@EK: Ik kijk alles . Ben best wel voetbalfan . (Chikai dat hebben we dan niet gemeen) Man gelukkig ook. Doe ook mee aan voetbalpoule met 20 mensen. Sta bovenaan . En man helemaal onderaan.
@Vroeg naar bed als man weg is: Kan ik ook moeilijk. Vind het zo lekker af en toe een avondje alleen op de bank (komt ook weinig voor). En bovendien kan ik ook niet goed inslapen als man er niet is, dus ga ik maar later naar bed. @Knijn: He bah zeg Maud en jij dus beiden ziek. Zwaar balen. Gaat het met jou wel de goede kant op? En Maud vandaag nog een beetje opgeknapt? Hopelijk slaapt ze nu lekker!
@Chikai: Haha die Thijs, de slimmerd!! Oh en fijn dat man er weer is! @Kwebbel: Wow goed buikje al met 8-9 weken! @Buik: Zal binnenkort ook eens een buikkfoto posten. Je begint ook al aardig wat te zien. Mensen durven het nu in ieder geval spontaan te vragen.
@Chikai; Haha, die Thijs met z'n batterij Slimmerik! Fijn dat manlief er weer is, hij is best lang weggeweest of niet? @Nike; Dank je, we zijn zelf ook wel erg blij met het behang! Leuk, buikfotooo!! @Hier; Maud heeft niet meer overgegeven sinds vanmorgen, vanmiddag wel 3x onder de diaree De eerste 2x de romper alleen wat vies, de 3e keer zat het hoog op haar rug, waterdun! Ze eet wel weer wat, heeft als avondeten een cracotte en een rijstewafel op. Drinken doet ze ook redelijk. Niet genoeg maar oke, ze drinkt tenminste. Nu ligt ze wel in bed maar we moesten er al heen omdat ze ineens huilde. Gelukkig niets aan de hand (tenminste; geen overgeven of poep), nu slaapt ze erg onrustig. Ze hoest vaak. Ikzelf dacht gisteren; Ja! We gaan de goede kant op! Helaas is het vandaag anders. Neus zit potdicht en de neusspray is op (mag ook niet langer gebruiken), werkelijk NIETS helpt. Waardeloos en dodelijk vermoeiend! Vanmiddag een blokje om geweest met z'n drieen (frisse neus is nooit weg, Maud in de buggy) maar pfooeeee, ik ben er energie-technisch gezien ook nog lang niet! Zere heupen, trekken in de buik en echt moe! Lijk wel een oud wijf... Morgen werk maar weer bellen dat dinsdag en woensdag ook niet wat word. Maud doe ik ook maar niet naar het KDV, ongeacht hoe ze morgen te pas is. Ook zij moet even op haar oude energielevel komen voordat ze de hele dag weg moet. Misschien kan ik haar donderdag of vrijdag nog wel brengen. Jeetje, ik zal bijna al ziekende mijn verlof in gaan zeg. Ik hoef nu nog maar 2,5 week te werken maar deze week word al niet wat. Misschien vrijdag maar ben er bang voor... En dan hoef ik nog maar 1 week en 1 dag!
Knijn haha hier is het niet zozeer het avondje genieten op de bank, maar het geen zin hebben in mn eentje naar bed te gaan En het 'lekker stomen' was een beetje sarcastisch, ik vind het zelf ook niet fijn Naar dat maud nu ook ziek is, beterschap daar! Bouillon is wel heel erg zout voor zoń kleine..Hm ik hoop voor je dat je nog heel even kan werken, lijkt me wel fijn om het voor je verlof even goed af te sluiten. Wat gaat de tijd snel he! Kwebbel WAUW nou dat kan je niet (lang meer) verborgen houden! Mooi hoor! Chikai haha jullie hebben een techneut in de dop nike ben benieuwd naar je buik!
@Paloe; Tijd gaat écht snel idd! Ik kan het bijna niet bijhouden Ik zie wel of en wanneer ik weer aan het werk kan. Goed uitzieken en even bijtanken is ook erg belangrijk, ik doe het niet alleen voor mezelf... Heb net gestoomd met alleen water en zowaar is 1 neusgat open! Whiehoe! Wat kan je daar al blij mee zijn zeg, een beetje lucht! Hiervoor gestoomd met een kamille capsule erbij in maar dat lijkt juist totáál niet te helpen, apart... Oke, alleen met water stomen dus Net pcm ingenomen en dan maar hopen op een goede nacht voor ons alle 3! Truste!
Goedemorgen, Jelmer is ook niet helemaal fit, was gisteren ineens aan het snotteren en hoesten. Hij slaapt ook nog, gebeurt ook niet vaak meer dat hij zo lang slaapt, dus we slaan het zwemmen vandaag maar even over. Iedereen weet het nu dat we zwanger zijn dus mag nu lekker openlijk zwangeren, heerlijk. Knijn: je hebt gelijk hoor, lekker rustig aan doen en werken kont dan wel weer (of niet). Je hebt het al lang volgehouden hoor. Heb je goed dat je Maud ook nog even thuis houdt. Eerst maar eens aansterken. Chikai: Fijn dat je man weer thuis is! Daar kan je dan weer extra van genieten he, als gezin bij elkaar.
