ik heb stiekum een predictor early gekocht vandaag...kan hem morgen al doen volgens de gebruiksaanwijzing...doen of niet doen? Ohhhh en ik ben ZO tegen te vroeg testen
Ik ben al een paar dagen duizelig, zie zwart voor me ogen, braken en heel veel pijn in de buik. Toch maar even verlos gebeld en zij heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis oor ctg, echo en bloed en urinetest. Zag er gelukkig allemaal goed uit. Moet woensdag weer terug.
@Gwn; Wahahahaa, briljante reactie! @Paloe; Ach, waarom niet? Als hij negatief is, heb je toch te vroeg getest. Test je positief, dan weet je het lekker op tijd @Diana; Wat vervelend! Wel fijn dat alles er goed uitzag. Maar wat nu? Klachten zijn er nog steeds? Wat is het en kunnen ze er iets aan doen?
knijn haha ja alleen is er dan natuurlijk het risico van vals positief (volgens veel mensen een grote kans op bij deze test) of wel positief maar toch nog ongesteld worden, net als de andere 5 keer
even wat leuks.. ik dacht steeds: waar heeft Liam die voortandjes toch van! Of beter nog, van wie?? Nou ik ben erachter! En ik weet ook hoe hij er ongeveer uit zal zien als hij 2,5 is! Ziehier, Liam: 1,5 en ik, 2,5
Goedemorgen! Oh ja, vals positief kan ook nog... Ach, dan nog is testen leuk toch? Wat leuk die foto's! Jullie lijken echt op elkaar, leuk! Nog getest?
Paloe: die predictor early schijnt zelfs een streepje te geven als er een man overheen plast dus ik zou niet teveel op de uitslag van die test af gaan. Weet niet of het echt zo is, maar heb het al meer dan eens gelezen.
Waarom verkopen ze die testen dan nog?!?!?! Hier eerste probeersel schuim van de schuimtaart in de oven, ik wacht af....
paloe? halloooo? en en en? getest? *is niet nieuwsgierig* inderdaad look alikes zeg!!! wow @hier, hmm nog steeds een zieke sem, vandaag dag 7, zou dus de laatste dag moeten zijn als ze het volgens het boekje doet. we wachten af....
Paloe, en getest??? Wat een gelijkenis met jou en Liam Escal, hopelijk gaat het volgens het boekje Chikai, klink lekker een schuim taart. Ik moet verplicht een weekje rusten en dan alle onderzoeken opnieuw. Morgen krijg ik bij de gyn alle uitslagen van gisteren.
Diana, toch wel spannend dan... Hou je ons op de hoogte? Het schuim voor de schuim-ijs-taart is gelukt, nu morgen de rest afmaken. Maar daar kan niet zoveel meer aan misgaan; slagroom kloppen, afsmeren, versieren en in de diepvries... Thijs heeft z'n guppy 2 diploma... Hij had er geen zin in vanmiddag, was allemaal erg druk en anders dan anders, maar ja, zakken kun je eigenlijk ook niet. Dit was ook meteen de laatste zwemles daar, we stappen over naar een ander zwembad, met een veel handigere tijd (9.00u ipv 14.00u)
@Chikai: gefeliciteerd! Toch leuk: guppy 2. @Paloe: waar ben je nou?? Wij allemaal in de test-zenuwen... @Diana: pfoe, is ook niet niks zeg, even zo heftig! Rust maar goed dan, en hopen dat het snel over gaat. In de (geheime) Facebookgroep van de augustus 2012 mama's waar ik een beetje meeschrijf, is er net iemand opgenomen ook met erge hoofdpijn, vlekken zien, etc, dat waren toch ook jouw symptomen, of haal ik nu dingen door elkaar? In elk geval kunnen ze bij haar niks vinden, ze denken aan migraine of zo. Beterschap! @Escal: bah, bij jou ook al ziekte, en dan al de 7e dag! Beterschap voor arme Sem!
@chikai, proficiat met guppy 2 en het gelukte schuim voor de taart (als je zinhebt wil je me dan een keer het recept van de ijstaart sturen? klink jummie ) @diana, phoe meid, goed je rust nemen dan he!! spannend nu dus wat de uitslag gaat zijn @paloe, lange stilte meid... duim hier voor een tweede streep (ookal is het vroeg)
DianaV: sterkte, doe maar lekker rustig aan Chikai: Leuk, Thijs alweer Guppy 2! 14:00 is idd wel een rottijd om te zwemmen zeg!