ons iig). Als je er nou niets meer van had gezegd of geen sms had gestuurd, ok, maar dit is echt raar hoor! En ook als je er niks meer over had gezegd, dit kan toch geen reden zijn om zo een vrienschap te verbreken? Ik lees dat zwolly het al gepost heeft, Aurélie, wát een mooie naam weer en zo superfijn dat het goed gaat met ze!!! prachtig meisje..
@Nike; Fijn dat je de beeb voelt @Kwebbel; Hopelijk verdwijnt de misselijkheid snel @Paloe; wat goed van Liam. Geen last gehad van veranderde smaak.
had het gehoord via sms ja, helaas geen fb hier dus zou iemand misschien de foto hier willen posten, ben zo benieuwd!!!!! @incog,nogmaals proficiat meid!!! wat een geweldig nieuws! geniet van jullie roze wolk
@Escal; Je hebt PB, ik weet niet of InCog de foto online wil hebben. @Kwebbel; Wat raar van je vriendin. Zou er niet wat anders achter kunnen zitten? Dit is wel heel abrupt zo... @Kamertje; Maud ligt erin Ze keek wel even vreemd rond, zo van; 'ga ik hier slapen??' Grappig Na even mopperen slaapt ze, hopelijk voor de hele nacht. En hierbij de foto's van haar kamer en bed! Bekijk bijlage 251361 Bekijk bijlage 251362
kwebbel inderdaad vreemd zeg, en vooral dat er dan geen gesprek meer mogelijk is, maar meteen de vriendschap verbreken... Raar raar.... en ook niet leuk. Knijn; wat een lief kamertje! Het is leuk geworden! En natuurlijk het nieuws van Incognito, helemaal super! Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het nu precies met haar is.. hoe het nu in haar baarmoeder zat met die placenta e.d..... Maar... doen jullie weer mee met een leuk cadeautje voor haar? PB mij even voor a.s. woensdag 13 juni, dan kijk ik hoeveel mensen het zijn en wat de kosten worden....
Escal ik zie dat je de foto al hebt Knijn heb t op fb ook al gezegd, maar wat een leuk kamertje! echt supersweet!
@Incognito; Fijn dat de kleine meid het zo goed doet. En natuurlijk ook hier. Van harte gefeliciteerd. Ook ik wacht heel nieuwsgierig op een foto. @Knijn; Wat een leuk kamertje. @Chikai; Ik doe weer mee.
Dank Regenboogje! Ik heb je een bericht gestuurd op hyves met de foto van Aurélie, had hem toch al op de pc staan omdat ik hem naar Escal gestuurd heb
Knijn, beterschap Nike, geweldig dat je de beeb al voelt Kwebbel, hopelijk voel je e snel beter Paloe, wat goed van Liam en leuk dat Olaf ga alles zelf probeert Wanneer bij mij de smaak veranderde weet ik niet meer, maar ik lust alleen geen chocolade meer Nike, wij hebben een draagdoek en als het nodig is gaan we straks na de geboorte wel een duowagen kopen. Maar misschien is een meerijplankje ook wel voldoende.
Kwebbel, wat raar van jou vriendin Knijn, wat een leuk kamertje Incognito, ik had het ook al gelezen op fb maar van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje
@knijn, leuk kamertje en ook het bedje is echt heel gaaf geworden! @nike, wij hebben hier een duowagen, ideaal! zou niet zonder willen. wij hebben er een gekozen waarbij de kids achterelkaar zitten zodat je overal makkelijk binnen en doorheen kan (denk winkelen ) Wij hebben er een van kees @chiaki, doe weer mee hoor voor het kado!