@Kwebbel; Ojee, Jelmer ook al niet fit. Hopelijk blijft het bij een snotneus en hoesten en gaat het niet over in griep ofzo. Wat heerlijk dat je openlijk kan zwangeren! Fijn he, om je buik niet meer in te houden en in je hoofd niet meer te puzzelen wat wel en niet mag zonder het hardop te zeggen @Hier; Werk gebeld en afgemeld voor morgen en woensdag, donderdag bel ik weer over vrijdag. Maud iig voor morgen afgemeld. Als ze morgen weer de oude is breng ik haar mss woensdag nog wel. Eerst maar eens kijken hoe het gaat. Vanmorgen wel redelijk gegeten en wat gedronken maar het gaat niet van harte. 1x waterdunne ontlasting, temp 37.9. Valt nog mee gelukkig. Ze ligt nu weer in bed sinds 11u. Oh, en ben ook nog jarig vandaag. Ik ben 30! Vreemd, voel me helemáál niet jarig! We doen er ook niets aan vandaag, volgende maand maar eens een tuinfeestje geven ofzo.
Knijn: 30 ook nog! Dat is wel een extra felicitatie waard!!! Gefeliciteerd! Mijn man is ook jarig vandaag, hij is nu 31 en ik word volgende week maandag 30!
@knijn, PROFICIAT!!! leuk een tuinfeestje over een maand, hopelijk voel je je dan wel wat meer jarig @kwebbel, mooie buik meis! inderdaad al heel wat :O @hier, sem is nog steeds ziek waren al eerder terug gekomen van vakantie zodat ze lekker thuis was (en we alles bij de han hadden!) maar nu al 6 dagen waterdunne broeken, arm kind. zodra ze heeft gepoept zegt ze al Bad of douche hopelijk is het snel over
@Kwebbel; Dank je! Jij ook gefeliciteerd met je man! Toevallig zeg En jij volgende week, lekker kort op elkaar. Hier is manlief over 4 weken jarig, we geven ook vaak de verjaardagen samen. Scheelt heel wat gesleep met boodschappen e.d. @Escal; Dank je! Jeetje die Sem is wel goed ziek dan Wel zo lekker om dan thuis te zijn hé, eigen bed, eigen omgeving en spullen. Beterschap voor je meisje! Hoe gaat het met jou, MrEscal en Lize? Allemaal nog goed te pas?
Knijn ja inderdaad je moet wel weer helemaal lekker zijn wil je weer aan het werk gaan! Superbelangrijk! Fijn dat je een neusgat ope hebt hahaha Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Kwebbel wat naar dat Jelmer weer een beetje ziekig is! Haha openlijk zwangeren Heerlijk inderdaad! Kwebbel gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Escl he wat sneu dat ze nog steeds ziek is zeg! Beterschap! Whaaaa.......nog 5 dagen en dan mag ik testen!
@Knijn; Arme Maud. Wil het hoesten dan niet stoppen. *Stuurt wat anti-hoest jullie kant op* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @Kwebbel; Mooie buik Gefeliciteerd met je man. Jelmer ook nog niet lekker? Beterschap. @Chikai; Fijn dat je man weer thuis is. Wat een handig ventje. Uhm misschien een andere batterij proberen? Nog even en hij brengt je de lader. @Escal; Arm meisje toch. Hopelijk knapt ze snel weer op, want al die waterdunne broeken zijn ook niets. @Paloe; Spannend.
@kwebbel, proficiat met je man! @knijn, inderdaad wel lekker om dan thuis te zijn ja. Met de rest nog alles goed gelukkig @paloe, inderdaad ja, ik ben dan ook altijd lekker op de bank alleen maar eigen dingen aan het doen, vrouwenfilms, op zp enz voor je het weet is het alweer laat enne, nog 5 dagen tik tak, spannend spannend!!!!! @hier, hopelijk is het morgen met Sem wat beter, gelukkig eet en drinkt ze weer, afgelopen donderdag had ze werkelijk non stop poepbroeken (lees elk kwartier luier vol!) en dronk/ at ze niets, om 12 uur snachts nog bij de hap geweest ivm uitdrogingverschijnselen, arm kind dus als ik het daarmee vergelijk is het nu al heel goed hoor verder heb ik vanaf zaterdag geen auto meer, beestje was op dus besloten hem weg te doen. ben nu dus Toos Ka loos (vrouwelijke versie van koos )
Knijn; he, bah, het schiet niet erg op bij jullie he? Groot gelijk dat je jezelf ziek hebt gemeld, handig is het zo niet. Ik hoop echt dat jullie snel weer opgeknapt zijn! Paloe; spannend . Escal; he, Sem ook al ziek. En eerder teruggekomen van vakantie hopelijk is Sem ook weer snel opgeknapt! Vandaag lang gewerkt (van 8u tot 18u, met daarnaast vanavond nog 2u), binnenkort komt de inspectie weer langs. En omdat ik nu weer (sinds drie weken) eindverantwoordelijke voor de kleuters ben (er staat een stagiaire naast mij) merk ik dat er dus heel veel dingen niet zijn gedaan of te slecht zijn gedaan. Dus ik ben, naast het lesgeven vandaag, de hele dag bezig geweest met het opknappen, verbeteren of uitvoeren van andermans werk. Beetje jammer. Dus het zal er wel bij diverse collegas bij ingeschoten zijn, maar nu moet ik het werk dus wel doen. En over feestjes gesproken; zaterdag vieren manlief en ik onze verjaardagen Dus leuk, lekker wat dingen regelen. En een schuimtaart bakken morgen, de eerste poging van deze versie. Ben benieuwd! O ja, en Thijs gaat afzwemmen voor guppy2 morgen
Knijn, wat verelend dat jij en Maud nog ziek zijn. Proficitat met je verjaardag Kwebbel, proficiat met je man Escal, beterschap met Sem Paloe, ik duim voor jou Chikai, wat leuk dat Thijs gaat afzwemmen